Сценарій свята до Дня учителя
Ведуча: Доброго дня, дорога шкільна родино! Прекрасне свято
запросило нас усіх до цієї святкової зали!
Ведучий: У цей чудовий осінній день прийміть вітання дорогі вчителі!
Тож побудьте хвилинку терплячими, слухняними,
врівноваженими, усміхненими та уважними учнями.
Пісня.
Ведуча: Добрі наші вчителі!
Ведучий: Вельмишановні педагоги!
Ведуча: Ви такі талановиті, уперті, невгамовні!
Ведучий: Завжди такі різні.
Ведуча: То ніжною тремтячою рукою ставите нам двійки із довірливою
посмішкою призначаєте день перездач.
Ведучий: То суворо і твердо виставляєте усьому класу оцінки,
докірливо питаючи себе : « Чому у всіх дванадцять?»
Ведуча: А якими лагідними та підбадьорюючими словами на виховній
годині ви намагаєтесь підняти успішність класу?
Ведучий: Ми так вдячні вам за турботу про нас, учнів.
Ведуча: Так хочеться подарувати вам долі світлої.
Ведучий: Ангела – спасителя.
Ведуча: Мрії блакитної.
Ведучий: Надії на краще.
Ведуча: Любові неземної.
Ведучий: Краси золотої.
Ведуча:Та багато побажань і сердечних вітань.
Ведучий: Тож прийміть їх у свою адресу.
Заходять: Доля, Ангел, Мрія, Надія, Любов, Краса, Побажання.
Доля: Це я – рідна ваша учительська доля.
Чвалаю за вами усюди поволі.
Стомилась я дуже за вами встигати,
Немає спокою ні в будні ні в свята.
Пишу я конспекти, у зошитах вся,
Ще й пораю вдома мале порося.
Сиджу я у школі нашій,
А вдома нема вареної каші.
Коли ж працюватиму тихо, поволі?
Таке мені щастя - учительській долі.
Ангел: Учительський ангел - моя спеціальність,
Не дуже-то втішна буває реальність…
В день свята, Всевишнього стану благати,
Щоб дав вчителям він достойну зарплату.
Бо то не для неї – городи і хлів.
Хіба ж не почує Господь моїх слів?
Мрія: Учительська мрія - звичайна для вас:
Щоб школа красива, просторий щоб клас,
Учнів багато вступило до нас.
І все щоб блищало у школі тій,
І вчитель підручник дає геть усім.
А ще телевізор, комп’ютер у клас,
Новітні програми – це теж, все для вас.
Прекрасно, коли з вами я, ваша мрія.
Повірте, здійснити себе я зумію,
Бажаю вам всім не втрачати мене,
І ваша надія вже вас не мине.
Надія: Кажуть, остання вмирає надія.
Жива я, жива, помирати не смію.
Квітуча я в вас. Я завжди буду поряд,
Ніколи не зраджу ні вас, а ні школу.
Лишайтесь з надією в серці завжди.
То разом спасемо любов від біди.
Любов: Ох, важко мені з вчителями бува,
Коли не прийду, а в них часу нема.
То пише конспекти, то книжку читає.
І з тих книжечок про любов тільки знає,
Кохані мої,озирніться довкола.
Не буде любові не буде нікого:
Ні долі, ні мрії, надія помре.
Красива любов, а як буде краса,
То світ ми врятуєм від болю і зла.
Краса: Мені з вами добре, вітаю зі святом,
Мене ви вбачаєте часто й багато.
Красиві в вас душі, обличчя натхненні,
Учитель – красиве, почесне імення.
Прийміть же вітання, учителі,
І знайте – лишили ви слід на землі.
Побажання: Тепер вже останнє слово моє,
Бо я – побажання – для вас головне.
Хай доля учительська красивою буде,
А школа хай рідна про вас не забуде,
Рятує хай ангел – спаситель всіх вас,
Щасливі й здорові були щоб весь час.
Хай мрія прекрасна веде вас в життя,
Щоб ладилось все і велось до пуття.
Хай ваша надія вам живить серця,
Натхнення і творчість дає без кінця.
Не зникне хай віра в казки й чудеса,
Хай будуть із вами любов і краса.
Ведучий. Для Вас звучить музичне вітання.
Пісня
Ведуча: Ми пишаємось, що нам пощастило навчатися саме в цій школі і саме у цих вчителів.
Ведучий: І вибачте, якщо ми іноді завдаємо вам прикрощів.
Ведуча: Насправді ми дуже поважаємо вас і вашу працю.
Ведучий: І ми будемо старатись виправдати ваші сподівання і стати
гордістю нашої школи.
Ведуча: І сьогодні поклавши руку на Закон про освіту, ми урочисто
клянемось:
І учень. Ніколи не приходити в школу…
ІІ учень. … з невивченими уроками.
І учень. Ніколи не вітатися з учителями…
ІІ учень. …тримаючи в роті жуйку.
І учень. Ніколи не розкривати підручники…
ІІ учень. …брудними руками.
І учень Ніколи не розв’язувати задачі…
ІІ учень. ..списуючи їх у сусіда по парті.
І учень. Ніколи не робити домашнє завдання…
ІІ учень. …на уроці фізкультури.
І учень. Ніколи не чергувати в класі…
ІІ учень. …як-небудь.
І учень. Ніколи не попереджати батьків про батьківські збори…
ІІ учень. …за 5 хвилин до їх початку.
І учень. Ніколи не закінчувати семестр…
ІІ учень. …з поганими оцінками.
І учень. А ще ми хочемо сказати вчителям : Ми вас любимо!
ІІ учень. І хочемо, щоб ви більше посміхалися.
І учень. І не лише в день свого професійного свата.
ІІ учень. Бажаємо вам завжди бути у хорошому настрої.
Вітання пенсіонерів
Пісня про вчителів_____________________________________________
_________ Добрий день! В єфірі останні новини на каналі «Зірковий шлях шкільних буднів» або «ЗШШБ ТБ». З вами сьогодні будуть – Лазарук Олександр та Ляцевич Каріна. Отже, в нашому випуску.
___________ Унікальний експеримент поставлено адміністрацією школи: педагоги та дика природа – хто кого?
___________ День учителя: червоний день календаря, або «чи для цього доню я тебе ростила…?»
___________ Як відновити імідж після святкування Дня вчителя: поради бувалих.
___________ СОС – рятуйте бідних вчительських дітей.
___________ Іноземний гість завітав із поздоровленнями на наше свято.
___________ Про ці та інші новини докладніше в репортажах наших спеціальних кореспондентів.
___________ Дорогi нашi педагоги! За дорученням учнiв школи, наших батькiв ми щиро вiтаємо Вас з чудовим святом – Днем вчителя.
___________ Дорогi вчителi! До Вас сьогоднi слова щирої шани, сердечної вдячностi. Ваша праця мудра i благородна. Розум, серце, душу, здоров’я впродовж усiх рокiв ви вiддаєте своїм вихованцям. Як мама, проводжаючи дiтей в дорогу, вiддає з рушником частинку свого серця, щоб зiгрiвало воно на життєвих перехрестях, так i ви передаєте з частинкою серця знання. Мабуть, велике воно, учительське серце, раз на стiльки вистачає його…
(Реклама) «Спонсор нашої телепередачі лікувально-оздоровчий комплекс «Дубина». Ми доступні кожному»
___________ Кореспонденти «ЗШШБ ТБ» запитали учнів нашої школи, чи добре мати маму вчительку.
___________ Ці діти прийшли особисто в нашу студію. З ними працює наш журналіст Олена . Олено, ми слухаємо вас.
(інтерв’ю з учнями школи)
___________ Доброго дня студія. Сьогодні до нас завітали представники самої знедоленої частини учнів – учительські діти , щоб розповісти про свою проблему.
А. Ми прийшли до вас на свято, не займем часу багато
Хочем тільки привітати, сокровенне вам сказати
Б. Любі мами, любі тата, зичим витримки багато
Як же вам допомогти, нерви ваші зберегти.
Бо шкільна ваша робота – це не головна турбота
Головне – диктує час, треба думати й про нас.
А. Мама вчителька?! -- Щасливий! Всі так заздрили мені.
Коли з мамою до школи, ми ходили день при дні.
Та яке там щастя, звідки? Все не так, як у людей!
І не заздрити – жаліти, треба вчительських дітей.
Б. Спробуй в класі ворухнися, чи з уроку утечи,
Не дай Боже запізнися, -- знають враз про все батьки.
Що всім можна – тобі зась, не послухавсь – начувайсь.
А. Ввечері лягаю спати, прошу казку розказати,
Як всім дітям перед сном, де там? – мама за столом!
Пише, пише, щось листає і на мене не зважає,
А що скаже я вже знаю: «Плани тільки допишу,
І практичні перевірю, все що хочеш розкажу»-- тільки я уже не вірю.
Мовчки в ліжко я лягаю, покручуся й засинаю.
Б. А ввісні мама бачиться мені: лікарем, кондитером, тільки не учителем.
Ось тому кричати мусим і звертатись до людей:
СОС – рятуйте наші душі,-- бідних вчительських дітей.
___________ Давайте разом допоможемо цим дітям. Маємо надію, що після сьогоднішнього ефіру життя їх зміниться. Студія.
___________ Дякуємо,Олено. Залишайтеся на зв’язку, повідомляйте про всіх ваших гостей.
___________ Ви бачите, яка тяжка і відповідальна праця вчителя. Адже учитель прикладає стільки зусиль заради інших дітей, забуваючи за свою сім’ю та діток. Сердечно дякуємо вам.
___________ Дорогі вчителі! Ми щиро вдячні вам за вашу натхненну працю, за ваше вміння долати життєві труднощі, за ваше невичерпне терпіння у спілкуванні із нами!
___________ Вибачте нам нашу нестриманість, непосидючість, безкомпромісність. Вибачте, що часом ранимо вас необачним словом чи жорстоким сміхом.
___________ Повірте, що ми на сто відсотків розуміємо, наскільки важлива роль учителя у становленні молодої людини, яка важка і виснажлива ваша праця.
А що про це думають наші гості- три бабусі.
Сценка «Три бабусі»
_________Можливо ці бабусі мають рацію. Про своє майбутнє треба думати з дитинства, а не в 11-ому класі.
____________Отже, ми продовжуємо наш ефір.
Хто кожен день, кожну годину, кожен час
Віддавшися повністю цій не легкій роботі
Живе лиш думкою про школу і про нас
Завжди за все і всіх в турботі?
Як ви думаєте , хто це?
____________ У номінації “Мені зверху видно все, ти так і знай!» перемагає директор Андрій Олексійович. Наші найщиріші побажання. Вітаємо вас, шановний Андрій Олексійович, зі святом.
___________Особі такій – побажання сердечні, аби не боліла йому голов
Аби в нього сили хватало й здоров’я, і школа найкраща в районі була.
Збувались щоб вчасно всі задуми й мрії, щоб в школі життя вирувало весь час.
Щоб більше досягнень було, більше дії – прийміть ці вітання від нас.
__________ Ми дуже довго думали, як привітати нашого директора і вирішили, щоб полегшити йому нелегку працю скласти пам’ятку для працівників та учнів гімназії, яку переконливо радимо повісити на дверях власного кабінету та в учительській.
(Читають, а потім вручають директору)
_________: Слухаємо і запам’ятовуємо!
___________: Правило номер 1: Директор не спить, директор відпочиває!
__________: Правило номер 2: Директор не їсть, директор регенерує сили!
__________: Правило номер 3: Директор не п’є, директор дегустує!
__________: Правило номер 4: Директор не фліртує, директор просто школить персонал!
___________: Правило номер 5: Директор не кричить, директор постійно висловлює свої погляди!
__________: Правило номер 6: Директор не чухрає в чуприні, директор зважує рішення!
__________: Правило номер 7: Директор не забуває – директор не засмічує пам’ять дріб’язковою інформацією!
____________: Правило номер 8: Директор не кривиться, директор усміхається без ентузіазму!
__________: Правило номер 9: Директор не любить пліток – директор збирає необхідну інформацію!
___________: Правило номер 10: Директор ніколи не припускається помилок – їх роблять підлеглі!
___________: Правило номер 11: Директор не запізнюється – директор затримується на діловій зустрічі!
_________: Правило номер 12: До кабінету директора можна увійти зі своїми ідеями, але виходити з кабінету треба з ідеями директора! __________: За безупинну турботу про кожну дитину, за невтомне виховання кожного працівника наш шановний Андрій Олексійович заслужив почесне право першим отримати нагороду з рук учнів.
___________: Учнівський колектив нагороджує директора школи Андрія Олексійовича грамотою «За виживання в умовах, які прирівнюються до бойових» (вручається грамота та пам’ятка)
_________: І ще раз поздоровляємо вас, шановний Андрій Олексійович! Запрошуємо Вас до вітального слова.(Виступ директора)
_________Дякуємо за хороші слова. Для Вас звучить музичне вітання.
Пісня «Вчительська доля»
__________ А зараз новини із конференції вчителів, яка відбулась в серпні цього року .
(Реклама) Спонсор трансляції Маневицький районний відділ освіти. …. Тобі сумно , на тебе ніхто не звертає уваги…Атестація. І ти знову в центрі уваги.
Отже, ексклюзивний репортаж наших спеціальних кореспондентів. Алло, Олено.
_________Добрий день, студія! Отже, вашій увазі пропонується короткий репортаж з центру творчості про нагородження в різних номінаціях вчителів.
Ведуча. Доброго дня, шановні вчителі .
Ведучий. Раді Вас всіх бачити на щорічній серпневій конференції. Щиро вітаємо усіх зі святом і дякуємо…
Ведуча. За те, що мислити навчили
Й на все не шкодували сили,
Ведучий. За закони, аксіоми,
Реактиви і біноми,
Ведуча. За функції, тотожності, рівняння
Прийміть від нас ці щирі привітання.
Ведучий. А зараз ми розпочинаємо нагородження. Отже :
1. У номінації : «Єдиний та неповторний» перемогла кафедра початкових класів, тому що перший вчитель завжди єдиний.
Вручається сертифікат, який « Дає право зробити до 10 помилок в класному журналі та безнаказанно замазати його коректором»
2. У номінації : «Володіння словом та мовою» перемогла кафедра українських та зарубіжних філологів за вміння гарно висловлюватись на уроках та педрадах. Вручається сертифікат вчителям кафедри української мови та літератури та російської мови та зарубіжної літератури, який «Дає право не перевіряти зошити своїх учнів протягом місяця, переклавши цю почесну місію на плечі батьків»
3. У номінації : «Представники Британської імперії» перемогла кафедра іноземної мови за вміння делікатно переконати учнів, що друга мова їм потрібна не менше , ніж перша.
Вручається сертифікат, який «Дає право злітати на вихідні в Лондон або зїздити на дачу – куди грошей хватить –запізнившись в понеділок на півдня – ми прикриємо та пістрахуємо перед дирекцією»
4.У номінації : «Місіс Х» перемагають вчителі математики за вміння навчити дітей приводити Х та У до спільного знаменника, «Ні дня без напруги» - вчителі фізики за вміння завжди тримати себе в тонусі, «Через терни до зірок» - вчителі астрономії за вміння розказати, що крім Великої та Малої ведмедиці на небі є ще багато цікавого, «Переженемо Біла Гейтса» перемагають вчителі інформатики за вміння переконати дітей, що не одним комп’ютером живе людина.
Вручається сертифікат вчителям математики, фізики, астрономії та інформатики, який «Дає право один раз в місяць забути на урок книжку, поурочне планування, журнал та розвалившись в кріслі сказати :» Я не готовий до уроку!» »
5. У номінації : «Праця зробила з мавпи людину» перемагають вчителі трудового навчання за те, що не дають дитині перетворитись на мавпу, «Золотий пензлик» - вчителі малювання за вміння правильно оцінити дитячий шедевр, «Наш шкільний Х-фактор» - вчителі музики за вміння серед усіх дітей знайти талант, «Хто програє, буде віджиматись» перемагають вчителі фізкультури за душевний виховний підхід до дітей, «Спасайся , хто може» - вчителі основ здоров’я за те, що вчать дітей знайти вихід з любої екстремальної ситуації .
Вручається сертифікат вчителям трудового навчання, малювання, музики , фізкультури та основ здоров’я, який «Дає право поїхати в санаторій, піти в армію або декрет на час міністерської перевірки, залишивши всі справи колегам»
6. У номінації : «Навколо світу за навчальний рік» перемагають вчителі географії за вміння так розповісти про моря та країни, що захочеться миттю втекти з уроків мандрувати, «Навчимо хімічити швидко та якісно» - вчителі хімії за вміння з будь –чого зробити ба-бах, «Наступники Дарвіна» - вчителі біології та екології за вміння переконливо пояснити нову тему і так само переконливо вимагати домашнє завдання, «Хранителі старовини та прав людини» - вчителі історії та правознавства за вміння так розказати тему, що жоден учень не засне.
Вручається сертифікат, який « Дає право прогулювати один урок в місяць протягом року на вибір вчителя. А директору ми скажемо, що Ви спілкуєтесь з батьками на дому»
7. У номінації : «Спокій їм тільки сниться» перемагають заступники директора та незмінна секретарка за вміння швидко та якісно виконувати свою роботу, «Чужа душа - пітьма» перемагають психологи за вміння у кожній дитині розпізнати особистість, «Чіткі звуки» перемагає логопед за вміння з будь-якої дитини зробити оратора, «Джерело знань» перемагають бібліотекарі за вміння переконати дитину , що книгу не заміниш Інтернетом, «Чим би дитя не тішилось аби не плакало» перемагає педагог-організатор за вміння організувати дозвілля дітей будь-яким способом. Вручається сертифікат, який «Дозволяє по-п’ятницях не дотримуватись дрес-коду, тобто приходити в чому захочеться, та розслабитись після тяжких трудових буднів ще до обіду»
8. Усі люди, які непомітно створюють умови не тільки для учнів, а й для педагогів перемагають у номінації «Бійці невидимого фронту», а саме:
«Чистота та порядок» або «І миша не проскочить» перемагає технічний персонал школи , «Повелителі плит та посуду» перемагають кухарі, «Володарі шприців та вати» -медики, «Нас мало , але ми в тільняшках» - всі ті, кого ми ще не назвали.
Ведуча. Всім вам видається довідка про звільнення від шкільних справ, а саме, що ви звільняєтесь від побутової щоденної роботи і маєте повне право на відпочинок і байдикування на не визначений термін (тобто на час святкування Дня вчителя).
Ведучий. Ще раз вітаємо всіх вчителів. Для Вас звучить музичне вітання.
Пісня «Перша вчителька»
__________Ми знову з вами. А зараз новини книжкового ринку. На прилавках книгарень з’явився короткий педагогічний словник. Ексклюзивний репортаж наших спеціальних кореспондентів.
___________ Добрий день, студія! Отже, вашій увазі пропонується короткий педагогічний словник під редакцією шкільного воєнрука. Запрошую Вас до слова шановний Богдан Романович.
________Доброго дня.Пропоную вашій увазі деякі свої записи.
___________ ШКОЛА – це певним чином організована сукупність цеглин, скла й шиферу, наповнена учнями, учителями, партами й іншим інвентарем, що стоять рівно винятково через недогляд старшокласників!
___________ ДИРЕКТОР – напівлюдина-напівбог, який особисто визначає частоту та тривалість контактів дятлів із мізками підлеглих.
___________ ПЕДРАДА – це захід, спрямований на задоволення особистих амбіцій адміністрації школи.
___________ УЧЕНЬ – це сукупність ліні, дурниць і дарма витрачених зусиль, який переміщається школою за допомогою стадного інстинкту, відчуття голоду чи стусана!
___________ ПРИБИРАННЯ ШКІЛЬНОЇ ТЕРИТОРІЇ – комплекс заходів із псування шкільного інвентарю, витоптування газонів і вкорочування життя класного керівника.
___________ ЖУРНАЛ – сукупність аркушів у клітинку, що сприяє засвоєнню шкільної премудрості шляхом занесення оцінок чи удару по голові!
___________ ОСТАННІЙ ДЗВІНОК – звук, який видається зменшеною копією церковного дзвону, що сповіщає шкільних парафіян про прийдешнє пришестя царства небесного (у просторіччі відпустка) та що виганяє зі школи бісів… на канікули!
___________ ДІТИ – за неперевіреними даними, наше багатство. Автора даного твердження вже впіймали. Студія!
___________ Дякуємо за змістовний репортаж. Нагадуємо, що кількість примірників короткого педагогічного словника обмежена. Замовити книгу ви можете за телефоном 223-332-223 та на нашому сайті. Першим десяти вчителям, які замовлять словник персональний клас з 30 учнями в подарунок.
Сценка « Телепат»
___________Шановні вчителі , прошу уваги. Для вас є термінова телеграмма із районного відділу освіти.
Телеграмма
У зв’язку з тим, що педколектив школи замучив учнів їхніми обов’язками, наказую:
Підпис: виконуюча обов’язки заврайво Валентина Леонідівна
___________А тепер уяви, що може статися, коли учні будуть вчителями.
Сценка»Якби учні були вчителями»
__________Мені здаєься, що кожен має бути на своєму місці. Як ти думаєш?
___________ Ти права. Любі друзі, а чи не задумувалися ви, що таке справжній учитель?
___________ Наш журналіст Олена задавала це питання учням школи. Олено ти нас чуєш? Олено?
___________ Алло студія. У мене в гостях були представники еліти нашої школи. Так сказати вершки шкільного суспільства. Але вони не захотіли , щоб я їх знімала. Ось їх думки.
1. Справжній учитель – той, на кого при зануренні у клас не діє виштовхувальна сила.
2. Справжній учитель – ідеальний у всьому: одягнений з голочки, в руках усе горить – прямо не вчитель, а їжачок на пожежі!
3.Напередодні професійного свята справжній учитель весь завалений квітами і цукерками – просто не вчитель, а ювілейний портрет директора кондитерської фабрики.
4.А я, коли виросту, то теж стану вчителем. Але квіти і цукерки ви можете дарувати мені вже тепер.
___________ Ось такі думки. А чи не здається вам, що для вчителів нашої школи сьогодні треба знайти якісь особливі, тремкі слова, які налаштували б на ліричний лад, викликали б світлі спогади, подарували б святковий настрій? Студія.
___________ Олено, ми зараз постараємося врахувати ваші побажання. Мені здається, справжній вчитель у будь-якій ситуації повиннен вести себе стримано, навіть в такій як сценці ґудзик.
Сценка «Ґудзик»
_________Бачиш, до яких хитрощів здатні учні, аби зірвати урок. Скажи, а ти теж таке робиш?
(Реклама): Ти сердита, тебе нервує кожен зайвий рух, кожен учень….. «Валеріана» - і ти знову в нормі.
______А зараз для вас короткий святковий випуск «Світське життя. Вчителі зірок» з Сонею Осадчою.
Спонсор показу магазин «Брокард». Відчуй себе світською дамою при любій зарплаті.
Катя Осадча: Доброго усім вечора! Я-Катя Осадча! І наш спеціальний випуск присвячений вчителям. Але не простим педагогам, а тим, які навчали наших «селебретіз»)Отже!
Дивіться , це ж Карл Едуардович у модному шарфі ! Поважний вчитель літератури!
(виходить хлопчик у образі вчителя літератури)
Катя Осадча: Карле Едуардовичу, скажіть, а хто з ваших учнів став відомим?
Карл Едуардович: Катю…Ти знаєш, багато хто! От , приміром, Віталік Козловський! Вивчали ми творчість Шекспіра, а він бубнить під ніс : Шекспір напише, Шекспір напише.. Кажу йому: « Віталіку! Шекспір – видатний письменник 16-го сторіччя. Що ж він вже напише!
Тільки потім я зрозумів, що це він пісню готував нову!
( приспів пісні «Шекспир напишет не про нас»)
Катя Осадча: Дякую-дякую, Карле Едуардовичу! А ми зустрічаємо вчителя біології! Це дама на шпильках останньої колекції дизайнера «Кривойду» - Жанна Жанівна!
Жанна Жанівна! Скажіть, а кого, власне , навчали ви?
-Я працюю в школі дуже давно! Але запам’ятався мені один хлопчик, який на урок біології прийшов з Богданом.
Катя Осадча: -Це, напевно, його брат чи друг?
-Аби ж то! Це ж Бодька! Павук! (дістає з сумочки іграшкового павучка та кидає у глядачів)
( звучить приспів «Бодя павук» Дзідзьо)
Катя Осадча: -Які цікаві в нас гості!
Катя Осадча: І ми зустрічаємо поважного вчителя географії – Алісу Микитівну!
Катя Осадча: : Алісо Микитівно, скажіть, а хто вам запам’ятався з учнів?
-Стас Михайлов. Тоді він ще був просто Стасиком і збирав не стадіони глядачів, а папірці, які розкидав по класу!
Катя Осадча: -Він тоді вже був такий незвичний?
-О, так! Подарують мені букети на свято, а Стасик каже: « Давайте , Алісо Микитівно, допоможу нести!» Я кажу: «давай!» А він бере квіти – вклоняється, каже «спасиб»і і йде з ними додому!
Або вчимо водні ресурси – він мені співає про моря і океани, вчимо поняття «туман» - і тут він з піснями. Невгамовний!!! Підготує реферат і так і каже «Всё для тебя!»
(Звучить пісня С. Михайлова «Всё для тебя»)
Катя Осадча: -Хвилинку! Невже це…Ні , це справді він. Вчитель малювання – Петро Петрович!
Доброго дня!
-Вітаю, Катю! Я вчитель малювання Віталіка Кличка!
Катя Осадча: -А хіба ж він малює?
-Звичайно! Вже не одного суперника розмалював!
Катя Осадча: -Скажіть, а як він навчався з інших предметів?
-На математиці рахував тільки до 12
Катя Осадча: -Чому?
-А навіщо більше? у боксі лише 12 раундів.
-(Сегодня не каждый может в завтрашній день)
Катя Осадча: -А ми вітаємо нашу чудову Анжеліку Антонівну! Першу вчительку Ольги Фреймут!
-Доброго дня усім!
Катя Осадча: -Невже ви дійсно вчили цю знамениту ведучу? Яка вона була у дитинстві?
-Оля була завжди серйозна!Вона з дитинства дбала про порядок! Підемо ми з нашим 1 класом до їдальні – усі за столи, а вона хвать шапочку і так і рветься на кухню!!! Усі чергові протирають пилюку вологою ганчіркою, лише Оля Фреймут –білими перчатками! Доречі, чи знаєте ви, чому Фреймут завжди на підборах?
Катя Осадча: -Ні, не знаю, цікаво)
-Щоб краще діставати до нашого з вами павутиння ! Така вона і зараз – Олюся-Чистюся!
Катя Осадча: -Я дякую нашим вчителям! А наступного разу обов’язково поговоримо з учителями, які навчали наших політиків і дізнаємося ще більше неймовірних фактів!
(звучить музика з програми «Світське життя»)
Пісня про вчителя (Басалик Софія)
___________ Дякую. А ми повертаємось до наших новин! Комплексна перевірка райво, проведена в нашій школі, виявила окремі перегини в застосуванні творчого підходу до записів у шкільних щоденниках.
___________ Вони були допущені класними керівниками.
___________ Ось деякі цитати. Шановні батьки! Терміново підстрижіть свого сина! Дуже хочеться подивитися йому в очі.
___________ Ваш син бачив у білих тапках десяткові дроби!
___________ Шановні батьки! Ваш син… Приніс горілку. Зірвав педраду!
(В студію вбігає стурбований чоловік)
___________ Люди добрі! Оце оженився на свою голову! Взяв жіночку, гадав, буде королевою мого серця, домашньою господарочкою! А вона вчителькою виявилася! Горе мені! (співає)
Як ішли ми під вінець, ти казала: продавець,
А ти вчителька була, підманула, підвела!
Ти ж мене підманула, ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого, з ума-розуму звела!
А із школи як прийдеш, на стіл зошити кладеш.
Пишеш, пишеш, а чого? Може, в тебе вже «того»?
Ти ж мене підманула, ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого, з ума-розуму звела!
Ось поїду у районо, хай розводить нас воно:
Тобі зошити й книжки, мені діти й пелюшки!
Ти ж мене підманула, ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого, з ума-розуму звела!
________Шановний ми Вам співчуваємо, але ви самі обрали таку дружину, тому вже змиріться. Будь-ласка вийдіть у нас ефір.
___________”ЗШшБ ТБ” веде пряму трансляцію з головної сцени селища. Шановні телеглядачі! У зв’язку зі святкуванням Дня вчителя до нас прибув почесний гість сам Тото Кутуньо. І через кілька секунд ми почуємо його вітальну промову.
___________ Тото Кутуньо . Буенос діас, міо амігос!
Перекладач. Доброго дня, шановні пані та панове!
Тото Кутуньо. Бон джорно, мучачос!
Перекладач. Здоровенькі були!
Тото Кутуньо.Міо псевдонімо ест Дон Карліоне.
Перекладач. Мене кличуть Дон Карліоне.
Тото Кутуньо. Аморе професоре…
Перекладач. Дорогі вчителі!
Тото Кутуньо.Мафія коза ностра…
Перекладач. Представники профспілки працівників освіти.
Тото Кутуньо.Мама мія!
Перекладач. Шановна пані директор!
Тото Кутуньо.Салюто ваша портрето!
Перекладач. Вітаю у вашій особі…
Тото Кутуньо.Університето, педрадо й падре комітето!
Перекладач. Усі органи шкільного самоврядування!
Тото Кутуньо.Міо кретіно фанато Віталій Кличко!
Перекладач. Я безумно люблю Україну!
Тото Кутуньо.Беліссімо поздоровіссімо з карнавало де педагого.
Перекладач. Я дуже хочу поздоровити всіх учителів з їхнім святом!
Тото Кутуньо.Карнавало-фестивало ля фініта!
Перекладач. На жаль, канікули закінчились.
Тото Кутуньо.Бандіто, садисто, барбосо, терористо, кам бек університето!
Перекладач. І всі учні знову повернулись у школу.
Тото Кутуньо.Кошмаро на уроко, бедламо на перерво…
Перекладач. Щоби знову взяти участь у навчальному процесі.
Тото Кутуньо.Професоро-мазохісто…
Перекладач. Закохані у свою роботу викладачі…
Тото Кутуньо.Арбайтен, Папа Карло.
Перекладач. Із радістю їм у цьому допомагають.
Тото Кутуньо. Запрето проблема целлюліто…
Перекладач. Бажаю вам зберігати молодість і стрункість.
Тото Кутуньо. Гривня баксо міліоно…
Перекладач. Підвищення заробітної плати.
Тото Кутуньо. Прогібанто перед ля адміністранто.
Перекладач. Мати добру репутацію в начальства.
Тото Кутуньо.. Канікуляро беспредєло!
Перекладач. Збільшення канікул.
Тото Кутуньо. Фініта ля комедія.
Тото Кутуньо. Аморе Казанова.
Перекладач. Щастя в особистому…
Тото Кутуньо.Бастарді-дармоїді, зануді-остолопі.
Перекладач. І сімейному житті!
___________Дякуємо . Ми приєднуємося до всіх привітань
___________ Спасибі вам, учителі, за душу відкриту,
За ласку, турботу, любов, доброту.
Живіть довго-довго, милуйтесь цим світом.
Хай завжди для вас ніжні квіти цвітуть,
Хай щастям і сміхом наповниться дім.
За ваші турботи — низький вам уклін!
___________ І в день такий урочистий, святковий
Дозвольте Вашу працю вшанувать.
І квіти всі, принесені сьогодні,
Від всього серця Вам подарувать.
_________Для Вас звучить музичне вітання – пісня «Вчителька моя»
________________А ще ми подумали, що, можливо, наших вчителів, як і звичайну людину, цікавить майбутнє, тому запросили до нас в студію астролога з прогнозом на цей тиждень.
Спонсор астрологічного прогнозу «Черемський заповідник».
___________Доброго дня, шановні вчителі. Я прийшла розказати, що говорять вам зірки. (Розгортає газету) Отож, якщо серед вас є :
______Дякую за увагу. З Вами була я, Борух Богдана. Бажаю зіркового шляху у ваших шкільних буднях.
___________Дякуємо Вам пані астролог за цікавий прогноз. А зараз пропонуємо Вам розім’ятись разом з нашими гостями. Танцюють всі бажаючі.
(Танець)
_________І на завершення нашої програми прогноз погоди від Ткачук Марини.
______Вітаю. В ефірі прогноз погоди на найближчий час.
(Реклама) :Спонсор прогнозу погоди метеостанція смт. Маневичі. «Щоб перевірки і педради не робили в душі негоди».
В цьому році нас осінь радує теплими днями. А цікаво, який синоптичний прогноз для нашої школи.
В кабінеті директора очікується мінлива хмарність з проясненнями під час наради. Проте не виключається можливість сильної грози з градом та шквалами в разі невиконання наказу № 13. У методичному кабінеті численні вчительські розробки сяють всіма кольорами веселки.
До кабінету фізики наближаються магнітні бурі внаслідок лавини дослідів. У кабінеті хімії кислотних дощів не передбачається. У кабінеті інформатики — повний штиль: всі комп’ютери зависли. А з боку їдальні віє приємний апетитний бриз.
У бібліотеці ясно та сонячно. Проте на перервах різке посилення тиску в зв’язку з припливом читачів.
Спонсор прогнозу погоди магазин «Росинка». Парасольки на будь-який смак стануть вам у пригоді.
__________Дякуємо, Марино за цікавий прогноз погоди.
__________Рано-вранці, до сходу сонця
Ангел стукав у віконце
І сказав він нам новину,
Що в Людмили іменини!
__________Бажаємо пісень, що лиш весна співає
І музики, що награють ліси.
І квітів тих, що раз лиш розквітають,
І повні пригорщі любові та краси.
Вітаємо Людмил усіх зі святом!!!
Нехай життя буде багатим:
На здоров’я і на силу,
І на доленьку щасливу!
Марина: Ти куди вступати будеш? Рома: радіотехнічний. А ти?
Марина: А я, напевно, в педагогічний. Рома: Тобі що, школа за 11 років не набридла?
Марина: Розумієш, я давно думаю: от якби в школі дещо поміняти...
Рома: Ага! Наприклад, замість уроків кіно показувати!
Марина(мрійливо): Я от думаю, як би зробити так, щоб у школі було цікаво, радісно і добре всім: і вчителям, і учням.
Рома: Теж мені радість: вчитися! Та й вчити теж, за великим рахунком. Ми можемо довести, що мало не здасться.
Марина: Мені здається, все залежить від вчителя. Адже подивися сам - якісь предмети ми любили, які - то, може, і не любили, але знали назубок, а від якихось нудило і заколисували від нудьги і від нерозуміння. Але справа ж не в предметах, а в тих, хто їх викладає! Мені хочеться стати таким педагогом, щоб абсолютно всі мої учні обожнювали мій предмет і знали його не тому, що я вимагаю, а тому, що я змогла їх так зацікавити, що вони просто дня не можуть прожити, не дізнавшись чого-небудь новенького!
Рома: - Маш, по-моєму, ти ідеалістка. Таких вчителів не буває, щоб всі діти їх обожнювали. Це який же треба бути?!
Марина: А тут якраз нічого складного. Захопленій, як Людмила Василівна. Знає свій предмет досконало, як Лілія Анатоліївна. Суворою, але справедливою, як Людмила Петрівна.
Рома (включається в гру): Доброї, як Світлана Миколаївна . І красивою, як Оксана Миколаївна!
Маша: Відповідальної, як Наталія Степанівна. Вже якщо що пообіцяє - все, залізно.
Рома: І почуття гумору не забудь! Марина: Так, Наталія Миколаївна - це... Одне задоволення спілкуватися!
Рома: А мені Галина Андріївна дуже подобається! Вона така легка! Ніяких проблем! Я б її в міністри визначив - вона би граючись всі проблеми країни вирішила!
Марина: А Жанна Василівна! Вона така уїдлива і така розумниця!
Рома: А мені Оксана Іванівна ще дуже подобається - у всякому разі, все, що скаже, - це її власні думки.
Марина: А як Микола Миколайович вміє триматися! Такий впевнений, такий підтягнутий, коректний, і сама мимоволі намагаєшся відповідати.
Рома: А мені Андрій Олексійович подобається! Він рішучий. Відразу відчувається, що чоловік.
Марина: Можна подумати, Ірина Миколаївна не рішуча. А як вона з комп'ютером управляється!
Рома (зітхаючи): Це так... Марина : Ох, і як все це в собі виховати?
Рома: Знаєш, Машка, якщо у школи прийдуть такі вчителі, я не проти в ній ще термін провчитися.
Учениця : Любі наші наставники! У цей святковий день ми особливо болісно відчуваємо, як безмежно плине час, усвідомлюємо, наскільки важко вам торкатися жорсткою правдою наших сердець, розуміємо, як нелегко часом знайти з нами спільну мову.
Учениця : Але саме сьогодні ми може дозволити собі висловити наше давнє і сокровенне прохання.
Учень : Дорогі вчителі! Любіть нас такими, якими ми є!
Учениця : Недовченими і замученими !
Учень: Веселими і засмученими !
Учениця : Окриленими і замученими !
Учень : Ледачкуватими і не передбачуваними !
Учениця : Непрощеними і пробаченими !
Учень : Словом, любіть нас так, як ми вас любимо !
Усі разом : Ми вас любимо !
Сценка «Три бабусі»
На лавочці сидять дві бабусі і одна з них плаче, бо її внучка збирається стати вчителькою.
Бабуся 1: Здорова була, Пилипівна! Як справи?
Бабуся 2: І тобі, дай Боже, здоров'ячка! Те-е-е... Несторівна, погано все, валідол п'ю, внучка з розуму зійшла, прости Господи-и-и… Ото тих сералів як надивиться.. Якби ж було до толку якого, га-а-а…
Бабуся 1: І чого б то така придибенція?
Бабуся 2: А така придибенція, що всім придибенціям найбільша придибенція! Світ такої придибенції з усіх придибенцій придибенції не бачив!
Бабуся 1: І що? Так уже й не бачив!
Бабуся 2: Так і не бачив. Бо моя вчителькою хоче стати... (пхикає)
Бабуся 1: А хіба погано вчителькою бути? Указочкою собі по дошці водиш, та й водиш! Ще ж не мішки на горбі тягати, н-дя… Язиком плескать, тю-ю.. Знала б ти чого, Пилипівна, ревіти та душею трясти!
Бабуся 2: Та що ж хорошого, діти знаєш зараз які грамотні, що ну! Такі вже грамотяки, що прямо як на тих цукерках написано. Шиколадних.
Бабуся 1: А що там написано, на тих цукерках? Я вже стара, не добачаю прочитати.
Бабуся 2: Йо-ма-йо!
Бабуся 1: Не ругайтеся, Пилипівно!
Бабуся 2: Я й не ругаюся, Боже збав, то на цукерках таке. Внуку хтось угостив. То мені дала укусить на оцей зуб, що сиротою в роті зостався. Ото тепер і діти такі. Тоже сироти. Тіко на розум. Точно – сполшне тобі йо-ма-йо! Їм тільки гуляти, вчитися не хочуть, нервів не хватить. А ти про указку. Та якби тою указкою, прости Господи, можна було би якого перехрестити, та по тому мєсту, що м’яке. Гляди, може, й діло було би, та наука полізла би в голову через те самеє мєсто. А то ж тепер – не тронь! А воно тобі лобурем і виростає. Навчиш таких, ага..
Бабуся 3: Здрасьтє, дєвочки, про що так цікава діскусія? (сідає на лавочку)
Бабуся 2: Так от у Пилипівни внучка вчителькою хоче стати...
Бабуся 3: Йо-ма-йо!
Бабуся 2: Ти що, цукерки такі їла?
Бабуся 3: Нє, то я так ругаюся.
Бабуся 1. А що, і тобі професія не дуже?
Бабуся 3: А де ж там те дуже, га? Де те дуже?! От ще, це ж купа зошитів, табличку множення щодня повторяй, а там, як заміж вискоче, то в хаті голодний чоловік і діти, у школі нєрвотрьопка, а ти чоловікові замість борщу уроки готуй…
Бабуся 2: Ось я і кажу ...
Бабуся 1: Ну ні, ви не праві, а якщо вона завучем, а потім і директором стане?
Бабуся 2: Ага, та до того часу посивіє.(ридає) Директором? Внучка? Та ти що, це ж взагалі круглий рік тобі пиши звіти, якісь накази, санстанція бацилами засмикає, районо усю душу витрясе, а молоді вчительки неслухів директором лякатимуть, як тою чупакаброю!..
Бабуся 1: А платять-то − капєйкі!
Бабуся 3: Ну да, але ж бувають і інші роботи таки гарні... Грошовиті…
Бабуся 1: Там хорошо, де нас нема!
Бабуся 3: А нас нема ніде!
Бабуся 1:Як це – нема нас ніде?
Бабуся 3: Бо ми на пенсії!
Бабуся 2: А може, онука таким вчителем стане, як вчителі з нашої школи, і любити її учні будуть, і поважати?
Бабуся 1: Так, але поки ще вона виросте, вже й не знаєш, чого й чекати.
Бабуся 3: А скільки років внучці?
Бабуся 1: Так п'ять, читає сама, співає. Рахує до десяти…
Бабуся 2: Тьху ти, чого заздалегідь переживати, ще стільки часу, можна вибрати, де працювати і і як заробляти. А можна й передумати.
Бабуся 1: Може і правда... Шановні вчителі, а що скажете – чи варто внучці вчителем працювати?
Урок (якби діти вчителями стали)
Дзвенить дзвінок. Вчителі розсаджуються в класі за парти, як учні. Входить учень, який представляє себе вчителем.
Учень. Ну, хто готовий відповідати?
Учитель фізкультури (тягне руку). Можна?! Можна?! Ну-у…
Учень (здивовано). Фізрук? Вивчили домашнє?
Учитель фізкультури. Ні, я хочу вийти.
Учень. Сидіти! Надумалися – вийти! Ще чого! Дітей не можна на уроці випускати з кабінету! Так хто відповідатиме? Н-дя, як завжди добровольців немає. Нулі! Тоді нам відповість, нам відпові-і-сть (дивиться в журнал)… Учитель географії.
Учитель географії. Тільки що, так відразу я! А чого я?
Учень. Ну, Миклуха-Маклай, розповідайте нам, куди впадає Чорне море. Не підказувати! Хто підказував? Не знаєте? Соромно! Знову двійка! Ні! Це забагато! Одиниця! Третя поспіль! Дуже погано. Ай-яй!
Учитель фізкультури (тягне руку). Ну, пустіть… Я хочу вийти! Ну дкуже-е-е…
Учень. Навіщо?
Учитель фізкультури. А я на вушко. (Шепоче)
Учень. А перерви вам було мало, га? Знову ухилятися від уроків? Знаю я вашу породу. Чи може вуха пухнуть, га? Перекур? Та я вас наскрізь бачу! А табличка множення, га? А 7 на 8, га? Мовчимо? Не вийде, Олександре Петровичу! Математика — цариця полів.
Учитель математики. Не полів, а наук… Смію замітити….
Учень. А вас ніхто не питав! Ясно? Мені краще знати! Відповідайте, Людмила Павлівна, чому дорівнює сума квадратних катетів?
Учитель математики. Яких-яких катетів?
Учень. Не знаєте? Може, ви й про квадратну гіпотенузу нічого не чули? Два, Людмило Павлівно, два! Несіть щоденника! Прийдете завтра з батьками! А ви, Валентине Миколайовичу, чому сяєте, з хімією у вас все в порядку? Не повірю! Відповідайте, при якій температурі кипить прямий кут? Що, повний нуль? Абзац? Не знаєте? Ваша вчорашня виплакана трійка наказала довго жити! А контрольну ви здерли, копір, так і поясните батькам, що влаштувалися тут у школі ксероксом! І з лугами у вас теж… Не краще. Зовсім погано. Тупо один бал. Так що ваша карта бита. На другий рік! Хай батьки порадіють, яку ледацюгу виростили на мою голову.
Учень. А це що за сторонні звуки? Учитель літератури! Хто би подумав! Сидять і базікають. Ха!.. А ось хай Ірина Валентинівна нам розповість, в якому році Шевченко написав свою «Лісову пісню».
Учитель літератури. Я забула… Я вчила…
Учень. А-а-а-а!.. Вчила вона! Я знаю, як вона вчила! Через пень-колоду! Переучила!.. Книжки в сумці, а хлопці в думці! Називається, приїхали! Добре, хоч про Шеву чула. Великий футболіст! Хоч за це «три» втулю. Слабеньке…
Заступник з виховної роботи гортає журнал мод.
Учень (вихоплює журнал). Люди добрі! «Бурду» гортає! Встати, Світлана Юріївна! Вирядилась, як на дискотеку! І губи нафарбувала! Скромнішою треба бути! Тут вам не гульки! Не гульки, я сказав!.. Щоденник! Бігом!
Завуч. Я забула…
Учень. А голову ви вдома не забули?! Пам’ять у неї! Дівоча! Якщо завтра щоденник не принесеш, зараз же додому відправлю! За батьком! Хай виховує батьківським вихованням!
Англійка. М-можна увійти?
Учень. Привіт, Ніно Олександрівно, явилися-не запилилися! Де це ви пропадали? Знову каву пили? Швиденько до дошки. Відповідати.
Англійка Говорить по-англійськи.
Учень. Два, Ніна Олександрівна.
Англійка. Чому? Я все вивчила.
Учень. У нас зараз не англійська мова! Ні, любі мої, так справа не піде. Кінець року на носі. А ви, нехлюї, лобуряки, двійок нахапали! Одиниць! Так ви ніколи зі школи не підете! Завтра батьківські збори!
Телепат
Учень 1.(Наспівує від радості). Ну, це ти здорово придумав. Телепатія! Думки на відстані! Спробуй, утелепатай мені що-небудь.
Учень 2.(Розводить руками, як екстрасенс) Легко! 12 балів у тебе в кишені. Без мороки!
Учень 1. А у вас кури несуться? А казав батько, що ти за мене заміж підеш… Що ти мені літературу втелепачуєш? Надумався Стецька мені! Зараз у нас буде біологія. На, візьми підручник — параграф 36. Дивись, утискуй капітально.
Учень 2 (сідає на край сцени, кладе на коліна підручник, поглядаючи в нього, посилає думки)
Дзвінок. Початок уроку. Заходить вчитель літератури.
Учитель. Привіт, хлопці, Ірина Іванівна захворіла, тому замість біології буде література. Отже, творчість Тараса Шевченка. Хто бажає відповідати? Як завжди — ліс рук. (звертається до учня 1) йди до дошки.
Учень 1 (відкашлюється). Образ Стецька у «Сватанні на Гончарівці». Стецько – сільський персонаж, походить із середовища заможних селян. Малюючи образ героя, письменник докладно говорить … (починається дія телепатії), що тіло його складається з гриба і водорості, які знаходяться в тісному взаємозв’язку. Він дуже невибагливий. Живе в пустелях, скелях, тундрах. Відмираючи, він утворює перегній. У цьому його головна роль … в літературному шедеврі.
Учитель. Що з тобою?
Учень 1. Можна, я краще про Уляну розповім? В Уляни багато прекрасних задатків, автор вказує на властиві їй «благородне прагнення почуттів і думок молодих». В середині літа вона зацвітає. Комахи погано відвідують її квітки — у них немає ні нектару, ні достатку пилку. (Мотає головою.) Уляна – образ знедоленої людини. Його садять навесні, перед посадкою бульби пророщують у світлому приміщенні.
Учитель. Ти не захворів бува? Чи не готовий відповідати?
Учень 1. Готовий…. А можна інший образ? Олексій для Уляни — милий ідеал. Від природи Олексій обдарований живим розумом. Восени він відкладає яйця в кокон, сплетений з тонкої павутини. Кокон він плете в затишних місцях: під пеньками, камінням. Зовні Уляна крупніша самця.
Учитель витріщає очі.
Учень 1. Ні! Ні! Я образ Стецькового батька готував.
Учитель. Ну, давай про Павла, про Кандзюбу.
Учень 1.Постать Павла Кандзюби в творі є повним тілом, що вкрите лускою. При линьки шкіра сходить одним шматком. Він пересувається, звиваючись по землі. Отруйність особи загальновідома.
Учитель. Досить! Сідай.
Дзвінок.
Учень 1 (підбігає до учня 2). Ну, удружив. Думки на відстані. Ось тобі і телепатія. (Вдаряє його підручником по голові.) Ось тобі — дванадцятка забезпечена! Ось тобі — відмінником станеш!
Ремінь
На сцені магазин одягу. Вдалині стоять вішалки з одягом. Біля вішалок стоїть чоловік. Дістає мобільний телефон, набирає номер…
Чоловік:
— Алло, Катя? Так, люба, це я… Де? В магазині. У якому? В магазині одягу… А ти мені скажи, наш Вітька сьогодні уроки повчив?
Так? Та ти що! Справді? Вивчив? Усі? Ну не може бути… (похмурніє). А ти і щоденник сьогодні його перевіряла? Уважно? Всі листки перегортала? А за минулий тиждень? На поведінку увагу звертала? Незадовільна, так? Ні, нічого? про поведінку нічого? Зразкова, кажеш? А одиниці? Нема одиниці? То хоч двійка є? Що, теж нема? Ну не вірю… І окуляри одягала, кажеш?! Жах… Вітька не захворів? Ти температуру міряла? Нормальна? (похмурніє ще більше) Здоровий… То добре, що здоровий. Гаразд!!.. (З радістю в голосі) А в своїй кімнаті він сьогодні наводив порядок? Уже прибрав? Ну-у… Блін… А… (З надією в голосі) Взуття, як завжди, біля порогу розкидане? Ні-і? А шапка, шапка де? І що, і поїв навіть сьогодні нормально?? Чорт …. (Розсерджений махає рукою) Чого-чого? Не перепитуй! Та все нормально… Ну кажу тобі, все нормально. Та нема проблем. Ні, не брешу. Та ось… У магазині. Проходив, дивлюся, ремені шкіряні. Дешеві…. Святковий розпродаж…. Думав узять, гляди, згодиться… Ех… Ну, іншим разом… (Махає рукою і виходить з магазину).
виданий
вчителям кафедри початкових класів
Дає право зробити до 10 помилок
в класному журналі та безкарно
замазати його коректором
_____________ 29. 09 2016 р.
(підпис) (дата)
виданий
вчителям кафедри української мови та літератури
Дає право не перевіряти зошити своїх учнів протягом місяця, переклавши цю почесну
місію на плечі батьків
_____________ 29. 09 2016 р.
(підпис) (дата)
виданий
вчителям кафедри російської мови та зарубіжної літератури
Дає право не перевіряти зошити своїх учнів протягом місяця, переклавши цю почесну
місію на плечі батьків
_____________ 29. 09 2016 р.
(підпис) (дата)
виданий
вчителям кафедри іноземної мови
Дає право злітати на вихідні в Лондон або з’їздити на дачу – куди грошей хватить – запізнившись в понеділок на півдня – ми прикриємо та підстрахуємо перед дирекцією
_____________ 29. 09 2016 р.
(підпис) (дата)
виданий
вчителям кафедри математики, фізики, астрономії та інформатики
Дає право один раз в місяць забути на урок книжку, поурочне планування, журнал та розвалившись в кріслі сказати : « Я не готовий до уроку!»
_____________ 29. 09 2016 р.
(підпис) (дата)
виданий
вчителям кафедри природничих наук
Дає право прогулювати один урок в місяць протягом
року на вибір вчителя. А директору ми скажемо, що
Ви спілкуєтесь з батьками на дому
_____________ 29. 09 2016 р.
(підпис) (дата)
виданий
вчителям кафедри мистецько – технологічних дисциплін
Дає право поїхати в санаторій, піти в армію
або декрет на час міністерської перевірки, залишивши всі справи колегам
_____________ 29. 09 2016 р.
(підпис) (дата)
виданий
вчителям кафедри історії та правознавства
Дає право прогулювати один урок в місяць протягом
року на вибір вчителя. А директору ми скажемо, що
Ви спілкуєтесь з батьками на дому
_____________ 29. 09 2016 р.
(підпис) (дата)
виданий
заступникам директора та секретарці
Дозволяє по-п’ятницях не дотримуватись дрес-коду,
тобто приходити в чому захочеться, та розслабитись
після тяжких трудових буднів ще до обіду
_____________ 29. 09 2016 р.
(підпис) (дата)
виданий
психологам
Дозволяє по-п’ятницях не дотримуватись дрес-коду,
тобто приходити в чому захочеться, та розслабитись
після тяжких трудових буднів ще до обіду
_____________ 29. 09 2016 р.
(підпис) (дата)
виданий
логопеду
Дозволяє по-п’ятницях не дотримуватись дрес-коду,
тобто приходити в чому захочеться, та розслабитись
після тяжких трудових буднів ще до обіду
_____________ 29. 09 2016 р.
(підпис) (дата)
виданий
педагогу-організатору
Дозволяє по-п’ятницях не дотримуватись дрес-коду,
тобто приходити в чому захочеться, та розслабитись
після тяжких трудових буднів ще до обіду
_____________ 29. 09 2016 р.
(підпис) (дата)
виданий
бібліотекарям
Дозволяє по-п’ятницях не дотримуватись дрес-коду,
тобто приходити в чому захочеться, та розслабитись
після тяжких трудових буднів ще до обіду
_____________ 29. 09 2016 р.
(підпис) (дата)
Дорогі наші наставники!
Щиро запрошуємо вас на святковий вогник
«Вклонімося низько учительській долі»,
який відбудеться 29 вересня о 14.15
в актовому залі школи
З повагою, ваші
вдячні вихованці