Сценарій для старшокласників «Мій зможе»

Про матеріал

Сценарій для старшокласників «Мій зможе»

У святі беруть учні 8-11 класів разом із своїми класними керівниками.

Головна мета: вчити дітей згуртованості, відповідальності, кмітливості

Перегляд файлу

Сценарій для старшокласників «Мій зможе»

 

У святі беруть учні 8-11 класів разом із своїми класними керівниками.

Головна мета: вчити дітей згуртованості, відповідальності, кмітливості

 

Ведуча 1: Добрий вечір, шановні друзіі!!!
Ведуча 2 : Ми раді вас бачити в цьому святковому залі.
Ведуча 1: За вікном уже відлітають у вирій останні журавлині ключі, в прощальному танку кружляє багряне листя, облітаючи з дерев. Надворі осінь. Прекрасна чудова пора.
Ведуча 2: Красива, багряна, золотокоса осінь розмалювала чарівним пензлем все навкруги.
Ведуча 1: Безліч святкових днів ми зустрічаємо на сторінках календаря осені. Це і 1 вересня, і День учителя, і День захисника України.

Ведуча 2: Тому нашою метою було об’єднати ці свята і подарувати позитив усім присутнім.

Ведуча 1: Сьогодні у нас незвична програма – «Мій зможе» - так кажуть класні керівники про своїх учнів!

Ведуча 2: От ми й побачимо хто виявиться найкмітливішою парою серед учнів і не підведе свого класного керівника.

Ведуча 1: А класний керівник, в свою чергу, повинен чітко знати здібності своїх підопічних і не схибити під час завдань.
Ведуча 2: Отже, запрошуємо наших учасників на сцену.

Ведуча 1: І першими поспішають танцювальні учні 8-А класу та їх класний керівник Темерова Інна Юріївна. І ви знаєте що вона мені сказала, що «Мій учень зможе все виконати і перемогти».

Ведуча 2: Запрошуємо других учасників – впевнених учнів 8-Б класу та класного керівника Бухун Тетяну Олексіївну. Вона впевнена, що її учні теж зможуть все: і допомогти і просачкувати, а ми подивимось чи це так!

Ведуча 1: Третіми виходять врівноважені учні 9-А класу та їх класний керівник Гришко Юлія Олександрівна, яка має надію, що її учні краще за всіх справляться з завданнями.

Ведуча 2: Наступними учасниками програми є непосидючі учні 9-Б класу та їх класний керівник Федорченко Надія Василівна, яка вважає, що до перемоги доберуться тільки вони.

Ведуча 2: Слідом за ними оплесками зустрічаємо активних учнів 11-А класу та їх класного керівника Самсоненка Володимира Яковича. Він з гордістю запевняє, що його учні «задніх не пастимуть».

Ведуча 1: І останніми виходять на сцену поважні учні з 11-Б класу та їх класний керівник Вітценко Валентина Миколаївна. І не дивлячись на те, що вони вийшли останніми– вони запевняють, що перемога в їхніх руках.

Ведуча 2: На початку ми познайомимо усіх присутніх з правилами нашого вечора.
Ведуча 1: Просимо вимкнути звук ваших мобільних телефонів. Ви повинні почути :
шелест осіннього листя, пісню вітру, курликання журавлів.
Ведуча 2: Ви повинні підтримувати учасників.
Ведуча 1: Ви повинні дарувати один одному усмішки.
Ведуча 2: А також бути активними учасниками нашого вечора.

Ведуча 1: Хочу вам нагадати умови даної гри. Для того, щоб отримати перемогу у грі, командам необхідно взяти участь у конкурсах. Класним керівникам видаються фішки для ставок, після чого починається основна гра. Учням доводиться виконувати певні завдання, щоб заробити фішки. Далі класні керівники роблять ставки на одного з своїх учнів. У конкурсі бере участь та команда, чия ставка виявилася найбільшою. У разі перемоги команда одержує банк раунду, а в разі поразки банк ділиться між суперниками. Завжди першою робить ставку та команда, в якої найменша кількість фішок. Фішки, тієї команди, яка вибула, залишаються на столі і переходять тій команді, яка переможе в наступному конкурсі.

Ведуча 2: А за грою буде слідкувати наше великошановне журі у складі: Вікторії Сергіївни та Валерії Олегівни. Відлік часу веде: Олександр Олексійович.

Ведуча 1: Шановні класні керівники! Ми хочемо почути слова упевненості від вас. На рахунок три-чотири одноголосно ви говорите «Мій учень зможе». І так ….три-чотири..

Ведуча 2: Отож і розпочнемо нашу конкурсну програму!

Ведуча 1: ПЕРША СТАВКА. Шановні класні керівники перед тим як робити ваші ставки я прошу згадати чи під силу вашим учням завдання, але з іншої сторони нехай все зроблять для того щоб не підвести ваш клас.

Ведуча 2: Хто з ваших учнів зможе за 1 хвилину розвязати 4 стовпчики прикладів по чотири приклади у кожному стовпчику.1 ставка – один стовпчик

(Вчителі роблять ставки. До столу із завданням запрошується учень якого запропонував класний керівник. Підсумок конкурсу – якщо виграв – всі фішки  забирає вчитель, якщо програв ставка ділиться на інших)

Ведуча 1: ДРУГА СТАВКА. Хто із ваших вихованців – за 1 хвилину прочитає  10 рядочків вірша.10 рядочків вірша - 1 ставка ,  20  – 2 ставки, 30  більше – 3 ставки. 40- 4 ставки, 50 – 5 ставок.

Ведуча 2: ТРЕТЯ СТАВКА. Не секрет , що сьогодні в моді сильні та  мужні хлопці. Чи є серед ваших учнів такі. А ми зараз перевіримо. Ви зможете заробити неабияку суму. Завдання: скільки раз за 1 хвилину ваші хлопці зможуть накачати прес, при цьому вирізаючи картинку. 1 ставка – 5 качків, 2 ставки -.10 качків, 3 ставки – 15 качків, 4 ставки – 20 качків, 5 ставок – 25 качків, 6 ставок – 30 качків, 7 ставок – 35 качків, 8 ставок – 40 качків, 9 ствок – 45 качків, 10 ставок – 50 качків.

Ведуча 1: ЧЕТВЕРТА СТАВКА. Як відомо з підписами вчителя ми відомі всі, адже підпис вчитель ставить у щоденнику, на довідці, характеристиці. Це важке завдання але на ньому можна гарно заробити. Обидва учні з команди повинні відгадати підписи своїх учителів. Починаємо з 5  підписів – 5 ставок, 10 підписів- 10 ставок, 15 підписів- 15 ставок, 20 підписів – 20 ставок.

(Після цього конкурсу команда, в якої найменше фішок, вибуває з гри і не покидає зал, а залишається до кінця для спільного фото)

Ведуча 2: П’ЯТА СТАВКА. Конкурс караоке: потрібно одному учневі відгадати  назви пісень. Починаємо з 5 ставок . 5 ставок – 5 пісень, 10 пісень – 10 ставок.

Ведуча 1: ШОСТА СТАВКА. Конкурс домашніх улюбленців. Завдання учня – відгадати породу собаки, що зображена на картинці. 1 ставка – 1 порода.

Ведуча 2: СЬОМА СТАВКА. Як відомо, шлях до серця чоловіка лежить через його шлунок. Учасник нашої гри буде сьогодні смакувати лимоном, але лише 1 хвилину. Класні керівники ставлять ставки.  1 фішка – 1долька лимону. Максимальна ставка – 10 фішок, а отже,  і 10 шматочків лимону.

Ведуча 1: ВОСЬМА СТАВКА. Класні керівники, як ви гадаєте за який час один із ваших учнів зможе із зав’язаними очима скласти м’ясорубку? 2 фішки – максимум 3 хвилини, 4 фішки – максимум   2 хвилини, 6 фішок – максимум 1 хвилина, 8 фішок – не більше 30 секунд.

Ведуча 2: ДЕВ’ЯТА СТАВКА. Завдання полягає в тому, що в даному конкурсі учень має показати гарні знання з географії, а точніше – назвати країну, подивившись на прапор. Як ви вважаєте, скільки прапорів з 10 запропонованих зможе правильно назвати ваш учень. 1 фішка – 1 прапор. Максимальна ставка – 10 фішок, а отже,  і буде запропоновано 10 прапорів. Час – необмежений.

Ведуча 1: Отож ми вітаємо переможців цієї запеклої боротьби! І запрошуємо всіх учасників на сцену.

Ведуча 1: Перед завершенням гри ми задамо декілька питань нашим класним керівникам: Скажіть, будь ласка, Тетяна Олексіївна, чи важко бути класним керівником?

Ведуча 2: Надія Василівна чи памятаєте ваш перший день, коли вам вручили цих милих пятикласників?

Ведуча 1: Інна Юріївна, чи пам’ятаєте за що вам вручили першу класну грамоту?

Ведуча 2: Валентина Миколаївна, у вас це фінішна пряма, адже вже 11 клас. Ви знаєте своїх учнів як ніхто,і ви знаєте на що кожен із них здатен, які ваші відчуття перед розлукою?

Ведуча 1: Володимир Якович, ви задоволені сьогоднішньою грою ваших учнів?

Ведуча 2: Юлія Олександрівна, який подарунок від ваших учнів запам’ятався вам найбільше?

Ведуча 1: Дякуємо всім, хто взяв активну участь у цій грі!

Ведуча 2: Вітаємо переможців! І бажаємо всім вам дружніх відносин у шкільному колективі!

 

 

 

 

docx
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
690
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку