5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Сценарій екологічного брейн-рингу "Природа - наш спільний дім"

Про матеріал

Даний позакласний захід спрямований на те щоб розвивати кмітливість, швидкість мислення, творчі можливості учнів; виховувати любов до природи, турботливе ставлення до неї; прищеплювати уміння культурно поводитися на природі.

Перегляд файлу

Екологiчний брейн-ринг

 

 «Природа – наш спільний дім»

 

Мета: розвивати      кмітливість, швидкість мислення, творчі можливості учнів; виховувати любов до природи, турботливе ставлення до неї; прищеплювати уміння культурно поводитися на природі.

Обладнання: малюнки птахів.

Хід заходу

Ведуча. Добрий день усім присутнім! Ми раді вітати вас у себе в гостях. Сьогодні у нас «Екологічний брейн-ринг», але не звичайний, а експериментальний.

 

Ведуча. У грі беруть участь дві коман­ди. А як називаються команди, скажуть нам капітани.

 

Перший капітан.

Подивіться, у дворі

В чорних шапках снігурі,

Ще й червоні фартушки

Одягли собі пташки.

Значить, сніг і холоди

Наближаються сюди.

Снігурами через те їх тепер і ви звете.

 

Ведуча. Так, ми зрозуміли, ваша команда називається «Снігурі».

 

Другий капітан.

Жайвір в небо високо літає,

Жайвір найперший весну зустрічає,

В нього високий дзвінкий голосочок,

Ніби то срібний б'є молото­чок,

Ніби   він   тягне   нитку сріблясту, 

 З неба до лану людям на щастя.

 

Ведуча. Перша команда у нас «Снігурі», друга команда у нас «Жайвір».

 

Займайте місця, будемо починати гру.

 

Ведуча. Прошу членів журі (…………….) зайняти свої місця.

Увага! Перший тур: «Природа наш дім»

 

Кожній команді потрібно дати відповідь на 10 запитань. За кожну правильну відповідь команда отримає один бал.

Запитання командам зачитуються відповідно жеребкування (команда, що дістала непарне число відповідає на непарні запитання, а інша команда – на парні).

 

1.  Хто з птахів не вміє літати?
а)  Кури;
б)  страуси;
в)  колібрі.
2.    Як називають ведмедя в Аме­риці?
а)  Панда;
б)  гризлі;
в)  лінивець.
3.    Який ведмідь має сумку?
а)  Коала;
б)  бурий;
в)  панда.
4.    Хто літає найвище?
а)  Сокіл;
б)  орел;
в)  ворона.
5.    Хто живе найдовше серед птахів?
а)  Сокіл;
б)  лелека;
в)  альбатрос.
6.    Хто мас найдовший дзьоб?
а)  Чапля;
б)  гуска;
в)  лелека.
7.   Яка риба найбільша?
а)  Кит;
б)  акула;
в)  дельфін.
8.    Яка морська тварина ніколи не спить?
а)  Кит;
б)  черепаха;
в)  дельфін.
9.    Скільки очей має бджола?
а)  п’ять;
б)  шість;
в)  сім.
10. Яка наземна тварина най­швидша (до 110 км/год)?
а)  Заєць;
б)  гепард;
в)  кінь.
 

Другий тур – «Відгадайте хто це?»

Загадки зачитуються по черзі кожній команді

 

Уночі гуляє, а вдень спочиває,

Має круглі очі, бачить серед ночі.(Сова)

 

Сірий хлопчик

В теплій сорочці,

По дворах стрибає,

Крихти підбирає.(Горобець)

 

Летів птах через дах,

Сів на воротях

В червоних чоботях.(Лелека)

Чорномазий, жовотодзьобий

Він за плугом вазко ходить,

Сторож вірний, друг полів,

Перший вісник теплих днів. (Грак)

 

Жовті груди маю

І за день комах зїдаю,

Скільки важу сама. (Синичка)

 

Б’ється, стука молоток,

Поправляє нам садок. (Дятел)

 

Швидко скрізь цей птах літає,

Безліч мошок поїдає,

За вікном гніздо будує,

Тільки в нас він не зимує. (Ластівка)

 

Третій тур  «Впізнай мене»

 

( На табло – малюнки 4 птахів із порядковими номерами. За описом тварини чи рослини плем’я повинно відгадати, про кого або про що йде мова. Хто швидше підніме картку з порядковим номером, робить крок вперед. Переможе та команда, яка здолає більшу відстань.)

 

  1. Цей гарний і цінний птах заслуговує на увагу людей та охорону. В одній із відомих дитячих казок його називали «гидким каченям». (лебідь)

 

  1. Пташеня цього птаха малесеньке – 3г, але воно хоч і сліпе, несе на спині інше пташеня. Що ж воно робить? Викидає всіх із гнізда. Але мине 4 дні, і цей інстинкт зникає. Ці птахи не висиджують і не виховують своїх дітей, а підкидають їх різним птахам. (зозуля)

 

 

  1. Великий птах із довгими ногами і великим дзьобом. Полює в місцях, багатих на воду. Про нього в народі кажуть: «Птах, що приносить дітей, щастя.» (лелека)

 

  1. Ці птахи можуть передбачати погоду. Ще їх називають маленькими барометрами. Про них в народі кажуть: низько літають над землею – на дощ. (ластівка)


 

Четвертий тур   «Ситуація в при­роді»

Кожна команда пантомімою зображує своє завдання одна одній.

Одна команда показує, а друга розгадує, яку зображено ситуацію.

 

Запрошуємо команду «Снігурі»

 

 

 

 

Ситуація для команди «Жайвір»

  1. Діти нарвали великий букет квітів.
  2. Ягоди в лісі по одній збирати дуже довго, простіше наламати гілок з ягодами.

Ситуація для команди «Снігурі»

  1. Діти принесли з прогулянки маленьке зайченя.
  2. Із гнізда випало пташеня.

 

П’ятий тур – «Екологічні задачки»

 

За день сім’я мурашок знищує до 100 тисяч шкідників лісу. Скільки шкідників лісу знищує сім’я мурашок за тиждень?

( 700 тисяч,)

 

Верблюд живе 40 років, а його дитинча росте 8 років. Яку частину життя росте дитинча верблюда?

( П’яту частину)

 

Гра з вболівальниками (поки команди вирішують задачки)

  1.               Прозорий, як скло, а не вставиш у вікно. (Лід)
  2.   Ходять тільки по льоду, по стежині, по дорозі, бігти я у них невзмозі, по снігу не йдуть як слід, до вподоби тільки лід. (Ковзани)
  1.   Дванадцять братів, один за одним ходять,   один   одного   не   обходять. (Місяці)
  2.   Летів птах на дванадцяти ногах та одне яйце зніс. (Рік)
  3.   Бігло два пси, позадирали но­си. (Сани)
  4.   Дві дощечки, дві сестри, не­суть мене із гори. (Лижі)

 

Шостий тур – «Знавці  приказок» (домашнє завдання підготувати якнайбільше прикозк та прслівїв про тварин, по 1 балу за приказку, щоб неповторювались).

Оголошення результатів, нагородження переможців.

 А закінчити наше змагання хочеться такими словами:

Державо,моя,Україно!
Край,де калина росте без упину,
а пісня все лине – ота,солов’їна.
Лишайся ж такою,моя Україно!
Ліси,ґрунти,озера,ріки,
моря,рослинний і тваринний світ –
усе це зараз і навіки
повинен бачити твій рід.
Усяк малий,усяк той дід
повинен знати на весь вік:
,,Якщо з природи щось черпати,
то мусиш їй і спокій дати,
а головне – про неї дбати,
знати, любити та охороняти.

 

doc
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
1363
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку