Сценарій родиного свята: "Ми вже п'ятикласники"

Про матеріал
Дана робота містить сценарій свята для учнів п'ятого класу. Мета: розвиток позитивних уявлень про школу, цілі шкільного життя, згуртування учнів. Завдання: • створення виховуючого середовища в класному колективі, яке сприяє розвитку особистості учня, його громадянської, соціальної активності та життєтворчості; • сприяння збагачень колективу і особистості соціальним цінним досвідом, удосконаленню кращих людських здібностей, потреб, відносин.
Перегляд файлу

Скадовська района державна адміністрація

Відділ освіти, молоді та спорту

Комунальна установа «Скадовський районий методичний кабінет»

Новомиколаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Скадовської районної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Родинне свято

«Ми вже п’ятикласники»

5 клас

 

 

 

 

 

Класний керівник

Дудченко Т.М.

вчитель фізики

та астрономії

 

 

 

 

 

2015

 

Мета: розвиток позитивних уявлень про школу, цілі шкільного життя, згуртування учнів.
Завдання: 

  • створення виховуючого середовища в класному колективі, яке сприяє розвитку особистості учня, його громадянської, соціальної активності та життєтворчості;
  • сприяння збагачень колективу і особистості соціальним цінним досвідом, удосконаленню кращих людських здібностей, потреб, відносин.

Хід заходу

Вчитель: Добрий день, шановні батьки, вчителі, гості! Сьогодні ми зібралися на свято-презентацію 5 класу. Швидко плине час, і ось минуло вже майже 3 місяці, як у нашій великій шкільній родині з’явився шумний, невгамовний клас непосидючих бешкетників і веселих щебетух, фантазерів і мрійників, задавак і задир, одним словом – звичайних п’ятикласників. Отже, зустрічайте винуватців нашого свята.

( Під музику виходять п’ятикласники з буквами

МИ ВЖЕ П’ЯТИКЛАСНИКИ )

1. Увага! Увага!

Спішіть, поспішайте !

Господарі й гості

Ідіть не минайте

На свято вас  просим

Гуртом, поодинці

Чекають на вас тут

Словесні гостинці

2.Хай пісня тут лине!

Хай сміх скрізь лунає

У кожного радісна усмішка сяє!

 Всі дружні, веселі

радійте за нас

Вітати прийшли

Пятикласники вас.

3. Ви із нами познайомтесь

Зрозуміть нас не відмовтесь

Нашу думку поважайте

Що не так, то вибачайте

П’ятикласники:

Ми – Меткі та Милі,

Веселі, Життєрадісні, Енергійні,

Пунктуальні ( а це що? – та щось хороше! ),

ну просто Янголи ( ну хоч іноді! ),

ТИхі ( але не всі! ), Кмітливі, Лагідні, Активні, Симпатичні,

Низенькі і високі, Кирпаті і не дуже.

МИ ВЖЕ П’ЯТИКЛАСНИКИ!

4. Прорекламувати себе

Ми зібралися в цім залі.

Хочемо вам показати,

Якими учнями ми стали.

5. Розказати, що ми знаєм,

Які успіхи надбали,

Що ми вже не малі,

А справжні школярі.

6. 5 прийшов на свято

Щоб про все вам розказати.

Цілий день ми працювали

Презентацію складали.

7. Ми невпинно працювали

Фільм про себе ми складали

Тільки тут один лиш раз

Фільм про 5 – наш клас

(Йде перегляд відеофільму)

8.  5 – найкращий клас

Він у школі просто ас.

Хочуть учні працювати

Знання нові здобувати.

9. Наша вчителька найперша

Не впізнає тепер нас

Ми тепер не просто діти

Ми тепер аж п’ятий клас.

10. Любим школу ми рідненьку

І вчимося залюбки.

Станемо класом найдружнішим

Хай нам заздрять малюки.

11. Наш девіз – життя прекрасне

Радість у душі не згасне

Тільки з школою дружи

Всі предмети добре вчи.

12. Любим ми відпочивати

Також любим працювати

Треба вправно все робити

І з наукою дружити.

В класі нашому усі

Люблять дуже всі пісні.

Тож послухайте ви нас -

Переспівка ця  - для вас.

(Пісня-переспівка  на мотив «частушки»)  Додаток 1.

 

( за кулісами голос: Увага мотор, камери всі помісцях!!!,

всі учні вибігають за куліси, виходять телеведучі)

Звучать позивні передачі "Новини". На екрані заставка "Новини". Двоє ведучих, хлопчик і дівчинка, підходять до столу, розкладають папери, сідають.

 

Ведуча:  Добрий день, дорогі телеглядачі!

Ведучий: Сьогодні 26 листопада 2015 року на каналі Ай TV-5 передача  «Планета талантів». 

У студії нового каналу чарівна  _______________.

Ведуча:  І  незрівнянний _____________________________

Ведучий: Ми знаємо, що ви всі відклали справи і зручно вмостилися перед телевізором.

Ведуча: Так … нарешті довгоочікуваний репортаж.

Ведучий: Скільки листів ми отримали від вас із питаннями: коли ж буде ця телепередача?

Ведуча: І сьогодні ми вам з радістю відповідаємо, що нарешті нас допустили на територію школи, де ми можемо взяти інтерв’ю з перших вуст, почути цікаву інформацію, ми можемо зазирнути за двері 5 класу. А найголовніше  – вести репортаж з місця події!

Ведучий: Якої події?

Ведуча: Традиційного тільки для _________________школи

Ведучий: Та якої ж події?
Разом.

Увага! В ефірі телеканал 5 ТБ з програмою  «Презентація -2015»!

Програш ……

Ведуча: А зараз    головні новини школи .

СЦЕНКА РЕПОРТАЖ  Додаток 2

Ведуча:  А  ми повернемося в студію через кілька хвилин, після рекламної паузи. Додаток 3

Ведуча. Яка ж зразкова школа без художньої самодіяльності?

Ведучий: Як бачимо , учні  5 класу постійно підвищують свій культурний рівень, дуже дружать з піснею,  наш випуск продовжує музичне шоу 

ТАНЕЦЬ

Ведучий: Знову з вами канал 5 ТБ

Ведуча: Як кожна серйозна компанія, ми маємо своїх спонсорів. Це люди поважні й авторитетні. Отже, наші спонсори – це наші батьки.

Ведучий: Саме ви підтримуєте нас щодня, допомагаєте в навчанні, виховуєте, даєте мудрі поради.

Ведуча: Ми хочемо подякувати вам від усієї душі за вашу любов і турботу. І обіцяємо теж вам в усьому допомагати.

Ведучий: і даруємо вам вірші: «Я без діла не сиджу», «Бабусин вихідний»

 Додаток 4

Ведучий:  Ми знаходимося в школі. Непереключайтесь, залишайтеся з нами  на каналі 5 ТБ.   Пряме включення

Журналістка веде репортаж між батьками

Ведуча: Наші перші вчителі, наші класні мами – ___________________. Упродовж чотирьох років вони були поруч з нами, навчили нас читати, писати, дружити. І сьогодні ми хочемо висловити подяку своїм першим учителям і подарувати їм пісню.

(звучить пісня «Дитинства світ») Додаток 5

Ведучий . Продовжуємо наш випуск.

Ведуча . З нами знову на зв’язку  сучасні п’ятикласники

РЕПОРТЕРКА А що б ви побажали майбутнім п’ятикласникам? Які б ви їм дали настанови?

П’ятикласники

1. Ми пропонуємо вам декілька рецептів успіху:

1. Якщо ти безграмотний і не читаєш книжок, найбільшого успіху, якого ти зможеш досягнути у житті, – це трьохповерховий коттедж з басейном у дворі, автомобіль Бентлі і літо на пляжі в Майямі.

Учіть правила, читайте класиків, щоб не обмежитись у житті таким мізером.

2. Хочеш потрапити в епіцентр корисних справ, цікавих конкурсів, веселих свят це до заступника директора з виховної роботи __________________

3. Хочеш з’ясувати всі питання навчання, отримати мудру пораду або гарного прочухана – це до класного керівника _______________________

4. А всі, хто бажає відчути себе справжнім науковцем, потрапляє в епіцентр інтелекту і професіоналізму до директора ___________________________ і заступника з навчально-виховної роботи ______________________________.  З їх  благословіння починається шлях юних науковців до знаменних перемог.

5. Всі, кому необхідно зняти стрес, відчути моральну підтримку або просто почути добрий жарт, а заодно і вирішити якісь невідкладні проблеми, звертаються в епіцентр радості школи – до психолога_______________

РЕПОРТЕРКА.Ось такі  поради сучасних п’ятикласників. Дякуємо, цими порадами можуть скористатися всі п’ятикласники нашої країни.

Ведучий:  Зустрічайте  запальних п’ятикласників

Виходить хлопці і  дівчата і співають пісні. Додаток 6

C:\Users\Irina\Downloads\хобі\1a-IKnmlEBU.jpgВчитель виходить з картиною-деревом, де учні мають прикріплювати метелики зі своїми мріями. 

Вчитель. Це наше класне «Дерево мрій» на якому я пропоную причепити свої метелики мрії. Це деревце ще молоденьке, але думаю , ми будемо зростати і дерево буде зростати, і з часом воно переросте у велике могутнє дерево і всі ваші мрії, які ви почепили на нього обов’язково збудуться.

(Під музику «Дитячі мрії» учні прикріплюють метеликів зі своїми побажаннями.)

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1


Тільки розпочавсь урок,

Аня шле записку:

«Я смачненький пиріжок

Міняю на іриску ». 

 

Наші хлопці-горобці

Всі відважні молодці,

Нас в образу не дадуть.

Якщо треба то й наб’ють.

 

 В книгу Гінеса з рекордом
Не потрапила ще я,
Хоч і  можу на уроці
З’їсти сто цукерок я!

 

Математика пройшла

Я отримав двійку

Ах, учитель дорогий,
Постав хоча би трійку!

 

Мій щоденник, вірний друг,
Для мене старався.
Як не вивчив  я урок,
Він вдома залишався.

 

Всі на музиці співали,
А Денис  встидався
Але потім на перерві
Рот не закривався.

 

Поспішали ми з їдальні

Запізнились на урок.
Поки кабінет шукали
Продзвенів уже дзвінок.

 

Знаю я Наполеона,
Він Америку відкрив!
Та історію вивчати.

Вже не вистачило сил.

 

Мову рідною свою

Старанно вивчаємо

Дуже рідко по потребі

Суржики вставляємо.

 

Іноземні ми вивчаємо

Дуже досконало

І англійські, і німецьку

Ще добавте нам турецьку.

 

 Як могли ми проспівали

Чи добре, чи весело.

А тепер ми вас попросимо,

Щоб ви  нам поплескали.


 

Додаток 2

Сценка РЕПОРТАЖ Сценка “Репортаж”

Репортерка. Коли я махну рукою, починаєш знімати. Ми ведемо свій репортаж зі звичайної Української школи. Ось я вже бачу як на уроки поспішає звичайний учень, тож спробуємо дізнатися у нього про шкільні будні. Доброго дня. Як вас звати?

Учень1. Михайло.

Репортерка. У якому класі ви навчаєтесь?


Учень1. У п’ятому.

Репортерка. Наші глядачі завжди запитують, чи цікаво сучасним учням вчитися у сучасній школі. От вам цікаво?


Учень 1. Страшно. Страшно цікаво.

Репортерка. То страшно чи цікаво?

Учень1. Як коли.

Репортерка. Поясніть.

Учень1.  А що тут пояснювати? Зараз ви все самі побачите.

(За спиною проходять учні з перебинтованими головами. Чухаються, стог­нуть, крекчуть.)

Репортерка. Ои, здається, у вашій школі сталося якесь лихо.

Учень2.  Яке там лихо, банальний урок основи здоров’я. Дію закону земного тяжіння перевіряли Ньютоновими яблуками. Учням то ще пощастило, а от на вчителя Ньютонових яблук не вистачило, мусили кидати Ньютонового гарбуза.

(Тим часом на задньому плані двоє учнів тягнуть каменюку. Жур­налістка помічає.)

Репортерка. О, бачу, що у вашій школі, як у середні віки, учні шукають філософський камінь.

Учень3. Ні, то Василь  і Петро волочать із будови каменюку, щоб двері підперти.

Репортерка. Для чого?

Учень3 Щоб Наталя Миколаївна  на математику не прорвалася.

а сцені з’являється учень з чорними ластами на руках).

Репортерка. А цей учень що, вирішив, так би мовити,

поприкалуватися чи йому просто в руки ХОЛОДНО? і

Учень4.  А от сміятися з чужого нещастя гріх. Доплигався наш Василько. Жертва невдалого експерименту і власної необережності.

Репортерка. Боже, який жах! Хоча, з другого боку, це сенсація!

Знімай його, знімай!.. .

Бачить, як проходять учні з розмальованими пиками.

Репортерка. Скажіть, будь ласка, чи практикується у вас обмін

учнями з іноземними школами. Бо ось я бачу тут представників якогось невідомого африканського племені. Соррі! Вот’ю?

(Розмальовані тупо переглядаються між совою.)

 Учень5. Ви до них по-англійськи не говоріть, бо вони українську не дуже добре розуміють. То наш 5 з малювання йде. У них за  новою програмою  цьому уроці був боді-арт, мейкап і татуаж.

Репортерка.  А може ми зробимо невеличку екскурсію по классах? Так би мовити поспостерігаємо за робочим процессом?

УЧЕНЬ6 .  Я б вам не радив цього робити. Настрій на урок - то дуже тонка субстанція і її легко порушити.

Репортерка. Тож як вам у п’ятому?

УЧЕНЬ6 . Ну , а п’ятий

Ох, цей п’ятий,

Ходиш жахом обійнятий

Кабінет шукаєш свій.

От халепа! Боже мій!

Вчителів усіх багато

Як же всіх запам’ятати

 А вимоги! Хоч тікай

Ми всі виснажилися вкрай

 

 

Додаток 3

РЕКЛАМА – діти

Купуйте щоденник універсальний 
-Матимете ефект колосальний. 
Тут є 1001 дрібниця, 
Може в будь-який момент пригодиться. 

 

(На мотив пісні «Несе Галя воду»). 
Купіть цей щоденник, 
Він же не порветься, 
Плакати за двійки 
Вам не доведеться. 
Будь-яку пораду 
Знайдете постійно, 
Буде дублікатом 
Він для вас надійним. 
 

 Додаток 4

Я без діла не сиджу

Доки мама пиріжки ліпить без упинку,

Я без діла не сиджу — пробую начинку.

З'їла сиру зо три ложки, і калини з'їла трошки,

Потім маку скуштувала, жменьку ягід в рот поклала...

Вже готові пиріжки, їсти б, доки свіжі,

Та стомилася я так, що вже не до їжі.

 

Бабусин вихідний

Сьогодні — неділя, бабуся ще спить,

Не буду я рано бабусю будить.

Насмажу картоплі сама на сніданок,

Сама підмету я і сіни, і ґанок,

Пиріг із повидлом спечу я сама...

А то ж вихідних у бабусі нема!

...Картопля парує, букет на столі,

А де це бабуся? Немає її.

  • Бабусенько, де це ви? Я вас чекаю!
  • Лушпиння з картоплі на кухні збираю!

Змиваю повидло зі стелі, зі стін,

Змітаю розсипаний цукор і кмин;

Ще раз з воріт повишкрібую тісто

І сяду з тобою, онученько, їсти.

 

 

 

 

 

Додаток 5

Пісня «Дитинства світ»


 

Нас дитинства світ казковий

Знов у гості кличе всіх

По доріжці веселковій,

Де лунає дружно сміх,

Де на кульках кольорових

Лине в небо дітвора,

Бо країна ця чудова –  |

Світ любові і добра!   | (2)

 

Приспів:

Дитинства світ, чарівний світ,

Це світ рожевих, добрих мрій!

Це до зірок швидкий політ,

Віночок сонячних надій!

Це світ добра,         |

Це літній луг,         |

Це я, це ти,           |

Мій найдорожчий друг!  | (2)

 

 

Тут і гноми, і чаклунки

У країні цій живуть,

І різдвяні подарунки

Під ялинками нас ждуть,

Тут навкруг лунає дзвінко

Дивних птахів ніжний спів,

Біля кожного будинку   |

Є крамниця добрих див! | (2)

 

Приспів.

 

Це світ добра,         |

Це літній луг,         |

Це я, це ти,           |

Мій найдорожчий друг!  | (2)


 

 

 

Додаток 6

 (Звучить пісня «Червона рута» ). 
1.Я не буду тебе 
Більше смикать за коси, 
Дай задачку списать 
І цього буде досить. 
Я рівняння і сам 
Розв'язав би без муки, 
Тільки ти посміхнись 
— І розвіється скука. 
Складні задачі 
Не вирішують ледачі, 
Формул стільки не можем 
Заучить, повір. 
Ні на що ми не здатні, 
Голова вже квадратна 
І нема до сприймання вже сил. 
 

2.Виходять дівчата

(Звучить пісня на мотив «Каби не било зими» ) 
Якби в школі не було 
Українськой мови, 
Тута й тама абияк 
Ми вели б розмови. 
А так мучають у сні 
Кляті орфограми 
І у всіх уже отут 
Нові ті програми. 
 

3. На мотив пісеньки Голохвастова із фільму «За двома зайцями»)

В небi  канареєчка спiває,

Продзвенiв дзвiнок – всi на урок

А я пiду собi почитаю -

В мене рiзних тестiв цiлий мiшок.

 

4.Бучинська Дівчина-весна

Ой палають від страху щоки

І лунає спів, і лунає спів,

Шкільний  спів

Готувались усі до балу

Кожний як умів, кожний як умів

Так як він умів!

І вночі погано спали,

бо немає сну, бо немає сну

жарти з мозку добували

нічку не одну, нічку не одну нічку не одну

 

5.(Звучить пісня на мотив «Вместе весело шагать» ). 
Раз всміхніться, два всміхніться — 
будуть усмішки, 
Замигтять в очах дитячих 
Різні пустощі, 
Жарт до жарту, жарт до жарту - 
Буде збірочка, 
Крок за кроком виростає нова зірочка. 
 

7. Діти співають на мотив пісні з репертуару Софії Ротару «Одна калина»).

Сумно, сумно, як згадаю,

Що так мало знаю.

Горечко моє!

Марно Бога не благаю,

Але пам'ятаю,

Що у мене є:

Приспів:

 Мій однокласник за столом,

Яскраве сонце за вікном,

Один наш дружний п’ятий клас!

Один великий наш журнал,

Одне фойє, один спортзал,

Один завгосп, директор наш

І заучі, ми любим вас

Усі знання дає мені

Найкраща школа на земла!

Найкращі друзі - вчителі,

Найкращі в світі, найдобріші вчителі!

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
1 травня 2019
Переглядів
1406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку