Сценарій конкурсно-розважальної програми, присвячений дню Святого Валентина «Зустріч закоханих сердець»

Про матеріал

Мета: розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість.

Перегляд файлу

Сценарій конкурсно-розважальної програми,

присвячений дню Святого Валентина

«Зустріч закоханих сердець»

 

Мета: розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість.

Оформлення: повітряні кульки, святкові плакати.

Музичне оформлення: музичні композиції про кохання, любов, почуття.

Технічні засоби: музичний центр, мікрофони, акустична система.

Хід свята

(Лунає пісня «Валентинів день» виходять ведучі)

(Покласти на столи: ножиці, олівці, коробочки з валентинками)

Линник. Доброго дня шановні друзі! Щиро вітаємо усіх присутніх з днем Святого Валентина, із святом усіх закоханих.

Бойко. Про кохання не говорять, про нього вже все сказано... Тож сьогодні будемо вдихати аромат закоханості, насолоджуватися захоплюючим видовищем, представленим на сцені, цікавими і веселими конкурсами, романтичною музикою.

Линник. Але ж закохуються лише навесні.

Неправда.

Бойко. Закохуються лише для насолоди.

Линник. Не завжди.

Бойко. Закохуються лише юні.

Линник. Не вірю.

Бойко. Закохуються всі!

Линник. Згодна.

Бойко. Отож із Днем святого Валентина всіх вас!

Линник. Із днем юності й кохання, молодості й краси!

Бойко. Кохайте і будьте коханими, адже це і є щастя!

Ми гадаємо, що наша сьогоднішня зустріч додасть вам хорошого настрою, принесе хвилини духовного вдоволення. Протягом свята ми познайомимо вас із парами, які виявили бажання взяти участь у конкурсі – «Краща пара до Дня Святого Валентина».

Линник. Сьогодні ми сподіваємося обрати найніжнішу, найтендітнішу, найпривабливішу, найінтелектуальнішу, найчарівнішу, найтаємнішу дівчину, яка стане Валентиною цього вечора.

Бойко. Ми не сумніваємося також у тому, що зуміємо всі разом обрати найвродливішого, наймужнішого, най-, най-, найпринаднішого Валентина.

Линник. Кожне свято з часом обростає своїми традиціями, а якщо це свято – всесвітнє, то й традиції в кожній країні свої. Зокрема, в Англії та Америці цього дня всі надсилають друзям святкові листівки-валентинки з освідченням у коханні.

Бойко. А в Італії 14 лютого закохана жінка має право освідчитись у коханні чоловікові, якщо він не поділяє її палких почуттів, то повинен подарувати нову сукню.

У Англії з 1300 року у цей день ворожать. Дівчата пишуть на папірцеві чоловічі імена, заліплюють їх у глину і кидають у воду. Кулька, що спливає першою і приносить дівчині ім’я нареченого.

Линник. Француженки у ніч перед 14 лютого пришивають до подушки з чотирьох кінців листочки лавра. Тоді, стверджують вони, уві сні можна побачити нареченого.

Бойко. Ну а зараз прийшов час всім нам познайомитися з учасниками конкурсної частини нашого свята на визначення кращої пари.

То ж дозвольте вечір розпочати.

І учасників конкурсу привітати.

Линник. На сцену запрошуються: (під музику пари виходять)

Пара №1. Золотарьова Аліна та Михайленко Віталій.

Аліна – дівчина яскрава і мрійлива.

Енергії, хоч відбавляй.

Вдома завжди клопітлива,

Із хлопцями вона смілива.

Полюбляє квіти й компліменти,

Гарно малює, співає, готує.

Завжди готова на експерименти.

Своєю вродою всіх зачаровує,

Добра дівчина, спокійна.

І як друг, вона надійна!

Бува й «коник» викидає,

Дуже гарні очі має.

Бойко.

Віталій дружбой дорожить,

І на захист стати вміє.

Вчинок хоробрий зробить він,

Нас добрим словом він зігріє.

Трудове любить навчання,

І на скутері катання.

Він, немов лицар благородний,

Прямолінійний і тактовний.

Линник.

Пара №2. Міщенко Сніжана та Доля Володимир.

І на святі Міщенко Сніжана, мов троянда чарівна,

Добра дівчина, спокійна і як друг, вона надійна,

Дуже гарну вроду має, всіх навколо підкоряє.

Спробуй не запам’ятай – голос як в Наталії Май!

Підкоря серця юначі, не відводять з неї очі,

Любить вона малювати й на дискотеці танцювати,

Ні на мить не засумує, ще й усіх сфотографує.

Друзів є в неї багато, любить всім допомагати.

Бойко.

Володимир працьовитий, добрий і талановитий.

Любить всіх повеселить, хочуть всі із ним дружить,

Дуже він хазяйновитий, милий добрий, працьовитий.

Буде мабуть депутатом, зароблятиме багато,

В школу спонсором прийде, знаєм нас не підведе,

Із комп’ютером на «ти», краще нього не знайти,

Вірний друг і приколіст, а ще й класний футболіст,

Спорт для нього справжній друг, про це знають всі навкруг.

 

Линник.

Пара №3. Чернишева Вероніка та Сидоренко Олександр.

Вероніка – красива, чарівна, активна, - мрія будь-якого хлопця.

Бойко.

Олександр загадковий, мужній, ерудований, інтелігентний, мрія будь-якої дівчини.

 

Линник.

Пара №4. Прищ Лілія та Жалдак Євген.

Наш Євгеній – танцюрист,

І спортсмен, і культурист.

Хлопець гарний і кмітливий.

З друзями він жартівливий.

 

Бойко.

Ліля – дівчина привітна,

Розумна, творча, тендітна.

У вільний час любить малювати,

Поробки із бісеру виготовляти.

 

Линник.

Задачі і приклади дуже цінує,

На математиці не нудьгує.

Мову англійську з дитинства вивчає,

Отож непогані знання має.

Любить піцу смачну споживати,

А також до смаку їй різні салати.

 

 

Бойко.

Пара №5. Решетар Катя та Сидоренко Євген.

Знайомтесь. Решетар Катя. Добра, русява дівчина з сіро-голубими очима.

Енергійна й дуже гарна,

Модна, мила і сердечна,

Балакуча, щира й гречна.

Вона у нас чарівненька,

І миленька, і худенька,

Найщиріша душа в класі,

Найніжніша Катя наша!

Линник.

А Євген у нас парубок моторний,

І хлопець – хоч куди-козак.

І балакучий, і проворний,

І зовсім хлопець не простак.

Талант до малювання має,

Стінгазету випускає.

Полюбляє в нас футбол,

Уміє добре забити гол.

Бойко. Дозвольте представити вам наше вельмишановне журі.

  1. Обуховська Тетяна Євгеніївна – учитель англійської мови.
  2. Токарєв Сергій Васильович – учитель інформатики.
  3. Дейкун Олександр Іванович – учитель фізичної культури.

Линник. Отже, наші романтичні пари готові до першого конкурсу «Любов з першого погляду».

Умови конкурсу:

Станьте навпроти один одного. Уважно подивіться один на одного (10 секунд.) А тепер поверніться спинами. (ведучий ставить запитання) Кожній парі за співпалу відповідь нараховується 1 бал.

(Питання окремо дівчатам, а потім хлопцям).

- Якого кольору очі в …..?

- Якого кольору сорочка (сукня)?

- Чи є годинник на руці?

- Якого кольору волосся?

- Яка зачіска?

- Чи є каблучка, сережки в дівчини?

Молодці, познайомилися.

Бойко. Отже, ви пройшли цей конкурс. А ми продовжуємо розважатись.

У долонях я ніжно тримаю

Серце друга, аби не зранить.

Знаю я, за любов не карають,

За любов починають любить.

Линник. Є легенда, ніби при творінні

Серце у людей було єдиним.

Але Бог за злочини невинні

Розділив його на половину

І тепер одна одну шукають

Половину в почуттях кипучих.

Не знаходять – плачуть,

А як знайдуть – сходяться жагуче.

Бойко. Подивимося, у кого з наших учасників серця б'ються в унісон. І чи є взагалі такі. Зараз перевіримо. Ми оголошуємо конкурс «Сердечне ворожіння».

Линник.

Потрібно підібрати дві половинки одного серця так, щоб вони ідеально підійшли один одному. Але серце це не просто - на його половинках ви побачите слова пісні, що вам треба буде проспівати. Як тільки ви склеюєте сердечко, можна дати відповідь. Хто швидше?

Ви підходите із своїми половинками до стільця.

Бойко. Та пара, яка найшвидше знайде такі половинки серед безлічі інших, і буде переможцем цього конкурсу.

Линник. За цей конкурс пара отримує 3 бали.

Бойко. Розпочали.

Бойко: Журі підводять підсумки конкурсів, а ми послухаємо пісню «Ти і тільки ти » у виконанні Долі Юлії і Золотарьової Вікторії.


(Виходять Золотарьова та Линник)

(Учитель кладе на стіл листочки з надписом «Мені подобається в тобі»)

Золотарьова. Слово надається журі.

Линник. Наступний конкурс має назву «Віднайди свою Валентинку».

Золотарьова. Зараз наші дівчата підійдуть до столу, де лежать валентинки і напишуть зізнання своїй парі, але зізнання не повинно містити вашого імені чи імені вашої пари. Але початок вашого зізнання у кожної однаковий «Мені подобається в тобі ….., а ви повинні його завершити одним реченням.

Линник. Наприклад, мені подобається в тобі, що ти завжди мені даєш списувати домашнє завдання, або, завжди мені підтримуєш в скрутний момент. Але головна умова така, що це зізнання повинно реально стосуватися вашої пари, адже за вашим зізнанням хлопцям потрібно буде відгадати, кому саме ви написали валентинку.

Золотарьва. На це завдання вам відводиться 1 хвилина. За кожну співпалу відповідь пари отримають по 1 балу.

(Дівчата пишуть 3 зізнання).

У цей час звучить пісня . «Не ты»

(Дівчат підводять до столу, де вони пишуть своє зізнання, потім ведучі беруть і номерують ці валентинки і зачитують по черзі зізнання всі відразу. Хлопці. почувши всі зізнання. голосують за номер валентинки, яка на їхню думку, адресована саме йому).

Золотарьва. Розпочали.

(Золотарьова забирає листки у дівчат)

Линник. А зараз послухайте зізнання дівчат. А ви, хлопці, напишіть номер валентинки, яка адресована саме вам.

(Ведучі передають відповіді дівчат і хлопців членам журі).

Золотарьова. Слова, слова… Вони в собі всі різні.

Тривожні й тихі, радісні й сумні;

Є терпеливі, є жорстокі й гіркі,

Лукаві й чесні, мудрі і сумні

 

Линник. Страшні слова, коли вони мовчать,

Коли зненацька причаїлись,

Коли не знаєш, з чого їх почать,

Бо всі слова були уже чиїмись.

Хто ними плакав, мучився, болів,

Із них почав і ними ж і завершив.

Людей мільярди і мільярди слів,

А ти їх маєш вимовити вперше!

Золотарьова. Уміння зрозуміти іншого — чудова риса. Ми пропонуємо наступний конкурс, який має назву «Зрозумій мене без слів».

Линник. Уявіть собі, що ваша дівчина знаходиться з іншого боку вулиці, ви її побачили і хочете запросити кудись. А оскільки вона вас не чує, скористайтеся невербальними засобами спілкування — мімікою і жестами. Дівчата мають зрозуміти ваше запрошення за 30 секунд.

Золотарьова. Це завдання оцінюється 5 балами.

(Линник хлопцям роздає картки із завданням.)

Золотарьова не говорить завдання

Завдання:

1. Запрошення в бібліотеку

2.Запрошення в цирк.

3. Запрошення на прогулянку до зоопарку

4.Запрошення на каток.

5. Запрошення на дискотеку.

Линник. Будь-ласка, перший учасник. (По черзі всі учасники демонструють свої запрошення. Дівчата дають відповіді. Ведуча говорить, правильно чи ні).

(Бойко розставляє 5 стільців. Учитель кладе файли з цукерками, накритими платочками).

Золотарьова. Наступний конкурс „Принцеса на горошині”. Кожна дівчина сідає на стілець. Вам потрібно відчути й відгадати, скільки цукерок знаходиться в пакеті. На це завдання вам відводиться 30 секунд.

Линник. За це завдання ви можете отримати 2 бали.

Золотарьова. Раз, два, три – розпочали.

(Линник - пауза) .

Линник. Дівчата, назвіть кількість цукерок.

(Дівчата по черзі називають, а потім дивляться в пакет і перевіряють, чи правильно).

Золотарьова. Конкурс «Пісенний аукціон»

(Учасники стають по центру)

Учасники по черзі називають пісні або фрази із пісень, у яких є слова про любов. Пара, яка не називає пісню, вибуває. Виграє пара, яка останньою називає пісню. Це завдання оцінюється 5 балами. Подумайте 30 секунд.

Розпочали.

Линник. Журі підводять підсумки конкурсів, а ми послухаємо пісню «Калина» у виконанні Долі Юлії.


(Виходять Бойко та Линник)

Бойко. Слово надається журі.

Зараз я оголошую наступний конкурс – конкурс «Ораторів». Напевно всі ви в дитинстві розповідали вірш «Наша Таня громко плачет»? Ну тоді ваша пара зараз повинна обрати оратора, який розкаже цей вірш. Наприклад, вірш потрібно розповісти, якщо ви не вимовляєте букву «Р».  Уявіть, що ви….Кожній парі завдання прочитати з певною інтонацією. Зрозуміло?

Цей конкурс оцінюється в 5 балів.

(Золотарьова роздає листочки із віршами)

Агния БАРТО "МЯЧИК"

Наша Таня громко плачет:

Уронила в речку мячик.

— Тише, Танечка, не плачь:

Не утонет в речке мяч.

 

Линник. Тоді почали! Перша пара. (2,3,4,5).

  1. Ви образились.
  2. Ви дуже щасливі.
  3. Ви несміливий.
  4. Ви дуже крутий.
  5. Ви маленька дитина, яка тільки, що почала говорити.

Бойко. О, у вас чудово виходить. Ви – справді майстри ораторського мистецтва.

(Ведучі йдуть зі сцени).


Учитель. Закохані дуже часто потрапляють у складні, непередбачувані ситуації. Від того, який вихід вони знайдуть із цієї ситуації, великою мірою залежать їхні подальші стосунки. Пропонуємо нашим гравцям помірятися силами в конкурсі, який ми назвали «Ваші дії». За цей конкурс ви отримаєте 4 бали. (по 2 бали дівчатам і хлопцям).

(Учасникам по черзі пропонують проблемні ситуації.)

Ситуації для дівчат:

1. Пригощаючи хлопця склянкою соку, ви ненароком забруднили йому одяг. Ваша мама повертається з роботи саме тієї миті, коли ви старанно намагаєтеся випрати йому штани, а він очікує вас у маминому халаті. Що ви скажете мамі?

2. Уявіть собі, що хлопець запросив вас на побачення о 12.30, але ваші уроки закінчуються о 15.00. Ваші дії?

3. В автобусі з вами познайомився симпатичний і дуже привабливий юнак, але він не назначив вам побачення, а ви дуже б хотіли з ним зустрітися. Перед тим, як вийти з автобуса, ви …. Продовжте, будь-ласка, свою думку і розкажіть про свої дії.

4. Уявіть собі, що ви отримали дві "валентинки". Одна, ви знаєте точно, що від вашого друга. Але ви не знаєте від кого інша. Ваш друг побачив цю валентинку і дуже розізлився. Ваші дії?

5. Уяви ситуацію. Ти відчуваєш, що у твого друга будуть незабаром великі неприємності. Як ти діятимеш?

Ситуації для хлопців:

1. Ви катаєтеся з дівчиною на чортовому колесі. Раптом вимикають електрику, від несподіванки ваша дівчина випускає із рук сумочку і та падає на землю; Ваші дії?

2. Ви відпочиваєте на пляжі з вашою дівчиною. Але раптом чуєте крики про допомогу. Ви бачите, що кричить дуже ефектна блондинка, яка перед цим намагалася, щоб ви звернули на неї увагу, і вона зовсім не тоне. Ваші дії?

3. До вас у гості прийшла дівчина, яка вам подобається. Ви пригощаєте її чаєм, а вона несподівано розбиває улюблену чашку вашого батька. Ваші дії?

4. Ваша подруга чесно позичає, але ніколи не повертає річ, яку взяла. Зараз вона просить покористуватись відеокамерою. Яка буде Ваша реакція. Чому?

5.Ваша подруга незнайомим людям ненароком розповідає про ваші секрети. Ваші дії?

Учитель. Молодці. Конкурс показав, що ви добре умієте знаходити вихід із будь-якої складної ситуації, і це обов'язково буде оцінено нашим компетентним журі.

Учитель. Журі підводить підсумки. А всім присутнім даруємо музичний подарунок – пісню « Любить не любить » у виконанні дівчат 8 класу.

 


(Виходить Бойко та Золотарьова)

Бойко. Слово надається журі.

(У цей час Линник розставляє крупи. Стіл по центру сцени).

Золотарьова. Справжній чоловік розбирається в усьому: в моді, фільмах, погоді і вже, звичайно, у справах домашніх. Зараз вони і продемонструють свої вміння і піднесуть дамам додаткові очки. Завдання просте: із зав'язаними очима серед круп кожному визначити свою. На це завдання вам відводиться 20 секунд. За цей конкурс ви отримаєте 3 бали.

(Золотарьова з Линник зав'язує хустинками хлопцям очі)

(Підходить перший хлопець і визначає. Потім 2,3,4,5. Ведучий перевіряє і говорить, чи правильно визначив).

1 хлопець – перловка

2 хлопець –. гречку

3 хлопець – горох

4 хлопець – рис

5 хлопець – пшоно

(Золотарьова готує олівці, аркуші паперу-половинки -10 шт.)

Бойко. А зараз пропонуємо конкурс «Закохані художники». Перед кожним учасником лежить аркуш паперу. Ви будете малювати фігуру закоханого хлопця. На одній частині цього аркуша малює хлопець половину людини, а дівчина – на іншій, при цьому не дивлячись на роботу один одного. Пара, у якої малюнок буде найбільш вдалим, можна назвати гармонійною.

Золотарьова. На це завдання вам відводиться 2 хвилини. За це завдання ви отримаєте 5 балів.

Взяли в руки олівці і завдання розпочали!

(Золотарьова збирає малюнки і передає членам журі).

Линник поклала на піднос мандарини.


(Виходять Золотарьова та Линник)

Линник. Наступний конкурс «Солодкий мандарин».

Пара стає один напроти одного. У праву руку дівчини і хлопця кладеться мандарин. Вільною рукою учасник накриває руку партнера. Завдання конкурсантів – очистити мандарин від шкірки, не змінюючи положення рук, і з'їсти його. Виграє пара, котра першою виконає це завдання.

Золотарьова. Приготувались. Почали.

(Бойко прибирає шкарлупки від мандарин)

Золотарьова. Слово надається журі.

Наступний конкурс «Ерудит».

На лівій стороні сцени стають хлопці, на правій - дівчата. Це не означає, що хлопці будуть змагатися з дівчатами! Просто ми зараз по черзі будемо задавати питання спочатку хлопцям, а потім дівчатам. Хто дає правильну відповідь, той робить крок вперед, до своєї пари. В кінці якої ж пари виявиться найменша відстань один від одного, та пара і отримає 5 балів, інші відповідно -4, 3. 2, 1 бали.

(Ведучі розставляють учасників потрібні місця, хлопців навпроти дівчат)

Линник. Ми задаємо питання або хлопцям, або дівчаткам - по черзі. Всі п’ятеро дають свої варіанти відповіді. Відповідати на це питання потрібно тільки так, або ні.

Той, хто відповість правильно, робить крок вперед.

Золотарьова. Отже, питання до хлопців:

Юнаки по черзі відповідають «так» або «ні».

  1.               Носили стародавні римляни штани? Правильна відповідь: ні, вони носили тоги і туніки.
  2.               Чи на зиму пінгвіни відлітають на північ? (Ні, вони не вміють літати.)
  3.               Чи можуть діти чути вищі звуки, ніж дорослі? (Так, це так.)
  4.               Хлопці, а правда, що сови не можуть обертати очима? (Так, це чиста правда.)
  5.               Хлопці, чи правда, що справжнє ім'я Ганса Хрістіана Андерсена було Свенсен? (Ні, його звали Ганс Християн.)

Линник. Запитання дівчатам.

  1.       Якщо бджола вжалить кого-небудь, то вона загине? Так, або ні?  (Правильна відповідь: так.)
  2.               Скажіть, миші, підростаючи, стають щурами? (Ні, це два різних загони гризунів.)
  3.               А правда, що людське око наповнене повітрям? (Ні, очі наповнені рідиною.)
  4.               Згадайте, дівчата, старий мультик. Чи правда, що щаслива монета Скруджа Мак-Дака була гідністю в десять центів? (Так, це правда.)
  5.               Чи правда, щоб отримати зелений колір фарби, потрібно змішати жовтий і синій колір?  (Так)

(Учитель готує слова-рими, ручки.)

Золотарьова. Ви всі вже маєте уявлення про слова-рими. Отже, наступним конкурсом буде конкурс «Римувальники».

Умови конкурсу: учасники конкурсу отримують слова-рими, з яких вони повинні скласти коротенький вірш про кохання. (Можна використовувати не всі рими.)

Рими для віршів:

 

кохання-сподівання,

зустрічаю-кохаю,

дарую-сумую,

танцюю-полюю,

амур-каламбур,

квіти-радіти,

зустрічаю-пригощаю,

вклоняюсь-усміхаюсь,

гаманець-молодець.

Линник. Для цього завдання вам відводиться 4 хвилини. Оцінюється кращий вірш у 5 балів. Отож приступаємо.

(Звучить пісня «Невеста»)


(На сцену Золотарьова виходить сама).

(Золотарьова віддає рими журі)

Линник готує 5 листочків-місток.

Золотарьова. Ви просто молодці, чудово виконали це завдання.

Наступний конкурс - «Пройди по мосту».

На підлозі вистілається «місток».

Юнак і дівчина стають по різні боки «містка». Потрібно перейти «місток» так, щоб не зіштовхнути один одного в річку туди й назад. Яка пара першою перейшла і не впала, отримує 5 балів. Якщо декілька пар не впали, то бали розподіляються так:

1 пара – 5 балів,

2 пара – 4 бали,

3 пара – 3 бали,

4 пара – 2 бали,

5 пара – 1 бал.

Почали!


(На сцену виходить учитель).

Учитель. Слово надається журі.

А зараз наступний конкурс «ЕТИКЕТ».

Парам по черзі будуть задаватись по два запитання. Журі оцінює правильність відповідей кожної пари. 1 бал за кожне запитання.

Запитання для пари №1.

Дівчині: Тебе знайомлять із юнаком. Хто має подати руку першим – ти чи він? (Дівчина).

Хлопцеві: Ідучи із дівчиною вулицею, ти маєш триматися праворуч чи ліворуч від неї? (Праворуч).

Запитання для пари №2.

Дівчині: Ти знайомиш свого хлопця із подругою. Кого ти маєш представити першим – подругу чи хлопця? (Подругу).

Хлопцеві: Ти ідеш разом із дівчиною вулицею. На вашому шляху зустрілись круті сходи. Хто із вас має іти першим – ти чи дівчина? (Хлопець).

Запитання для пари №3.

Дівчині: Ти запросила на свій день народження кількох друзів – хлопців та дівчат. З якого боку від дівчини має сидіти за столом хлопець? (Ліворуч).

Хлопцеві: Ти запросив дівчину у кафе. Хто першим має зайти до приміщення – ти чи вона? (Дівчина).

Запитання для пари №4.

Дівчині: Ти домовилась із хлопцем про побачення, але відчуваєш, що прийти вчасно не встигнеш. На який час ти можеш дозволити собі запізнитись? (Не більш як 15 хв.)

Хлопцеві: Ти із дівчиною сидиш за столиком у кафе. Офіціант вам приносить меню. Хто перший має ознайомитися з меню – ти чи дівчина? (Дівчина).

Запитання для пари №5.

Дівчині: Ви зайшли до залу кінотеатру. Інші глядачі вже сидять, а вам треба пройти до своїх місць. Хто має йти через ряд попереду – ти чи хлопець? (Хлопець).

Хлопцеві: Як слід іти через ряд повз інших глядачів? (Обличчям до глядачів).

Учитель. Наступний конкурс «Компліменти».

Наші хлопці беруть своїх дівчат і стоять навпроти один від одного на відстані 10 кроків. На кожний крок лицарі дарують дамі свого серця комплімент, поки не підійдуть до неї. Перемагає той лицар, що не повториться, не помилиться і без пауз виголосить найніжніші слова. Але є одна умова:

1.Перший учасник буде говорити компліменти, пов'язані з

рослинами: наприклад, квіточка, пелюсточка, трояндочка.

2.Другий - компліменти, пов'язані з

тваринами: зайчик, пташечка, ластівочка.

3.Третій - компліменти, пов'язані з

неживою природою: сонечко, зіронька.

4.Четвертий - компліменти-прикметники: дорога, люба, мила, ніжна,

5.П’ятий – компліменти, пов’язані із

назвами овочей та фруктів.

Учитель. Журі підводять підсумки конкурсів, а ми послухаємо пісню «Коханий» у виконанні Долі Юлії і Золотарьової Вікторії.


(На сцену виходить Бойко та Золотарьова)

Бойко. Слово надається журі.

(Линник готує 6 аркушів з намальованими серцями, ножиці)

Золотарьова. Наступний конкурс «Серденько». Всі ми знаємо, що головним атрибутом сьогоднішнього свята є серце. Кожна пара зараз повинна вирізати серце. Але є умова:... ножиці тримають обоє - юнак і дівчина - правими руками за кільце. Хто швидше і краще?

Бойко. За цей конкурс ви отримаєте 4 бали.

Золотарьова. Приготувались. Раз, два. три – змагання розпочали.

 

(Забрати серця і віднести журі)

 

(Поки виконують конкурс, Линник прикріплює до стільців квіточки)

(Золотарьова збирає серця і відносить членам журі).

Бойко. Для вас шановні, ми підготували найважчий іспит, інтелектуальний конкурс “Питання на засипку”.

Кожний юнак має можливість подарувати своїй дівчині квітку, яку він повинен вибороти в інтелектуальній боротьбі. Хлопці шикуються в одну шеренгу, на відстані 10 кроків від них знаходиться квітка.

Ведучий задає запитання, право на відповідь отримує той, хто першим підніме руку. Вірна відповідь на запитання ведучого дає можливість учаснику зробити один крок до квітки. Перемагає той хто першим дістанеться до квітки і подарує своїй дівчині. Переможець отримує 5 балів.

Золотарьова.

  1.                   З якого крана не беруть воду? (З підйомного)
  2.                   Що знаходиться в середині школи? (Буква о)
  3.                   На базарі один покупець купив три кози і заплатив 3 гривні. По чому

пішла кожна коза? (По землі)

  1.                   З якої рослини плела сорочки сестра для своїх братів-лебедів? (З

кропиви)

  1.                   В якій квітці сиділа Дюймовочка? (Тюльпан)
  2.                   Як називають квадратний майданчик для гри в бокс? (Ринг)
  3.                   Як в Україні називають посаду голови держави? (Президент)
  4.                   Хто має найбільший хобот? (Слон)
  5.                   Яку команду дає вартовий? (Стій)
  6.               На якому музичному інструменті грає крокодил Гена на день свого

народження? (Гармошка)

  1.               Що згубила Попелюшка, тікаючи з балу? (Туфельку)
  2.               Чим заправляють салат олів”є? (Майонезом)
  3.               У який гощик не можна налити води? (У повний)
  4.               Якого каменя немає у морі? (Сухого)
  5.               Хто вигнав Крутя і Вертя з-за столу? (Півник)
  6.               Пішохідна частина вулиці. (Тротуар)
  7.               Пристрій, який вимірює температуру тіла? (Термометр)
  8.               З яким кольором змішують жовтий, щоб отримати зелений? (Синій)
  9.               Скільки тварин тягнуло ріпку? (3)
  10.               Хто вигнав Козу-Дерезу із зайчикової хатки? (Рак-Неборак)

 

(Линник роздає скоромовки)

Бойко. Наступний конкурс "Молоді ґазди".

Завдання для хлопців: правою рукою робимо рухи, які імітують розпилювання дров, а лівою забиваємо цвях.

Золотарьова. А нашим дівчатам ми пропонуємо потренуватись у сварці. Ваше завдання буде якнайвиразніше, найшвидше і найбільше разів проговорити скоромовку.

Пара виконує свої дії одночасно, він – імітує рухи, вона його сварить скоромовками. На це завдання відводиться 30 секунд. За цей конкурс ви отримаєте 5 балів.

Бойко. Перша пара виконує своє завдання.

1) Всіх скоромовок не перемовиш, не перевискоромовиш.

2) Пололи поле, поливали на перепелів полювали.

3) Не клюй, курко, крупку, не кури, котку, люльку.

4) Бабин біб розцвів у дощ, буде бабі біб у борщ.

5) Мила митися не вміла. Мила мило з рук не змила.

Золотарьова. Молодці. А зараз журі підводить підсумки. А всім присутнім даруємо музичний подарунок – пісню «Синие лебеди» у виконанні Міщенко Сніжани.


 

(Линник виходить сама)

Линник. Слово надається журі.

Наступний конкурс «Кулінарний».

А тепер ми пропонуємо усім парам на якийсь час стати кулінарами. Я буду називати парам по черзі назви продуктів, а ви повинні швидко визначити, до якого виду вони належать (м'ясо, птиця, риба, напій, овоч, фрукт і т.д.). Якщо пара не відповідає, то відповідає пара, яка знає відповідь. За кожну правильну відповідь пара отримує 1 бал.

  1.                   Сазан (риба)
  2.                   Фісташки (горіхи)
  3.                   Кавун (ягода)
  4.                   Брусниця (ягода)
  5.                   Хурма (фрукт)
  6.                   Бички (риба)
  7.                   Вишня (ягода)
  8.                   Кокос (горіх)
  9.                   Ківі (фрукт)
  10.               Квас (напій)
  11.               Лохина (ягода)
  12.               Артишок (овоч)
  13.               Пастернак (овоч)
  14.               Диня (овоч)
  15.               Кефаль (риба)
  16.               Петрушка (овоч)
  17.               Чеддер (сир)
  18.               Кольрабі (овоч)
  19.               Рис (крупа)
  20.               Кумис (напій)
  21.               Рябчик (птах)

(Золотарьова виносить 5 кульок. Стоїть з кульками.)

Линник. Останній наш конкурс – «Танець романтичної пари». Але танець цей незвичайний. Кожна пара отримує повітряну кульку, яку під час танцю потрібно буде тримати між лобами партнерів. Руками не торкатися один до одного. Під час танцю треба танцювати в такт музики і при цьому не випустити кульку.

За цей конкурс отримаєте 5 балів.

(Грає музика, всі пари танцюють).

Линник. А доки наше журі підводить останні підсумки змагання, ми послухаємо пісню «Весна» у виконанні Долі Юлії.


(На сцену виходять Бойко та Линник).

Бойко. Сьогодні ви почули прекрасні слова. Якщо ви слухали з відкритим і чекаючим серцем, то я впевнений, що ви зрозуміли ті істини, які не тільки вчать, а й перевертають усе життя. І я хочу, щоб ваше життя було великим, прекрасним, радісним. Надаємо слово журі.

(Золотарьова виносить рулети)

Переможцями стали:

Номінації

1. Валентин і Валентина_____________________________

2. Міс ніжність та містер мужність____________________

3. Міс романтичність, містер впевненість_______________

4. Міс та містер талановитість________________________

5. Міс та містер кмітливість__________________________

Линник. На закінчення нашої зустрічі, крім того, що ви побачили й почули ми, особи причетні до свята Валентина, хочемо сказати:

Бойко. Кохання подібне до долі: воно не любить, щоб його шукали.

Линник. Коли шепочуться двоє – це початок кохання. Коли шепочуться всі – це його кінець.

Бойко. Кохання величне тільки тоді, коли воно сором’язливе.

Линник. Поки людина кохає – вона вміє пробачать.

Бойко. Якщо хочеш бути коханим – кохай!

Линник. Послухайте пісню у виконанні Міщенко Сніжани «Синие лебеди».

Бойко. Бажаємо Вам у вашому житті всім пройти через це почуття.

Линник. До побачення.

Бойко. До нових зустрічей!

1

 

docx
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
1544
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку