Сценарій "Організовані перерви"

Про матеріал

ОРГАНІЗОВАНІ ПЕРЕРВИ

Безладдя і галас, біганина і крик негативно впливають на учнів. Кожна перерва повинна бути продумана. Вправи та рухливі ігри на великій перерві потрібно проводити для того, щоб призупинити гальмування в корі головного мозку, що розвивається в процесі занять; запобігти розвиткові гострої і попередити виникнення хронічної розумової втоми школярів; переключити увагу учнів з навчальної роботи на емоційний руховий вид діяльності; сприяти всебічному фізичному розвитку і зміцненню здоров'я учнів.

Перегляд файлу

ОРГАНІЗОВАНІ ПЕРЕРВИ

Безладдя і галас, біганина і крик негативно впливають на учнів. Кожна перерва повинна бути продумана. Вправи та рухливі ігри на великій перерві потрібно проводити для того, щоб призупинити гальмування в корі головного мозку, що розвивається в процесі занять; запобігти розвиткові гострої і попередити виникнення хронічної розумової втоми школярів; переключити увагу учнів з навчальної роботи на емоційний руховий вид діяльності; сприяти всебічному фізичному розвитку і зміцненню здоров’я учнів.

Наведемо приклади організованих перерв у 1 класі протягом тижня.

Понеділок (у приміщенні класної кімнати)

Ень-ень-ень – понеділок-першийдень.

Ем-ем-ем – ми чудово проведем.

Олі-олі-олі – в дружньому веселім колі.

Са-са-са – встане вся наша краса.

Ята-ята-ята – а за ними і хлопята.

Ай-ай-ай – 1-А, пісню, заспівай.

(Діти стають у коло, співають під супровід пісні, виконують рухи, які показує черговий учень. Чудово виконувати під пісні «Шляхом доброти», «Годинники»)

Вівторок (На коридорі поруч з кабінетом, а в теплі дні на вулиці)

Орк-орок-орок – другий день вівторок.

Ема-ема-ема – фізкультури в нас нема.

Ня-ня-ня – до змагань готові ми щодня.

Ри-ри-ри – чотири команди швидко створи.

Ори-ори-ори – на веселі старти ми готові.

(Діти підбігають до мішка, витягують номерки і стають у колону по одному відповідно до номера)

Естафети з м’якими буквеними кубиками

(Кожна команда отримує кубик,учасники передають його наступному)

1 естафета

Передавання кубиків ліворуч від себе, промовляючи слова ввічливості, (діти-спостерігачі (закріплені за кожною командою) хлопочками рахують слова, промовлені товаришами.

2 естафета

Передавання кубиків над головою, вигукуючи слово на букву, що є на грані кубика.

3 естафета

Передавання кубиків праворуч від себе, промовляючи імена хлопчиків свого класу.

Середа

Да-да-да – за вівторком середа.

Ри-ри-ри – ти фігурку створи.

Ін-ін-ін – з шафи вийми пластилі.

Аже-аже-аже – кожен свій виріб покаже.

Ри-ри-ри – щось цікаве відтвори.

(Продовжують речення, створюючи кінцівку з пластиліну. На уроці читання я дізнався про… На уроці математики я познайомився з… Я вперше почув про… Вироби виставляють на завчасно підготовлену підставку, розповідають педагогу, вихователю або батькам)

Четвер (на коридорі)

Твер-твер-твер – за середою слідує четвер.

Ім-ім-ім – швидше в класики стрибати всім.

Уй-уй-уй – вправно цифри приготуй.

Вий-вий-вий – де у нас черговий.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

Ут-ут-ут – класики готує тут.

(Діти виходять у коридор, стрибають на підготовленій цифровій палітрі, клас поділений на 4 групи, кожна група працює окремо. Вчитель називає приклад, діти, стрибають на певну цифру – відповідь).

 

 

Іт-іт-іт – хто несе наш алфавіт?

Яти-яти-яти – хто знання буде перевіряти?

Зьме-зьме-зьме – хто роль учителя на себе візьме?

Ена-ена-ена – наша справна Олена

http://content.foto.mail.ru/mail/yuvad/_blogs/i-8651.jpg

Стрибаючи на літери з різним завданням: тільки на позначення голосних; приголосних; за алфавітом; стрибаючи – співаючи;  Vназиваючи алфавітні назви; придумуючи слова; назви істот та неістот; власні й загальні і т.д. (з віком завдання ускладнюються).

П’ятниця (за будь-якої погоди на вулиці, якщо опади – під навісом шкільного ґанку).

Иця-иця-иця-довгоочікувана п’ятниця.

Її-її-її – дуже любимо її.

Ємо-ємо-ємо – День здоровя маємо.

Имо-имо-имо – на подвіря біжимо.

Ляти-ляти-ляти – у – рухливі ігри погуляти.

(Грають ігри під керівництвом учителя. Клас поділений на групи, кожна група отримує завдання з фізкультури (навчитися стрибати на скакалці; закріпити вміння набивати тенісний м’яч; рухлива гра, вивчена на уроці; попадання в ціль і т. д. Кожна група працює над завданням, за сигналом педагога проходить зміна завдань по колу)

Яця-яця-яця – цього дня не можемо дочекаться.

Ить-ить-ить – всю родину запросить.

Мя-мя-мя – на свято «Спортивна сімя».

Кожні 3 місяці – свято «Тато, мама і я – спортивна сімя».

 


docx
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
1549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку