Запропонований сценарій допоможе провести свято 8 березня цікаво і весело.
Музика. Вихід ведучих (В1, В2)
В1: Кажуть в Парижі найкращі жінки
В2: Але це скоріше, мабуть, навпаки.
В1: Найкращі жінки живуть у нас, на Вкраїні.
В2: Всі вони мудрі, добрі й вродливі.
В1: Тож ми сьогодні всіх привітаєм,
В2: Щиро сьогодні всім побажаєм:
В1: Щоб сонце світило мирно і ясно,
В2: А ви, наші милі, були завжди прекрасні!
В1: Так, слова гарні сказали. А який же подарунок зробити? Щоб усім і одразу?
В2: Щоб ще й гарний настрій створити, як у дитинстві
В1: Є ідея! Давай покажемо казку.
В2: Ні, казка це вже не модно!
В1: Тоді не просто казку, а казку сучасну, інноваційну!!!
В2: Таку, щоб виблискувала фарбами, як різнокольорове скло на сонечку
В1: Тож, шановні дівчатка, дівчата, жінки. А також хлоп’ята, хлопці і чоловіки!!!
В2: До вашої уваги музично-театрально-танцювальна вистава «У пошуках Весни, або пригоди лісових друзів!»
Пісня «Разноцветная игра»
(1-3 клас, ансамбль «Дзвіночок»)
(Музика. Виходить Зайчик (З). Сідає на пеньок. Згодом під музику виплигує Білочка (Б)
Б: Привіт, друже Зайчику-пострибайчику! Чого такий невеселий?
З: А як же веселитися, якщо холодно. Весна ніяк не хоче йти до нас у ліс
Б: Так, цього року вона щось дуже забарилася. Не знаєш чому?
З: Ні. Про це може тільки бабуся Мудра Сова знати
Б: Тоді гайда до неї
(Йдуть, тримаючись за руки. Виходить Мудра Сова (МС)
З: Бабусю Сова, скажи чи не знаєш ти, де Весна забарилася
Б: І чого вона так довго не приходить до нас у ліс
МС: Знаю, Знаю. Мені сорока на хвості принесла, що Весна на вас образилась. Тому не хоче тут з’являтися!
Б: А чим же ми її образили?
З: Що ж ми таке зробили?
МС: А ви забули вже, як погано навчалися, до екзаменів не готувалися, про ЗНО взагалі забули?! А зі святом усіх жінок її взагалі не привітали! Навіть листівочки не надіслали!
Б: І нам тепер ніяк ситуацію не виправити?
З: Вона нас не пробачить?
МС: Як усі жінки, вона вміє пробачати, але це треба заслужити! Та не хнюптеся так. Все буде добре!
Б: Розумієте, Весна ж моя хрещена мама. Як же мені соромно, що не привітав її і не слухав
З: Чуєш соловейко пісню про маму співає. Можливо він допоможе нам…
Пісня «Про маму»
(Павло Іванченко)
Б: Не пробачила, не прийшла Весна
З: Треба їй щось більш вагоме подарувати
МС: Знаю що робити. Треба подивитись, як люди жінок зі святом вітають. І тоді зробимо те саме!
Б: Ти у нас Сова не просто мудра, ти – наймудріша!!!
Сценка «Про маму»
(7 клас)
Б: Я не зрозумів дещо. Це так і треба забути про свято, а потім пізно ввечері згадати?
З: Людей ніяк не зрозуміти. А, може, це так прийнято
МС: Найголовніше, що заведено у людей, це дарувати квіти жінкам.
Б: Точно треба подарувати Весні букет
З: А які ж у неї улюблені квіти? Може троянди чи лілеї?
МС: Ні. Весна любить ті, які їй дарує її кохане літо.
Б: І які ж це?
МС: Ромашки!!!
В: А де ж ми їх зараз візьмемо?
МС: Пішли в гості до 12 місяців. Вони з чоловічої солідарності нам допоможуть точно!!!
Танок «Ромашки»
(4 клас)
Б: Так, букет зібрали. А тепер що?
З: Тепер Весну знайти треба. А як?
МС: Колись (на екстрений випадок) Весна залишила мені карту своїх пересувань. Спробуємо йти цим маршрутом, напевне, десь її і знайдемо
Б: І що ж там перше?
З: Магазин музичних інструментів
Б: І що вона там забула?
МС: Ой,які ж ви недогадливі!Для того, що струмочки краще дзвеніли, їй потрібен чарівний інструмент. Цього разу вона придбала чарівну скрипку
З: Йдемо туди
Пісня «Чарівна скрипка»
(5 клас)
Б: Не видно щось тут Весни
МС: А ви хотіли на першій зупинці її зустріти?
З: А може, зайдемо туди, де завжди ллється музика
Б: Куди ж це?
З: На радіостанцію!
МС: Ну, пішли,меломани
Сценка «Льоша»
(10-11 класи)
Б: Я вже нервувати починаю. Тут її теж немає
З: А тут ще й Мудра Сова десь зникла
Б: Треба йти до тих, хто думки вміє читати
З: Точно, до телепатів
Сценка «Телепатія»
(9 клас)
МС: Ой, вже ці екстрасенси. Десь мої малята, лісові звірята загубились. А ще таке коїтись почало, що люди один одного перестали впізнавати. Може, це тимчасово або з якимись магнітними бурями пов’язано…
Сценка «Училка»
(6 клас)
Виходять Б і З. Пізніше МС
Б: Слухай, а що там у карті за наступна зупинка?
З: Планета почуттів.
Б: Весна там може бути. Адже вона-справжня жінка, яка разом з собою несе час кохання
З: Ага. Адже на цій планеті юні принцеси своїм лицарям про любов співають
Пісня «Тебя»
(Зімарєва Настя)
Б: З принцесами з’ясували, а що ж нам, лицарям, робити?
З: Як правильно себе поводити?
Сценка «Курс молодого Ромео»
(8 клас)
Б: Квіти зібрали, як правильно себе поводити під час свята навчилися . А Весни все немає і немає
З: Не переживай. Он Мудра Сова летить, може вона щось нового про весну дізнається
З’являється МС
МС: Чого тут стоїте. Он в сусідньому магазині ляльок почали продавати. Від такого подарунку Весна точно не відмовиться і прийде.
Йдуть З і Б до магазину
Танок «Живі ляльки»
(11 клас)
(Пари вийшли і стоять, завмерши. Білочка читає етикетку. Зайчик заводить кожну пару ключем, потім відходить і пара 30 секунд танцює, поки не закінчується інерція)
Б: Номер 1. Пара ляльок, що називається «Ти в мене єдина». Давай, Зайчику, заводь їх
З: заводить Марину і Діму. Відходить
(Танцюють Марина, Діма)
Б: Номер 2. Ляльки, що називається «Ромео і Джульєтта». Давай, Зайчику, заводь їх
З: заводить Анжелу і Мішу. Відходить
(Танцюють Анжела, Міша)
Б: Номер №. Пара ляльок, що називається «Не ображайся на мене». Зайчику, включай і їх
З: заводить Оксану і Андрія. Відходить
(Танцюють Оксана, Андрій)
З: Ляльки всі гарні, заберемо всіх.
(Йдуть зі сцени)
Танок 11 класу
Б: Ой, чуєте, щось капає?!
З: Так тож перші ознаки Весни!!!
МС: Бачите Весна не встояла від вашої щирості і наполегливості. Зараз вона з’явиться
Пісня «Крапельки»
(1-3 клас, ансамбль «Дзвіночок»)
Виходить Весна
Весна : Звуть мене, Весна, Весняночка
І чарівна я паняночка!
Так просила дітвора.
Щоб до них я в ліс прийшла!!!
Принесла багато сонця,
Радості й тепла.
А також чарівні квіти,
Які вам дарую я…
(Музика. Вручення квітів і подарунків)
Пісня «Весна»
(Всі разом)