Сценарій свята краси "Королева школи"

Про матеріал
Україна славиться красунями. Здавна в усьому світі славились українські дівчата. Їм усім були притаманні неповторна врода, світлий розум, працьовитість, ввічливість і, звичайно ж, велика шана, любов і повага до рідного краю.
Перегляд файлу

Сценарій свята

"Королева   школи "

 

ВЕДУЧИЙ. Добрий день, дорогі друзі

ВЕДУЧА. Добрий день, шановні гості!

ВЕДУЧИЙ. Сьогодні  ми зібралися в цьому  залі, щоб визначити  найгарнішу, найчарівнішу    дівчину   нашої  школи.

ВЕДУЧИЙ. Вас вітає конкурс дівочої вроди і грації…

ВЕДУЧА. “Королева  школи - _________”!

ВЕДУЧИЙ. Тож давайте побажаємо конкурсанткам успіху, а нам – трохи терпіння. Хоча , дійсно, не терпиться дізнатися , хто ж стане переможницею нашого конкурсу.

ВЕДУЧА. Одне можемо сказати з упевненістю – всі учасниці конкурсу, без винятку, гідні цього звання!

ВЕДУЧИЙ. Дійсно, що не кажіть, Україна славиться красунями. Здавна в усьому світі славились українські дівчата. Їм усім були притаманні неповторна врода, світлий розум, працьовитість, ввічливість і, звичайно ж, велика шана, любов і повага до рідного краю.

ВЕДУЧА. Сьогодні на наших учасниць чекають нелегкі випробування, тому, коли вони з’являться на цій сцені – давайте підбадьоримо їх оплесками!

Зустрічайте  наших  учасниць.

(під музику виходять  учасниці)

Ведуча: Наші конкурсантки на сцені і попереду їх чекають нелегкі випробування, а нас очікує незабутні враження і феєрверк емоцій від нашої програми.

ВЕДУЧА: Ми просто знаємо, що у нашій школі найкращі дівчата і вони це сьогодні нам доведуть!

ВЕДУЧИЙ. А зараз ми представимо наше журі, завдяки яким буде визначено найкрасивішу дівчину нашої школи ! Отже, гучними оплесками вітаємо справжніх експертів! (представляють по черзі членів журі та гостей) ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 ВЕДУЧИЙ. Ми підійшли до першого конкурсу “ Представлення ”

ВЕДУЧА: Не шкодуємо своїх оплесків і підтримуємо наших учасниць, а вони в свою чергу розкажуть нам про себе багато цікавого! Отже, розпочинаємо, дівчата , вам слово!

 ( Кожна дівчина повинна протягом 1 хв. розкрити своє захоплення, тобто представити себе. Оцінюється також їх чарівність, різноплановість захоплень, уміння “подати” себе).

ВЕДУЧИЙ. Перший конкурс, який щойно пройшов умовно названий “Представлення ”, шановне наше журі оцінює за п’ятибальною системою , як власне , і всі наступні конкурси.

ВЕДУЧА. Що ж, ви переконалися, що наші конкурсантки – справжні красуні? Чи не так! Давайте  ще раз підтримаємо наших конкурсанток оплесками.

ВЕДУЧИЙ:  А ми переходимо до наступного конкурсу, який має назву

« Мої таланти»

 

Ведуча: Люди отримують від Господа різні дари, тобто: життя, здоров'я, сили, здібності, науку, життєві блага , щоб цими дарами ми служили Богу і ближнім .. Всі ці дари Божі і розуміються під ім'ям талантів. Кожна людина талановита по - своєму: хто танцює, хто співає, хто малює, а хтось красиво декламує. І наші конкурсантки теж не промах! Вони свої таланти розвивають і дарують їх оточуючим!

ВЕДУЧИЙ. Так, але скільки праці і зусиль вони доклали, щоб нас здивувати своїм талантом.

ВЕДУЧИЙ: За умовами цього конкурсу, кожна конкурсантка повинна продемонструвати свій талант.

конкурс

ВЕДУЧИЙ. (після закінчення конкурсу) Що ж, щиро дякуємо нашим конкурсанткам за цікаві і змістовні роботи. Просимо журі виставити оцінки за конкурс.

ВЕДУЧА  Ми  переконалися, що наші  дівчата  талановиті. А ще  нам  потрібно  дізнатися   які  наші  дівчата   господарочки.  Дівчата   ви  повинні  назвати  продукти  які  входять  до  страви  що  вам   потрапила.  Дівчата підійдіть до мене і візьміть  свою  страву.

ВЕДУЧИЙ  Молодці  дівчата.  Гарні з вас  господині. А зараз  наступний  наш конкурс. Наші  конкурсантки   дбають  про навколишнє  середовище, тому зараз до вашої  уваги   конкурсантки  продемонструють  свої   костюми   з  підручних  матеріалів. Дівчата  ідуть  готуватися.

А  у нас  музична  пауза.  Для вас  танцювальну  композицію  « Вишенька -  черешенька»  покаже   колектив  «Мрія»   учнів  4 класу.

ВЕДУЧА: Всі  дівчата просто молодці. А ми продовжуємо наш конкурс. Наступний конкурс має назву «Ситуація».

ВЕДУЧИЙ: Кожна з вас повинна дати  відповідь на те запитання, номер якого ви вибрали. Отож, починаємо!

(Ведучий та ведуча по черзі підходять до кожної дівчини і кожна витягує  запитання на яке дає відповідь)

ВЕДУЧА:  Наші конкурсантки відповіли на запитання. Шановні члени журі  просимо Вас  виставити оцінки.

 

(конкурс)

 

Ведуча:   Молодці  дівчата, гарно  відповіли  на  ситуації. Журі  оцінює  цей  конкурс,  а наші  дівчата  ідуть  готуватися  до наступного  конкурсу  під  назвою « ЛЕДІ».

 

Ведуча:    В нас знову  музична  пауза. І  для   вас  танцює  колектив «ДЕНС»

5 класу  з композицією  про  маленьких  веселих зайчиків.

Подякуємо   дівчатам  гучними  оплесками.

І  запрошуємо  до  нас  колектив  «МРІЯ»   з  композицією  «Серенада»

 

ВЕДУЧИЙ. Ось і  настав  час   для  останнього   на  сьогодні  конкурсу  для  наших  дівчат.  А саме, вони  повинні   продемонструвати  нам свої  чарівні  сукні.  Що ж  дівчата  успіху  вам.

 

( грає  музика, демонструють  сукні)

 

ВЕДУЧА. Оплески нашим Леді! Вони прекрасні!

ВЕДУЧИЙ. Без сумніву, кожна з цих учасниць достойна стати першою.

Але першою є тільки одна, яка сьогодні отримає титул «Королева  школи  2015”.

 

ВЕДУЧА. Шановні пані та панове! Конкурс “ Королева   школи  ___________» підходить до свого логічного завершення, а це означає, що вердикт журі готовий, і ось уже через декілька хвилин стане відоме ім’я переможниці!

ВЕДУЧИЙ: А тепер слово Вам наше шановне журі!

ВЕДУЧИЙ. Для оголошення результатів  нашого  конкурсу    краси  і  грації             « Королева   школи  _______»  та нагородження переможців запрошуємо на сцену голову журі _________________________

(звучать урочисті фанфари. Голова журі виходить на сцену. Він вітає учасниць свята і оголошує результати. Помічники підносять дипломи для вручення, корони, стрічки та подарунки. Спочатку зачитуються титули і вручаються подарунки всім конкурсанткам, потім віце міс, а вже тільки потому зачитується ім’я переможниці конкурсу)

ВЕДУЧИЙ. Отже, дорогі друзі, ми починаємо нагородження чарівних конкурсанток.

ВЕДУЧА

Дипломом із титулом « Королева  школи – _______»  та подарунком нагороджується конкурсантка  під  номером _______,

  1. Принцеса  « Глядацьких симпатій»

 

  1. Принцеса « Чарівність»

 

  1. Принцеса «Посмішка»

 

  1. Принцеса «Господарочка»

 

  1. Принцеса « Майстерність»

 

  1. Принцеса «Розумниця»

 

  1. Принцеса « Довкілля»

 

  1. Принцеса « Елегантність»

 

  1. Юна  леді

 

  1.  Королева  школи

 

ВЕДУЧИЙ: Шановні наші красуні! Ми вітаємо вас всіх. У вас – велике майбутнє. Попереду нові сцени і п’єдестали наступних конкурсів краси. Нехай щастить вам у житті, чистих рос вам, мудрої думки, краси і нев’янучої вроди. Будьте завжди впевнені у собі і знайте, що кожна з вас – найкраща.

ВЕДУЧА . Що ж, на жаль, навіть найчудовіший конкурс добігає кінця і від його закінчення нас відділяють тільки декілька хвилин. То ж давайте ж іще раз привітаємо наших учасниць бурхливими оплесками!

 

 

 

 

docx
Додано
3 квітня 2020
Переглядів
593
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку