Під реп учасники агідбригади танцюють , а потім співають)
Всі разом: Тільки сьогодні і тільки для Вас прем`єра нового типу і сценарій просто клас. Твоє життя в твоїх руках, ти завжди пам’ятай. Сюжет кожен сам собі обирає (кохання – зітхання, трагедія чи драма) обираєш саме ти, а ніяк не твоя мама. Якщо правила безпеки завжди пам’ятаєш, життєвий фільм гарним буде та добре здоров’я маєш. Але якщо їх не дотримаєшся ти, враз своє життя можеш згубить. А щоб цього ні в якому разі не траплялось до Вас ми прийшли, щоб усі посміхались. Шановному журі наш респект посилаємо. Усім командам в залі перемоги бажаємо. Отож, зустрічайте команда «101» Черкаської ЗОШ №30 I-III степенів.
Наш лозунг: Нехай вогонь в серцях палає,
А пожеж хай не буває. Ми рятівники відважні,
Долю нашу не здолати, Не лякає нас біда,
У душі вогонь горить Дружні сильні і завзяті
Ми прийшли перемагати, І мета у нас одна
Нас не зможуть зупинить. Всім допомагати.
****************
1 – учень. Сценка перша. Дубль перший.
2 – учень. Щоб ніколи не хворіти мусиш правила ти вчити.
3 – учень. Життя щасливим лиш тоді може бути, коли про правила пожежної безпеки не смієш ти забути.
4 – учень. Та щоб у трагедію не перетворить своє життя ці правила повинні знати мама, тато і навіть дитя.
(Всі разом співають пісню під фонограму «Не троль»)
На фестивалі .
Ми повинні нагадати.
Правила, які Вам не слід забувати.
Якщо вогонь ввірвався в дім, куди дзвонить і що робить. Які предмети небезпечні бувають, ми Вам ще раз нагадаєм.
Сірники, петарди, запальнички небезпечні це дрібнички, для пожежі вони теж причина. Обережний з ними будь.
Правила безпеки мусиш знати , бо життя тобі не врятувати.
Ми тебе врятуємо, врятуємо!
(Під реп зачитують правила безпеки)
1 – учень. Сценка друга. Дубль другий.
Природа наш хороший друг. Люби та поважай усе навкруг! (Беруть у руки скручені плакати і танцюють під музику).
5 – учень. Хто з вогнем буває необережний, природа дарує нам сюрпризи небезпечні.
6 – учень. Так легко вона може життя в фільм жахів перетворити, але щоб цього уникнути правила наступні повинен знати ти.
(Потім кожний учасник по черзі,розкручуючи плакат, розказує про правила безпеки під музику).
1 – учень. Якщо в ліс надумаєш ти вирушати, не йди туди без мами і без тата. Для дорослих теж пораду маємо, Збирати тільки ті гриби, які Ви знаєте.
2 – учень. Якщо землетрус почався раптово і ти не встиг вийти із дому, безпечне місце в хаті займай. А як поштовхи скінчаться на вулицю швидко вибігай.
3 – учень. Якщо свідком урагану став ти, не знаходься там де трансформатор електродроти. Склад шиферу, легкозаймистих речовин остерігайся. Якщо є можливість до підвалу ховайся.
4 – учень. Якщо чуєш, що заметілі мають бути, будівлю не покидай, про подорожі потрібно забути. А якщо завірюха в дорозі застала, машину розгрібай від снігу аби тебе не поховала.
5 – учень. Якщо повінь до твого міста завітала на верхні поверхи будівель тікай, аби та життя не забрала. А якщо часу маєш багато, газ, електроприлади ти вимикай аби врятувати свою хату.
6 – учень. Якщо бачите, що гроза має насуватися повинні як найшвидше до будівлі сховатись. Високих дерев та водойм уникайте, металевих предметів, телефонів остерігайтесь.
(Разом співають)
У разі небезпеки та лих стихійних, паніці не піддавайся. Будь спокійний ДСНС завжди чатує. Уразі лиха вони тебе врятують. Віри Ви не втрачайте і 101 мерщій набирайте.
(Разом співають пісню на мотив «Вчителька моя»)
Є і є мете хурделиця, стежка із вогню додолу стелиться.
Водою заливаєш вогонь загасить.
Я знаю, що за цю справу ти життя віддаси.
Рятівник мікрорайону нашого працівник. Ти замість того, щоб піти в кіно, рятуєш малюків уже давно. (2 рази)
(Діти стоять у дві шеренги і під реп по черзі читають правила безпеки і танцюють. Хто прочитав, стає останнім в шерензі).
1 – учень. Сценка третя. Дубль третій.
2 – учень. Електричні прилади не варто чіпати, адже вони життя твоє можуть забрати.
3 – учень. Небезпека може на кожному кроці чекати.
4 – учень. Але ми зараз тут , щоб вас попереджати.
5 – учень. Про речі важливі будемо говорити.
6 – учень. Щоб Ви не могли своє життя і дім в трагедію перетворити.
1 – учень. Тому сьогодні ми даруємо Вам свої серця.
2 – учень. Тож слухайте усе від початку до кінця.
3 – учень. Електричні прилади можуть небезпечні бути.
4 – учень. Можуть вдарити і можуть спалахнути.
5 – учень. Та вони є невід’ємною частиною життя.
6 – учень. Знає про це мама, тато і мале дитя.
1 – учень. Правила наступні ти на вус намотай.
2 – учень. Та виконуй їх усі та ще друзям розповідай.
(Потім беруть знаки безпеки у формі трикутників і під музику розповідають).
3 – учень. Якщо не хочеш своє життя завчасно обірвати , не радимо електричні прилади мокрими руками чіпати.
4 – учень. Електро та газову плиту вмикати небезпечно, без нагляду залишати її недоречно.
5 – учень. Якщо бачиш оголені проводи та електрод роти, руками краще їх не чіпати.
6 – учень. Несправні електроприлади чіпати неможна зрозумій. Розбирати чи ремонтувати їх не смій.
1 – учень. Розетки несправні використовувати забороняється. Предмети сторонні туди сунути не смій.
2 – учень. У будки трансформаторні з цікавості не лізь. Небезпечно, це не іграшки. Зупинись!
(Під реп зачитують правила безпеки, стоячи в одну шеренгу. Хто зачитав стає позаду).
1 – учень. Сценка друга. Дубль другий.
Невідомі знахідки не чіпай, своє життя оберігай.
3 – учень. Якщо не хочеш, щоб життя коротким стало.
4 – учень. І комедія не перетворилася на фільм жахів із трагічним фіналом.
5 – учень. Своє життя ти пильно оберігай.
6 – учень. Сам правила безпеки вчи і інших остерігай.
1 – учень. Тому сьогодні ми Вам про небезпечні знахідки розкажемо.
2 – учень. Як діяти необхідно ми покажемо.
3 – учень. Життя твоє може враз перерватись.
(Під реп зачитують правила безпеки, беручи до рук гранати, зворотною стороною до глядачів стоячи в одну шеренгу, поступово розходяться по сцені).
4 – учень. Знайдена вибухівка, снаряд чи граната.
5 – учень. Найкращий спосіб себе зберегти.
6 – учень. Ні в якому разі ці речовини до рук не брати.
1 – учень. Відразу необхідно місце знахідки запам’ятати.
2 – учень. Дорослих покликати, 101 набрати.
(Під реп зачитують правила безпеки, беручи до рук гранати, лицевою стороною до глядачів по двоє підходячи до мікрофонів, а інші позаду рухаються).
3 – учень. Вибухівки, гранати забороняється перекочувати. 4 – учень. Ні в якому разі їх водою не поливайте і іншими предметами не накривайте.
5 – учень. Якщо цікаво, що в середині там є, розпилювати і не думайте ДСНС забороняє.
6 – учень. Вогнище поблизу небезпеки не розкладай і знахідку у вогонь не кидай.
1 – учень. Небезпечні знахідки забороняється в землю закопувати, а також у водойми кидати.
2 – учень. Біля знахідки краще мобільний не використовувати, адже це може вибух спровокувати.
(Стоять в один ряд, кожний біля свого мікрофона і під музику розповідають).
3 – учень. Якщо хочеш цілі руки і ноги мати.
4 – учень. Правила ці ти повинен добре знати і пам’ятати.
5 – учень. Як в народі кажуть:»Береженого Бог береже».
6 – учень. Юний ти друже, не зважаючи на ситуації небезпечні. Хочемо побажати ще дещо, що буде доречним.
(Всі разом співають пісню на мотив «Поліна, я на колінах)
Щоб кожного дня у Вас щось вибухало.
Та лиха це ніяк не передбачало.
Хай серце яскравим вогнем запалає.
І щастя настрій хай завжди вибухає.
І кожен день хай позитивом рясніє.
І хай життя пригодами шаленіє. Душа від радості хай барвами грає.
А доля, хай бажання збуває.
(Танцюють)
(Пісня на мотив «Ах Одеса»)
1.Ми говорим : щире вам спасибі,
Що так тепло зустрічали нас,
Ми фінальну пісню вже співаєм
У цей час ми залишаєм зал!
Ми гадаємо, що зуміли
Вас усіх отут переконать -
Треба бути всюди обережним,
Щоб небезпеки уникать!
Приспів: Вогонь сердець нехай палає
І горить й пломенить,
І всіх навколо зігріває
Кожен раз, кожну мить,
Нехай вогонь в сердецях горить!
Бажаєм безпеки Вам щомить.