Сценарій проведення першого уроку

Про матеріал
Проведення такого уроку формує уявлення учнів про школу як країну знань, розширює кругозір учнів про рідну Україну, про державні символи, викликає інтерес до пізнання своєї Батьківщини
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                   2018 н. р.

Мета:формувати уявлення учнів про школу як країну знань, розширити кругозір учнів про рідну Україну, про державні символи, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини, розвивати почуття патріотизму, заохочувати здобувати знання, щоб бути гідним учнем своєї школи і громадянином своєї держави

На дошці плакат карти України,

Доброго ранку шановні батьки і дорогі діти!

  1. Створення позитивного настрою

 

  • Дітки, я дуже довго чекала зустрічі з вами. Весь час намагалась уявити, які ж хлопчики та дівчатка прийдуть до мене в перший клас. І тепер я бачу, що прийшли красиві, розумні, чудові діти.
  • А що ж це за свято сьогодні таке, що ви усі тут зібралися? Хто знає?
  • А чи хороший у Вас настрій? Давайте я буду відгадувати, чому Вам так радісно, а Ви, якщо впізнаєте себе – плескайте в долоні.
  • У Вас хороший настрій, тому що ви стали школярами.
  • У вас хороший настрій, тому що ви вперше прийшли до школи.
  • У вас хороший настрій, тому що у вас багато нових речей.
  • У вас хороший настрій, тому що у вас сьогодні з’явиться багато нових друзів.
  • У вас хороший настрій, тому що ви станете розумниками.
  •                  Я дивлюся на Вас і дуже радію, що саме до мене прийшли такі гарні, такі розумні, такі щасливі і радісні діти. Але для початку нам потрібно познайомитись. У кожного з нас є у грудях серденько. У Вас воно маленьке, у мене трохи більше. І моє серце підказує мені, що Ви дуже хочете познайомитись і потоваришувати. У цьому нам допоможуть сердечка двох кольорів. А може Ви знаєте, що це за кольори?(блакитні і жовті). 
  •                  Ми по черзі будемо їх брати, називати своє ім’я,  продовжимо речення за початком, і наклеїмо на ось цю карту. (Карта України вирізана з ватману.)
  •         Отже, дозвольте мені розпочати знайомство. Мене звати …… Я дуже щаслива, що Ви прийшли до мене у цей просторий клас.(початки речень диктує вчитель)

1 учень. Мене звати … . Я радий… .

2 учень. Мене звати … . Я до школи прийшла … .

3 учень  Мене звати … . Я люблю… .

4 учень  Мене звати … . Я вмію… .

5 учень  Мене звати … . Мені подобається… . 

  • Нарешті,  ми усі познайомилися. Погляньмо, що ж утворилося на дошці? З сердечок ми виклали державу, блакитних і жовтих кольорів. А хто знає, як називається ця країна?
  • Україна! Так, молодці! А символізує нашу Україну герб, гімн та прапор жовто-блакитного кольору. Можливо хтось знає, що означають ці кольори?
  • Герб наш, або тризуб має багато значень, але найпростіше він розшифровується як ВОЛЯ.
  • Гімн у перекладі з грецької мови означає святкова пісня. Національний гімн України знає кожен її громадянин, бо це символ нашої країни, а хто написав гімн України знають не всі. Тож слова гімну України написав Павло Чубинський, а Музику написав видатний композитор Михайло Вербицький. Коли лунає гімн, ми завжди підспівуємо, тримаючи праву руку на серці.
  • За допомогою цих символів ми вирізняємо нашу країну з-поміж інших країн.
  • Якщо ми тут народилися і живемо в Україні, то як же називатимуть нас інші народи? (Українці).
  • Вірно, молодці! Який же наш український народ? «Щасливі, вірні, веселі, добрі, щирі, розумні, дружні, працьовиті, сильні, мужні». Ось які люди живуть на Україні. Ми хочемо рости такими?
  • Давайте гуртом вигукнемо ці слова – Ми щасливі, веселі, добрі, щирі, розумні, дружні, працьовиті. Молодці! Поаплодуємо собі.
  • А зараз давайте прочитаємо, що вийшло у нас

Результат пошуку зображень за запитом "буква я"Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображення   Пов’язане зображення

  • А хто це до Вас завітав на урок? Давайте спробуємо відгадати.
  •                                                Я все літо літаю

У поле, до гаю,

Збираю медок

Із різних квіток.

Кого не злюблю,

Того жалом колю.

(Бджола)

  • Бджілки – справжні трудівниці, ми будемо з них приклад брати. Вона нам сьогодні допоможе об’єднатися в одну сім’ю. Бджілка має для Вас подарунок – чарівні квіти, на які нам потрібно буде приклеїти фото і розмістити на наше класне деревце.

Ваші батьки вам в цьому допоможуть

  • Візьмемо Ваші квіточки і наклеїмо їх на наше класне дерево. (батьки допомагають).
  • Шкільні роки – дуже цікаві і чудові. А найкращі вони тоді, коли усі учні класу вчаться на відмінно, дружать, допомагають один одному.
  • Ото ж завжди будьте дружніми, ніколи не ображайте один одного, адже тепер – Ви нова сім’я, сім’я школярів, а наш клас – це наш другий дім, за яким ми будемо завжди доглядати, тримати його у чистоті і порядку.

У нас немає «ти».

 У нас немає «я».

Ми — єдиний клас.

Ми — одна сім'я!

Фізкультхвилинка

 

  • Як Ви гадаєте, хто найбільше Вас любить? (Батьки). Вони Вам будуть допомагати навчатися, будуть Вас підтримувати завжди, радіти разом з Вами. Але щоб Ваші батьки не перестарались, ми зараз складемо єдині правила для батьків, яких вони будуть завжди дотримуватися.

Батькам роздаю картки з правилами-порадами. Батьки зачитують по черзі і закріплюють їх на плакаті. Ці правила висітимуть увесь рік. У разі непорозумінь, завжди можна звернути увагу і нагадати батькам про наші домовленості і їхні обіцянки.

Я люблю свою дитину незалежно від її оцінок у школі і ніколи не роблю за неї уроки.

Я привчаю свою дитину до відповідного розпорядку дня.

Мій малюк – це не «Я», а окрема особистість.

Я говорю із дитиною щодня про всі дрібниці.

Я розвиваю увагу, пам'ять, мислення свого малюка.

Я вчу дитину ділитися своїми проблемами.

 Я відповідаю чесно на кожне запитання дитини.

Я ніколи не скажу дитині, що вона гірша за інших.

Я оцінюю тільки вчинки дитини, а не її саму.

Я визнаю, що дитина має право на помилку .

Я ставлю себе на місце своєї дитини.

Я вчу дитину дружити і ділитись.

 

  • Отож, шановні батьки, Ви щойно виголосили ті правила і поради, яких потрібно дотримуватися обов’язково, щоб Ваша дитина почувалася щасливою, потрібною, сміливою. Не забуваємо про те, що кожен малюк – це чиясь дитина, відносимось до усіх – як до своїх. Діти відчувають стан Вашої душі і повторять обов’язково кожен Ваш крок.
  • А ще сьогодні я зустріла Фею і вона попросила передати Вам невеличкі подаруночки. (дістаємо посвідчення першокласника.).
  • Це подарунок для Вас, мої дорогі. Від сьогодні Ви – учні Ганно – Опанлинського НВК , першокласники, школярі. Ось, скільки почесних звань Ви здобуваєте сьогодні. Дітям вручаються посвідчення
  • Наш урок добіг до кінця. Що ж ми сьогодні встигли зробити?
  1. Ми встигли познайомитись.
  2. Ми отримали позитивні емоції.
  3. Ми дізнались більше про наш край.
  4. Ми створили своє класне дерево.
  5. Ми склали правила для батьків
  6. Ми отримали почесні звання першокласника, школяра, учня.
  • За таку плідну працю я хочу Вас похвалити і подякувати.
  • Наша урок добігає кінця. Ви піднялися на одну сходинку Країни знань. А попереду ще таких кроків буде багато. Нехай цей шлях буде для Вас радісним і цікавим.

Нехай щастить вам, малюки!

 Ростіть розумні та сміливі.

 Життя шкільного сторінки!

 Хай будуть сонячні й щасливі!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 жовтня 2019
Переглядів
447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку