виховний захід "На порозі вже зима"

Про матеріал

Даний виховний захід розрахований на учнів 1-4 класів. "Зимова прогулянка" дає учням відпочити на природі, пограти в ігри на свіжому повітрі, оздоровитися під час занять на групі продовженного дня.

Перегляд файлу

Кіровоградська  область Олександрійський район

Червонокам`янке навчально-виховне об`єднання:

загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний

навчальний заклад – позашкільний

навчальний центр .

Автор – вихователь ГПД – Шовкун Олена 

Володимирівна

ОЗДОРОВЧА ПРОГУЛЯНКА  на ГПД

                          « ой настала вже зима »

 

Мета: розвивати уявлення про здоровий спосіб життя,забезпечити активний відпочинок дітей на свіжому повітрі,розвивати м’язову систему, поліпшувати роботу серцево – судинної та дихальної систем, підвищувати працездатність, виховувати кмітливість, дружелюбність.

ХІД ПРОГУЛЯНКИ

І.Організаційний момент

Слова вихователя:

Ой настала вже зима

Льоду, снігу намела

На прогулянку завзято

Поспішають вже малята.

ІІ. Інструктаж ( повторення правил поведінки під час прогулянки взимку)

Вихователь запитує в учнів правила у прозовій формі, а на закріплення діти розповідають правила у віршованій формі.

Учень 1.На прогулянку зимою

Вийдем цілою юрбою.

Будем гратись, веселитись,

бабу снігову ліпити.

Учень 2. Ми одягнені гарненько,

Рукавички в нас тепленькі.

Шарфик, шуба, маєм шапку.

Із здоров’ям все в порядку.

Учень 3. Обережно в сніжки граєм,

Малюків не ображаєм.

Якщо впав, у той же час

Допоможем встати враз.

Учень 4.А на ковзанці замерзлій

Ми катаємось по черзі.

Ми всі дружні козачата

Гарні хлопчики й дівчата.

Учень 5. Як комусь стане погано

Медсестру знайдем негайно.

Приголубе і відрадить,

Відпочити враз посадить.

Учень 6. Полікує добрим словом,

Ніби наша мама вдома.

Дасть пораду як зуміти

Правильно оздоровитись.

Учень 7. Ми всі чемні і здорові

В ігри граємо зимові.

Так виконуємо вправи -

Не порушуємо правил.

ІІІ. Одягання, шикування і вихід на майданчик.

ІV. Основна частина (діти стають на вулиці півколом)

1.Слухання казки «Біда навчила»

Жив на світі хлопчик Вітя

Він ходив у третій клас.

Ні учительку, ні маму

Він не слухав ані раз.

В класі ні з ким не дружив,

Поведінку мав погану.

Кожен день за це він мав

У щоденнику догану.

То дівчаток ображає,

За косички їх хапає.

А то хлопців, навіть старших

На перервах зачіпає.

Був собі герой на втіху –

Поки з ним не сталось лиха.

Якось взимку на ставку

Вже зима скувала кригу,

Наш геройський задавака

Рушив на льоду пограти.

Крок ступив, і другий, третій,

Раптом тріснув тонкий лід –

неслухняний хлопець впертий

У воді вже був за мить.

Одяг швидко намочився

І тягнув його на дно.

Вітя дуже налякався

Сам рятуватись намагався.

Потім став кричать щосили,

Щоб почули всі хто міг,

Щоб дитину врятували,

Щоб хто – небудь допоміг.

Недалечко біля ставу

Дітвора з гори з’їжджала.

Вітін крик діти почули

Й до ставка мерщій гайнули.

2. Передбачення кінцівки. - як ви гадаєте, що було далі?

(діти озвучують свої варіанти закінчення казки)

Вихователь читає закінчення казки

Однокласниці – дівчата

Кинули на лід санчата,

Хлопчики гуртом щодуху

Витягали за кожуха.

Хоч нахаба добре змок

Та злякався дуже, дуже.

Це повчальний був урок!

І для тебе стане, друже!

Чи сьогодні, чи торік,

Не зважаючи на вік,

Врятувати з біди кожен,

не задумуючись  зможе.

І з тих пір порушник Вітя

Став  старанним і привітним.

Бути другом щедрим, милим

Так його біда навчила.

3.Обговорення казки.

- Чи справдилися ваші припущення щодо кінцівки казки?

- Яким був хлопчик Вітя спочатку?

- Чи виконував він правила для учнів?

- Як хлопчик ставився до однокласників?

- Чи поважав він дорослих?

Давайте згадаємо загальні правила для учнів!

(діти називають всі правила, які знають)

- Якої пори сталася пригода з хлопчиком?

- Чи можна самому виходити на лід?

- Як однокласники повелися із Віктором на водоймі?

- Чи правильно вони вчинили?

- Чи справжні вони друзі?

- Чи було Віті соромно перед дітьми?

- Чи вибачався він за свою попередню поведінку?

- Які висновки ви, діти, зробили для себе?

- Що навчило Вітю, що він виправив свою поведінку?

- Чи є між вас такі діти?

- Які поради  потрібно їм дати?

4.Розминка- фізкультхвилинка.

(діти виконують вправи, ідучи по колу :одна вправа - одне коло, вихователь промовляє слова і показує вправи, діти повторюють)

  • Пострибаєм як зайчата,

Скік – скок, скік – скок.

//  -  //  -  //  -  //  -  //

  • А тепер ви як лисичка

На носочках у лісок.

//  -  //  -  //  -  //  -  //

  • Як ведмедик ми наїлись

Вправо – вліво нахилились.

//  -  //  -  //  -  //  -  //

  • Руль в руках тримаєм вправно

Як машина – їдем гарно.

//  -  //  -  //  -  //  -  //

  • За сусіда ухопились

Потяг довгий утворили.

І мчимо  по колу тут,

Потяг каже: ту – ту - ту.

//  -  //  -  //  -  //  -  //

  • Зупинились, відпочили,

Потягнулись і присіли.

(встаючи)

Потягнулись в різні боки,

Пострибали: скоки, скоки.

5. Танцювальна руханка.

(діти співають пісеньку, і виконують довільні танцювальні рухи)

 Віктор Фінковський караоке руханка Спортсмени дитяча пісня.

  • Ходи до нас!
  • Іди до нас!

1.Ми танцюєм , ми співаєм

Хай живе навіки спорт!

Ми рухливі, ми веселі:

Спорт – це вибір перший сорт!

Ми танцюєм, ми співаєм:

Все із спортом до снаги!

В нас дівчата , як берізки,

Ну, а хлопці, як дуби!

         Приспів:

На «раз» руки вгору дружно піднімаєм,

На «два» руки до колінок дотягнули.

На «три» всі швиденько робим присідання,

На « чотири» ми  стаємо так як були.

- Ходи до нас!

- Іди до нас!

2. Ми – спортсмени, ми – атлети,

Переможці всіх змагань.

Нам під силу естафети

Й ігри ті, де треба знань.

Обіцяєм , обіцяєм:

Буде з нами завше спорт-

В нас дівчата, наче струни,

Кожен хлопець, як Джеймс Бонд!

       Приспів :

 

6.Рухливі ігри на майданчику

  • Гра  «Дід Мороз »

Діти обирають Діда Мороза і розбігаються по майданчику. Дід Мороз біжить за ними ,намагаючись доторкнутися до кого-небудь і заморозити.

“Заморожений” зупиняється і розводить руки в сторони. Гра для «замороженої» дитини зупиняється. «Заморожений» завмер.

 Коли Дід Мороз усіх заморозить, той, хто протримався найдовше стає Дідом Морозом.

 

  • Гра «Північний і Південний вітер»

Вибирають двох ведучих. Одному на руку пов'язують синю стрічку (це північний вітер), другому — червону (це південний вітер). Інші діти бігають по майданчику. Північний вітер намагається  заморозити  якомога більше дітей (доторкнутися до них рукою). "Заморожені" гравці приймають яку-небудь нерухому позу.  Південний вітер намагається розморозити дітей, торкаючись їх рукою і говорячи: "Вільний!".

 Через 2-3 хв назначають нових ведучих, і гра повторюється.

 

  • Гра «Сніжкою по м'ячу»

(під час спускання з гори на лижах або санчатах)

На середині схилу, на 8—10 м від шляху спуску, лежить м'яч. Під час спуску учні намагаються влучити у м'яч сніжкою. (На лижах це зробити складніше, ніж на санчатах.) За кожне влучання учневі нараховується 1 бал, за падіння під час спуску знімають 2 бали.

  • Гра «Естафета на санчатах».

 Усі гравці поділяються на дві-три команди, а кожна команда — на пари. У перших пар кожної команди — санчата з мотузками. Один із пари сідає в санчата, інший береться за мотузку і за командою керівника везе партнера до прапорця (або іншого орієнтиру). На зворотному шля­ху гравці міняються місцями. Пара, що повернулася, передає санчата іншій парі і стає в кінець своєї колони. Виграє команда, що закінчила естафету першою.

V . Підбиття підсумків прогулянки

  • Чи сподобалась вам прогулянка?
  • Чи потрібно виходити на  свіже повітря?
  • Для чого взимку оздоровлюватись?
  • Виконання будь - якої пісеньки про зиму.

Наприклад: «Морозець» - з рухами.

VІ. Організований перехід до приміщення школи.

 

Використана література

 

-1. Віктор Фінковський –караоке-руханка «Спортсмени»-дитяча пісня.

 

-2.Савік Д.Л.- «Спортивні та рухливі ігри на уроках фізкультури в початковій школі»

 

 

docx
Додано
20 березня 2018
Переглядів
1936
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку