Сценарій "Методичний квест"

Про матеріал

Сценарій "Методичного кесту" є авторським, підготовлий для засідання методичного об'єднання вчителів природничого циклу Верхнянської сільської ради ОТГ. Завдання розраховані на три команди вчителів, з яких перемагає тільки одна - відповідно отримує приз.

Перегляд файлу

ВЕРХНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОТГ

Станьківська ЗОШ І-ІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

Методичний квест

проведений на засіданні методичного об`єднання вчителів природничого циклу

Результат пошуку зображень за запитом "квест"
 

 

 

Автор:

Богдан Іванна Іванівна,

вчитель географії Станькіської ЗОШ І-ІІ ступенів

 

 

 

с.Станькова

2018

 

"Технології ніколи не замінять вчителя.

 Але вчитель,  який ефективно застосовує

технології для розвитку своїх учнів,

замінить того, хто ними не володіє"  -

Шеріл Нуссбаум-Біч

Мета:

- підготовка вчителя до роботи в умовах впровадження нового Державного стандарту загальної середньої освіти;

- підвищення мотивації професійної діяльності педагогів, їх соціальної та пізнавальної активності;
- набуття досвіду колективної діяльності, взаємної поваги, підтримки, співпраці.

Завдання:

  • навчити учасників навчально-виховного процесу формулювати власну думку, правильно її виражати, доводити свою точку зору, аргументувати й дискутувати;
  • будувати конструктивні відносини в групі, визначати своє місце в ній,  уникати конфліктів, розв’язувати їх, шукати компроміси, прагнути до діалогу;
  • аналізувати широкий спектр думок, більший масив інформації щодо проблеми, з якої приймається рішення, творчо підходити до шляхів її розв’язання; урізноманітнюючи їх;
  • знаходити спільне розв’язання проблеми;
  • розвивати в членів колективу почуття спільності, єдності, відповідальності за прийняття рішення та його виконання.

Якість освіти та її ефективність - одна з актуальних проблем сьогодення. Провідну роль у забезпеченні ефективності освітнього процесу відіграє педагог, його професіоналізм. Впровадження нових Державних стандартів загальної середньої освіти вимагає   від вчителя широкого спектра теоретичних знань, постійного підвищення кваліфікації, росту  професійної майстерності, набуття здатності до аналізу та прогнозування результатів власної роботи,  забезпечення  ефективного функціонування  закладу в цілому. Сучасний педагог в умовах конкуренції повинен вміти швидко отримувати науково-методичну інформацію, володіти прийомами її обробки, вміти заощаджувати час на виготовлення дидактичних матеріалів, презентабельно оформляти їх, що в свою чергу сприятиме його переходу на новий рівень педагогічної майстерності.  

   Як зробити, щоб кожен вчитель став активним, зацікавленим учасником роботи   методичних об'єднань? Як позбутися  пасивності окремих педагогів? Як перевести їх від репродуктивної діяльності до дослідницької, підвищити мотиваційний рівень самоосвіти, сформувати вміння рефлексії в процесі пізнання нового?

   Формуванню інтелектуальної  культури та культури саморозвитку сприяють організаційно - діяльнісні , ділові , рольові та інші ігри ,

психолого-педагогічні тренінги, диспути, методичні веб-семінари, конкурси майстерності, інтерактивні бесіди  та інші.  Вони дозволяють  стимулювати процеси набуття професійної компетенції вчителів, змінюють їх професійно-особистісну позицію,  вносять в освітній процес свіжі думки, нові ідеї, сприяють згуртуванню колективу.

  Пропонуємо вашій увазі одну із найсучасніших інтерактивних форм роботи з педагогічними працівниками, що дає змогу створити інформаційний простір, де кожен педагог може самостійно набувати знань і навичок, сприяє підвищенню його фахової майстерності - методичний ­квест.  Квест поєднує в собі ідеї проектного методу та ігрових технологій, перетворює педагогів із пасивних об’єктів навчальної діяльності в її активних суб’єктів, підвищує не лише мотивацію до процесу «добування» знань, а й відповідальність за результати цієї діяльності та їх презентацію.

У квесті беруть участь три команди, які обирають собі капітана.

 Кожна команда виконує по-черзі завдання. Команда, яка перша справиться із усіма завданнями, отримує конверт із підказкою, де знаходиться скарб.

Завдання №1

Згідно малюнків визначити ключову особу сьогоднішнього квесту. Відповідь впишіть у зазначене поле

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "класний журнал"Результат пошуку зображень за запитом "указка для учителя"Результат пошуку зображень за запитом "красная ручка"

Результат пошуку зображень за запитом "школа" 

Результат пошуку зображень за запитом "педрада"

Результат пошуку зображень за запитом "книги"

Результат пошуку зображень за запитом "конспект це"

 

Результат пошуку зображень за запитом "школьный  букет цветов"Результат пошуку зображень за запитом "валерьянка"

Результат пошуку зображень за запитом "болит голова"

 

Результат пошуку зображень за запитом "валидол"

Результат пошуку зображень за запитом "тетради"Результат пошуку зображень за запитом "болит голова"Результат пошуку зображень за запитом "ремонт"

Результат пошуку зображень за запитом "книги"

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "ремонт"

 

 

 

 

Завдання № 2

  1. Встановіть відповідність поняття та його визначення.

 

  1. Креативність

спроможність вирішувати проблеми, які виникають у житті, засобами навчального предмету: а) розпізнавати з-поміж проблем, що виникають такі, що можуть бути вирішені засобами даного предмету; б) формулювати й вирішувати такі проблеми із застосуванням предметних знань і вмінь; в) аналізувати застосовані методи рішення; г) інтерпретувати одержувати одержані результати, формулювати остаточні результати вирішення поставленої проблеми.

 

  1. Компетентність

 

 

 

 

 

фахівець, який зацікавлений у підсумках обговорення, не представляє інтереси жодної з груп-учасників і не бере участі в обговоренні, але несе відповідальність за якісне виконання завдань.

 

  1. Тренінг

стійка властивість індивіда виявляти соціально значущу творчу активність; рівень творчої обдарованості, здатності до творчості.

 

  1. Наставництво

діяльність, що полягає в наданні допомоги, поради, навчання менш досвідченої особи.

 

 

  1. Педагог-

фасилітатор

один з найефективніших методів засвоєння інформації в групі, де учасники в практичних ситуаціях формують свою думку, відпрацьовані навички.

 

 

 

 

 

Завдання № 3

Анограма

Завдання: складіть анаграму  до слова «педагог», використовуючи тільки кращі риси характеру сучасного вчителя.

П

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Е

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

О

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання № 4

«Чорна коробочка»

На столі лежать три коробки, в яких сховано завдання для команди. Команда, яка найшвидше справилась із трьома завданнями вибирає коробку в якій є певне завдання.

Коробка № 1 – скласти пазл «Карта України»

Коробка № 2 – скласти пазл «Тваринний світ України»

Коробка № 3 – скласти конструктор.

Перемагає та команда, яка найшвидше виконала завдання.  Вона отримує конверт із підказкою де схований скарб.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гура Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Географія, Інші матеріали
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
4374
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку