Сценарій до Дня Вчителя «Слово Учитель – горде і ласкаве»

Про матеріал

Сценарій до Дня Вчителя «Слово Учитель – горде і ласкаве». Можна використати і для 11 класу на випускний.

Перегляд файлу

 

Сценарій до Дня Вчителя

«Слово Учитель –

горде і ласкаве»

Мета: формувати пошану і повагу до педагогів, розвивати творчі здібності, вміння та нахили; виховувати інтерес до творчої акторської діяльності.
Обладнання: святкові кульки, стінгазети, фонограми пісень та музичний супровід  для танцювальних композицій.

Хід свята

Звучить музика

Учень. Доброго дня, вельмишановне товариство!

Учениця. Доброго жовтневого, осіннього дня!

Учень. Ось і настала осінь.

Учениця. А перша неділя жовтня дарує всім нам тепле і радісне свято - День учителя.

Учениця. Учительське свято – свято вдячності. Сьогодні це особливий день, тому що учні школи підготували для Вас, милі і ніжні вчителі, свято нестандартне, свято оригінальне і специфічне. Хочемо, щоб ви посміхались, раділи і залишались завжди такими, якими Ви є.

Учениця. Завжди: вранці і вдень, ввечері і вночі, взимку і влітку, вдома і на роботі, в місті і селі, з сім`єю і з друзями, з нами, Вашими учнями, будьте такими ж класними якими Ви є зараз.


Пісня «Берізка біля школи»

Юля: Добрий вечір! В ефірі останні новини на каналі «Учитель TV». У сьогоднішньому випуску.

Максим: Унікальний експеримент поставлено адміністрацією школи: педагоги та дика природа - хто кого?

 Юля: День учителя: червоний день календаря, або «Чи для цього, доцю, я тебе ростила...»?

Максим: Як відновити імідж після святкування Дня вчителя: поради бувалих.

Юля: Про ці та інші новини докладніше в репортажах наших спеціальних кореспондентів.

Максим:А зараз новини книжкового ринку. На прилавках книгарень з'явився короткий педагогічний словник. Ексклюзивний репортаж наших спеціальних кореспондентів.

Музика, Виходять кореспонденти.

1-й кореспондент. Ось і побували в минулому. А тепер повертайтеся до нас.

2-й кореспондент. Отже, вашій увазі пропонується короткий педагогічний словник під редакцією шкільного воєнрука.

1-й кореспондент. ШКОЛА - це певним чином організована сукупність цеглин, скла й шиферу, наповнена учнями, учителями, партами й іншим інвентарем, що стоять рівно винятково через недогляд старшокласників!

2-й кореспондент. ДИРЕКТОР - напівлюдина-напівбог, який особисто визначає частоту та тривалість контактів із мізками підлеглих.

1-й кореспондент. ПЕДРАДА - це захід, спрямований на задоволення особистих амбіцій адміністрації школи... чи тих, хто мріє нею стати.

2-й кореспондент. ПРИБИРАННЯ ШКІЛЬНОЇ ТЕРИТОРІЇ - комплекс заходів із псування шкільного інвентарю, витоптування газонів і вкорочування життя класного керівника.

1-й кореспондент. ЖУРНАЛ - сукупність аркушів у клітинку, що сприяє засвоєнню шкільної премудрості шляхом занесення оцінок чи удару по голові!

2-й кореспондент. ДІТИ - за неперевіреними даними, наше багатство. Автора даного твердження вже впіймали. (Музика)

Люба. А ми повертаємось до наших новин! Комплексна перевірка райво, проведена в нашій школі, виявила окремі перегини в застосуванні творчого підходу до учнів та їх батьків. До вашої уваги пропонуємо деякі моменти із шкільного життя. 

(Музика)

Скільки учнів у вашому класі?

 - З учителькою - тридцять п'ять.

 - Отже, без неї тридцять чотири!

 - Е, ні! Без учительки в класі не залишиться жодної душі! (Музика)

Першокласниця Олеся старанно виводила в зошиті кривульки. Брат побачив і кинувся до неї:

 - Ой, що ж ти наробила, в моєму зошиті.

 - А хіба це твій? - здивувалась Олеся.

 - Ну, а чий же?

 - А там написано, що то загальний зошит, - то це і твій, і мій. (Музика)

Школяр на уроці то дрімає, то позіхає.

 Підходить до нього вчитель:

 - Грицю, знову спиш на уроці?

 - Хіба тут виспишся? Одна мука! А ще кажуть, що у нашій школі чудові умови.

(Музика)

Юля: Дорогі наші вчителі! Сьогодні ми хотіли б, щоб Ви на цей короткий час забули про свої  повсякденні  турботи і разом з нами провели приємні хвилини відпочинку. Для вас гороскоп.


Максим. Якщо щось втнув,

 То близнюки побачать

 Їх не один, не два

 А сто неначе

 Якщо ваш вчитель овен,

 Все треба знати.

 Ні бекати не дасть,

 А ні мовчати вам тілець.

Катя. Як раки раптом

 Клешнями впіймають

 Від дошки довго

 Вже не відпускають.

 Хоч лев довкола столу грізно ходить

 Та за знання він щедро нагородить

 Для діви акуратність, вправність

 Важливіші ніж відповідей зміст.

Саша. Для терезів важлива рівновага

 І знання потрібно і увага.

 Якщо ти не довчив урок хоч трошки

 Відчує скорпіон

 І йди до дошки.

 Кидає зауваження стрілець

 Хто уникнув

 Той справжній молодець.

Люба. Із козерогом буцатись не варто,

 Пояснить все, коли треба, докладно.

 Дзвінок з уроку легко пропустити

 Як водолій почне розмови лити.

 Хоч риби люблять часто помовчати,

 Тобі не вдасться в рот води набрати.

 


(Танок)

Катя. А ми продовжуємо транслювати новини на каналі «Учитель TV».

В кабінеті директора очікується мінлива хмарність з проясненнями під час наради. Проте не виключається можливість сильної грози з градом та шквалами.

Саша: Ви вже всі зрозуміли, що зараз мова буде йти про директора. І сьогодні у нашій студії директор Чкалівської школи із Херсонщини Тетяна Миколаївна Губарик. Запрошуємо Вас. (виходить директор)

Катя.  Шановна Тетяна Миколаївна. Зі святом Вас вітаємо, та хочемо дещо запитати. (На столі лежать виноградна лоза, виноград та виноградні маленькі кісточки.)

Саша: Як пов’язані ці речі зі школою, учнями? (Відповідь).

Катя.  Ми і не сумнівалися, що відповідь буде саме такою. Передайте привітання своїм колегам. (Привітання директора).

Саша: Тетяна Миколаївна, а можливо ви запросите нас до своєї школи? Спасибі,  чекайте на нас.

(Пісня «Виноградную косточку в тёплую землю зарою..»)

Люба. А ми продовжуємо! І зараз пропонуємо вашій увазі пряме включення з турбази відпочинку, де зараз відбувається виступ молодих учителів школи.

Увага на екран! Музика. Виходить молодий вчитель.


Школа, школа - крыша, стены,

 Классы, окна, этажи.

 Мы расскажем вам поэму

 Про учительскую жизнь.

Педагога жизнь не сахар,

 Не варенье и не мед.

 Но кто входит в класс без страха,

 Тот всегда меня поймет.

 Я пришёл недавно в школу,

 Но справляюсь я пока.

 Выручают громкий голос

 И тяжёлая рука!


Люба. А зараз екзамен для молодого вчителя. Тягніть білет із запитанням,  а із другої кучки – відповідь.

Запитання.

  1. Будете писати записки батькам про погану поведінку їх дітей? (Ні, не в якому разі).
  2. З’являться у вас любимчики у класі? (Навіть у думках такого не було)
  3. Будете ви будити учня, якщо він засне на уроці? (Можливо. Я ще над цим подумаю).
  4. Чи ви будете запізнюватись на уроки? (Так! Я про це мрію).
  5. Збираєтесь ви використовувати указку, як холодну зброю? (А чого б і ні? Комусь можна, а мені ні?) (Музика)Юля: Шановні вчителі! Багато почесних звань і відзнак у освітян: «Народний учитель», «Заслужений учитель», «Відмінник народної освіти». І все-таки, найвище звання - «Улюблений вчитель». Тож бажаємо, щоб ви всі були удостоєні цього звання.

Максим. З телеканалу продовжують сповіщати новини. Наша знімальна група приїхала до Чкалівської школи. Піднімаємось на другий поверх. Поки що тихо. Йдуть уроки. Йдемо  до бібліотеки. У бібліотеці ясно та сонячно. Ось уже і дзвінок. На перерві починається різке посилення тиску в зв’язку з припливом читачів. Подивимося, який емоційний стан приходиться переживати Світлані Дмитрівні?

(Музика)

Катя: Читач перший, ідеальний!

Мартинюк.  (звертається до бібліотекаря ). Доб­рий день, Світлана Дмитрівна! Мені потрібна по­вість  Пушкіна «Дубровський». Я знаю, де вона стоїть: сама візьму з полиці.

Бібліотекар (до залу). Це справжній іде­альний читач. І привітався. І знає, як звати бібліотекаря. І автора та назву книги пам'ятає. Сам взяв її з полиці.

Катя.  Читач другий, посередній!

Суханова. Добрий день! Мені потрібен автор чи то Діггенс, чи то Діббенс. Не пам'ятаю. А от назву я точно знаю: «Домбі і син».

Бібліотекар. Враховуючи мій досвід роботи в шкільній бібліотеці, я здогадуюсь, що мова йде про книгу англійського письменника Чарльза Діккенса «Домбі і син». (Дає читачу книгу. Чи­тач виходить ).

Катя. Читач третій, недосвідчений!

Єфименко. Світлана Дмитрівна! Ой, дайте швиденько сто тисяч!

Бібліотекар. (Дивиться до себе в гаманець) Тільки сто гривень, більше немає.

Єфименко. Ой, ну мені треба книжка «Сто тисяч», автора не пам’ятаю.

Катя.  Читач четвертий, неординарний!

Ходосок.  А де тут? А хто тут? Ви бібліотекар? Мені треба така маленька, синенька книжечка. Усі наші брали! Причому, я дуже поспішаю!

Бібліотекар (розводить руками, звертаю­чись до залу). У цьому випадку бібліотекар безпорадний. Доведеться нашому читачеві звернутися за допомогою до вчителя чи своїх однокласників. Все що ви тільки що побачили – не міф, і не казка. Це все було із життя нашої шкільної бібліотеки. (Музика)

Вед. А ми продовжуємо подорож по Херсонщині. В одній із шкіл нам запропонували правила  дорожнього руху по  школі. 

Закшевський. Пропонуємо біля входу у школу повісити знак «Розворот заборонено». (Показує знак).

Ярмоленко.  Біля стільців у вестибюлі, де батьки чекають своїх дітей можна повісити знак «Зона паркування». (Показує).

Пендак.  Над центральними сходами пропонуємо повісити знак «Головна дорога». (Показує).

Жиронкін. На мозковий центр школи — учительську можна повісити знак «Пункт технічної допомоги». (Показує).

Закшевський. На кабінет завуча, як головного регулювальника навчально-виховного процесу школи, пропонуємо повісити знак «Регулювання світлофором». (Показує).

Пендак.  На великих перервах все населення школи поспішає заправитись у шкільній їдальні. Пропонуємо по ходу повісити знаки «Заправка». (Показує).

Жиронкін. А під час перерв в шкільних коридорах використовувати знак «Обгін заборонено». (Показує).

Ярмоленко.  А учням, що запізнились до школи і мають здати свій щоденник вчителю для відповідного запису, доведеться часто зустрічатись із знаком «SТОР-контроль». (Показує).


Люба.  Шановні вчителі! Скільки вам потрібно терпіння, щоб витримати ваших учнів, ваших колег. А особливо витримати ті дні, коли 6 уроків, та й ще й педрада.

(Танок)

  • Товариші вчителі! Я зібрала вас сьогодні на педраду не дарма. До нас прийшла директива про те, що у нас забирають одне робоче місце. Тому давайте вирішимо інтелігентно, хто із нас покине школу?
  • Інтелігенто, це буде довго.
  • А давайте звільнимо трудовика.
  • До речі, труд зробив із мавпи людину, а не якась алгебра і геометрія.
  • Колеги, перестаньте. Я давно хотів звільнитися, тому я і піду!
  • Здрастуйте! Ви у нас викладаєте в школі історію…, трудове, фізику, хімію, літературу, біологію, ведете 7 гуртків, 12 факультативів. Я розумію, ви головний кандидат на звільнення, але давайте ми самі вирішимо.
  • Знаєте, а давайте звільнимо ботаніка.
  • Да, давайте мене звільнимо!  Я тільки почав наближувати нашу школу до Книги рекордів Гінесса. Давайте мене!
  • Та ні, Валерій Якович, як ви могли подумати? 50 років в школі, ви що?
  • Ні, давайте звільнимо Бернштейна.
  • Так! Я так і знав. Доберуться до Бернштейна. Так я і знав. Аякже. Кого звільняти Бернштейна!Я цей антисемітизм не потерплю.
  • Іванов, ви чого завелись?
  • Мені просто обідно за Бернштейна. А ти чого мовчиш? (Заходить учень)
  • Здрасьте! Визивали!
  • Так, товариші, давайте зробимо перерву! До нас пожалував сорококласник Колобков.
  • Що ж ти робиш Колобков? Вибач, що я та ти. Ти навіщо Колобков на шкільному подвір’ї кота закопав? Двійка по поведінці.
  • Так ми думали, що це крот.
  • По біології теж 2.
  • Ні, яму викопав за хвилину сорок, по фізкультурі – 12.
  • Оградка міцна, по праці тверда 10, 2 бали зняв за те, що не вся оградка в романському стилі.
  • Іди Колобков, іди, подумай.
  • Дзвінок.
  • Товариші, товариші, помилка, у нас не забирають, а дають ще одне місце. Ура!

Саша:  Інколи ваше життя нагадує театр, і ви одягаєте маску. Але ми знаємо, що за нею ховається гарна душа та чуйне серце.

 Музичний цей дарунок порадує хай вас,

 Бо знайдеться на святі для пісні й танцю час! (Музика)

Люба. Ось і закінчується наш репортаж на каналі «Учитель TV». Але до нас на знімальний майданчик проривається група школярів. О, та це ж знайомі чкалівці. Чого бажаєте?

  • Привітати своїх вчителів.

Пасльон:

Від Корсики до Нової Землі,

 Від Флориди і аж до Сахаліну -

 В усіх куточках світу вчителі

 Повагу й шану здобули незмінну.

Жиронкін:

В Іспанії, де пристрасний народ

 Кориду полюбляє до нестями,

 Іспанський вчитель, наче Дон Кіхот,

 Воює з дітьми, наче з вітряками.

(Вітряк)

Ярмоленко:

В Америці без кольтів на урок

 З'являтися учителю негоже,

 Та перш ніж натискати на курок,

 Він часом учнів опитати може.

(Револьвер)

Закшевський:

У Африці оцінювання знань

 Проходить за якимось дивним планом:

 Не вивчив - то отримаєш банан,

 А якщо вивчив - навіть два банани.

(Банани)

Пендак:

Японські учні в білих кімоно

 Засвоюють, як двічі два - чотири,

 Що як учитися вам не дано,

 То краще вже зробити харакірі.

(Кімоно)

Казновський:

Є на Кавказі правило старе:

 Щоб кожен Гіві твердо знав програму.

 Грузинський педагог кинджал бере

 І в школу виклика грузинську маму.

(Кинджал)

Закшевський:

В Італії учительські ряди

 Міцнішатимуть здавна і понині -

 Тамтешні діти гратимуть завжди

 На нервах, як на скрипці Паганіні.

(Скрипка)

Казновський:

Що ж, світовий педагогічний склад

 Здобув повагу й шану неодмінну,

 Та все ж негоже ставити їх в ряд

 З учителями неньки України.

Закшевський:

У вас до всього ставлення своє

 Й любов до вас ми особливу маєм,

 То ж залишайтесь тими, хто ви є.

 Учителів своїх ми привітаєм!


 Мартинюк Саша. Сьогодні ми вирішили відійти від традицій та не виголошувати професійний стан вашої душі, або як кажуть в народі – учительський діагноз. Сьогодні ми вітаємо вчителів – жінок та вчителів – чоловіків.

Музична заставка, вітають вчителів квітами та подарунками.

 Юля. Хай добрі вчинки вашої наснаги

  Промінчиком торкнуться ваших учнів.

 Максим. Слово учитель - горде і ласкаве –

  Хай буде рідним вам і милозвучним.

Люба: Вірш за віршем, пісня за піснею, слово за словом, так і підійшло наше вітання до кінця.

Вова: Але свято, ваше свято, нашу любі вчителі, продовжується.

Катя: Ще скільки добрих, щирих слів ви почуєте від людей. І всі вони будуть від чистого серця.

Саша: Зі святом Вас, дорогі вчителі!

Пісня «Осенний блюз»

 

 

 

 

 

 

Список використаних джерел та літератури

  1.                   Казьміна, А. Шість капелюхів де Боно : тренінг / А. Казьміна // Шкільний світ. – 2012. – № 11, березень. – С. 6–8.
  2.                   Неділько В. Моя родина – це вся Україна // Позакласний час. – 2006. – №17-18. – с. 32.
  3.                   Сценарії до Дня вчителя // Виховна робота в школі. – 2008. – № 9. – С. 25–30, 33–34, 38–43. – Содержание: "О жар душі - учительський вогонь" / С.В. Пащук; С. В. Пащук. День Учителя / А.П. Таланчук; А. П. Таланчук. Конкурс кураторської майстерності / О.Г. Дишлова; О. Г. Дишлова. "Научно-методическая конференция" (развлекательная программа ко Дню учителя) / М. В. Козырь, С. Е. Рыбальченко; М. В. Козырь, С. Е. Рыбальченко. Развлекательная конкурсная программа "День работников образования"(9-11 класс) / М.П. Раковская; М. П. Раковская.

 

Інтернет-ресурси

 

  1.                   http://szenki.in.ua/index.php/scenarii/stsenarii-do-dnia-vchytelia/438-den-uchytelia.
  2.                   http://revneschool.kiev.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=273:2013-09-27-21-05-22&catid=3:2010-03-10-12-33-28&Itemid=11
  3.                   http://metodportal.net/node/9222
  4.                   http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/stsenarii-do-dnya-vchitelya-3.html
  5.                   http://bashtanka.pp.net.ua
  6.                   http://szenki.in.ua/index.php/scenarii/stsenarii-do-dnia-vchytelia

 


 

 

 

 

docx
Додано
27 січня 2019
Переглядів
1586
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку