сценарій першого уроку

Про матеріал
ЦЕЙ МАТЕРІАЛ СЦЕНАРІЯ СТАНЕ В НАГОДІ ВЧИТЕЛЯМ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ, ЗАСТУПНИКАМ ДИРЕКТОРІВ З ВИХОВНОЇ РОБОТИ. У ВАС Є МОЖЛИВІСТЬ ІЗ ЛЕГКІСТЮ ПРОВЕСТИ ПЕРШИЙ УРОК У 1 КЛАСІ, ДЕ ЛІТИ ЗНАЙОМЛЯТЬСЯ ІЗ ШКОЛОЮ ЗА ДОПОМОГОЮ КАЗКОВИХ ГЕРОЇВ.
Перегляд файлу

Моя рідна школа


МЕТА:

формувати в учнів почуття повноправного члена великої шкільної родини; ознайомити з правилами поведінки в школі, режимом роботи школи; розвивати інтерес до навчання, прагнення їх здобувати; виховувати любов до школи, дбайливе ставлення до шкільного майна та поваги до працівників школи.


ОБЛАДНАННЯ:

Плакати до Дня Знань , мікрофон, « крісло автора», Малюнки Буратіно та Веселого Олівця,аркуші паперу з зображенням школи , олівці, іграшка, повітряні кульки, 5 портфелів та 5 комплектів навчальних речей, кольорові квіточки, малюнок дзвоника.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

Створення емоційного настрою уроку

Вчитель

Пролунав шкільний дзвінок.

Всі зібрались на перший урок.

 


1. Вступне слово вчителя

Вчитель

- Доброго ранку, діти, мої любі першокласники!

Сьогодні для вас пролунав перший шкільний дзвоник,який покликав вас на перший у вашому житті шкільний урок. Вас вітали з пер­шим у житті Днем Знань. Я приєднуюсь до всіх цих вітань.

Ви несміливо заходили до школи.

А вона радісно вас зустріла і усміхається усіма віконцями до своїх любих дітей. Вона подарує вам багато нових знань , відкриттів, розкриє багато секретів. Адже немає біль­шого захоплення для допитливого людського розуму, ніж пізнання ново­го, загадкового, невідомого. Ви пройдете багатьма стежками, і з вами завжди буду я – ваша перша вчителька.

2. «Прес – конференція»

  • Розповідь учителя про себе .
  • Відповіді на запитання дітей. 


3. Гра «Знайомство в колі друзів »

  1. Робота над загадкою

Нас не було – воно було,

Нас не буде – воно буде.

Ніхто ні в кого його не бачив,

А в кожного є.

(Ім’я )

  1. Вправа « Мікрофон»
  • Назвіть кожен своє ім’я.

Проблемне питання:

  • А хто знає, чому Ваша родина вибрала для вас це ім’я?

Якщо діти не знають відповіді на це питання, можна скористатися допомогою батьків у « кріслі автора».

  1. Робота в колі друзів

Вчитель

Від сьогодні ми – одна велика і дружна родина однокласників, тому нам потрібно познайомитись. Допоможе нам ось цей Ведмедик ( м’яка іграшка). Давайте станемо в коло.

(Учитель називає себе, передає іграшку учню за першою партою. Учень називає себе, передає іграшку своєму сусідові і т.д. )

  1. Вправа « Віночок дружби»


Вчитель роздає кольорові квіточки, на яких написано ім’я та прізвища кожної дитини

Вчитель

  • Зараз ми « сплетемо» з вами віночок дружби.

Учні виходять по черзі до дошки і кріплять квіточку у віночок.

Вчитель

  • Віночок це символ дружби і міцності.

II. Повідомлення теми уроку

Вчитель

Любі мої діти, поки ви сплітали вінок нашої дружби і міцності, мені на телефон при йшло SMS – повідомлення від ось цього героя.https://fc.naurok.com.ua/000q5h-8e01/001.jpg

  • Ви впізнали його?

Вправа « Крісло автора»

  • А що ви про нього можете розповісти?
  • Вам допоможе наше « крісло автора».

Вчитель

Буратіно завжди потрапляє у різні неприємності. Ось і зараз він повинен був передати нам чарівний ключик від черепахи Тортіли , та неуважно її слухав, тому не запам’ятав, що цей ключик відкриває.

Тортіла давала Буратіну малюнок будинку, який відкриває ключик, але підступний Карабас - Барабас той будинок розрізав. Нам треба допомогти бідоласі.

Давайте всі разом складемо малюнок і дізнаємося, що ми повинні сьогодні відімкнути цим чарівним ключиком.

Діти з допомогою батьків складають малюнок:https://fc.naurok.com.ua/000q5h-8e01/002.jpg

Вчитель

  • Проблемне питання

Ви здогадалися, діти, що ми відкриємо цим чарівним ключиком?

Правильно, сьогодні на нас чекає знайомство з нашим новим загальним домом – школою. Адже і тема першого уроку першокласників всієї нашої великої країни – «Моя рідна школа».

Школа — просте, звичайне слово, яке щодня ви будете повторювати. А скільки воно таїть у собі найкращих спогадів! Скільки пов'язано з ним вдячних перемог і звершень у кожної людини! У школі вчаться писати й читати перше слово — мама, потім — земля, сонце, народ, праця. І не тільки вчаться писати й читати ці слова, вчителі допомагають збагнути їх глибинний зміст, прищеплюють відповідальність обов'язку, допомагають поступово знаходити своє місце в житті.

III. Актуалізація опорних знань учнів.

1. Слухання вірша Вчитель

Треба дітям знати:

в школі вчать дітей читати,

І писати будуть вчить,

на екскурсії водить.

Будуть вчити рахувати,

танцювати і співати.

Вас навчать, як в світі жити,

з усіма дітьми дружити.

Вчать у школі працювати,

труднощі перемагати,

Завжди правду говорити,

в світі лиш добро творити.

 

 

2. Бесіда.

- Чи сподобався вам віршик?

- Куди прийшли діти?

- Як їх називають?

- Що є в школі?

- Чого б ви хотіли навчитись у школі?

- А чого навчає школа?

Звучить у запису пісня « Учать у школі»

Вчитель

  • А що ви знаєте про нашу школу?
    У кого тут навчаються брати чи сестри?
    Чиї батьки навчалися у нашій школі?
    Чи сподобалась вам наша школа?
    3. Гра «Загадки Мудрого Портфеля».

Вчитель

- Щоб урок у школі був ефективним, треба вміти добре до нього підготуватися, правильно зібрати свої шкільні речі. А щоб дізнатися, куди їх збирають, відгадайте загадку.

Кожен ранок йдеш до школи

І в мене складаєш знову

Ручки, зошити, книжки.

Як ти звеш мене, скажи?

(Портфель)

  • Ось цей портфель приніс нам загадки. Я буду читати, а ви уважно слухайте і знаходьте відгадку в себе на парті серед речей. Хто здогадається, що це за предмет – бере його в руки й піднімається з-за парти.

То в лінійку, то в клітинку -

Написати тут зумій-но,

І намалювати можеш,

Називаюся я – (зошит).

Язика не має, а науки навчає.

Що це таке? (Підручник)

Намалювати в альбомі цім

Вам допоможуть (олівці).

Не вмію читати, а весь вік пишу. (Ручка).

А тепер - стривайте!
Хором всі відповідайте!

Першу загадку відгадайте:

Букви всі від «А» до «Я»

На сторінках...

Діти (хором). Букваря!

  • Правильно!

Кожен учень щоденно

На урок бере...

Діти (хором). Щоденник!

  • Чудово!

 

  • Молодці!

Малювати в альбомі цім

Допоможуть...

Діти (хором). Олівці!

  • Ручки й олівці, щоб знали,

Ми кладемо у...

Діти (хором). Пенали!

  • Правильно!
  1. Бесіда

Проблемні питання + « Вільний мікрофон»

- А ще які речі ми можемо покласти до портфеля?

- Як треба ставитись до шкільних речей?

- Чого не можна з ними робити?

- На ваших партах лежать підручники. Ці книги вміють розповідати цікаві речі, вміють навчати. Треба їх берегти і поважати. Ось як повинен виглядати ваш підручник (обкладинка, закладка).

  1. Гра - атракціон «Хто швидше обере необхідні предмети  для  школи?»

Вчитель

  • Сподіваюсь, ви, малята, теж  будете  самостійно портфель складати?
  • Зараз ми перевіримо, хто з вас швидше вибере  навчальні речі для школи.

Всі діти отримують нагороди - красиві листочки з написом « 1 вересня ». А переможець – ще й медаль.

Вчитель

Спитай у тата чи у мами,

Які професії у них.

Професій в світі є чимало,

Сповна їх вистачить на всіх.

Та є одна поміж професій,

Якої вчаться всі в житті,

Яка для кожного найперша,

Якої вчитиметесь ви.

Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи шахтар —

Всі називають головною

Одну професію — школяр!

Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що мусиш там набути,

Не станеш у житті ніколи

Тим, ким у дитинстві мрієш бути.

  1. Хвилинка поезії

Першокласниці

У ШКОЛУ! В ПЕРШИЙ КЛАС!

  1. Гукнула мама: «Донечко!..»

І сну — як не було.

А сонце вже долонечки

До мене простягло

  1. Вдягаю я схвильовано

Святковий свій наряд,

І всі ляльки здивовано

Питають: «На парад?»

  1. «Та ні,— кажу їм радісно,—

У школу! В перший клас!»

Ляльки зітхають заздрісно:

«І нас візьми... І нас...».

  1. У школу не забавами

Займатися іду —

Багато там цікавого

В підручниках знайду.

  1. Там ждуть мене школярики

І вчителька моя.

Як вивчимо букварика,

Читати вам буду я!

(Л. Колос)

 

Вчитель

На уроках образотворчого мистецтва ми з вами будемо часто зустрічатися з Веселим Олівцем. Ось уже зараз він хоче, щоб ви пофантазували й намалювали, яким повинно бути подвір’я нашої школи.

Діти отримають заготовку й домальовують те, що вони хочуть бачити на подвір’ї школи.

V. Підсумок уроку

  • Презентація учнями шкільних подвір’їв
  • Вправа « Вільний мікрофон»

- Про що йшлося на уроці?

- Що ви запам’ятали?

- Що вам сподобалося?

 

 

docx
Додано
22 липня 2019
Переглядів
609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку