Сценарій проведення тематичного осіннього вечора для старшокласників в школі. Цей матеріал стане в нагоді як класному керівникові так і педагогу-організатору. Тема вечора "У світі кіно". Сподіваємось, що даний матеріал вам сподобається!
Сценарій свята до Дня учителя « Низький уклін Вам, учителі мої!»
Вступ
Презентація – привітання
Виходять учні 11 класу
Вітаємо щиро Вас у цьому залі.
Недавно ми були такі малі,
А вже тепер отак повиростали.
Пройде цей рік так швидко й невблаганно
І продзвенить для нас дзвінок останній.
Але сьогодні, в ріднім колі
Вітаємо усіх учителів у школі.
Проте сьогодні особливий день
Пожовкле листя, що паде додолу
Принесло свято в нашу школу.
Учитель! Садівник, що ніжно пестить квіти,
Що завжди вміло і дбайливо доглядає сад.
Сад, вирощений із учительських порад.
Спасибі вам, що ви на світі є,
Що сієте добро, як щедрий колос,
Ми пам’ятати будем все життя своє
Ваш мудрий, щирий, терпеливий голос.
Звучить пісня «Шкільний корабель»
Вед. І Вам, людям нелегкої, але найпочеснішої, найсвятішої на Землі професії, складаємо сьогодні величаві слова подяки і просимо Всевишнього для всіх вас щасливої і доброї долі.
Вед. ІІ Нам, вашим учням, дуже приємно вітати сьогодні вас усіх із професійним святом – Днем учителя.
Учениця Учителю! Ти йдеш по цій землі,
І слід стає твій крок за кроком
Яскравим вогником у сутінках пітьми,
А все життя для тебе є уроком.
Ти бачиш те, що іншим не під силу,
І відповідь даєш на всі « чому?»
Ти не даремно тут, бо серце має крила,
Воно для всіх – віддать його кому?
Ми хочемо вас привітати
У цей святковий осінній день.
Тепла і сонечка побажати,
І щоб радісно вам було кожен день.
І мрій, і бажань, і наснаги творити,
Щоб серцю хотілося жити й любити!
Хай учні шанують, повагу дарують,
Злагода й мир у житті хай панують!
Сценка “ Маленькі вчителі”
Ведучий І: Зі святом вас вітає вокальний ансамбль «Козачата»
Пісня «Матроси»
Ведучий ІІ : Учитель - не просто професія, це покликання. «Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня.
Вед. І Ми, випускники, дуже часто задумуємося, яку ж професію собі обрати. Дехто з нас мріє стати артистом, адже це гарна професія – сцена, квіти, шанувальники, хтось – медиком – це вдячні пацієнти, а ще юристом – престиж, гарний офіс, висока заробітна плата,а хтось вчителем. Думаючи про професію вчителя ми уявляємо собі , що це зовсім просто- багато вільного часу, повага учнів та батьків.
Вед. ІІ Проте насправді, добре помисливши, ми зрозуміли, що не все так просте. Насправді – це безконечна перевірка зошитів, складання тематичних та підсумкових, виступи на педрадах на методоб'єднаннях, і, найголовніше, постійне очікування перевірки…
Вед. І Тому пропонуємо вашій увазі «Інтерв’ю в учителя». Увага на екран.
( Презентація)
Вед. ІІ. Дуже часто вчителі вимогливі не лише на роботі, а й в особистому житті. Особливо до майбутніх чоловіків.
СЦЕНКА
Вч. укр. мови та літ перевіряє зошити.
Вч. : Ох, яка пізня година , а в мене ще купа зошитів. Вчиш їх, вчиш, пояснюєш, а сядеш перевіряти, нічого не можу зрозуміти. Аби тільки це. Ось інші люди по клубах, ресторанах, дискотеках шукають своїх чоловіків, а в мене – безконечна писанина…
Розквітає рута – м’ята,
Морква – помідори,
женихів кругом багато
та усі – потвори!
Де мій сокіл, я питаю,
Мій хлопець коханий?
Бо без нього борщ скисає
І картопля в’яне…
(чути стук у двері, заходить хлопець з книжкою в руках).
І хл. Я прийшов к тєбє з прівєтом
Россказать, що сонце встало…
Мнє обридло робко прятать
Свої чуства у утьосах
Через це тебе посватать
Я приїхав на кальосах!
Не дивись, що я не дуже,
А дивись в мою кишеню!
Як за мене вийдеш заміж
дам долярів цілу жменю!
Вч.: Забирайся геть, небого!
Мені таких як ти, не треба!
Якщо й вийду я за кого
То вже точно не за тебе!
І хл. : Я ж крутий предприніматель!
В мене лічная машина!
Все, що схочеш, будеш мати,
Тільки б мене полюбила!
Вч. : Ой, вертайся ти до хати,
Не дивись на чорні брови!
Як мені тебе кохати,
Якщо ти не знаєш мови!?
( І хл. виходить, заходить ІІ хл.)
ІІ хл. Учителько, ти мене лишила сну,
Як я побачив – то аж подих сперло –
Твоїх очей дністрову глибину
І грудь високу, як гора Говерла!
Кохана, я від щастя очманів!
Чи думав, що таку красу зустріну?
Недаром батьківщиною слонів
Назвали нашу рідну Україну?
Вч. О, Боже, а цей нічим не кращий від попереднього.
Яких слонів?Агов…
Він правду каже – очманів, та й годі
Та ви мені через свою любов
Всі буряки стоптали на городі!
ІІ хл. Люба, то моя вина –
Даруй мені цей вчинок необачний…
Ну хочеш – привезу тобі слона
На слоновозі « Гетьман Сагайдачний»?
Я – щирий український патріот,
І регулярно маю те, що маю,
Я повсякчасно дбаю про народ,
Тому цілодобово хабарі приймаю!
Я покохав тебе за ніжний стан,
За усмішку , за голос, за фігурку!
Все матимеш – лише моєю стань!
Що скажеш?
Вч. : Зажерливість твоя паскудить землю й небо,
Так що від мене « ні» тримай –
І хобот свій не сунь, куди не треба!.
(учителька дає гарбуза)
Вед. І Прийміть найщиріші привітання від вокального ансамблю «Дзвіночок».
Пісня «Зозуля, зозуленька»
Вед 1:Дуже часто ми вгадуємо, про що ж мріє учитель? Напевно, щоб усі учні втекли з уроку, чи може ,щоб зарплату підвищили хоч в 3 рази. Насправді – ні, все простіше. Ми дійшли висновку, що кожен учитель мріє про щось приємне.
Вед. ІІ: Проте думки відрізняються. Вам, напевно, також цікаво про що ж думають інші вчителі на перервах, на вихідних, після уроків, під час контрольної роботи… Ми відкриємо вам цю таємницю.
СЦЕНКА
( Виходить 2 учнів з капелюхом, коли розкажуть слова, ставлять капелюх учителю на голову і тоді звучить уривок з пісні)
1 уч.: Спостерігаючи за вчителем 1 класу після уроків, ось що ми зрозуміли
( « Я не здамся без бою…»)
2 уч.: Особливо радісні думки в заступника директора з навчально – виховної роботи, коли повністю складений розклад уроків. Давайте послухаємо. ( « »).
1 уч.:Коли ми пишемо тематичну, зосереджено думаємо як витягнути шпаргалку, ось про що ви думаєте ( « »)
2 уч.: Кожен з учителів колись був дитиною. І хоча нам в це важко повірити, але було по – різному. Часом вони про це з приємністю згадують. От, як учитель музики ( « »).
1 уч.: Усім мабуть цікаво про що думає учитель «захисту Вітчизни» коли тренує свою команду ( «Банда, банда» Дзідзьо)
2 уч.:знаєш, а я хотів би почути про думає учитель фізкультури (« 1,2,3…»)
1 уч. І тільки дивлячись на директора, ми розуміємо, що ( « І все буде добре»).
Вед. І : Сьогодні до нас на свято завітали молодші школярі. ( Виходять учні 2 кл.)
Знання: Хай від Бога лиш Знання,
Йдуть до Вас не навмання.
А правдиво, чесно, сильно-
Їх віддайте учням пильно!
Наука: Хай наука – перша втіха
Друга ера, вища віха.
Служить вам до віку вільно
Непідкупно, неподільно.
Вміння: Хай і вміння в слушний час
Щиро привітає вас.
Будьте знаючі й умілі
В будень, свято і неділі.
Розум: Ну, а розум хай не спить,
Хай вам служить кожну мить.
Ви його не крийте в скриньці
Нам віддайте по крупинці.
Мудрість: Ваша мудрість хай росте
Наймудріше – все просте.
Глузд, кмітливістьЮ знань політ
Шлють вам мудрий свій привіт.
Ласка: Як чарівна, добра казка
Ваша щедрість, ваша ласка.
Хай нас всіх ласкаво й щиро
Зв'яже триєдиним миром.
Тепло: Ну, а вчительське тепло,
Щоб вас гріло й нам текло
Ми бажаєм вам, рідненькі, усмішок багато.
Кожен день нехай вам буде,
Хоч маленьким святом.
Любов: Серце до серця скаже
Більше за звуки в слові.
Хай нас Господь зав'яже
В сильній святій любові.
Щастя, добра, здоров’я
Зичимо скрізь і всюди.
Вчитель – це наша опора.
Хай же вас славлять люди.
Вед 1: зараз вас привітає Ваня Ярош. Зустрічайте
Пісня «Три поради»
Учениця Порадники і друзі - вчителі
Нелегкий час вирує по Вкраїні.
Обов’язок ваш на землі – нести просвіту.
Поспішайте нині.
Розбуджуйте національний дух,
Будуйте храм, сійте зерно науки.
Шляхетністю запалюйте вогні,
Мужайтеся і не складайте руки.
Здоров’я вам і мудрості, і сил,
У праці – не спокою, а натхнення.
В польоті завжди вам орлиних крил
І Божого усім благословення.
Вед 1:
Фізкультхвилинка
Щось не хочеться сидіти,
Треба трохи відпочити.
Руки вгору, руки вниз,
Руки в боки, руки так,
Руки вгору, як вітряк.
Вище руки підніміть
І спокійно опустіть.
Плесніть кілька раз в долоні.
За роботу, все гаразд!
Ви сиділи , ви трудились, вже й голівоньки втомились,
Раз, 2, 3, 4, 5 - можна ними похитать.
А тоді аж по цукерці можна пальчиками взять.
Розмотали, в рот поклали, і гарненько пожували.
Раз, 2, 3, 4, 5 – можна вже її ковтать.
Проковтнули, посміхнулись, до сусіда повернулись,
чи не можна в нього взять?
Вед. І. А знаєте, хоч сьогодні і ваше свято, та ми б дуже хотіли, щоб ви хоч єдиний раз у році відчули те, що ми відчуваємо кільканадцять разів на день. Це момент, коли ви поглядом у журналі шукаєте, кого викликати до дошки, а наші серця б’ються в шалено пришвидшеному темпі з думкою - хто наступний? І коли я , то що говорити?...
Вед. ІІ Випробовувати вчителів? Непогана ідея! Але ж сьогодні свято, тому, все-таки, не будемо їх викликати до дошки. Хочеться лише, щоб і вони зрозуміли, настільки нам буває тяжко гризти граніт науки.
Проте постає одне просте, але важливе запитання: « Чому ми не встигаємо гарно вчитися?» Відповідь очевидна... Увага на екран…..!
Протягом року у нас є 365 днів, щоб вчитися. З них – 52 дні – неділя, залишається 313 днів. Через теплу погоду складно взятися за уроки, тому віднімаємо ще 50 днів. Залишилось 263 дні. Людина в середньому спить 8 годин, ну в рік це становить 122 дні. .Залишається 141 день. Якщо відняти по 1 годині на інші заняття, то віднімаємо ще 15 днів. Залишилось126 днів.. Кожен день на прийом їжі ми витрачаємо в середньому 2 години. Віднімаємо ще 30 днів. Залишається 96 днів. Приблизно 90 днів на рік ми прогулюємося на свіжому повітрі.. Залишилось 6 днів. Кожного дня 20 хвилин ми вигулюємо домашніх тварин. Це виходить 2 дні. Залишилося 4 дні. Кожна людина хоча б 3 рази на рік може прихворіти, віднімемо ще 3 дні. І от, залишається 1 день. І це день – Свято учителя. Тепер ви розумієте,дорогі наші вчителі, чому, на жаль, ми не встигаємо вчитися.
Вед1: Вас вітає Настя Ярош
Пісня «Крила Янгола»
( Виходять учні- читці)
1.Образ учителя ми показали
На святі чудовому всі побували
Ми жартували, та все без докори
І не судіть за це ви нас суворо.
2.Ми для вас, дорогі вчителі !
Будем вічними учнями в школі,
Хоч підемо по рідній землі
І своєї шукатимем долі.
3.Пустували не раз і не два,
І уроки зривати уміли,
І у вас боліла від нас голова,
Але ви все одно нас любили.
4.Тож сьогодні пробачте за все :
Жарти й витівки наші невдалі.
Нас життя вже на крилах несе
В невідомі, незвідані далі.
5.Благословенні будьте у роботі
Цінуйте гарне ймення педагога,
Нехай в житті на кожнім повороті,
Стрічає радість вас, а не тривога.
6.Хай добрі вчинки вашої наснаги,
Промінчиком торкнуться ваших учнів.
Слово учитель – горде і ласкаве –
Хай буде рідним вам і милозвучним
7.Бажаєм вам, щоб дітвора щороку в школу прибувала,
Щоб із дитячого садка таблицю множення вже знала,
Завжди щоб добре, без проблем ішов процес педагогічний,
Щоб не жаліли ви за тим, що в вас турбот багато вічно …
8.Всі дні у вас хай будуть світлі !
Не знайте біди ніколи !
Хай буде найкраща у світі
Улюблена наша школа !
9.Всім нашим вчителям
Ми бажаєм щастя й долі.
Діток в класах, щоб було доволі
Щоб навчали ви ще сотню літ,
Так, як нас, на «12», як слід.
10.Бажаєм злетів і нових висот,
Щоб труднощі зникли навіки.
Побільше, щоб отримали державних нагород,
І щастя плинуло, мов синьоокі ріки.
Вед. І: Дорогі вчителі! Нехай у ваших оселях завжди панує світло і злагода, в серцях – добро, в помислах – мудрість, над головою – мирне небо, у засіках – достаток, а нелегка педагогічна нива колоситься рясним урожаєм людської вдячності.
Учні дарують учителям квіти, звучить музика.
Фінальні слова:
2 - Забуваючи власні тривоги
3 - Вчити розуму інших, чужих вам дітей,
4 - Щоб прокласти в життя їм дорогу.
5 -За недоспані ночі, любов і тепло,
6 - За бажання хоч чогось навчити,
7 - За терпіння, усмішку, сердечне добро
8 - Вам не раз ще подякують діти.
9 - А коли промайнуть ці безжурні літа,
10 - І ми будем далеко від школи,
11 - На листочках багряних напишем листа,
Усі - Що ми вас не забудем ніколи!