Сценарій свята "Ми першокласники"

Про матеріал
матеріал містить розробку позакласного заходу для учнів початкових класів, а саме першокласників
Перегляд файлу

           Позакласний захід в 1 класі

Сценарій позакласного заходу у 1 класі «Посвята в першокласники»
Мета заходу:
1.Адаптация першокласників до школи і підвищення мотивації навчання.
2. Розвиток творчих здібностей та вміння виступати перед аудиторією.
3. Прищеплення навичок правильної поведінки в школі.
‘’’’Обладнання:  дипломи першокласників, повітряні кулі для прикраси класу.
Підготовка: Діти заздалегідь вчать вірші і корисні поради першокласникам (задіяні всі діти)
Місце проведення: захід відбувається в класі, учні сидять за партами. Батьки розташовуються на стільчики, які знаходяться в кінці класу.

Хід заходу

Звучить пісня «А у шолі».
Вчитель: - Дорогі діти та шановні батьки! Ми зібралися на традиційне свято «Посвята в першокласники». Сьогодні у 1 класу урочистий день. Вже майже два місяці хлопці та дівчата провчилися в школі. Зовсім нещодавно їх називали малюками, дошкільнятами, а тепер про них кажуть: «Це учні!» І щоб довести це, нам разом треба пройти випробування. Випробування, звичайно, будуть різні і важкі, і легкі, але я думаю, що ми все подолаємо, тому що ми разом! Ну що готові? Починаймо
Завдання 1. Гра «Збери портфель»
Вчитель: - Отже, перше завдання. Зараз ми з батьками перевіримо, чи навчилися ви збирати портфель? Якщо я назву предмет, який потрібно взяти в школу, ви плескаєте в долоні. Якщо цей предмет не потрібен, то ви тупаєте ногами
 

Підручники і зошити,
Іграшкова мишка,
Паровозик заводний,
Банан дуже смачний,
Пензлики і фарби,
Улюблена лялька,

Ножиці і дощечки,

Олівці і лінійка.
 

А ось тепер і зібрані в школу учні!
Молодці! І так, портфель навчилися збирати, можемо розрізнити шкільне приладдя від іграшок.
 

Завдання 2. (Діти розповідають вірші)
Вчитель: -А у другому завданні ми послухаємо, що ви скажете про шкільне життя.
(учні виходять наперед )

1-й учень:
Життя цікаве, трудівниче

Розпочинається у нас.

Багато треба знати, вміти,

Бо вимагає цього час.


2-й учень:
Мріяв я ходить до школи,

Дванадцятки заробляти.

Ви, матусю, не хвилюйтесь,

Буду добре працювати
 

3-й учень:

Ми тепер – не просто діти,

Шестирічки-неумійки,

Шестирічки – перший клас,

Школярі тепер всі з нас.

 

 

4-й учень:

Подивіться на мене!
Ось який я щасливий!
В перший клас вже ходжу,
Форму шкільну ношу.

 

5-й учень:

Оберемо депутата

І дамо йому наказ:

Щоб перерв було багато,

А урок – в неділю раз.

(сіають частівки)

Заспіваєм вам частівки

І веселі і смішні.

Ви послухайте уважно

Наші успіхи  шкільні.

 

У дівчаток гарні кіски,

Але надто замалі

І щоб більші виростали

Ми їх тягнем до землі.

 

Нас учителька навчає

Бути чесними людьми.

Щоб ми виросли і стали

Всі хорошими людьми

 

Джентльмени ми всі справні

Коли треба чергувать.

Для дівчат звільняєм місце

І небудем заважать.

 

Ми частівки заспівали,

Може  в чомусь не праві.

Неодмінно станем кращі,

Адже ми іще малі.

 

Вчитель - До нас на свято завітали незвичайні гості - Буквар і Математика.

Буквар:

Я мандрую по країнах,

Я з абеткою дружу,

І малечу, як зустріну,

Грамоті одразу вчу.

Математика:

Скільки зірок світить з неба?

Скільки шоколаду треба?

Вас навчу я рахувати -

Додавати й віднімати

Книги завжди бережи,

Сторінки не псуй не рви!

Буквар:

Ну, що, діти, обіцяєте берегти книги?

Зошит:

Ой-ой-ой! Немає сили! Ви на мене наступили.

Буквар:

Що це тут валяється?

 

Математика:

Зошит, виявляється.

Буквар:

Піднімай його мерщій! Чий він? Чий?

Хто хазяїн твій?

Зошит:

Андрій.

Заходить лінійка.

Лінійка:

І я скаржусь на Андрійка.

Буквар:

А ти хто?

Лінійка:

Я Адрійкова лінійка,

Я терплю страшенну муку,

Правлю хлопцю за шаблюку,

Він дубасив мною стіл,

Я вже тріснула навпіл.

Зошит:

Ми тепер каліки з нею.

Нам потрібні ліки з клею.

Математика:

Школярами ви сьогодні стали,

Так не даремно вас назвали,

Свою готовність доведіть,

Шкільне приладдя бережіть!

 

ВЧИТЕЛЬ – то чи будете ви діти берегти шкільні речі:
Наші учні приготували вам поради, тільки будьте уважні серед них є нехороші. Якщо порада добра – кричіть ТАК, якщо ні – кричить НІ
 

На уроці не зітхай,
Сміливо руку піднімай.
Тільки з місця не кричи,
Не крутися і не скачи.

У школі всі повинні вчитися,
Тут не можна лінитися.
швидше  пройде урок,
Якщо не думати про дзвінок

Продзвенів дзвінок - іди,
Дозволу не чекай.
Смійся голосніше за всіх на світі,
Підставляй підніжки дітям.

Захотілося в школі спати,
Парта - найкраще ліжко!
Розтягнися на ній красиво
І хропи собі ліниво.

Після школи відпочинь,
І дорослим поможи.
Віджени далеко лінь-

Почитай і попиши.
 

Вчитель – сьогодні нам надійшов лист. Цікаво, кому він адресований? Прочитайте (1 класу) Поглянемо що у ньому. Тут знаходяться завдання. Виконаємо їх?

На травиці біля хати

Метушаться цуценята.

Двоє білих, наче сніг,

Троє чорних - скільки всіх? (п'ять)

 

На полиці вісім книг,

Толя взяв одну із них.

Хто тепер сказати міг,

Скільки на полиці книг? (сім)

 

Киця Мурка на всі ніжки

Взула шовкові панчішки.

Та одна десь загубилась

Скільки в киці залишилось? (3)

 

На лугу пасуться гуси,

Їх пасе мала Маруся.

Сім гусей ще біля броду.

Троє вже ввійшли у воду.

Ми попросимо дітей

Полічити всіх гусей. (7 + 3 = 10)

 

Біля річки на галявці

Знайшли моркву сірі зайці,

Вісім морквин – це немало.

Одну з’їли. Скільки стало? (8 – 1 = 7)

 

Вчитель але це ще не все. Наша постійна гостя уроків підготувала і сьогодні завдання для вас, котре стосується казок

Що за хатка на узліссі?

Вся ворушиться, дрижить.

Де не взявсь кабан біжить.

Тут і вовк іде, й ведмідь,

Й кожен хоче в хатці жить.

Так вже тісно їм усім –

Ось-ось-ось порветься дім…

Що за дім такий лежить,

І ворушиться й дрижить?

Рукавичка  

Сидить півник на печі,

Їсть смачненькі калачі.

Тут лисичка прибігає,

Мерщій півника хапає.

Біжить котик рятувати,

В лиски півника забрати.

Котик і Півник

 

Знайшов Півник колосок,

Змолов борошна мішок.

Спік негайно у печі

Пиріжки та калачі.

Мишенят не пригощав,

Бо жоден з них не помагав.

Колосок

Я – бичок-третячок,

Смоляний в мене бочок.

Із соломи дід зробив,

Бік смолою засмолив.

Солом’яний бичок

Вигнав дід козу із хати,

Та й пішла вона блукати.

В зайця хатку відібрала,

Всі козу ту виганяли.

Рак козуню ущипнув –

Зайцю хатку повернув.

Коза-Дереза

Він утік від баби з дідом, –

Не сиділось на вікні.

А зустрівся з зайченятком –

Й ну співать йому пісні.

Колобок

Вчитель школярами наші першачки почуваються не тільки в школі, а ще в дома, коли напівсонними у напівтемноті їм допомагають збиратися до школи батьки. Тому ми не можемо обминути увагою їх сьогодні. Пропоную  провести гру «Вгадай сина чи дочку»

«Вгадай сина (дочку)»

Двом-трьом мамам зав’язують очі і ставлять перед шеренгою дітей. Учасниці повинні на дотик знайти свою дитину. (Галя, Ніна, Наташа)

Вчитель решта батьків зіграють з нами в гру, котра називається «Говори правду»

(мати (тато) і дитина стоять один до одного спиною. Задається питання. дитина кивком голови відповідає «так» чи «ні». Після чого мати дає відповідь у голос)

  1. чи любить ваша дитина манну кашу
  2. чи застеляє ліжко вранці ваша дитина
  3. чи любить вмиватися ваша дитина
  4. чи розказуєте ви казки на ніч своїй дитині
  5. чи любить ваша дитина виконувати домашні завдання

 

  1. чи любить чистити зуби ваша дитина
  2. чи допомагаєте ви виконувати домашні завдання свіїй дитині
  3. чи одягається ваша дитина сама
  4. чи подобається вашій дитині ходити до школи
  5. чи має друзів у школі ваша дитина


Вчитель: - А тепер всі випробування пройдено, і ми можемо приступити до довгоочікуваного посвяти у першокласників..! Я вітаю вас! Прошу дати клятву першокласника. Повторіть хором: "Клянуся!" 
Звучить фонограма.

 

1- й учень

Обіцяю не лінитись,

Добросовісно трудитись,

Педагогів поважати

І оцінки гарні мати. Клянусь!

 

2- й учень

Книги й зошити любити,

Берегти їх, а не губити.

Акуратним завжди бути,

Щоб нічого не забути. Клянусь!

 

3- й учень

Буду я в школі вчитись читати,

Гарно писати і рахувати.

Буду в альбомі своїм малювати,

Твори писати, вірші вивчати. Клянусь!

 

4- й учень

 На уроках не жувати,

Не дрімати і не спати,

І домашні всі завдання

На п’ятірки готувати. Клянусь!

 

5- й учень

Буду вчитись я сумлінно

І поводитись відмінно,

Щоб батьки могли радіти,

Що такі в них гарні діти. Клянусь



вручення дипломів.

Музичний номер
Після можна організувати в класі чаювання

doc
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
808
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку