18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Сценарій "Посвята в пятикласники"

Про матеріал

Захід,метою якого є краща адаптація 5-класника, створення комфортних умов для розвитку творчих здібностей дітей,виховання почуття колективізму, відповідальності,впевненості в своїх силах, гордості за свою належність до шкільної родини.і мають нагоду показати свої таланти.

Перегляд файлу

Посвята в п’ятикласники

 

Мета: сприяти формуванню згуртованості учнівського колективу, виховувати у школярів  почуття товариськості,  толерантності, поваги один до одного та  взаєморозуміння.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

Вчитель. Вітаю вас, дорогі учні! Сьогодні ми зібралися, щоб відзначити урочисту подію посвяти в пятикласники. В житті кожної людини бувають важливі переломні моменти, які символізують перехід до нової, більш високої якості, відповідальності, зрілості. Я вірю, що у вас попереду ще багато славних звершень, перемог і здобутків. А я, як класний керівник, всі вчителі, які тепер викладають в нашому класі,  разом з батьками, рідними та друзями-школярами маємо в цьому допомогти, бо і самі колись були п’ятикласниками.

 

Вчитель.  А зараз до слова хочемо запросити  першу вчительку.

 

(Виступ першої вчительки)

 

Вчитель. Дорогі друзі! У вас сьогодні велике свято. Віднині  розпочинається нова сторінка у вашому житті. Перша ланка шкільного життя позаду, а попереду -  нові  вчителі, нові кабінети, предмети – загалом вражень вистачає! Давайте сьогоднішній день вважати Днем народження нашого класу. А День народження – це завжди свято! У нас пройдуть конкурси і змагання, під час яких ви продемонструєте  свої здібності, розум та артистичність, позмагаєтесь за право носити звання учня 5-го класу основної школи.  П’ятикласники, ви готові до випробувань? (ТАК)

 

Вправа «Незвичайна квітка»

Вчитель. Напевно, кожен із вас помітив на дошці таке незвичайне коло, в якому знаходиться фото нашого класу. Я хочу вам відкрити таємницю, що це середина незвичайної квітки. У вас на партах є іменні пелюстки. Вам потрібно на цих пелюстках написати те, що вам самим захочеться про себе сказати, можливо рису характеру, улюблений колір, предмет, улюблена страва, вид спорту чи улюблена справа, якими ви займаєтесь, з ким товаришуєте, домашній улюбленець, тощо.

Кожен виходить і презентує себе за допомогою пелюстки, починаю з себе.

У нас вийшла така незвичайна квітка з такими гарними пелюстками. Напевно, з цього завдання ви зрозуміли, що наш клас, наша родина складається з вас, таких незвичайних, різноманітних, цікавих пелюсток. І повірте, що особистість кожного з вас є дорогоцінною. Насамперед  тому,  що не існує на світі нікого, хто повторив би вас до дрібниць. Як і у природі кожна квітка має свою красу, так і кожна людина  - неповторна. І це прекрасно.

 

Вправа «Дерево корисних порад»

 

Вчитель. Погляньте на дошку, тут росте «Дерево корисних порад». У нас є листочки з порадами, а ви повинні вибрати, які з них нам підходять і будуть для нас своєрідними правилами поведінки.

 

Допомагай товаришу. Не чекай, коли тебе попросять, допомагай коли бачиш, що твоєї допомоги потребують інші.

 

Поважай старших. Поважай не тільки вчителя, батьків, а й усіх людей.

 

Не засмучуй дорослих своїми поганими вчинками.

 

Навчайся та працюй на совість. Не дозволяй собі лінуватися, не чекай, коли, тебе змусять готувати уроки, примушуй себе сам.

 

Щодня роби хоча б одну добру справу. Будь чуйним: заспокой малюка, що плаче, пограйся з молодшим братом, сестрою, за невдачі підтримай товариша, допоможи мамі готувати обід або прибрати кімнату; переведи неспроможну людину через перехрестя; допоможи людині похилого віку донести сумку з продуктами до житла; зроби закупівлю продуктів для інваліда.

 

Відпочивай й розважайся розумно, не заважаючи іншим працювати й відпочивати. Гуляючи на вулиці, не галасуй, не кидай каміння, не зривай квітів, будь стриманим. Учися грати з товаришами, підкорятися загальним правилам гри.

 

Не вчи домашні завдання, вони тобі не потрібні.

 

В школу можна взагалі не приходити, нічого корисного там немає.

 

Не слухай дорослих, роби те, що тобі хочеться.

 

Нікому не допомагай, нехай справляються самі.

 

Кожного дня сиди за компютером 3 години, адже компютерні ігри – це цікаво і корисно.

 

Діти, це актуальні правила і норми поведінки для кожного, які ви повинні виконувати і дотримуватись. Напевно, кожен із вас зрозумів, що ці мудрі і корисні поради допоможуть вам.

 

Конкурс «Новий розклад»

 

Вчитель. У 5 класі ви помітили, що у вас не тільки  новий розклад, але з'явилися нові предмети. Для того, щоб ви краще запам'ятали та пригадали їх, ми пропонуємо кожному букви, із яких ви повинні скласти назви навчальних предметів чи інструменти, які їх характеризують. Наприклад: лінійка, трикутник, множення, додавання – математика, комп'ютер, клавіатура, монітор, мишка – інформатика, оповідання, письменник, книжка, поет – література, композитор, пісня, піаніно, скрипка – музика, аплікація, ножиці, клей, нитки – трудове навчання, картина, фарба, альбом, олівці – образотворче мистецтво, скакалка, естафета, стадіон, футбол – фізична культура, диктант, іменник, алфавіт, речення – мова, рослини, клімат, сонце, хмара – природа, людина, здоров'я, гігієна, хвороба – основи здоровя, минуле, козацтво, Україна, пам'ятник – історія, добро, мораль, чесність, поведінка – етика.

(Виконання завдання учнями, звучить музика)

Молодці! Справилися достойно!

 

Вправа «Назви – урок, назви - вчителя».

Вчитель. П'ятий клас – незвичайний для вас усіх, тому що у вас з'явилися: нові предмети,  де для вас усе нове, і замість однієї вчительки  з'явилося багато нових педагогів, які потрібно було запам'ятати і знати.

Для того, щоб ви пригадали імена та по–батькові вчителів та їхні предмети, пропоную  виконати завдання.  Я читаю предмет – ви повинні назвати ім'я та по – батькові вчителя; або навпаки,  ім'я та по–батькові вчителя – предмет.

 

Рухлива гра

 

Вчитель. Ця  гра допоможе нам дізнатися один про одного те, чого ви ще, може, і не знаєте, і побачити, наскільки ви уважні. Уважно слухаємо мої  запитання:

  • Зробіть крок уперед, хто любить солодощі.
  • Підніміть праву руку, у кого є домашня тварина.
  • Присідають  ті, хто любить грати у футбол.
  • Плескаємо у долоні ті, у кого влітку день народження.
  • Руки за спину ті, у кого є сестричка.
  • Підніміть ліву руку вперед ті, у кого улюблений урок малювання.
  • Підстрибніть ті учні, хто любить вишивати.
  • Піднімаємо руки вперед, у кого багато друзів у класі.
  • Плесніть у долоні ті, хто п’ятикласники!

Молодці! Дякую за те, що ви були дуже уважні, кожен з вас, напевно, дізнався щось нове про свох однокласників.

А ми продовжуємо наше свято.

 

Вправа «Ми і наш клас».

 

Вчитель. Діти,  кожен із вас – часточка цілого класу,  і всі окремі «Я» становлять загальне «МИ». А які «МИ»? На партах у вас є долоньки, на яких ви напишете, який наш клас.

Всі пишуть, по черзі виходять до дошки, клеють свої стікери, озвучуючи написане.

 

МИ - організовані, дружні, класнючі, трудолюбиві, веселі, активні, непосидючі, чесні, щедрі, ласкаві, розумні …

 

Молодці! Справилися достойно! Пройшли усі випробування, виконали усі завдання, показали свої вміння та таланти. Отже, ви добре здолали всі перепони, довели, що ви гідні носити звання п'ятикласника. Ви стаєте на сходинку II ступеня освіти. Тому прошу вас підвестися і дати урочисту клятву, після якої вас дійсно можна буде вважати п'ятикласниками.

 

Клятва п’ятикласника

Вступаючи в ряди учнів середньої  школи, перед обличчям своїх товаришів урочисто клянуся:

1)  Біля дошки стояти, як кращий воротар, не пропускаючи повз вуха жодного питання, навіть найважчого і підступного. (Клянемося!)

 

2)  Не доводити вчителів до температури кипіння  100 градусів. (Клянемося!)

 

3)  Бути швидкими і стрімкими, але не перевищувати швидкість 60 км\год при пересуванні шкільними коридорами! (Клянемося!)

 

4)  Витягати із учителів не жили, вичавлювати не піт, а міцні й точні знання й навички. (Клянемося!)

 

5)  Плавати на «добре» і «відмінно» у морі знань, поринаючи до самої глибини. (Клянемося!)

 

6)  Бути гідними своїх учителів! (Клянемося!)

 

7) Рости достойними громадянами країни, ім`я якій Україна!
(Клянемося!)

 

8) Клянемося навчатися на високому рівні, щоб нами пишалися (Клянемося!)

 

9)Клянемось бути гідними звання п’ятикласника.
(Клянемось! Клянемось! Клянемось!)

 

Обіцянка  вчителя!

 

1. Обіцяю, не шкодуючи часу і сил, вести вас, діти, по нелегкому, але цікавому шляху знань.

 

2. Обіцяю зробити все, що у моїх силах для того, щоб цей шлях був сповнений дивовижних відкриттів і радісних перемог.

 

3. Обіцяю відразу приходити на допомогу кожному, хто її буде потребувати.

 

4. Обіцяю, що кожен день, який ви проведете  у школі, не пройде марно!

 

Я думаю, що ви сьогодні достойно справилися із завданнями, тому всі отримуєте посвідчення П’ятикласника.

 

Отже, хочу ще раз привітати вас із сьогоднішнім святом. Пропоную цей день вважати днем народження нашого колективу і відзначати щорічно. А на згадку про наше сьогоднішнє свято ви всі сьогодні отримуєте посвідчення п’ятикласника.

 

 Всі ви є учнями нашої рідної четвертої школи і громадянами країни Україна. Тому я пропоную всім заспівати пісню «Україна – це ти!»

 

(«Україна – це ти!»)

 

 

docx
Додано
9 січня 2019
Переглядів
505
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку