Сценарій до Свята Вчителя

Про матеріал
Розроблений сценарій, допоможе педагогам провести нестандартно Свято Вчителя. Мета даного заходу формувати всебічно розвинену цілісну особистість; вихованя морально-етичних цінностей учнів.
Перегляд файлу

 

Добрий день! В єфірі останні новини на каналі «Учитель ТВ». У  сьогоднішньому випуску.

 

___________ Унікальний експеримент поставлено адміністрацією школи: педагоги та дика природа – хто кого?

 

___________ День учителя: червоний день календаря, або «чи для цього доню я тебе ростила…?»

 

___________ Як відновити  імідж  після  святкування  Дня вчителя: поради бувалих.

 

___________ СОС – рятуйте бідних вчительських дітей

___________ Про ці та інші новини докладніше в репортажах наших спеціальних кореспондентів.

 

___________ Дорогi нашi педагоги!   За дорученням учнiв школи, наших батькiв ми щиро вiтаємо Вас з чудовим святом – Днем вчителя.

 

___________ Дорогi вчителi! До Вас сьогоднi слова щирої шани, сердечної вдячностi. Ваша праця мудра i благородна. Розум, серце, душу, здоров’я впродовж усiх рокiв ви вiддаєте своїм вихованцям. Як мама, проводжаючи дiтей в дорогу, вiддає з рушником частинку свого серця, щоб зiгрiвало воно на життєвих перехрестях, так i ви передаєте з частинкою серця знання. Мабуть, велике воно, учительське серце, раз на стiльки вистачає його…

 

Пісня ____________________________________________

___________

Щоранку поспiшає до школи енергійна, цілеспрямована, молода, красива людина.   Вона тепло вiтається з учнями, з працiвниками школи, тепла усмiшка нiколи не залишає її. У цiєї вчительки мелодiйний душевний голос. Вiдзначення знаменних дат у школi не обходиться без її участi. Доброта, товаристкiсть, широта поглядiв – все це поєднано в однiй людинi. А людина ця – голова шкільної родини, наша директор  ..... Вам слово,

___________ Кореспонденти  «Учитель ТВ» запитали ученицю нашої школи, чи хотіла б вона мати маму вчительку.

З нею працює наша журналіст  Уляна. Уляно ми слухаємо вас.

 

___________ Доброго дня студія. Сьогодні до нас завітали наші колеги-учні, щоб розповісти про свою проблему.

 

___________ Моя мама вчителька (зітхає)

 

Добре це, чи ні? Хочу я спитать її …

 

Чую: « Доню!  Ніколи мені!»

Глянь, матусю, осюди, що писать тут “е” чи “и”?

Й не рішається задачка…

 

    Галю, шиферу он пачка перкрить спортзала в строк.

Вчи  сама  уже  урок.

 

Ой, матусю, глянь зірниця!  Вийдем,  полюбуємось!

 

    В школі вікна не оббиті, до зими  готуємось!

 

То кажіть мені нарешті, роз’ясніть  тепер мені

Мама вчителька у мене, добре це, чи ні?

 

___________ Мама вчителька?! –  Щаслива!

Всі так заздрили тобі.

Коли з мамою до школи,

Ви ходили день при дні.

 

___________ Та яке там щастя, звідки?

Все не так, як у людей!

І не заздрити – жаліти,

Треба вчительських дітей.

 

___________ Спробуй в класі ворухнись, чи з уроку утечи,

Не дай Боже запізнися,-  знають враз про все батьки.

Що всім можна – тобі зась, не послухав – начувайсь.

 

___________ Ось чому кричати мусим

І звертатись до людей:

СОС – рятуйте милі душі.-

Бідних вчительських дітей.

 

___________ Давайте разом допоможемо  цим дітям. Маємо надію, що після сьогоднішнього ефіру життя їх зміниться. Студія.

 

___________ Дякуємо Уляно. Залишайтеся на зв’язку, повідомляйте про всіх ваших гостей.

 

Пісня ____________________________________________

___________ А зараз ми подивимося  документальний фільм про деякі сторінки життя  української вчительки. Увага.

 

___________ Ало, синок привіт, як там твої справи. Я дзвоню із школи. У нас сьогодні педрада. Я сьогодні затримаюсь. Ви там з татом якось без мене, добренько. Уроки вивчив? А що вам задавали? Палички? Ой молодець? І кружечки? А, то ти кругленькі намалюй, кругленькі кружечки. Ну все, бувай.

 

___________ Минуло п’ять років.

 

___________ Ало, синок, привіт, це твоя мама. В нас сьогодні дискотека в десятому класі, я затримаюсь. Ти там з татом без мене. Ви поїли? Як немаєщо їсти? А макарони? Ще вчора з’їли? А каша? Вже з’їли? А, то скажи, хай тато купить сухариків, зробиш собі чайку. Ну добренько, все, цілую, бувай.

 

___________ Пройшло десять років.

 

___________ Ало синок, привіт, як там твої справи. Добре? Уроки вивчив?

 

Як не задають? Взагалі не задають? Що, ти вже в інституті? Синок, а в якому?

 

___________ Минуло п’ятнадцять років.

 

___________ Ало, синок, це мама. Як не синок? Внучок? Ой, внучок, я замоталась, в нас сьогодні збори батьківські. Ну ви з батьком якось без мене?

 

А з дідусем? Ви там поїли, да? А на уроки що задавали? Палички? А. І кружечки? То молодець. А, то ти кругленькі намалюй, кругленькі кружечки, добренько. Ну все, бувай.

 

 

 

___________ Ви бачите, яка тяжка і відповідальна праця вчителя. Адже учитель прикладає стільки зусиль заради інших дітей, забуваючи за свою сім’ю та діток. Сердечно дякуємо вам.

 

___________ Дорогі вчителі! Ми щиро вдячні вам за вашу натхненну працю, за ваше вміння долати життєві труднощі, за ваше невичерпне терпіння у спілкуванні із нами!

 

___________ Вибачте нам нашу нестриманість, непосидючість, безкомпромісність. Вибачте, що часом ранимо вас необачним словом чи жорстоким сміхом.

 

___________ Повірте, що ми на сто відсотків розуміємо, наскільки важлива роль учителя у становленні молодої людини, яка важка і виснажлива ваша праця.

 

Пісня

___________ А зараз новини книжкового ринку. На прилавках книгарень з’явився короткий педагогічний словник. Ексклюзивний репортаж наших спеціальних кореспондентів.

 

___________ Добрий день, студія! Отже, вашій увазі пропонується короткий педагогічний словник під редакцією шкільного военрука.

 

___________ ШКОЛА – це певним чином організована сукупність цеглин, скла й шиферу, наповнена учнями, учителями, партами й іншим інвентарем, що стоять рівно винятково через недогляд старшокласників!

 

___________ ДИРЕКТОР – напівлюдина-напівбог, який особисто визначає частоту та тривалість  контактів  дятлів із  мізками  підлеглих.

 

___________ ПЕДРАДА – це захід, спрямований на задоволення особистих амбіцій адміністрації школи.

 

___________ УЧЕНЬ – це сукупність ліні, дурниць і дарма витрачених зусиль, який переміщається школою за допомогою стадного інстинкту, відчуття голоду чи стусана!

 

___________ ПРИБИРАННЯ ШКІЛЬНОЇ ТЕРИТОРІЇ – комплекс заходів із псування шкільного інвентарю, витоптування газонів і вкорочування життя класного керівника.

 

 

 

___________ ЖУРНАЛ – сукупність аркушів у клітинку, що сприяє засвоєнню шкільної премудрості шляхом занесення оцінок чи удару по голові!

 

___________ ОСТАННІЙ ДЗВІНОК – звук, який видається зменшеною копією церковного дзвону, що сповіщає шкільних парафіян про прийдешнє пришестя царства небесного (у просторіччі   відпустка) та що виганяє зі школи бісів… на канікули!

 

___________ ДІТИ – за неперевіреними даними, наше багатство. Автора даного твердження вже впіймали. Студія!

 

___________ Дякуємо за змістовний репортаж. Нагадуємо, що кількість примірників короткого педагогічного словника обмежена. Замовити книгу ви можете за телефоном 223-332-223 та на нашому сайті. Першим десяти вчителям, які замовлять словник персональний клас з 30 учнями в подарунок.

 

___________ Любі друзі, а чи не задумувалися ви, що таке справжній

 

учитель?

 

___________ Наша журналіст  Яна задавала це питання вчителям школи. Народний шкільний мікрофон відповів наступне. Увага на екран.

 

___________ А що на це питання відповіли гості нашої студії. Яно ти нас чуєш? Яно?

 

___________ Алло студія. У мене в гостях представники еліти нашої школи. Так сказати вершки шкільного суспільства. Ось їх думки.

 

___________ Справжній учитель – той, на кого при зануренні у клас не діє виштовхувальна сила.

 

___________ Справжній учитель – ідеальний у всьому: одягнений з голочки, в руках усе горить – прямо не вчитель, а їжачок на пожежі!

 

___________ Напередодні професійного свята справжній учитель весь завалений квітами і цукерками – просто не вчитель, а ювілейний портрет директора кондитерської фабрики.

 

___________ А я, коли виросту, то теж стану вчителем. Але квіти і цукерки ви можете дарувати мені вже тепер.

 

___________ Ось такі думки. А  чи не здається вам, що для вчителів нашої школи сьогодні треба знайти якісь особливі, тремкі слова, які  налаштували б на ліричний лад, викликали б світлі спогади,  подарували б святковий настрій? Студія.

 

___________ Яно, ми зараз постараємося врахувати побажання вашої студії.

 

Пісня «Дума вчитель»

 

(В студію вбігає стурбований чоловік)

 

___________ Люди добрі! Оце оженився на свою голо¬ву! Взяв жіночку, гадав, буде королевою мого серця, домашньою господарочкою! А вона вчителькою виявилася! Горе мені! Як ішли ми під вінець, ти казала: продавець,

 

А ти вчителька була, підманула, підвела!

 

Ти ж мене підманула, ти ж мене підвела,

 

Ти ж мене, молодого, з ума-розуму звела!

 

А із школи як прийдеш, на стіл зошити кладеш.

 

Пишеш, пишеш, а чого? Може, в тебе вже «того»?

 

Ти ж мене підманула, ти ж мене підвела,

 

Ти ж мене, молодого, з ума-розуму звела!

 

Ось поїду у районо, хай розводить нас воно:

 

Тобі зошити й книжки, мені діти й пелюшки!

 

Ти ж мене підманула, ти ж мене підвела,

 

Ти ж мене, молодого, з ума-розуму звела!

 

___________ Наші кореспонденти підслухали анекдоти в шкільних коридора. Увага на екран.

 

___________ Два школяра. Один говорить:

 

– Вже не знаю, чи вірити нашому вчителю математики… Учора він сказав, що 6+4=10, а сьогодні, що 7+3 теж =10…

 

Вчителька пояснює дітям ділення. Написала на дошці “2:2” і запитує:

– Діти, хто знає, що це означає?

 

– Нічия! – підскакує з першої парти Женя.

 

Якщо в тебе є долар і твоя мати дасть тобі долар, скільки в тебе буде грошей?

– Один долар, міс.

 

– Так ти просто не знаєш арифметики

 

– Це ви не знаєте моєї матері, міс.

 

Хлопчику задають задачу: — Ти маєш шість яблук. Якщо ти віддаси половину брату, скільки залишиться? — П’ять із половиною.

Учень – учителю:

– Чи варто карати кого-небудь за те, чого він не робив?

– Ні, звичайно, ні в якому разі не можна!

– Добре. Я не зробив домашнє завдання…

 

Учитель запитує Миколу:

— Якого роду слово «хлопчик»?

— Хлопчачого, — відповів той

 

На уроці історії:

— Левченко! Хто взяв Ізмаїл?

Левченко здивовано:

— Я не брав… Запитайте у Кравченка, може, це він взяв.

 

— У твоєму віці Наполеон був найкращим учнем у класі, — докоряє батько синові.

— А в твоєму, тату, він вже був імператором! — відповів син.

 

— Вовочка, як французською “читати”?

— Так само, як і українською: узяти книгу, відкрити і дивитися на рядки.

 

На першому занятті з плавання Петрик виліз з басейну, не чекаючи команди вчителя. Той:

— У чому справа? Хто тобі дозволив?

 

— Ніхто, просто я вже напився.

 

Пісня

 

___________ Ми приєднуємося до всіх привітаню

 

___________ Спасибі вам, учителі, за душу відкриту,

 

За ласку, турботу, любов, доброту.

 

Живіть довго-довго, милуйтесь цим світом.

 

Хай завжди для вас ніжні квіти цвітуть,

 

Хай щастям і сміхом наповниться дім.

 

За ваші турботи — низький вам уклін!

 

___________ І в день такий урочистий, святковий

 

Дозвольте Вашу працю вшанувать.

 

І квіти всі, принесені сьогодні,

 

Від всього серця Вам подарувать.

 

Пісня

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Діденко Алла Миколаївна
    Дуже вдячна, пані Вероніка!!!!!! Бувайте здорові!!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 квітня 2023
Переглядів
576
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку