Усмішка в житті людини відіграє величезну роль. І тому, ми вирішили розробити сценарій заходу, який можна провести у багатьох класах.
Мета заходу: розвивати у дітей почуття гумору і навички колективної роботи; виховувати позитивну оцінку таких понять, як колективізм, доброзичливість, дружелюбність; сприяти формуванню позитивного морального клімату в класі.
День Гумору
Цільова аудиторія: 4-5 класи
Цілі: розвивати у дітей почуття гумору і навички колективної роботи; виховувати позитивну оцінку таких понять, як колективізм, доброзичливість, дружелюбність; сприяти формуванню позитивного морального клімату в класі
На сцені Іванко
Іванко: Ой, скільки народу! А що за привід? Невже царівна заміж виходить? Як же так, невже запізнився?
На сцену вибігають Смішарик і Смішинка, сміючись і радіючи, оточують Іванка
Смішинка. Дурачина, сьогодні ж День сміху!
Іванко. День чого?
Смішарик. Сміху, веселощів і забав, правда?
Смішинка. Це свято знають і відзначають у всіх країнах світу!
Іванко Не може бути! Навіть у цьому, як його... ну, в тридев'ятому царстві, стародавньому такому... Лондоні?
Смішарик. Так, це найулюбленіше свято англійців! У цій країні 1 квітня названий Днем усіх дурнів. До дванадцятої дня 1 квітня кожен може пожартувати над своїми друзями, родичами та знайомими. Того, хто попадеться на першоквітневий жарт, зустрічають гучним сміхом і криками: «Першоквітневий дурень!»
Смішинка. Правда, хороший жарт?
Іванушка-дурник. Нічого смішного я тут не бачу, тим більше раз вже сьогодні свято, то на свята прийнято дарувати подарунки.
Смішинка. Наприклад, як це робили у Франції. Всім відомо, що в 1564 р. король Карл IX видав указ про перенесення початку року з першого квітня на перше січня, по-новому європейському стилю. Але багато його піддані, не згодні з найвищим повелінням, першого квітня надіслали один одному традиційний новорічний подарунок - рибу. Поступово з указом короля змирилися, а ось день «квітневої риби» залишився. Сьогодні, 1 квітня, діти таємно вішають на спину дорослих паперових рибок на ниточках, і на вулицях можна побачити серйозних дорослих людей, у яких за спіною тремтять паперові рибки.
(Смішинка тихенько чепляє йому на спину паперову рибку)
Іванко Ні, я не розумію, невже всі вважають, що, коли ти поспішаєш на роботу, а у тебе на спині висить якась рибка, це смішно?! (він не бачить, що на спині в нього рибка)
Смішарик. Звичайно, адже це день сміху, і ніхто один на одного не ображається! Ось, наприклад, німці обманюють один одного, посилаючи в магазини і аптеки з нездійсненними дорученнями (наприклад, купити комариного жиру).
Іванко (ображено). Теж мені розіграш: купити комариного жиру! Ми теж непогано вміємо розігрувати знайомих і друзів...
Смішинка. Чудово, давайте покажемо це!
Смішарик. У цей радісний день душа так і просить заспівати, але зробити це треба по-першоквітневому. Спробуйте виконати пісню «Підманула – підвела», але при цьому
2. Шукаю спонсора для участі в конкурсі плакс. (Царівна Несміяна.)
3. Шукаю ефективний засіб від молі, тому що літаючий апарат вийшов з ладу. (Старик Хоттабич)
4. Самотній мрійник, зріст 12 метрів, вага-4 тонни, подарує полум'яну любов триголовій подрузі. (Змій Горинич.)
5. Банк «Країна дурнів» приймає скарби від населення. Гарантуємо мільйон відсотків в рік. (Лисиця Аліса і кіт Базиліо.)
6. Терміново потрібен друг - маленький-маленький пальчик, схожий на мене. (Хлопчик-з-мізинчик.)
Смішинка. Ну що, відпочили? А тепер займемося спортом.
Конкурс «Кулька та ложка»
Іванко Увага! Наступний конкурс!
Зараз нам потрібні 3 чоловіка.
(Виходять. Ведучі кожному дають ложку і тенісний м’ячик)
Смішарик Ваше завдання: присідати з кулькою в ложці до тих пір, поки не впаде кулька. Переможе той, в кого кулька залищиться в ложці найдовше. Тільки присідаємо одночасно.
Разом: Один-два-три! Почали!
Раз!
Два!
Три! (Рахувати до тих пір, доки не випаде кулька. Ритм можна змінювати)
Смішинка (переводячи подих). По-моєму, необхідно трохи перепочити...
Смішарик. Але відпочивати теж можна весело і з користю!
Смішинка
А зараз Весела вікторина !
1. Скільки потрібно варити круте яйце: дві, три або п'ять хвилин? (Ніскільки, воно вже зварене.)
2. Як треба правильно прочитати слово «гуморина»? (Зліва направо)
3. Коли він потрібен, вони його викидають, а коли він не потрібен - піднімають. Що це? (Якір.)
4. Чим кінчається все? (Буквою «е».)
5. Що в Бориса спереду, а в Гліба позаду? (Літера «б».)
6. На яке дерево сідає ворона після дощу? (На мокре)
7. Чи може страус назвати себе птахом? (Ні, не вміє говорити)
8. З якого полотна не можна пошити сорочку? (Залізничного)
9. Що можна побачити із закритими очима? (Сон)
10. Хто п’яти вліз до рукавички? (Вовчик-братик)
11. Всі його люблять, всі його чекають, а хто на нього подивиться — кожен скривиться ?(Сонце)
12.Що стоїть між вікном і дверима? (Буква "І")
Смішинка. А зараз наступний конкурс «І ми теж». Я прочитаю вірш. Коли я зроблю паузу, ви хором скажете «і ми теж». Тільки так, щоб у реченні був сенс.
Пішов я якось у ліс...І МИ ТЕЖ
І побачив на ялинці білку...
Сидить вона на гілці і гризе горішки...
Я ляснув у долоні...
А білка стрибнула на інше дерево...
Ну я пішов далі...
Дивлюся - на сосні дятел...
Головою об неї стукає...
Я як свиснув...
Дятел злякався і полетів з дерева...
А я далі пішов...
Раптом бачу на землі вже...
Я злякався і зупинився...
А вже підняв голову та як зашипить...
Я зі страху втік...
Смішарик: А зараз гра «Хто я?»
(можлива заміна)
Смішинка Ой, які ви молодці!
Смішарик та Іванко (по черзі):
Любі діти , послухайте декілька цікавих порад. Але слухайте уважно до кінця кожну пораду , щоб не виникло непорозуміння.
Іванко
Любі діти! Ми з вами гарно і весело провели час. Пообіцяйте, що зустрінемось з вами ще.
До наступного 1 квітня залишилося не так і багато – всього 1 рік. До нових зустрічей!
Додатки