Сценарій "Щоб інтернет став другом. Безпечний інтернет"

Про матеріал

. Інтернет – дуже потужний ресурс, який значно полегшує життя людини та відкриває майже необмежені можливості для самореалізації та саморозвитку, для спілкування, навчання, дозвілля. Але, разом з тим, в Інтернеті є досить багато небезпек як для дітей, так і для дорослих. Знання цих небезпек дозволить їх уникнути.

Перегляд файлу

Інформаційна перерва «Щоб інтернет став другом»

Мета:  

  • дослідити позитивні і негативні наслідки Інтернету;
  • засвоїти правила безпечної роботи в Інтернеті;
  • розвивати логіку, кмітливість;
  • сприяти обізнаності учнів про небезпеки, які існують в Інтернеті та про шляхи їх подолання;
  • виховувати інформаційну культуру учнів.

І. Організаційний етап

- Вітаємо всіх, хто час знайшов, на інформаційну перерву до нас  прийшов.

- Підніміть руку, в кого з вас є комп’ютер?

-  А в кого є Інтернет?

- Давайте згадаємо, що таке Інтернет.

    Інтернет – це всесвітня інформаційна мережа, яка складається з мільйонів комп’ютерів у всьому світі, з’єднаних  між собою.

Гра «Інтернет - павутина»

Мої помічники спробують  створити за допомогою ось цього клубочка сіть інтернету. Уявіть, що ви комп’ютери, а ось цей клубок це інформація, яка і поєднує вас.

Ось так, як ви бачите, за допомогою нитки ми зуміли умовно об’єднати різні куточки нашої планети. В реальному житті цим зв’язком є -  Інтернет . Подивіться, як тут все заплутано. Щоб ми не потрапили в біду, блукаючи цією мережею, треба щоб інтернет став для нас другом.

ІІ. Основна частина

А зараз ми пропонуємо вашій увазі мультфільм. Передивіться його уважно і скажіть, яку користь людина бере від інтернету.

Перегляд фрагменту мультфільму «Фіксики. Інтернет»

Обговорення

  • Що цікавого ви дізналися про мережу інтернету?

Мої помічники нагадають вам , яку користь приносить інтернет.

  • в Інтернеті можна знайти необхідну тобі інформацію;
  • можна знаходити нових друзів;
  • можна спілкуватися з людьми з різних куточків світу;
  • можна користуватися електронною поштою;
  • грати в онлайн ігри;
  • можна розглядати географічні карти та розробляти маршрути для подорожей.

 

Хто володіє інформацією - той світом володіє,

Тож павутина Інтернету здійснює наші мрії

Знайти тут можна все, що стане у нагоді,

бо технології прогресу завжди лишаться в моді.

 

Вчитель: Правильно. Інтернет – дуже потужний ресурс, який значно полегшує життя людини та відкриває майже необмежені можливості для самореалізації та саморозвитку, для спілкування, навчання, дозвілля. Але, разом з тим, в Інтернеті є досить багато небезпек як для дітей, так і для дорослих. Знання цих небезпек дозволить їх уникнути. Отже, що ж це за небезпеки?

 

Учні коментують свої відповіді:

  • це віруси та хробаки;
  • нелегальні та шкідливі матеріали, що не відповідають віковим особливостям і негативно впливають на фізичне та психічне здоров’я дітей;
  • спам;
  • кібер – хуліганство (інформаційні атаки на дитину через інтернет);
  • виманювання інформації про дитину та її сім’ю з метою подальшого пограбування чи шантажу;
  •  залежність від інтернету та комп’ютерних ігор

Звучить тривожна музика, заходить вірус.

  • Ти хто такий?
  • Я вірус Троян!
  • А навіщо тобі такі великі вуха ?
     - Щоб слухати музику на музичному форумі
     - А навіщо тобі такі великі очі ?
    -  Щоб дивитися відео на УоuTube .
     - А для чого тобі такі великі зуби ?
     - Що б файли рвати ! Зараз я усі ваші комп’ютери просто знищу.

Виходять антивіруси Аваст і доктор Вебер

  • Ні, тобі це не вдасться! Адже ми знаємо і дітям розкажемо, як дружити з інтернетом.

Аваст

Про безпеку в мережі нам варто пам’ятати,

про антивірусні програми повинен кожен знати.

Троянські коні, хробаки та хакерські атаки

вам здатні шкоду нанести, тож знайте їх ознаки.

Доктор Вебер

Від пошти логін і пароль нікому не давайте

аби від спаму вберегтись, на це завжди зважайте.

Безпеки заходи прості сприймайте, як закони

і в Інтернеті не страшні вам жодні перепони!

    Виступ агітбригади

Шість правил розумного користувача Інтернету:

Діти, запам’ятайте шість правил безпечного інтернету.

  1. Я буду поводитись в Інтернеті чемно і не ображати інших.
  2. Я буду залишати негарні веб-сайти.
  3. Я буду зберігати свій пароль в таємниці.
  4. Я буду розповідати своїм батькам про проблеми й користуватися їхньою підтримкою.
  5. Я буду шукати цікаві веб-сайти й ділитися посиланнями зі своїми друзями.
  6. Я знаю, що можна бути легко обманутим і не буду повідомляти реальні імена, адреси й номери телефонів

 

Виконують танок «Вірусна база оновлена»

Не можу уявити

Життя без Інтернету,

Що всі куточки світу

Заплів в свої тенета.

 

 Лиш кнопку я натисну –

Відкриються в вікні

Новин велика збірка

І правила, й статті.

 

Встають переді мною

Найвищі в світі гори.

Ліси стоять стіною,

Хлюпочуть хвилі моря.

 

 Я побуваю в шахті

І в космос піднімуся.

З подругою в контакті

Я легко поділюся.

 

 Та є у «павутині»

Картинки не хороші,

І сайти підозрілі,

Настроєні вороже.

 

 А є й такі там сайти,

Мов вовк в овечій шкурі –

Поки їх розпізнаєш,

Вони тебе обдурять.

 

 

Учись добру в мережі,

Шукай знання й новини,

А сайти злі, що брешуть,

Обходить ми повинні.

 

ІІІ. Підбиття підсумків

Рефлексія

Вчитель: Я сподіваюся, що сьогоднішня інформаційна перерва навчила вас багатьом правилам поведінки в Інтернеті, познайомила із загрозами, що несе Інтернет та відзначила позитивні моменти користування мережею. І на останок я пропоную вам виконати таке завдання. На дошці є ось такі фішки @ - равлики.

Якщо ви під час нашої інформаційної перерви не отримали ніякої цінної для себе інформації або вам було нецікаво – фішку « відправте» до корзини;             

  якщо отримані знання для вас нові та корисні – «збережіть» їх на гул диску, щоб втілювати в життя і користуватися ними.

Дивлячись на дошку, я бачу, що ви з користю провели цю перерву. І я впевнена, що користуючись отриманими знаннями, Інтернет обов’язково стане для вас другом.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Макеєва Лаура
    Чудова робота. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 листопада 2018
Переглядів
2616
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку