Сценарій свята до Дня працівників освіти «О педагог! Душа твоя прекрасна!»

Про матеріал

Сценарій свята до Дня працівників освіти «О педагог! Душа твоя прекрасна!». Розроблено на допомогу класним керівникам та педагогам - організаторам.

Перегляд файлу

Уманський навчально – виховний комплекс                                                                   «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 - колегіум»                                                      Уманської міської ради Черкаської області

 

Описание: C:\Users\HP Pavilion 15\Desktop\День учителя 2017\13316429261135153488_1.pngСценарій свята                                 до Дня працівників освіти                          «О педагог! Душа твоя прекрасна!»

 

 

 

 

 

 

Розробила педагог-організатор                                                      Олійник Наталія Василівна

 

Хід заходу

Учень 1  (слайди-заставки)

Осінь... Золота пора... Скільки приємного, таємничого, цікавого вона несе з собою.  І, мабуть, немає такого художника, який би не оспівав осінь на полотні.

Учень 2

Жовкне, опадає листя. Воно, злітаючи з дерев, перетворюється на нескінчений жовтогарячий дощ, який наче наспівує свою коротеньку пісню про Мудрість, Турботу, Ласку, Любов вчителя, яка вогником Віри, Надії та Любові завжди живе в серцях вдячних учнів.

Учень 3

Любі друзі, а чи не задумувалися ви, що таке справжній учитель?...

Справжній учитель - той, на кого при зануренні у клас не діє виштовхувальна сила.

Учень 4

Справжній учитель - ідеальний у всьому: одягнений з голочки, в руках усе горить - прямо не вчитель, а їжачок на пожежі!

Учень 5

У народі кажуть, що письменник живе у своїх книжках, митець – у своїх творах, а вчитель – у думках і справах учнів.

 

(На фоні інструментальної мелодії учні підходять до вчителів)

 

1 - Шановний учитель, зізнайтеся чесно: чому Ви стали вчителем?

Напевно, надходячи в педагогічний, Ви відповідали щось наївно-абстрактне, на зразок «тому, що люблю математику», «тому, що обожнюю дітей», «тому, що хочу показати, як правильно навчати» …

 

2 - Навряд чи тоді Ви усвідомили всю міру відповідальності перед людством, яку добровільно взяли на себе. Це розуміння приходить з роками.

 

3 - Карапуз з величезним букетом гладіолусів боязко простягає Вам долоньку і озирається на маму. Він довірив Вам свою майбутню життя і долю. Тепер Ви для нього «ще одна мама»  хіба можна не виправдати цю довіру?

 

4 - Ваша випускниця, подорослішала і гарніша за один день, плаче, прощаючись зі школою. Вона віднесе у велике життя не тільки ті знання, які ВИ дали їй, не тільки Ваші помилки, і сумніви, але і Вашу інтонацію голосу, звичкою поправляти волосся і манеру одягатися.

 

5 - А ось на порозі Вашого будинку варто немолодий бородатий чоловік. Ви не відразу дізнаєтеся свого колишнього учня,- адже минуло стільки років! А у нього біда! Він прийшов за порадою і допомогою до Вас - до кого ж іще.

 

6 - Та скільки разів, зізнайтеся, Ви хотіли все кинути. Ці нескінченні зошити, ці ненавчені телепні, ці вибагливі батьки, ця вічна нестача грошей і позбавлені, уваги власні діти!

 

7 - Але якась сила знову і знову змушує Вас відкривати двері в клас:

«Здрастуйте! Сідайте» А повернувшись додому, Ви знаходите у поштовій скриньці листівку: «Дорога.... Вітаю Вас... Я вас дуже люблю... ваш учень...»                  І у Вас знову виростають крила.

( Звучить музика)

1 – Отож, Вам, хто вчить відрізняти погане від хорошого, правду від неправди!

2 - Вам, хто завжди нам допомагає, радить, радить, переконує!

3 - Вам, добрим і суворим, терплячим і дбайливим!

 

Всі разом: Присвячується !

(Одинадцятикласник зачитує наказ)

 

НАКАЗ

Президент школи

Віддаючи данину вдячності вчителям своїм.

Во славу освіти а також справедливості заради

Вважати день сьогоднішній святом!

А тому в цей день слід радістю та в сердечній урочистості,

Вчителів наших відрядити в чарівний світ бажань і неповторних мелодій

І  скріпити вище сказане підписом і печаткою.

(учні 11 класів)

1 - Листя вашого дерева, а не тінь його -

Це ми! (всі разом)

2 - Ехо вашого голосу

Зерна вашого колоса-

Це ми! (всі разом)

3 - Поміж роками посередники, вашої слави спадкоємці

Це ми! (всі разом)

4 - Всіх імен словники

Це ми! (всі разом)

5 - Ваших помислів вісники, вашої правди намісники-

Це ми! (всі разом)

6 - Ваших дум втілення

Це ми! (всі разом)

7 - Продовження повісті вашої честі і совісті

Це ми! (всі разом)

8 - Вірність вашим обличчям

ЗБЕРЕЖЕМО! (всі разом)

9 - Вірність вашої душевності

ЗБЕРЕЖЕМО! (всі разом)

10 - Самі стали дорослими, вам сьогодні  обіцяємо -

Всі разом: Бути гідними Вас!

Вед 1

Багряним листом зацвітає осінь... Учителю... це тобі вона відкриває двері рідної школи, барвистим серпанком бабиного літа стрічає на рідному порозі, промінчиком сонця сяє в очах дітей, твоїх дітей.

Вед 2

Блищать ранкові роси... Учителю... Це тобі  вони дарують свої перли краси – прийми їх. Усміхаються сонячні зайчики на шибках вікон рідної школи... Учителю... Це тобі вони дарують сонячну днину серед дощової осені.

Вед 1

Листя з клена падає, тулиться до землі... Учителю... Це тобі воно устеляє шлях до школи барвистим покривалом – пройдися по ньому, і ти відчуєш, що таке щастя.

Вед 2

Мерехтять зорі... Учителю...Це тобі вони дарують свої ясні ночі.

Світить місяць... Учителю... Це для тебе він готовий не спати цілу нічку.

Шепоче вітер – це він наспівує на вухо тобі неповторну мелодію Любові.

Вед1

Плаче хмарка...Учителю... Це вона просить в тебе пробачення від імені усіх учнів, які образили тебе. Дзвенить дзвоник... Учителю... Це він дякує тобі за знання, які ти даєш учням.

І як  шкода. Що небо одне, що тільки раз на рік буває таке чудове свято.                Як День Учителя, твій день.

Пісня «Вже осінь завітала в Україну» виконують учні 11 класу

Ведучий  1

____________, чи не здається тобі, що для вчителів нашої школи сьогодні треба знайти якісь особливі, тремкі слова, які понесли б їх у далекі Світи Бажань, налаштували б на ліричний лад, викликали б світлі почуття подарували б святковий настрій?

Ведуча 2

Скільки людина живе, стільки вона мріє і прагне чогось. Пригадується, як солодко в дитинстві мріялося про нову іграшку, потім про нову ляльку, велосипед. А тепер стільки всього хочеться. А про що мрієте ви? Між іншим, мудрі люди кажуть, чим більше мрієш, тим більшого досягнеш. Але досягнеш тільки тоді, коли почнеш втілювати свої мрії в життя.

 

Вед 1

Так, всі ми добре знаємо золоте правило життя  «Треба гарно попрацювати, щоб мрії та бажання втілилися в життя». Але праця сьогодні буде приємною та веселою, принесе задоволення нам усім. Саме тому ми розпочинаємо нашу святкову ходу по загадковій країні, де на нас чекають різні випробування та завдання, з піднесеним настроєм і радістю!!! Мерщій вирушаймо!!!

 

 

 

Ведучий 2

Чи замислювалися ви хоча б один раз коли-небудь про значення чисел у житті людини, про значення чисел в нашому з вами житті? .. Що ховається в звичайних нехитрих циферках? Ось наприклад - магічне число 7.

Сім днів тижня, сім нот і сім основних кольорів, сім чудес світу, сім - зерняток проса, сьоме небо, сім футів під килем, сім мудреців...

Свобода, Україна, Кохання. Містика, скажете? Але ж у всіх оцих словах таки по сім літер. Як і в слові Господь, і у слові  «Учитель».

Вед 1

Учитель наче диригент,

Його оркестр — любимі діти.

Урок — це чарівний момент,

Де можна щиро порадіти.

Бо діти, ніби мудреці

Працюють і відповідають.

І радісні хвилини ці,

Що так частенько випадають.

Учитель! Твій оркестр звучить!

І буде жити поки й віку.

Яке це щастя — просто жить…

То ж хай оркестр звучить без ліку.

Вед 2

І у нашій шкільній симфонії теж сім чарівних нот. І щоб симфонія зазвучала на повну силу треба гарно попрацювати. Отже, перша нотка симфонії відкриється і зазвучить  після того, як ми разом зможемо виконати завдання, яке також пов’язане із цифрами та літерами.

 

                                          Перша нотка «Загадкова»

Завдання: відгадайте слово, яке зашифроване в ребусі  (ВЧИТЕЛЬ)

Описание: http://1.bp.blogspot.com/-PHyT-Z5h4v8/VMQGb_eTZCI/AAAAAAAAAfQ/ZBpiJBaJQjY/s1600/%25D0%2591%25D0%25B5%25D0%25B7%25D1%258B%25D0%25BC%25D1%258F%25D0%25BD%25D0%25BD%25D1%258B%25D0%25B9.png

 

 

 

 

 

Учні відкривають першу нотку

 

Вед 2

Учитель… яке маленьке слово. А скільки в ньому любові, добра й ніжності, розуміння, терпіння та ввічливості вмістилось. Для кожного із нас учитель - близька і дорога людина. Усі ми, учні, щиро шануємо і любимо його. Ми вдячні вчителям за мудрість, душевне тепло, яким ви від усього серця

щодня ділитеся з нами.

 

 

Вед 1

Сьогодні  в цьому святковому залі ми раді бачити вчителів, які багато років свого життя присвятили роботі в цій школі, а зараз вони на заслуженому

 відпочинку.

 Вед 2

Ми вас щиро вітаємо зі святом  Нехай у вашій пам’яті з’являться не казкові герої, а найяскравіші моменти вашої роботи, зустрічі з чудовими людьми та ваші вдячні учні, яким ви дали путівку у життя.

Хай роки ідуть, а лице не старіє.

Онуки ростуть, а чоло не сивіє.

Хай серце не знає печалі й розлуки,

Хай радість приносять вам діти й онуки,

Бажаєм прожити в здоров’ї і силі

На многії літа прекрасної долі.

Вед 1

Сьогоднішнє свято наповнене пахощами осені та прекрасною музикою, яка лине з кожного нашого люблячого серця. Саме музикою, дорогі наші вчителі, ви зараз будете насолоджуватися. Наступна нота –  «Мелодійна»

            Творчий номер_____________________(гра на музінструменті)

 

Вед 1

А зараз ми зупинимося на дивовижній ноті, що зветься «Ерудована»

Завдання зовсім просте, вимагає тільки вашої кмітливості . Впевнен(ий,а), що ця нота нашої симфонії зазвучить дуже швидко.

Вед 2

Завдання:  розшифрувати наш рідний український алфавіт. Що означають букви вашою мовою , мовою вчителів. (вчителі  пропонують свої версії)

  • А ось що означають букви мовою наших вчителів на нашу думку:

А – а подивіться, хто це зайшов до класу.

Б – боже, ти знову жуєш жуйку

В – ви колись заспокоїтесь, чи ні?

Г – горенько моє, де ж твій зошит?

Д – давай щоденник!

Е – екзамени на носі, що ви собі думаєте?

Є – є добровольці на прибирання класу?

Ж – жаль, що ваші батьки постійно зайняті.

З – запам’ятайте – знання – це сила.

І – і звідки ти взявся на мою голову.

Ї – їхали – їхали і нарешті приїхали.

К – коли ж це все закінчиться, ви мені поясніть?

Л – люди ви чи не люди.

М – мені не подобається ваша підготовка до уроку.

Н – не треба мене заспокоювати!

О -  Оооо! Знову запізнився!

П – просто геніальна відповідь.

Р – розвернись, будь ласка, дошка праворуч.

С – сядь і не нервуй мене.

Т – ти ще й куриш?

У – у кого знову дзвенить мобільний?

Ф – феноменальна пам’ять.

Х – хто закинув крейду на шафу?

Ц – цікаво, хто бажає розповісти тему.

Ч – чия шпаргалка, я вас питаю.

Ш – шикарно виглядаєш

Щ – щоденники на стіл.

Ь – ( погрожує кулаком)

Ю – Юлій Цезар ти наш! (Цезар міг робити три справи одночасно: І писати, і дивитися, і слухати»)

Я – я пішла за директором!

Вед 1                                                                                                                                          Тепер нам учням все зрозуміло, з першого вашого звуку, навіть слів не потрібно!

( учні відкривають третю нотку)

Творчий номер__________________________________________________

Вед 2

Учитель. У імені твоїм любов до життя і натхненне його відтворення, безмежна щедрість серця, невгамовна енергія і незгасне пізнання нового, новизна у слові, поступку, шляху, уміння пробудити в дитині бажання стати такою, якою вона може і повинна стати. Ти – Мойсей для блукаючих, творець успіху і колиска майбутнього, Чумацький шлях, світло, щоб передати красу світу і душі, відчуття щастя через прагнення робити щасливими інших. Ти – школа на ім’я Учитель.

Вед 1

Саме тому наступна нотка  «Мрійлива». А про що цікаво дізнатися мріють наші вчителі? Ми запитали у них і дізналися багато цікавого. Отже ми привідкриємо сьогодні завісу таємничості і покопаємось у святая-святих головного мозку - 70 процентах мозкових  файлів окремих вчителів. Тому просимо вас прийняти заспокоюючі пози, розслабитись і поринути у свою підсвідомість, ми вам в цьому допоможемо.

 

Учителька

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ( відкривається четверта нотка)

 

 

 

 

Вед2

Оскільки за новими держстандартами освіти хвилинку відпочинку потрібно проводити кожні 15 хв уроку, а вони вже пройшли..тому  прийшов час фізкультхвилинки.

Вед 1

З нами зарядку буде виконувати весь педагогічний колектив… адже наступну ноту нашої чарівної симфонії ми зможемо відкрити лише після її виконання. Але для цього треба всі вправи виконувати правильно.

(фізхвилинка, вчителі роблять вправи, учні відкривають  пяту нотку)

Вед 2

Які вправні наші вчителі, молодці! Власним прикладом спонукаєте нас не пропускати жодного уроку фізичної культури навіть коли ми «хворіємо».

І ось вже відкрито 5 нот нашої загадкової мелодії.

Вед 1

Залишилося ще дві незвідані вам ноти. А ось і вона – шоста нотка «Танцювальна». Танцюючи, людина звільняється від усіх проблем і негараздів, і душа її знаходить гармонію.

Вед 2

Шоста нота відкриється і зазвучить після неперевершеного танцювального марафону. Увага, я запрошую на середину танцювального майданчика наших неперевершених майстрів танцю_______________________________________

Танцювальний номер ________________________________________________

 

 (відкривають шосту нотку)

 

 

Вед 2

Ось і залишилося нам відкрити останню ноту, яка дасть можливість на повну силу зазвучати нашій симфонії, адже музика справді здатна творити дива.

Вед 1

Відомий англійський поет і драматург Вільям Шекспір свого часу писав: «Мудрим людям музика дає джерело радості, вона глибоко проникає в людину, змінюючи її вдачі і звичаї. Думки народу від цього стають кращими, м'якшими й чистішими». Переконайтесь в цьому самі!

Вед 2

Отже, сьома нота  «Шкільна мелодія».

Завдання: за допомогою дзвіночків відтворити прекрасну мелодію, а виконати це завдання ми запрошуємо ансамбль «                 » та наших  дорогих учителів.

(вчителі грають мелодію за допомогою дзвіночків, 

відкривають останню сьому нотку)

Творчий номер ансамбль 3 класу «Шкільний дзвінок»

 

Вед 1

Наша мандрівка країною Мрій та Бажань закінчується. Ми разом дали можливість виповнитися найзаповітнішій мрії кожного вчителя- щоб шкільна симфонія, яку виконують вчителі та учні разом зазвучала на повну силу. Ця симфонія наших сердець залишиться лунати в нашій пам’яті як згадка про сьогоднішнє свято, ваше свято - дорогі наші вчителі, найкращі вчителі на всій планеті!!!!

Вед 2

У слові — вчитель — все життя і мрії,

Політ душі і веселковий цвіт.

Найкращі помисли, свята любов, надії,

І вчитель сам — це неповторний світ.

Він все життя з відкритою душею

Йде до людей, щоб світло донести.

Учитель сяє для усіх зорею

І відкриває їм нові світи.

Несе він людям серце на долоні,

І щиро вірить в правду й доброту.

Сьогодні в нього посивілі скроні

І долю вчитель має непросту,

Та серце в нього світле і пречисте,

Душа дитинна — пелюстковий цвіт.

Вітаєм вас сьогодні урочисто

Й шлемо гарячий і палкий привіт!

Учень 1

Ви працею повагу заслужили,

Турботою і вірою в життя.

Ви людські долі світлими робили,

І відкривали їм щасливе майбуття.

Учень 2

Ви плідно та успішно працювали

Багато років і десятиліть.

Та визнання і слави не чекали,

А працювали чесно кожну мить.

Учень 3

Промчали роки, навіть трохи щемно,

За горизонти молодість спливла.

Вклоняємось вам, дорогі, доземно.

Бажаємо здоров’я і тепла,

Учень 4

Вас завжди будуть люди пам’ятати,

Допоки й віку, за любов святу.

Бо кожному з них є про що згадати.

І щире слово, й вашу доброту.

Учень 5

Спасибі всім і кожному окремо

Вам, ветерани праці, від душі!

Сьогодні ми любов свою несемо

Даруємо вам квіти і вірші.

Учень 6

Спасибі всім і кожному окремо

За дні важкі і ніченьки без сну.

Сьогодні ми любов свою несемо,

В осінній день даруємо весну,

Учень 7

Щоб вам було і сонячно, і світло,

Щоб вам всміхались діточки малі,

Щоб серденько від радості розквітло

І довгим-довгим вік був на землі.

Учень 8

Тепер нам час вас, любі, пригостити

Солодким чаєм, тістечком смачним.

Бо хоч до ранку будем говорити —

Не будем ситі словом лиш одним.

( учні запрошують вчителів на святкове чаювання)

1

 

Завантаження...
doc
Додано
31 березня 2020
Переглядів
262
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку