Сценарій Першого уроку в 4 класі "Зустріч з друзями"

Про матеріал
Мета Першого уроку: створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; сприяти встановленню дружніх стосунків, формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей, усвідомленню цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті; виховувати почуття дружби та товариства; активізувати знання, навики та життєвий досвід дітей; дати дітям зрозуміти , що шкільне життя – це важливий етап в житті кожної людини; що навчання – залог успіху здобувача освіти; зменшити тривожність четверокласників у перші дні навчання в школі; допомогти дітям скоріше адаптуватись після канікул.
Перегляд файлу

4   клас

 

 ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу картинка звонок школьный 

 

Перший урок  

 

 

Тема:

 

Мета: створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; сприяти встановленню дружніх стосунків, формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей, усвідомленню цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті; виховувати почуття дружби та товариства; активізувати  знання, навики та життєвий досвід дітей; дати дітям зрозуміти , що шкільне життя – це важливий етап в житті кожної людини; що навчання – залог успіху здобувача освіти; зменшити тривожність четверокласників у перші дні навчання в школі; допомогти дітям скоріше адаптуватись після канікул. 

 

Обладнання: ноутбук, музична колонка, дидактичний матеріал, коровай, олівці.

 

 

Хід року

 

 Привітання вчителя

Доброго ранку, сонце привітне,

Доброго ранку, небо блакитне,

Доброго ранку  в небі, пташки,

Доброго ранку, маленькі дубки,

Доброго ранку, добрії діти,

Всіх вас люблю

І буду продовжувати вас вчити.

 

Пролетіло тепле літо,

В школу повернулись діти.

Відпочили всі нівроку!

Із новим навчальним роком!

 

Привітання учнів

Другу руку простягни,

Посмішку усім пошли.

Добрий ранок!

Добрий день!

Нашу зустріч розпочнем!

Лунає пісня Н.Май «Перший дзвоник»

 

Поздоровлення з Днем знань

- Дорогі діти! Ось і пролунав дзвоник, проголосивши початок нового навчального року. Я хочу всіх вас із цим привітати. Бажаю  вам підкорити нові вершини знань, зустріти добрих і надійних друзів та досягти омріяної мети.

- Отже, ми починаємо наш перший урок.

 

Ранкове коло (фотографування)

- Діти, давайте з вами утворимо коло. Спочатку до кола підійдуть дівчатка, а потім хлопчики. Слідкуйте за тим, щоб усім було зручно і комфортно.

(Діти і вчитель встають у коло)

- Які ж ви молодці! Всі були чемні, не штовхалися і стали швиденько! 

 

Визначення настрою

По ваших обличчях бачу, що у вас все класно, ви посміхаєтеся, ви задоволені. У мене теж  хороший настрій. Давайте залишимо класне фото на пам'ять.

- З гарним  настроєм ми розпочинаємо  нашу зустріч. І нехай девізом сьогоднішнього дня стануть слова :

Клас у мене дружний  є.

Він мене не підведе.

Картинки по запросу картинки смайлики настрою

 

 

Щоденні новини.

-Діти, яке у нас сьогодні свято? (День знань, день народження нашого  класу.)

-Який сьогодні день? (Понеділок.)

- Число? (2.)

-Місяць? (Вересень.)

-Рік? (2019)

-Пора року? (Осінь.)

-Отже, сьогодні 2 вересня 2019

Запамятайте цю дату, цей день, бо ви стали учнями 4 класу. А 3 роки назад зародилась наша класна сімя, і сьогодні у нас четвертий рік народження.

-А хто з вас пам’ятає щось з першого шкільного дня?

(Розповіді дітей та батьків)

Ви у мене найкращі,найрозумніші, найдобріші, найохайніші, най – най…

 

 Інтерактивна вправа «Мікрофон»

-А яка пора року закінчилась? (Літо.)

Літо багате на сонячні промені, подорожі, відпочинок, морські хвилі, солодкі яблука, соковиті груші, емоції…

Картинки по запросу картинка микрофон для детей

 

Зараз ми створимо лепбук «Мої літні канікули»

Кожен з вас намалює щось, пов’язане з вашим відпочинком.

У процесі можуть брати участь і батьки.

Обговорення змісту лепбуку.

Картинки по запросу картинка лепбук літні канікули

 

 Обмін інформацією.

 Вправа «Крісло автора»

  •  - Чи згадували ви влітку про школу?
  • - До кого з друзів телефонували?
  • - Яке добру справу ви зробили?
  • -Чи доводилось вам допомагати батькам?
  • -Чи читав ти влітку?
  • - Чи памятаєш ти про  якісь неприємності?
  • - Чи зявився у вас новий друг?

- Що ви можете сказати про свого друга? Який він?

- Що означає дружити?

- Сьогоді  ми  будемо вчитися  цінувати тих, хто поруч, налагоджувати дружні стосунки між однокласниками.

 

Вправа «Ти подобаєшся мені».

Учитель

За літо ви підросли, подорослішали, змінилися. Декого, навіть, не впізнати.

Пропоную вам вправу «Ти подобаєшся мені»

  Учасники об'єднуються в пари, стають обличчям одне до одного, беруться за руки і ведуть діалог:

— Ти подобаєшся мені.

— Чому?

— Ти подобаєшся мені, тому що...

  Називають одну характерну рису, що подобається у партнерові. Потім міняються ролями

 

Вправа «Мій портрет».

- Діти, згадайте, як ми з вами під час уроку мистецтва створювали портрети.

 Тож давайте створимо «портрет» нашого дружнього класу. Кожен зараз спробує себе намалювати. Портрет може бути кумедним.

    Діти під музику малюють портрети та чіпляють свої роботи на стіну.

Картинки по запросу картинка мій портрет для дітей

 

Слухання пісні  «Дружать діти на Землі».

Картинки по запросу картинка дружат дети на планете ФОТОГРАФУВАННЯ

 

Вправа «Чарівні окуляри»

   Учитель показує дітям коробку й повідомляє:

 – Тут у мене лежать «чарівні окуляри». Той, хто їх одягне, буде бачити в друзях, інших людях лише гарне, навіть ті гарні риси, які людина приховує. Той, хто одягне ці окуляри, сам стане кращим.

 Учитель одягає окуляри, підходить по черзі до кожної дитини і каже про неї щось гарне. Він пропонує дітям приміряти ці окуляри і помітити в товаришеві те, чого діти не бачили раніше. Діти по черзі приміряють «чарівні окуляри» і називають гарні риси своїх однолітків.

Картинки по запросу картинка окуляри

 

Вправа «Все одно ти молодець!»

Учитель пропонує дітям об’єднатися у групи по двоє, за ознакою «день» і «ніч». Один учасник говорить про свій недолік : «Мене не люблять за те, що…», а інший відповідає: «Ну і що, все одно ти молодець, тому що...».

Похожее изображение

Обговорення:

— Які відчуття викликала вправа?

— Чи легко було знайти слова підтримки?

 

Вивчення «мирилок»

*Дай скоріш мізинчик свій,

Зачепи його за мій.

Мізин-мізин-мізинець —

*Помирив нас, молодець.

Я мирюся й ти мирись,

Більш не бийся, не сварись.

Не кричи ти і не лайся,

Моїм другом залишайся

.Картинки по запросу мирилки для дітей

 

Ні одне свято не обходиться без тортів. Зараз ми будемо малювати торт для гостей.

Спробуємо себе в ролі кулінарів? (Так…)

Тоді вперед.

Ой, а ви відчуваєте, як смачно вже пахнуть наші торти.

(Після закінчення роботи робиться виставка «Кулінарів»

Картинки по запросу картинка торт

 

Вправа «Крісло автора»ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу картинка крісло автора

 «Моя мрія» на навчальний рік

Хочу, щоб…

 

Подарунок

А я таке скажу. В мене в руці олівець.

Олівець завжди залишає слід. Так само і ви  пам’ятайте: усе, що робиш у цьому житті, залишить якийсь слід. Тож старайтеся, щоб кожні  ваші вчинки були гарними. А якщо ви помилитеся, написане олівцем можна стерти. Це нагадування вам, що завжди можна виправитись, було б лише бажання.

В знак дружби я дарую вам ось ці олівці.

Картинки по запросу картинка олiвець залишає слід

 

Як кожне свято, і наше добігло до завершення, але це не завершення наших класних днів,  нашої дружби, це лише початок. Люблю вас.

 

- Діти, а нагадайте мені та батькам, яке у нас сьогодні свято?

Так, це день народження нашого класу.

Зараз ви отримаєте  сюрприз  від батьків на день народження нашого класу.

 

Рефлексія

  • Які ваші відчуття після нашої першої зустрічі?
  •  

Лунає пісня Н.Май «Здрастуй, школо!»

 

 

docx
Додано
2 вересня 2019
Переглядів
1057
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку