Сценарій розроблено з нагоди свята "Осінній бал". Користуватися можуть педагоги-організатори, завучі, вчителі-предметники. Розроблено для учнів 5-9 класів.
Ведуча 1: Добрий день, шановні гості!!!
Ведучий 2 : Ми раді вас бачити в цьому святковому залі. Сьогодні ми побуваємо на святі чарівної осені, а допоможуть нам у цьому наші учні. Тож, ми розпочинаємо!
Ведучий1. Давно вже літо відлетіло
Отак, неначе й не було.
Одразу листя пожовтіло
І десь поділося тепло.
Ведуча2. Настала осінь фантастична
Й по небу синьому пливе.
Чарівна, дивна, поетична…
Тепер в ній казочка живе.
Ведучий1. Фантазій є у ній багато —
Он в небі диво-кораблі.
Вона до нас прийшла на свято,
Побути в затишку й теплі.
Ведуча2. Вона приваблива й красива,
Дарунки людям роздала.
Чарівна, мила і вродлива —
В життя фантазії внесла.
Ведучий 2: Перед тим, як розпочати наше свято, ми познайомимо усіх присутніх із правилами нашого вечора.
Ведуча 1: Просимо вимкнути звук ваших мобільних телефонів. Ви повинні почути : шелест осіннього листя, пісню вітру, курликання журавлів.
Ведучий2: Ви повинні підтримати учасників, ваших однокласників.
Ведуча 1 : Ви повинні привітати шановне журі (оплески).
Ведучий 2: Ви повинні дарувати один одному усмішки.
Ведуча 1: Танцювати, веселитись, співати.
Ведучий2: Бути активними учасниками нашого вечора. Адже ми розпочинаємо наш «Осінній бал» !
Ведуча 1: Спочатку представимо наше журі …
Ведучий 2: Сьогодні на святі ми повинні з декількох пар вибрати одну найкращу та присвоїти їм титул короля і королеви балу.
Ведуча 1: Ми не знаємо хто ними стане, проте ми знаємо, що вони чарівні, добре танцюють.
Ведучий 2: Мають почуття гумору, щедро діляться зі своїми друзями своїми успіхами і чарівною усмішкою.
Ведуча 1: Щоб їм перемогти, потрібна ваша підтримка і допомога.
Ведуча 2: Отож, ми розпочинаємо. І перший наш конкурс має назву «Домашнє завдання». Номінантам Місіс та Містер осені з кожного класу треба було приготувати номер, який би демонстрував їхні таланти. Ми всі знаємо, що в нас найталановитіші діти, але хто з них стане сьогодні кращим із кращим якраз і допоможе наш осінній бал. Зокрема, наш перший конкурс. Отже, першими будуть демонструвати свої таланти представники 5-го класу. Запрошуємо їх оплесками!
ВИСТУП 5ГО КЛАСУ
Ведуча1: Молодці! Які артистичні в нас учні! Тепер трошки збагатимося інтелектуально, адже наш наступний конкурс – «Загадки». Але вони в нас не прості… їх у нас будуть вгадувати лише представники Місіс та Містер Осінь від кожного класу. Спочатку загадки будуть вгадувати лише дівчатка, загадки ці стосуються хлопчачого ремесла, а потім – хлопці. Їхні ж загадки будуть стосуватися дівчачого королівства. За кожну правильну відповідь ви отримаєте 1 бал. Ті, хто знає відповіді, піднімайте руку. Журі відповідно будуть фіксувати бали. Отже, розпочинаймо! Будьте дуже уважні!
Ведуча2: Запитання до учасниць:
Молодці!
Ведучий 1: А свої таланти нам вже готові продемонструвати учні 6 класу. Запрошуємо їх оплесками!
ВИСТУП 6 КЛАСУ
Ведучий 2: Молодці! Ви добре справилися із завданням! Тепер треба й розважитися! Пропоную вам наступний конкурс під назвою «Пантоміма». Хлопчики й дівчатка мають лише рухами показати вислів, записаний на листочку, а їхні партнери мають вгадати, що це за фраза. Оцінюється правильність виконання та швидкість. Отже, розпочинаємо
КОНКУРС «ПАНТОМІМА»
(сьогодні дощить; сонце світить яскраво; вітер сьогодні сильний; листя вже опало; сьогодні прохолодно)
Ведучий 1: Молодці! У вас дуже вдало вийшло показати лише жестами суть фрази! А в нас вже готується продемонструвати свої таланти 7 клас! Підтримаємо їх!
ВИСТУП 7 КЛАСУ
Ведучий 2: Ох же й артисти в нас у 7му класі! Але ми продовжуємо. І наша наступна зупинка – музикальний конкурс «Вгадай мелодію». Пари кожного класу мають вгадати пісню про осінь лише за першими кількома нотами, а допоможе нам у цьому наш учитель музичного мистецтва Катерина Вячеславівна. Отже, уважно слухайте мелодію і підіймайте руки, якщо знаєте. А журі тим часом буде рахувати бали.
КОНКУРС «ВГАДАЙ МЕЛОДІЮ»
Ведучий 1: От які в нас музикальні наші конкурсанти! Всі мелодії відгадали!Але вже 8й клас хоче нам продемонструвати своє домашнє завдання. Тому, запрошуємо їх під оплески!
ВИСТУП 8ГО КЛАСУ
Ведучий 2: 8й клас нас дуже порадував! Але й нам треба продовжувати наш вечір. Пропонуємо всім трошки розслабитися й потанцювати! Для участі в цьому конкурсі Місіс та Містер від кожного класу мають втримати у танці «чарівну кульку». Але рухатися треба не повільно, а бадьоро! Виграє та пара, яка не впустить кульку, а стримає її впродовж усього конкурсу! Отож, розпочинаймо!
КОНКУРС «ТАНЕЦЬ ІЗ КУЛЬКОЮ»
Ведучий 1: Танцюристи хоч куди! Молодці! Вже 9й клас проситься на сцену, щоб показати, яким талантом наділив Бог їхню пару. Запрошуємо наших учісників!
ВИСТУП 9 КЛАСУ
Ведучий 2: Молодці! Дуже вдало виступили! Останній наш конкурс має назву «Вгадай на смак». Дівчата й хлопці від кожного класу мають вгадати овочі й фрукти лише на смак. Скуштувавши, дайте свій варіант відповіді. За кожну правильну відповідь журі нараховує командам по 1 балу. Отож, розпочнемо!
КОНКУРС «ВГАДАЙ НА СМАК»
Ведучий 1: Тож, на цьому наші конкурси для Місіс та Містерів Осінь закінчилися, але у наших вболівальників є шанс принести своїм товаришам додаткові бали для своїх однокласників. За кожну правильну відповідь – 1 бал! А журі фіксуватиме результати. Хто знає відповідь – піднімайе руки!
Ведучий 2: КОНКУРС ІЗ ВБОЛІВАЛЬНИКАМИ
Скільки чудес світу? (7) Найвища піраміда Стародавнього Єгипту? (Піраміда Хеопса) Яку гру в стародавній Індії називали грою царів? (Шахмати) Скільки подвигів здійснив Геракл? (12) Що означає вислів “Ахіллесова п’ята”? (Вразливий) Які птахи врятували Рим? (Гуси) Хто вигодував засновників Риму Рема і Ромула? (Вовчиця) Які тварини сплять з відкритими очима? (Риби і змії) Які риби мають вуха? (Сом, сазан) Куди зайцю легше бігати – вгору чи вниз? (Вгору, бо передні ноги коротші) Хто спить головою вниз? (Летючі миші) Яку тварину в Індії вважають священною? (Корову) Велика хижа морська риба? (Акула) Зимова житлова площа ведмедя? (Барліг) Країна, в назві якої сховалась маленька конячка? (Японія) Об’єкт Мосьчиної критики? (Слон) Модель земної кулі з сушею і водою. (Глобус) Який вид спорту називають “королевою спорту”? (Легка атлетика)
Ведучий 1: Просимо наше журі підрахувати бали.
Ведучий 2: До оголошення результатів запрошується голова журі …
Ведучий 1: Отже, місіс та містером нашого осіннього балу стали… . Молодці! А приз глядацьких симпатій отримують учасники з … класу! Запрошуємо їх на нагородження!
ВРУЧЕННЯ ГРАМОТ
Ведучий 1: Ми дякуємо всім за участь у нашому святі! Дякуємо всім, хто завітав до нас! Миру, злагоди й щастя вашим сім’ям!
Ведучий 2: Нехай вас ніколи не покидає посмішка й любов! Дякуємо усім нашим учасникам! Сьогодні немає переможців, ви усі молодці! Ми не кажемо вам до побачення, ми кажемо вам – до нових зустрічей!