Добрий день! В єфірі останні новини на каналі «Учитель ТВ». У сьогоднішньому випуску.
___________ Унікальний експеримент поставлено адміністрацією школи: педагоги та дика природа – хто кого?
___________ День учителя: червоний день календаря, або «чи для цього доню я тебе ростила…?»
___________ Як відновити імідж після святкування Дня вчителя: поради бувалих.
___________ СОС – рятуйте бідних вчительських дітей
___________ Про ці та інші новини докладніше в репортажах наших спеціальних кореспондентів.
___________ Дорогi нашi педагоги! За дорученням учнiв школи, наших батькiв ми щиро вiтаємо Вас з чудовим святом – Днем вчителя.
___________ Дорогi вчителi! До Вас сьогоднi слова щирої шани, сердечної вдячностi. Ваша праця мудра i благородна. Розум, серце, душу, здоров’я впродовж усiх рокiв ви вiддаєте своїм вихованцям. Як мама, проводжаючи дiтей в дорогу, вiддає з рушником частинку свого серця, щоб зiгрiвало воно на життєвих перехрестях, так i ви передаєте з частинкою серця знання. Мабуть, велике воно, учительське серце, раз на стiльки вистачає його…
Пісня ____________________________________________
___________
Щоранку поспiшає до школи енергійна, цілеспрямована, молода, красива людина. Вона тепло вiтається з учнями, з працiвниками школи, тепла усмiшка нiколи не залишає її. У цiєї вчительки мелодiйний душевний голос. Вiдзначення знаменних дат у школi не обходиться без її участi. Доброта, товаристкiсть, широта поглядiв – все це поєднано в однiй людинi. А людина ця – голова шкільної родини, наша директор ..... Вам слово,
___________ Кореспонденти «Учитель ТВ» запитали ученицю нашої школи, чи хотіла б вона мати маму вчительку.
З нею працює наша журналіст Уляна. Уляно ми слухаємо вас.
___________ Доброго дня студія. Сьогодні до нас завітали наші колеги-учні, щоб розповісти про свою проблему.
___________ Моя мама вчителька (зітхає)
Добре це, чи ні? Хочу я спитать її …
Чую: « Доню! Ніколи мені!»
Глянь, матусю, осюди, що писать тут “е” чи “и”?
Й не рішається задачка…
– Галю, шиферу он пачка перкрить спортзала в строк.
Вчи сама уже урок.
Ой, матусю, глянь зірниця! Вийдем, полюбуємось!
– В школі вікна не оббиті, до зими готуємось!
То кажіть мені нарешті, роз’ясніть тепер мені
Мама вчителька у мене, добре це, чи ні?
___________ Мама вчителька?! – Щаслива!
Всі так заздрили тобі.
Коли з мамою до школи,
Ви ходили день при дні.
___________ Та яке там щастя, звідки?
Все не так, як у людей!
І не заздрити – жаліти,
Треба вчительських дітей.
___________ Спробуй в класі ворухнись, чи з уроку утечи,
Не дай Боже запізнися,- знають враз про все батьки.
Що всім можна – тобі зась, не послухав – начувайсь.
___________ Ось чому кричати мусим
І звертатись до людей:
СОС – рятуйте милі душі.-
Бідних вчительських дітей.
___________ Давайте разом допоможемо цим дітям. Маємо надію, що після сьогоднішнього ефіру життя їх зміниться. Студія.
___________ Дякуємо Уляно. Залишайтеся на зв’язку, повідомляйте про всіх ваших гостей.
Пісня ____________________________________________
___________ А зараз ми подивимося документальний фільм про деякі сторінки життя української вчительки. Увага.
___________ Ало, синок привіт, як там твої справи. Я дзвоню із школи. У нас сьогодні педрада. Я сьогодні затримаюсь. Ви там з татом якось без мене, добренько. Уроки вивчив? А що вам задавали? Палички? Ой молодець? І кружечки? А, то ти кругленькі намалюй, кругленькі кружечки. Ну все, бувай.
___________ Минуло п’ять років.
___________ Ало, синок, привіт, це твоя мама. В нас сьогодні дискотека в десятому класі, я затримаюсь. Ти там з татом без мене. Ви поїли? Як немаєщо їсти? А макарони? Ще вчора з’їли? А каша? Вже з’їли? А, то скажи, хай тато купить сухариків, зробиш собі чайку. Ну добренько, все, цілую, бувай.
___________ Пройшло десять років.
___________ Ало синок, привіт, як там твої справи. Добре? Уроки вивчив?
Як не задають? Взагалі не задають? Що, ти вже в інституті? Синок, а в якому?
___________ Минуло п’ятнадцять років.
___________ Ало, синок, це мама. Як не синок? Внучок? Ой, внучок, я замоталась, в нас сьогодні збори батьківські. Ну ви з батьком якось без мене?
А з дідусем? Ви там поїли, да? А на уроки що задавали? Палички? А. І кружечки? То молодець. А, то ти кругленькі намалюй, кругленькі кружечки, добренько. Ну все, бувай.
___________ Ви бачите, яка тяжка і відповідальна праця вчителя. Адже учитель прикладає стільки зусиль заради інших дітей, забуваючи за свою сім’ю та діток. Сердечно дякуємо вам.
___________ Дорогі вчителі! Ми щиро вдячні вам за вашу натхненну працю, за ваше вміння долати життєві труднощі, за ваше невичерпне терпіння у спілкуванні із нами!
___________ Вибачте нам нашу нестриманість, непосидючість, безкомпромісність. Вибачте, що часом ранимо вас необачним словом чи жорстоким сміхом.
___________ Повірте, що ми на сто відсотків розуміємо, наскільки важлива роль учителя у становленні молодої людини, яка важка і виснажлива ваша праця.
Пісня
___________ А зараз новини книжкового ринку. На прилавках книгарень з’явився короткий педагогічний словник. Ексклюзивний репортаж наших спеціальних кореспондентів.
___________ Добрий день, студія! Отже, вашій увазі пропонується короткий педагогічний словник під редакцією шкільного военрука.
___________ ШКОЛА – це певним чином організована сукупність цеглин, скла й шиферу, наповнена учнями, учителями, партами й іншим інвентарем, що стоять рівно винятково через недогляд старшокласників!
___________ ДИРЕКТОР – напівлюдина-напівбог, який особисто визначає частоту та тривалість контактів дятлів із мізками підлеглих.
___________ ПЕДРАДА – це захід, спрямований на задоволення особистих амбіцій адміністрації школи.
___________ УЧЕНЬ – це сукупність ліні, дурниць і дарма витрачених зусиль, який переміщається школою за допомогою стадного інстинкту, відчуття голоду чи стусана!
___________ ПРИБИРАННЯ ШКІЛЬНОЇ ТЕРИТОРІЇ – комплекс заходів із псування шкільного інвентарю, витоптування газонів і вкорочування життя класного керівника.
___________ ЖУРНАЛ – сукупність аркушів у клітинку, що сприяє засвоєнню шкільної премудрості шляхом занесення оцінок чи удару по голові!
___________ ОСТАННІЙ ДЗВІНОК – звук, який видається зменшеною копією церковного дзвону, що сповіщає шкільних парафіян про прийдешнє пришестя царства небесного (у просторіччі відпустка) та що виганяє зі школи бісів… на канікули!
___________ ДІТИ – за неперевіреними даними, наше багатство. Автора даного твердження вже впіймали. Студія!
___________ Дякуємо за змістовний репортаж. Нагадуємо, що кількість примірників короткого педагогічного словника обмежена. Замовити книгу ви можете за телефоном 223-332-223 та на нашому сайті. Першим десяти вчителям, які замовлять словник персональний клас з 30 учнями в подарунок.
___________ Любі друзі, а чи не задумувалися ви, що таке справжній
учитель?
___________ Наша журналіст Яна задавала це питання вчителям школи. Народний шкільний мікрофон відповів наступне. Увага на екран.
___________ А що на це питання відповіли гості нашої студії. Яно ти нас чуєш? Яно?
___________ Алло студія. У мене в гостях представники еліти нашої школи. Так сказати вершки шкільного суспільства. Ось їх думки.
___________ Справжній учитель – той, на кого при зануренні у клас не діє виштовхувальна сила.
___________ Справжній учитель – ідеальний у всьому: одягнений з голочки, в руках усе горить – прямо не вчитель, а їжачок на пожежі!
___________ Напередодні професійного свята справжній учитель весь завалений квітами і цукерками – просто не вчитель, а ювілейний портрет директора кондитерської фабрики.
___________ А я, коли виросту, то теж стану вчителем. Але квіти і цукерки ви можете дарувати мені вже тепер.
___________ Ось такі думки. А чи не здається вам, що для вчителів нашої школи сьогодні треба знайти якісь особливі, тремкі слова, які налаштували б на ліричний лад, викликали б світлі спогади, подарували б святковий настрій? Студія.
___________ Яно, ми зараз постараємося врахувати побажання вашої студії.
Пісня «Дума вчитель»
(В студію вбігає стурбований чоловік)
___________ Люди добрі! Оце оженився на свою голо¬ву! Взяв жіночку, гадав, буде королевою мого серця, домашньою господарочкою! А вона вчителькою виявилася! Горе мені! Як ішли ми під вінець, ти казала: продавець,
А ти вчителька була, підманула, підвела!
Ти ж мене підманула, ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого, з ума-розуму звела!
А із школи як прийдеш, на стіл зошити кладеш.
Пишеш, пишеш, а чого? Може, в тебе вже «того»?
Ти ж мене підманула, ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого, з ума-розуму звела!
Ось поїду у районо, хай розводить нас воно:
Тобі зошити й книжки, мені діти й пелюшки!
Ти ж мене підманула, ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого, з ума-розуму звела!
___________ Наші кореспонденти підслухали анекдоти в шкільних коридора. Увага на екран.
___________ Два школяра. Один говорить:
– Вже не знаю, чи вірити нашому вчителю математики… Учора він сказав, що 6+4=10, а сьогодні, що 7+3 теж =10…
Вчителька пояснює дітям ділення. Написала на дошці “2:2” і запитує:
– Діти, хто знає, що це означає?
– Нічия! – підскакує з першої парти Женя.
Якщо в тебе є долар і твоя мати дасть тобі долар, скільки в тебе буде грошей?
– Один долар, міс.
– Так ти просто не знаєш арифметики
– Це ви не знаєте моєї матері, міс.
Хлопчику задають задачу: — Ти маєш шість яблук. Якщо ти віддаси половину брату, скільки залишиться? — П’ять із половиною.
Учень – учителю:
– Чи варто карати кого-небудь за те, чого він не робив?
– Ні, звичайно, ні в якому разі не можна!
– Добре. Я не зробив домашнє завдання…
Учитель запитує Миколу:
— Якого роду слово «хлопчик»?
— Хлопчачого, — відповів той
На уроці історії:
— Левченко! Хто взяв Ізмаїл?
Левченко здивовано:
— Я не брав… Запитайте у Кравченка, може, це він взяв.
— У твоєму віці Наполеон був найкращим учнем у класі, — докоряє батько синові.
— А в твоєму, тату, він вже був імператором! — відповів син.
— Вовочка, як французською “читати”?
— Так само, як і українською: узяти книгу, відкрити і дивитися на рядки.
На першому занятті з плавання Петрик виліз з басейну, не чекаючи команди вчителя. Той:
— У чому справа? Хто тобі дозволив?
— Ніхто, просто я вже напився.
Пісня
___________ Ми приєднуємося до всіх привітаню
___________ Спасибі вам, учителі, за душу відкриту,
За ласку, турботу, любов, доброту.
Живіть довго-довго, милуйтесь цим світом.
Хай завжди для вас ніжні квіти цвітуть,
Хай щастям і сміхом наповниться дім.
За ваші турботи — низький вам уклін!
___________ І в день такий урочистий, святковий
Дозвольте Вашу працю вшанувать.
І квіти всі, принесені сьогодні,
Від всього серця Вам подарувать.
Пісня