20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Сценарій "Козачок-першачок"

Про матеріал
Змагання для хлопчиків до Дня козацтва. Цікаві та різноманітні конкурси. Підійдуть для першокласників.
Перегляд файлу

Глибочківська ЗОШ І-ІІ степенів

 

 

 

 

 

 

Козачок – першачок

(змагання хлопчиків)

 

 

 

Виконала:

вчитель початкових класів

Пономаренко І. В.

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: збагатити знання учнів про козаків, створити сприятливі умови для розвитку організаторських здібностей, виявлення творчості та таланту учнів, сприяти дружній атмосфері в колективі. Розвивати розумові та фізичні вміння, спритність, швидкість та кмітливість. Виховувати почуття колективізму, силу волі, любов до нашого славного минулого.

 

Обладнання: національний одяг, малюнки козака, коня, козацької чайки, шаблі, куреня, оселедця, гопака; 6 розібраних ручок, пазли козаків, пшенична каша, тарілки, ложки, завдання для інтелектуального конкурсу, корзина з мʼячиками.

Хід свята.

Виступ дівчаток.

  1. Ми – дітвора українська,

Хлопці і дівчата.

Хоч слабкі у нас ще руки,

Та душа завзята.

 

  1. Бо козацького ми роду,

Славних предків діти

І у школі всі вчимося

Рідний край любити.

 

  1. Україно, моя мила!

Ти моя рідненька!

Я тебе так щиро люблю,

Хоч я ще маленька.

 

  1. Козаки – це вільні люди!

Козаки – безстрашні люди!

Козаки – борці за волю!

За щасливу нашу долю!

 

  1. Козак чесна і смілива людина.

Найдорожча йому Батьківщина.

 

  1. Ось настав чудовий день

Повен сміху і пісень

А для сміху і добра

Вигляда весела гра.

Показати хочем нині,

Як колись на Україні

Веселились козаки!

 

Вчитель – класовод.

А тепер настав час для перевірки наших козачків на різні вміння. Оцінювати їх буде наше шановне журі. (Представлення членів журі).

 

Конкурси.

  1. Зовнішній вигляд.

Учні по черзі виходять на клас, а журі по 5-ти бальній школі оцінює зовнішній вигляд маленьких козачків.

 

  1. Декламація віршів.

Учні декламують вірші, тримаючи в руках ілюстрації до них.

Кінь

Кінь козацький – вірний друг –

Знає весь Великий Луг,

Козака не підведе,

Не покине він ніде.

 

Та траплялося і так,

Коли хусткою козак

Рот завʼязував коню.

Як гадаєте, чому?!

Щоб він часом на заржав

І не викрив усіх справ.

 

Чайка

Очерет трима з боків

Чайку – човен козаків.

Тому чайка легко йде,

Не черпне води ніде.

 

Півня має на боку,

Щоб кричав «Кукуріку!»

Час козацтву сповіщав

Та злих духів відганяв.

 

Шабля

Шабля – лицарю сестриця,

З нею він в бою, мов криця.

Зброя честі козака

Гарна і дзвінка яка!

 

Гопачок

Гоп-гоп, гопачок,

Затанцює козачок!

Танець хвацький,

Дуже вправний,

І веселий, і забавний.

 

На дозвіллі і в поході.

Козаку стає в пригоді.

 

Та не тільки це танок,

А й військовий ще урок.

Це мистецтво звуть отак –

Славний бойовий гопак.

 

Курінь

На Січі жило козацтво

В довгих хатах куренях.

Розміщалось усе братство

В тридцяти восьми житлах.

 

В курені були ікони,

Ясна зброя на стіні,

Не палили там ніколи.

Був порядок в курені.

 

Та курінь – не лише хата,

А військовий ще загін.

В ньому козаків багато –

Сотень шість бійців мав він.

 

Оселедець

Оселедець – не рибина,

А козацькая чуприна.

Він за вухо зачіпався

Та під шапкою ховався.

 

  1. Зібрати ручку.

Учні із завʼязаними очима повинні скласти розібрану ручку.

 

  1. Скласти пазл козака.

Хлопчики на швидкість складають пазл козака.

 

  1. Танцювальний конкурс.

Діти танцюють гопак, а журі оцінює в кого краще виходить.

 

  1. Інтелектуальний конкурс.

Учні вибирають на дошці дисципліну з якої отримують 5 запитань.

 

Природознавство

  1. Що таке природа?
  2. Що належить до живої природи?
  3. Чим комахи відрізняються від інших тварин?
  4. Що дає сонце живим організмам?
  5. Доведіть, що повітря є навколо нас.

 

Математика

  1. Як називаються числа при додаванні?
  2. Назвати сусідів числа 5.
  3. Назвати 4 геометричних фігури.
  4. Які є види ліній?
  5. Скільки буде 5+5?

 

Казки

  1. Назвати головних героїв казки «Колосок».
  2. Кого останнього зустрів колобок по дорозі?
  3. Хто знайшов рукавичку для діда?
  4. Скільки людей тягнуло ріпку?
  5. Хто був дружиною Пана Коцького?

 

Читання

 

  1. Розказати вірш.
  2. Назвати голосні звуки
  3. Чому слово Марина пишеться з великої букви?
  4. Назвати три слова на звук «с».
  5. Назвати послідовно звуки у слові Мурка.

 

Англійська мова

 

  1. Які англійські букви ми вивчили?
  2. Утворити діалог з партнером.
  3. Назвати 3 тварини на англійській мові.
  4. Перекласти слова ручка, олівець, книжка.
  5. Проспівати вітальну пісню.

 

Основи християнської етики.

  1. Що Бог створив першого дня?
  2. Куди Бог велів ходити людям  у неділю?
  3. Як звали перших людей?
  4. З яких частин складається Біблія?
  5. З чого створив Бог жінку?

 

7 . «Зʼїсти кашу»

Хлопчики повинні зʼїсти повну тарілку пшеничної каші.

 

8 . «Попади в ціль»

Учні кидають по 5 мʼячиків у корзину. Потрібно попасти якомога більше разів.

 

Підбиття підсумків змагань. Нагородження переможців.

 

Пісня «Ми, веселі і завзяті діти України».

 

docx
Додано
25 січня
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку