Сценарій проведення осіннього балу для старшокласників із конкурсами та завданнями для пар. Буде корисним для класних керівників, педагогів організаторів.
Сценарій осіннього балу
(Звучать фанфари – 1 )
Ведуча 1 : Добрий вечір, шановні гості!
Ведучий 2 : Ми раді вас бачити в цьому святковому залі.
(Лунає музика - звуки природи)
Ведуча 1 : За вікном уже відлітають у вирій останні журавлині ключі, в
прощальному танку кружляє багряне листя, облітаючи з дерев. Надворі осінь. Прекрасна чудова пора.
Ведучий 2 : Красива, багряна, золотокоса осінь розмалювала чарівним пензлем все навкруги : ліс , поля, став, садок.
Красива осінь вишиває клени
Червоним, жовтим, срібним, золотим.
А листя просить: - Виший нас зеленим !
Ми ще побудем, ще не облетим.
Ведуча 1 : А листя просить : - Дай нам тої втіхи !
Сади прекрасні, роси – як вино.
Ворони п’ють надкльовані горіхи.
А що їм чорним ? чорним все одно.
Ведучий 2 : На початку ми познайомимо усіх присутніх з правилами нашого вечора.
Ведуча 1 : Просимо вимкнути звук ваших мобільних телефонів. Ви повинні почути шелест осіннього листя, пісню вітру, курликання журавлів.
Ведучий 2 : Ви повинні підтримати учасників - ваших однокласників.
Ведуча 1 : Ви повинні привітати шановне журі (оплески).
Ведучий 2 : Ви повинні дарувати один одному усмішки.
Ведуча 1 : Бути активними учасниками нашого вечора.
Адже ми розпочинаємо наш
Разом: Осінній бал !
Ведучий 2 : Сьогодні на святі ми повинні з декількох пар вибрати одну
найкращу та присвоїти їм титул короля і королеви балу.
Ведуча 1 : Ми не знаємо, хто ними стане, проте ми знаємо, що вони чарівні, розумні, веселі
Ведучий 2 : Мають почуття гумору, щедро діляться зі своїми друзями
успіхами і чарівною усмішкою.
Ведуча 1 : Щоб їм перемогти, потрібні ваша підтримка і допомога.
Ведучий 2 : Отож зустрічаємо! До нас на осінній бал завітали пари :
( фанфари- 2 )
9 клас______________________________________________________
___________________________________________________________
10 клас _____________________________________________________
____________________________________________________________
11 клас _____________________________________________________
___________________________________________________________
Привітайте їх,будь ласка, оплесками !(фанфари - 2 )
Ведучий 2 : Ну, просто дух захоплює від таких гарних пар!
Ведуча 1 : І це тільки початок!
Ведучий 2 : А зараз у присутності наших глядачів, мені хотілося б поставити просте риторичне питання :“А судді хто?”
Ведуча 1 : Що ж, це явний признак того, що настав час представити журі нашого конкурсу - справжніх експертів, а також гостей нашого свята!
(фанфари - 3)
____________________________________________________________
Ведучий 2 : Отже, журі представлено, гостей свята також, конкурсантки на
сцені, а це означає, що попереду на нас чекає справжній феєрверк в низці конкурсів нашої програми.
Ведуча 1 : Шановне наше журі оцінює конкурси за п’ятибальною системою .
Якщо всі готові, ми розпочинаємо наш перший конкур під назвою
«Представлення»….
Ведуча 2. З парами ми познайомились, маємо деяке уявлення про них. І можемо продовжувати нашу конкурсну програму.
Ведуча 1. Наступний конкурс «Розминка»
Кожна пара повинна дати вичерпну відповідь на те запитання, номер якого ви вибрали. Отож, починаємо!
(Ведучий або ведуча підходять до кожної пари і вони витягують зі скляної
вази номер питання на яке дають відповідь)
Запитання.
1. Уяви собі, що у тебе з’явилася унікальна нагода зустрітися з будь-якою знаменитістю сучасності чи минулого? З ким би ти зустрілася? Чому? Що ти запитала б у неї(чи у нього)?
2. Якби ти стала винахідником, до якої сфери людського буття доклала б зусиль та силу свого таланту?
3. Що таке, на вашу думку, справжня дружба? Чи буває вона лише у
чоловіків? Чому ви так гадаєте?
4. Ф. Достоєвський говорив: «Світ врятує краса». Що, на вашу думку, означає бути красивою?
5. Закінчіть, будь ласка, фразу: «Щастя – це…»
6. Якби тобі запропонували визначити жіночий ідеал ХХІ століття, кого б ти обрала? Чому?
7. Кожна дівчина хоче бачити поряд справжнього чоловіка. Яким ти собі його
уявляєш? Якими рисами він має бути наділений?
8. Ми вже говорили про ідеального мужчину, але поруч із ним повинна бути
ідеальна жінка. Якою ти собі її уявляєте? Якими рисами вона має бути
наділена?
9. Якби ти стали мільйонеркою, куди б ти вклала свої гроші? Чому?
10. Як ти вважаєш, що таке справжнє кохання? Чи існує воно?
Ведуча 1 : Молодці конкурсанти. Ми вважаємо, що вони стовідсотково впоралися з першими конкурсами
Ведучий 2 : Але давайте дізнаємося, що про це думає наше вельмишановне журі .
Шановне журі, ми можемо оцінити перший конкурс ?
( оголошення балів )
Пара №_____________________________________
Ведуча 1 : Перші оцінки отримані і ми продовжуємо!
Ведучий 2 : Зараз ми перевіримо винахідливість наших пар у другому конкурсі
під назвою «Реклама за дві хвилини».
Вед. 2 Пропонуємо вибрати одну із запропонованих речей і за короткий
проміжок часу придумати для неї коротку і влучну рекламу .
( пари обирають предмет, придумують рекламу за 2 хв.)
Конкурс для залу
Приблизний перелік предметів на конкурс «Реклама за дві хвилини» :
1. Сіль
2. Мівіна
3. Клей
4. Варення
5. Шкарпетки
6. Мінеральна вода
7. Рукавички
8. Кіндер
9. Гумка
10. Кава
11. Зубна паста
12. Книга
Ведуча 1 : Чудово пройшов наш третій конкурс і ми готові оголосити оцінки журі
( оголошення балів )
Пара №_____________________________________
Ведуча 1 : Ким би не була жінка, вона завжди слідкує за модою. І необхідний
аксесуар в доповненні до образу звісно ж СУМОЧКА!
Ведучий 2 : Наступний наш конкурс називається «Жіноча сумочка». Багато
молодих людей ламають голову, в чому таємниця цього аксесуара, адже в
потрібний час з нього можуть зяۥвитися найцікавіші речі. Дівчата інколи самі не
можуть зрозуміти, звідки в сумочці такий скарб, і не завжди швидко знаходять
потрібну річ.
Ведуча 1 : Давайте дізнаємося, які таємниці приховує цей аксесуар. В цьому
конкурсі буде брати учать лише один представник від пари. І як ви вважаєте ,
це будуть хлопці чи дівчата ? …… Так . Це будуть хлопці.
Ведучий 2 : Увага. Слухаємо умови конкурсу. Зараз наші помічники роздають
вам таблиці з буквами, в яких по горизонталі і вертикалі можна знайти назви
речей, які можуть знаходитись у жіночій сумочці. На цей конкурс ми даємо вам
3 хвилини. Зрозуміло ? Хто знайде найбільшу кількість слів , та пара і отримає
додаткові бали до загальної суми балів. Готові ? Час пішов .
П О М А Д А Р
У Р Н И Т К И
Д У Х И Г Л А
Р Ч Е К Р Е М
А К Л Ю Ч И Л
З А К О Л К А
Ведучий 2 : Поки хлопці намагаються вибороти додаткові бали для пари ,хочу
звернути вашу увагу на наших дівчат. Вони сьогодні просто чарівні, напевно,
підкорили ваші серця. Елегантні наряди, красиві зачіски, акуратний макіяж.
Цікаво хто вам допомагав з косметичними засобами?
Ведуча 1 : Зараз ми з вами це перевіримо . Конкурс для вас дівчат так і
називається «Макіяж».
Ведучий 2 : Ні, ми нікого додатково не будемо фарбувати, ми просто
дізнаємося, а чи знають дівчата послідовність нанесення макіяжу. Наші
помічники дають вам листочки, ваша задача - записати цифри в потрібній
послідовності.
За точну відповідь дівчата теж зможуть отримати додаткові бали для своєї пари. Час пішов .
1. Помада.
2. Нанесення тонального крему – основа під макіяж
3. Контур губ.
4. Фарбування вій.
5. Контур очей.
6. Тіні
7. Корекція обличчя за допомогою пудри для вій.
ВІДПОВІДЬ : 2756431
А наші вболівальники у цей час мають можливість допомогти заробити додаткові бали для своїх однокласників. Одна правильна відповідь- один бал!
Скільки чудес світу? (7)
Найвища піраміда Стародавнього Єгипту? (Піраміда Хеопса)
Яку гру в стародавній Індії називали грою царів? (Шахмати)
Скільки подвигів здійснив Геракл? (12)
Що означає вислів “Ахіллесова п’ята”? (Вразливий)
Які птахи врятували Рим? (Гуси)
Хто вигодував засновників Риму Рема і Ромула? (Вовчиця)
Які тварини сплять з відкритими очима? (Риби і змії)
Які риби мають вуха? (Сом, сазан)
Куди зайцю легше бігати – вгору чи вниз? (Вгору, бо передні ноги коротші)
Хто спить головою вниз? (Летючі миші)
Яку тварину в Індії вважають священною? (Корову)
Велика хижа морська риба? (Акула)
Зимова житлова площа ведмедя? (Барліг)
Країна, в назві якої сховалась маленька конячка? (Японія)
Об’єкт Мосьчиної критики? (Слон)
Модель земної кулі з сушею і водою. (Глобус)
Який вид спорту називають “королевою спорту”? (Легка атлетика)
Ведуча 1 : Чудово. Я бачу що всі вже готові. Хлопців просимо теж приєднатися до нас. Помічники збирають відповіді і відправляються підраховувати результати. А ми тим часом проведемо наступний конкурс із нашими глядачами
Конкурс для глядачів
Ведучий 2 : Ну що ж молодці глядачі, молодці наші учасники. А наскільки вони молодці просимо сказати журі.
( оголошення балів )
Пара №_____________________________________
Ведуча 1 : Ми продовжуємо нашу програму. У природи нема поганої погоди.
Навіть осінній дощ має свою красу і привабливість.
Ведучий 2 : Можна одягнути веселого кольору плащ або куртку, взяти в руки
парасольку і прогулятися по місту. Мені здається, чи справді починається
дощик.
Ведуча 1 : Тобі здається. А ось наші красуні - конкурсантки зараз уявлять себе
під дощем і прорекламують нам свої парасольки. Вони повинні будуть
переконати нас с тобою , журі та вболівальників, що їхня парасолька найкраща.
Ведучий 2 : Поки дівчатка отримують парасольки і готуються до танцю,
завдання нашим Джентльменам: 3
- приготувати подарунок для шановного журі.
На стільчиках у них є голка, нитка, намистинки.
Завдання : поєднати намистинки у красиві буси і подарувати кожному члену
журі.
(Лунає музика, учасниці танцюють, хлопці роблять буси).
Ведуча 1 : Молодці дівчатка !
Ведучий 2. А хлопці, подивіться, які вправні майстри , справились із завданням.
Ведуча 1 : Увага просимо оцінити наших конкурсантів, шановне журі.
Ведучий 2 : Максимальна оцінка за цей конкурс, нагадуємо, 5 балів.
( оголошення балів )
Пара №_____________________________________ Пара №_______________
Яку тварину в Індії вважають священною? (Корову)
Велика хижа морська риба? (Акула)
Зимова житлова площа ведмедя? (Барліг)
Країна, в назві якої сховалась маленька конячка? (Японія)
Об’єкт Мосьчиної критики? (Слон)
Модель земної кулі з сушею і водою. (Глобус)
Який вид спорту називають “королевою спорту”? (Легка атлетика)
Ведуча 1 : Ми просимо журі оцінити наш конкурс осінніх пейзажів та додамо
конкурсантам бали, які заробили для них вболівальники
( оголошення балів )
Пара №_____________________________________ Пара №_______________
Ведучий 2 : Наступний конкурс «Пантоніма ». У цьому конкурсі ми зможемо
побачити, як наші пари розуміють один одного навіть без слів. Партнер виймає
листочок, написане намагається показати мімікою, жестами. Партнерша повинна
сказати, про що іде мова. Якщо вона не відгадує, можливість відповісти та отримати
додатковий бал отримують інші конкурсанти.
Умови конкурсу зрозумілі ? Починаємо . І починає пара № _________________
1. ____________________
2. ____________________
3. ______________________
4. _______________________
5. ______________________
Ведуча 1 :Конкурс завершено і пари отримують свої оцінки від журі. Увага .
Пара №_____________________________________ Пара №_______________
Ведуча 1 : Оплески нашим конкурсантам ! Вони прекрасні! Ми запрошуємо
вас на сцену.
Ведучий 2 : Без сумніву, кожна з цих пар дійсно гідна стати першою. Але
першою є тільки одна, яка сьогодні отримає титул “Король та королева -
2015”.
( оголошення балів )
Пара №_____________________________________
Ведучий 2 : Останні оцінки оголошено і журі може підрахувати бали за усі
конкурси та оголосити нам результати.
Ведуча 1 : А поки журі готується ми з вами проведемо останній конкурс для глядачів «Щасливий стілець»
Ведучий 2 :Шановні пані та панове! Наш конкурс підходить до свого логічного
завершення, а це означає, що вердикт журі готовий, і ось уже через декілька хвилин стане відоме ім’я переможців!
Ведуча 1 : Для оголошення результатів нашого конкурсу «Король та королева -
2015» та нагородження переможців запрошуємо на сцену голову журі
_________________________
-10-
(звучать урочисті фанфари. Голова журі виходить на сцену. Він вітає
учасниць свята і оголошує результати. Помічники підносять дипломи для
вручення, корони, стрічки та подарунки. Спочатку зачитуються титули і
вручаються подарунки всім конкурсантам, а вже тільки потому зачитується
ім’я переможців конкурсу)
Ведучий 2 : Отже, дорогі друзі, ми починаємо нагородження .
НАГОРОДЖЕННЯ
Ведучий 2 : Що ж, на жаль, навіть найчудовіший вечір добігає кінця, і від його
закінчення нас відділяють тільки декілька хвилин. Тож давайте іще раз
привітаємо наших учасників бурхливими оплесками!
Ведуча 1 : Ми вітаємо вас всіх. Нехай щастить вам у житті, чистих рос вам,
мудрої думки, краси і нев’янучої вроди. Будьте завжди впевнені у собі .
Ведучий 2 :. А МИ, чоловіки, ДАВАЙТЕ СПРОБУЄМО ДИВИТИСЯ на світ
очима наших дівчат, любити і поважати їх, створювати їм всі умови для
розквіту їхньої краси і інтелекту. Адже від того як ставимося ми до жінки,
матері, подруги, коханої і визначається культура цілої нації, а зрештою –
культура нашої держави.
________________________________________
ВЕДУЧІ. ( на фоні мелодії) До побачення! До нових зустрічей!