Сценарій свята "Посвята в п'ятикласники"

Про матеріал
Посвята в п'ятикласники - цікаве і важливе свято для кожного учня, який переходить у школу ІІ ступеня. Тому знайомство із новими вчителями, колективом однолітків має бути цікаве та захопливе. Ось, наприклад, у вигляді презентації класу та цікавих змагань.
Перегляд файлу

 

 

Посвята в п’ятикласники

 

 

 

 

 

 

 

 

 Класний керівник. Добрий день, шановна родино! Ні, я не помилилась, сказавши саме так, бо думаю, що сьогоднішнє свято — це сходинка до нашого збли­ження, до родинного єднання. Адже іменини — це дійсно свято, на яке запрошуються найближчі, най­дорожчі люди.

П'ятикласники — це діти молодшого підлітко­вого віку. Саме в цей час відбувається інтенсивне формування особистості, значне зростання мораль­них та інтелектуальних сил, розпочинається перехід від дитинства до юності у фізичному, психічному й соціальному аспектах. І ще в п'ятий клас при­йшли діти, що вчилися в різних колективах. А за­раз вони об'єдналися в одну сім'ю і вже будуть разом до закінчення школи. Тому цей рік — це справді рік народження п'ятого класу.

На іменини п'ятикласники запросили своїх батьків, щоб вони краще пізнали сучасне молоде покоління та вчителів, щоб ближче познайомитися, а також щоб висловити всім слова вдячності, свої почуття, побачити одне в одному друзів..

 

Шановні гості й школярі!

 Всіх ми раді привітати!

 Всіх запрошуєм на свято!

 Буде посмішок багато,

 Буде радість, буде казка.

 Відпочиньте ви, будь ласка.

 

Ведуча.

Ми раді вас вітати на урочистому святі «Посвята у старшокласники». Сьогодні шкільна родина прийме нове поповнення. Ми приймаємо в наші ряди старшокласників – це учні 5 класу

 

Давайте гучними оплесками запросимо їх на сцену.

 

Уч.      У нас сьогодні іменини!

Гостей прийшло багато на гостини:

Учителі, і тата, й мами —

Усі найкращі друзі з нами.

Уч.  Буде кожен пам’ятать,

Як прийшли ми в п’ятий клас

Кабіненти, поверхи і коридори,

Інформації нової – море!

Тут не дивно й заблукати.

Але школа зустріла як мати

 

Уч.  Ми старанно i сумлiнно

Будемо вчитись на вiдмiнно.

Отакi в нас першi плани!

Ви, поправте, як не те!

І на нас уважно гляньте.

До вашої уваги - 5 клас ось це!

 

Уч . Школо рідна! Моя ти родино!

Моя ти весела маленька країно!

Ти іскри радості даруєш нам,

Пориви нашим незвіданим стежкам

 

Мальвіна.   Ай, ай!

Буратіно. У-у-у

Вед . Чому ви плачете?

Мальвіна. Ми хотали встигнути привітати п’ятикласників... А злий карабас-Барабас нам завадив.

ВедНе плачте. Що сталось?

Мальвіна. Нас відправилда до вас на свято сама мудра фея – Фея Знань. Вона дала нам ключик. Ключик не простий, а чарівний. Це – ключ знань, який відкриває двері усіх шкіл.

Буратіно. Без цього ключика життя в школі буде нецікавим, сумним. І Карабас-Барабас його вкрав.

Вед. Може ви підете до феї знань і порадитесь із нею?

К-Б. Привіт, мої любі, мої хороші. А що це вас так багато? А, до школи прийшли, вчитись захотіли? Не вийде у вас усе буде нецікаве і невеселе. Ключик-то у мене. Ой, та я вам подаруночки приніс! (кладе оцінки 1.2.3)

Вед. Дарма стараєшся, в нашій школі діти гарно вчаться і цих оцінок ми із собою ьрати не будемо. Краще поверни ключик і ми дозволимо тобі залишитись на святі.

К-Б. Я маю бути добреньким, правильним –преправильним, прерозумним? Ну це ми ще побачимо!

 

Презентація класу.

 

1.  Ми прийшли вас привітати,

І про клас наш розказати.

Про життя наше щоденне,

Не святе, а повсякденне.

 

2.    Діти ми усі веселі,

Кожен з різної оселі.

Маєм навики чудові,

Поважаєм рідну мову.

 

 3.    Ближче з нами познайомтесь,

Зрозуміть нас не відмовтесь.

Наші думки поважайте,

Що не так, то вибачайте!

 

4.   Свої здібності і силу

Розвиваєм раз у раз,

Щоби школі була втіха,

І щоб користь була з нас.

 

5.  В своїх помислах прямуєм

До добра і до краси,

Щоби бути сильні духом,

І чистішим від роси.

 

6.    Все, що рідне, хай нам буде

Найдорожче і святе,

Наша класная родина,

      Школа рідна над усе!

 

Пісня «Шкільний вальс»

 

7.    Клас наш звичайний,     

     Всі ми- фантазери,

Є тихі учні, а є дуже шумні,

Є посередні, а є дуже розумні.

 

8.  Ну а зараз, як годиться,

І всі про це знають,

Гордість класу наших учнів

Завжди представляють.

 

1.   Кожен учень має свої таланти —

С в нас гарні співаки,є і музиканти,

Є спортсмени, є гравці,є і інші фахівці.

 

2.   Є у нас у класі Куліш Люба

Полотно прикрасить, любить вишивання

Дівчина здібна, розумна і гарна

Часу ніколи не витратить марно.

У цеї рукодільниці горить усе в руках,

 Щось кроїть, щось вирізує, вся в голках і нитках.

Має справді вмілі руки, що не знають втоми й муки

 

1. Наша однокласниця добре навчається,

Все у неї завжди вдається

Ми її  малюнки розглядаєм

І очей не відриваєм.

Ну, а учні наші всі

Відгадають цю загадку

Це ж все про нашу

скромну, тиху дівчину —

Художницю Діану.

 

2. Не Кіркоров і не Лінда так співати вміють,

Лиш Вася і Марійка

Душу піснею зігріють.

Дівчинка Марійка — тоненька стеблинка,

І співає чудово!

У ніжну, і вродливу, юну і грайливу

Марійку нашу ми вітаєм,

Щастя її долі їй бажаєм!

Адже теореми, аксіоми, формули і цифри

Вчить завжди, не знає втоми,

Хоч вони й без рими.

 

1.Богдан в нас парубок моторний

    І хлопець — хоч-куди — козак!

балакучий, і проворний,

І зовсім хлопець не простак.

Він має друзів на всі боки

І зробить запросто уроки!

 

2.Тихий щирий Вітя наш

   І завжди привітний.

   Вірний друг і порадник

  Помічник дуже гарний

  вміє гарно малювати

 ще й задачу розв’язати

 

1.Хто не знає Роман в нас, 

Той, мабуть, не ходить в клас! 

Він — активний. він — веселий! 

він — у вічній каруселі.

І співак він, і актор,

    І найкращий він танцор!
 

2.    А Шушкевич Юра хлопець непоганий,

І в навчанні не профан, і товариш гарний.

Не дивіться ви на те, що характер з перцем —

Друга він не підведе, має добре серце.

 

1. Вася полюбляє в нас футбол

Вміють добре забить гол

Тому іноді він аж занадто спритний,

І чекає, щоб урок пролітав як спринтер!
Вчитель

Ось уже ви й підросли

Ходите в школу щоднини

Любите дуже книжки, ігри, різні свята

Але дуже важливо для дитини

Коли тато й мама є – родина свята

 

Уч. Рідні мами, рідні тата! Ми вітаєм вас на святі!

Ми вас любим щиро-щиро, Вам бажаєм щастя й миру.

 

Уч. Ви нас теж любіть, рідненькі,

Бо ми діти дорогенькі,

Хочем бути на вас схожі

І, як ви, такі ж хороші,

Хай же наше добре слово

Розцвітає веселково.

Класний керівник. Батьківський приклад, батьківське слово, батьківський наказ завжди служили законом для родини.

Тато й мама! Які дорогі для кож­ного із нас ці слова. Скільки в них тепла, щастя, радості, милосердя й доброти! Але чи завжди ми буваємо до своїх батьків доброзичливими, чи ро­зуміємо їхні мудрі поради, чи правильно реагуємо на їхні зауваження?

 

Уч. Ну і мама! Ну і тато!

Наче справжні дошкільнята!

Нічогісінько не знають

Смішно і сказать комусь,

 Бо щодня мене питають

Лиш одне «чому» й «чому».

  •                     Ти чому образив Віту?
  •                     Ти чому отримав двійку?
  •                     Ти чому прийшов так пізно?
  •                     Ти чому в шкарпетках різних?
  •                     Ти чому такий непослух?
  •                     Ти чому не стелиш постіль?
  •                     Ти чому це вірш не учиш?
  •                     А чому портфель без ручки?
  •                     І чому такий синець? Ох, настане мій кінець!
  •                     Не поясниш їм ніколи — Хоч би й дуже захотів
  •                     Треба їх віддать до школи
  •                     Хай питають вчителів

 

 «Домашній твір»

Автор Вітько-бідак страждає так,

Аж здригує ногами!

Він — за столом,

Він пише твір:

«Я помагаю мамі».

Старанно олівець гризе

Та супить брови грізно,

Але нічого — хоч умри —

До голови не лізе...

Так ось тихесенько зайшла

В його кімнату мама.

Мама   Вітюнь, будь ласка, в магазин Сходи за сірниками.

Син Ідея!

Автор Вигукнув синок, а мамі...

Син Ну й морока!

Сама іди! Я твір пишу —

Роблю важкі уроки.

Автор    І мама вийшла... А Вітько Швиденько пише в зошит.

Син       «Я в магазин завжди ходжу, Коли мене попросять...»

Автор      Хвилин за десять мама знов З'являється у дверях.

Мама    Вітюнь, картопельки начисть, А я зварю вечерю.

Син        Сама начисть.

Автор    Кричить Вітько.Та так, що ледь не лопне.

              Я твір пишу! Я — зайнятий!

              Сама вари картоплю!

Автор     Виходить мама, а синок Писати знов сідає.

 Син.   «Я мамі сам варю обід, Вечерю та сніданок...»

Автор Радіє син. 

Син Не твір, а люкс! Оцінка буде гарна!

Автор І геть не думає про те, Що він радіє марно...

Уч. Про всіх чудові знайдено слова

 І сказано прекрасного чимало,

Та слова тут про того ще нема,

Без кого б оце свято не звучало.

Уч.  Про вас, шановні вчителі,

Про вас, і мудрі, й справедливі,

Хто нам дає знання міцні

І сіє зерна доброти у наші душі ще незрілі.

 

Уч. Хоч іноді, як пустуни маленькі,

Бува, здіймаємо у класі галас, сміх,

Та хилимось до вас, немов до неньки,

 Бо знаємо, що нас ви любите усіх.

 

Уч. Бажаємо вам не бачить бід,

Не знати й крапельки нещастя,

Щоб вистачило на сто літ

Здоров'я, радості і щастя.

 

Уч.Ми будемо учитись на«відмінно»

І з поведінкою в нас буде все гаразд,

 Ви лише ставтеся до нас з любов'ю,

Хай в пам'яті лишається наш 5 клас!

1.  Лети мріє, до неба лети

І дзвінкою пісня хай буде завжди!

 

.Пісня «Світ шкільний»

 

Заходять казкові гості.

Фея 1. Ай, ай!

Фея 2. Чому ти плачеш?

Фея 1. Я хотіла встигнути привітати п’ятикласників… А злий чарівник…

Фея 2. Не плач. Що сталось?

Фея 1. Мене відправила до вас на свято сама мудра фея – Фея Знань. Вона дала ключик. Ключик не простий, а чарівний. Це – ключ Знань, який відкриває двері усіх шкіл. Без цього ключика життя в школі буде не цікавим, сумним. А чаклун його вкрав.

Фея 2. Може піти до Феї Знань і порадитись з нею?

Чарівник. Привіт, мої любі, мої хороші! А що це вас так багато? А, до школи прийшли, вчитись захотіли? Не вийде. У  вас все буде нецікаве та невеселе. Ключик-то в мене.

А я вам подаруночки приніс! (Кладе оцінки 1,2,3)

Фея 2. Дарма стараєшся, в нашій школі діти гарно вчаться і цих оцінок ми із собою брати не будемо. Краще поверніть ключик і ми дозволимо вам залишитись на святі!

Чарівник. Я маю бути добреньким, правильним-преправильним, пре розумним?

Ну це ми ще побачимо! Але щоб повернути ключик, необхідно виконати наші завдання.

 

Фея 1.Ще вчора ви були учнями початкової школи, а сьогодні стоїте на порозі великої основної школи. Сьогодні ви маєте поборотися  за право носити звання учня 5 класу основної школи. Розділимося на 2команди, в кожній 4 учні Вас чекають різні випробування. Судити будуть вчителі

Журі (Представлення членів журі).

 

 1.Конкурс «Новий розклад»

 У нашій школі призначена людина, яка складає розклад – ________. Це незвичайна людина, і тому вона вирішила все в школі переробити і переінакшити. Старі назви шкільних уроків їй страшно набридли. Так в шкільному розкладі замість «Читання» з'явиться «буквоскладання», а замість «малювання» – «фарбомарання».

 

Допоможіть їй придумати нові назви для таких уроків, як: математика, українська мова, література,  фізкультура, праця, музика.                                                                                                                                   

 

 2.Конкурс «Математика»

Кожній команді пропонується розв’язати завдання.

 

 З Києва у Львів помчав на «Volvo» підприємець Вася. Назустріч на велосипеді виїхав доцент Іван Петрович. Хто з них у момент зустрічі був ближче до Львова?

 

 Бюро прогнозів повідомило о 12 годині дня, що в Харкові в найближчий тиждень збережеться безхмарна погода. Чи можна чекати що через 36 годин в Харкові світитиме сонце?

 

 Кирило посперечався, що визначить, який буде рахунок у грі футбольних команд «Спартак» і «Динамо» перед початком матчу, і виграв спір. Яким був рахунок?

 

 Горіло п'ять свічок, дві згасли. Скільки свічок залишилося?

 

 3. Конкурс «Українська мова»

 

Один початкуючий поет якось вирішив вигадати короткі вірші про героїв мультфільмів. Але, мабуть цього дня у поета не було натхнення, і він не зміг закінчити жодної строфи. Він зміг вигадати лише перші дві строчки.

 

Спробуйте завершити ту роботу, з якою не впорався початкуючий поет, і придумайте останні дві строчки. А перші строчки строфи звучать так:

 

* Вінні Пух сказав одного дня:

« Більше меду не буду їсти я…»

 

 * Леопольд дивився у віконце,

   Там яскраво світило сонце…

 

 * Якось Гена з Чебурашкою

    Милувалися ромашкою.

 

* Вовк на зайця дуже злиться;

   Бо він його не боїться…

 

 * Карлсон в гості прилетів,

   Все вареннячко поїв.

 

4. Конкурс «Фізкультхвилинка»

 Вам потрібно вишукуватися в колону, але в певному порядку.

1)     По зростанню: від найвищого до найнижчого;

 

2)     В алфавітному порядку (за першою буквою імені);

 

3) За кольором волосся (від світлих до темних)

 

4)    Конкурс «Фізкультура»

 

Щороку в світі з'являється хоч би один новий вид спорту. Деякі з нових спортивних дисциплін, наприклад шортрек або фристайл, завоювавши популярність, включаються в олімпійську програму. Деякі, як метання апельсинів або мобільних телефонів, не зумівши завоювати прихильників, залишаються популярними лише в межах області або міста.

 

Спробуйте придумати новий вид спорту (його назву), який міг би вас прославити на весь світ.

 

Лише обов'язково передбачте використання в нових змаганнях трьох предметів спортивного інвентарю:

 

* Хокейна шайба, тенісна ракетка, акваланг;

 

* Баскетбольний м'яч, боксерські рукавички, велосипед;

 

* Ядро, хокейна ключка, мотоцикл;

 

 *Тенісний м'яч, лижі, жердина для стрибків у висоту;

 

 *Футбольний м'яч, штанга, легкоатлетичний бар'єр.

 

5.Конкурс «Трудове навчання»

 

 Кругла повітряна куля невеликого розміру схожа на голову. Правда, для повної схожості з головою ще не вистачає очей, вух, носа, губ і так далі. Спробуйте вирізати з паперу ті «частини  обличчя», яких не вистачає і наклеїти їх на повітряну кулю. В результаті проста повітряна куля найчарівнішим чином може перетвориться на голову…

 

Фея 2.  Молодці! Усі успішно пройшли наші випробування. Тепер ми бачимо, що ви гідні носити ім’я старшокласник

 

Чарівник.Молодці! Повертаю вам ваш чарівний ключик!

 Шановні наші друзі!

Дорожіть усім, що нині маєте,

Факел знань хай освітлює шлях.

Ключ до щастя в руках ви тримаєте,

Тож мужнійте на наших очах!

Урочисте вручення «Посвідчень п’ятикласника»

 

(Звучить пісня «І в вас, і в нас, хай буде гаразд»].

Класний керівник. Я не знаю, яка буде майбутня доля наших п'ятикласників, але дуже хочеться вірити, що всі вони стануть хорошими людьми. Зараз вони звичайні хлопчики й дівчатка. Вони безтурботні, веселі, повні енергії і сил. Вони, сподіваюся, вмі­ють дружити, мріяти, любити. Скільки доріг ще їм потрібно буде пройти в житті? Тому я хочу поба­жати їм удачі, світлого і прекрасного майбутнього. Ідіть до нього, мрійте про нього, трудіться для нього, і тоді воно обов'язково настане! Щастя вам, здоров'я, веселого настрою, доброго навчання! Щоб росли розумними, поважали старших, любили й за­хищали менших, щоб гарно вчилися на радість сво­їм рідним та близьким.

Бажаю удачі, добра і тепла,

Незгоди людські хай не чинять вам зла.

І тільки все добре в житті щоб велося,

Хай збудеться все, що іще не збулося!

Як сонце на небі щоденно сіяє,

Так щастя в житті вашім хай розцвітає!

Звучить лірична музика.

1

 

doc
Пов’язані теми
Класному керівникові, Сценарії
Інкл
Додано
21 серпня 2019
Переглядів
3099
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку