Сценарій Свята-проєкта обдарованих дітей "Ми талановиті!"

Про матеріал
Сприяти творчому розвитку особистості, розвивати пізнавальні інтереси дітей, уяву, пам’ять, увагу, виховувати естетичний смак і почуття гумору, прищеплювати любов до книжки, танцю, пісні, бажання вчитися.
Перегляд файлу

 

Свято-проект у 2 класі

«Ми талановиті!»

Мета: сприяти творчому розвитку особистості, розвивати пізнавальні інтереси дітей, уяву, пам’ять, увагу, виховувати естетичний смак і почуття гумору, прищеплювати любов до книжки, танцю, пісні, бажання вчитися.

Обладнання: мультимедійна презентація, костюм Феї, Кота у Чоботях, Клоунів, дівчаток-веснянок та хлопчика в українському вбранні; костюми для танцю «Мы маленькие звёзды!», іграшки для танцю «Прощавайте іграшки»; костюми для інсценізації казки; фонограми пісень та мелодій; роботи учнів, зроблені власними руками; стрічка-бігунець з аплікаціями та малюнками; для гри «Перепливи річку» - 2 довгі стрічки, 4-6 аркушів паперу; для гри «Хто сильніший» - 10  надувних кулькьок;  для гри «Знай своє місце» -  15 стільців, тоді участь у грі беруть 16 дітей.

    Зал прикрашений різнокольоровими надувними кульками, хлопчиком і дівчинкою в українському вбранні. Над сценою напис  «Ми талановиті!», на сцені хатка для казки, вазони.

ХІД  СВЯТА:  

                               Дитинство – перші сходинки до слави,

   До берега любові, до зорі.

   Знайдете щастя ви, тримаючись заграви,

   Спішіть, творіть, воно уже в дворі.

I:\DCIM\144_0519\IMGP9826.JPGПісня « Цьом-цьом» у виконанні учнів. 

 

 

 

 

 

 

 

Фея: Я, Фея Чарівниця, Королевою зовусь.

 І дівчата, і хлопята, всі мене у гості ждуть.

 І сьогодні, в День талантів, завітала я до вас,

 Ви прийміть мої вітання щирі, дружні в даний час.

 Хай чарівний світ казковий багатством сповнює серця,

 Доля стелиться щасливо до достатку і добра!

Фея:   Уявіть собі... якби люди зразу з’являлися на світ дорослими, якою б була наша Земля? Чи здавалися б моря такими синіми-синіми, гори високими, ліси чарівними і таємничими? Земля без дітей...Ні, уявити цього не можна. Хіба не для того виблискують калюжі, щоб малеча хлюпала по них босоніж? Хіба не для того змерзлі пташки злітаються взимку до вікон, щоб збудити у маленьких думах співчуття до живого, спонукати бажання допомогти слабшому ?..

I:\DCIM\144_0519\IMGP9830.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

ДІТИ:

  1. Дитинство, дитинство – найкраща пора,

Це вічності крила і море добра,

Це свято й дарунки, танок і пісні,

Буяння садків, що п’янять навесні!

  1.      Щебет ніжний, як гомін весняний,

Диво-доля дарує мені.

Той дарунок зі щастя зітканий,

Радість світла у кожному дні.

  1. В тому щебеті – молодість світу,

В тому щебеті – квітів розмай,

То окраса землі – наші діти,

То майбутнє твоє – рідний край.

I:\DCIM\144_0519\IMGP9832.JPGТанокПрощавайте, іграшки

 

I:\DCIM\144_0519\IMGP9837.JPG 

 

 

 

 

 

Фея:  Так хочеться вам показати, діти,

 Чарівний світ у крапельці роси,

 І ваше ніжне серденько відкрити

 Для радості, любові і краси!

Дитина:      З цвітіння трав, з чарівного світанку,

  Коли дзвенять пташині голоси,

  Із чистих рос, що землю миють зранку,

I:\DCIM\144_0519\IMGP9839.JPG  У цьому світі стільки є краси.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фея: Дійсно, наш світ наповнений безмежною красою, треба зуміти її побачити і показати іншим. Такими творцями краси , таланту та розуму є вихователі 2 класу, які з великим натхненням та ентузіазмом передають свої знання та вміння дітям.

 

 

 

 

 

 

 

 

        На сцену виходять 3 дітей:

  1. Може завтра, може нині

На догоду дням новим

Віддаєм цей світ дитині -  

Хай володарює ним!

  1.      Віддамо світанки сині,

Сто веселок, сто зірниць,

Віддамо повік дитині

Сто найбільших таємниць.

  1. Віддамо найбільшу владу

І зустрінем  новий день –

В світі стане більше ладу,

Більше сміху і пісень.

(до цих дітей приєднується весь клас)

     “Казкова подорож”

(Під ліричну  мелодію на сцену виходить Фея)

Фея:   А скажіть-но  ви любите мандрувати? Вам подобаються цікаві пригоди і веселі сюрпризи? (ТАК)

Фея:   А ще я знаю, що ви дуже талановиті, здібні та обдаровані  діти. І наша подорож допоможе вам розкрити всі ваші таланти. Сьогодні на вас чекають веселі зустрічі, захоплюючі пригоди, гарний настрій і безліч чудових сюрпризів. 

Фея:      Ви готові?  Наш потяг  вирушає до першої станції. Бажаємо успіху, чудового настрою і щасливої дороги.

(Звучить пісня «Паровоз Букашка»)

Фея:   Увага! Увага! Потяг прибув на Станцію Казкова!

  1. СТАНЦІЯ “КАЗКОВА”

(Звучить казкова мелодія, на фоні мелодії на сцену дитина у ролі Кота у чоботях. На слайді зявляється запис Станція “КАЗКОВА”)

 

 

 

 

 

Кіт у чоботях

I:\DCIM\144_0519\IMGP9841.JPG  Любі друзі, вас вітати

  Дуже радий я усіх!

  Привіт, хлопчики й дівчатка,

  Хай луна веселий сміх!

  А мені цікаво знати,

  Чи ви дружите з казками?

  Зараз будем мандрувати

  В світ казковий разом з вами!

 

 

 

“КАЗКОВА  ВІКТОРИНА”

«Вгадай казку»

 1. «Баба діда за сорочку, дочка бабу за торочку…»    ( «Ріпка»)

2. «Я не пила , я й не їла: тільки бігла через місточок та вхопила кленовий листочок, бігла через гребельку та вхопила водиці крапельку…»

(«Коза-дереза»)

3.    «А мишка бігла, хвостиком зачепила, яєчко покотилося, впало та й розбилося.» («Курочка Ряба»)

4. «Уліз ведмідь – семеро стало…» («Рукавичка»)

5.   У якій казці принцеса вкололась гострим предметом, що після цього трапилось?         ( «Спляча красуня» )

6.  Чим пригощала Лисичка Журавля? (Молочною кашею)
7.  Кого зробив дід із соломи? (Бичка)
8. Який казковий герой народився з горошини? (Котигорошко)
9.  Яка тварина прикинулася неживою серед дороги? (Лисичка)
10.  Хто викрав Івасика-Телесика? (Змія )

 

 

 

ДОПОВНІТЬ  ПАРУ”

  1. I:\DCIM\144_0519\IMGP9842.JPGБуратіно і ...(Мальвіна)
  2. Крокодил і ...(Чебурашка)
  3. Вінні Пух і ...(П’ятачок)
  4. Кіт Матроскін і ...(Пес Шарік)
  5. Лисиця Аліса і ...(Кіт Базіліо)
  6. Маша і … (Ведмідь)
  7. I:\DCIM\144_0519\IMGP9848.JPGКруть і …  (Верть)

 

“ХТО  БІЛЬШЕ?” (у грі беруть участь учні 3 та 4 класів) 

  • Ми всі дуже любимо казки, але не завжди запам’ятовуємо їхні назви. Завдання:  Пригадайте якомога більше назв літературних творів, в яких є числа.

 

 

 

 

З давніх-давен усі покоління захоплюються чарівним світом кзок. Саме через них малеча дізналась про правду і кривду, добро і зло, любов і ненависть, і хотіла бути схожа на улюблених героїв. Отже, і ми сьогодні з вами помандруємо по рядках казки на сучасний лад.

 

Теремок на новий лад”.  (Інсценізація казки)

 

 

I:\DCIM\144_0519\IMGP9853.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

I:\DCIM\144_0519\IMGP9850.JPG 

I:\DCIM\144_0519\IMGP9858.JPG 

 

 

 

 

 

 

I:\DCIM\144_0519\IMGP9859.JPG 

 

I:\DCIM\144_0519\IMGP9866.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

I:\DCIM\144_0519\IMGP9868.JPG 

I:\DCIM\144_0519\IMGP9870.JPG 

 

 

 

 

 

 

I:\DCIM\144_0519\IMGP9879.JPG 

I:\DCIM\144_0519\IMGP9878.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фея:   Увага! Увага! Потяг  вирушає від  Станції Казкової. Прохання до пасажирів зайняти свої місця.

(Звучить пісня «Паровоз Букашка»)

Фея:  Потяг прибув на Станцію Пісенна!

  1. СТАНЦІЯ “ПІСЕННА”

(Звучить мелодія-веснянка, на фоні мелодії виходять Дівчатка-веснянки. На слайді запис Станція “Пісенна”)

Дівчатка-весняночки

   Привіт! Ми раді вас вітати,

   Дітей веселих зустрічати!

   Ми з святом щиро вас вітаєм,

   Давайте разом заспіваєм!

 

 

Пісня “Будем козаками

I:\DCIM\144_0519\IMGP9881.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

Фея:   Чудово! Молодці! Але наша подорож триває. Рушаємо далі!

(Звучить пісня «Паровоз Букашка»)

Фея:   Увага! Увага! Потяг  вітає Станція Старанні пальчики!

3. СТАНЦІЯ “СТАРАННІ  ПАЛЬЧИКИ”

(На слайді запис Станція “Старанні пальчики”. Виходять два учні класу)

1-ий учень. Взяв до рук я молоток,
Цвях вбиваю “ток-ток-ток”.
Дошку взяв я - і пила
В діло з радістю пішла.
Годівницю я майструю –
Всіх птахів я нагодую!

2-га учениця. Фарби дасть мені матуся,
Малювати я учуся.
Намалюю рідний край –
Дім в селі, ставок і гай,
Синє небо, жовте сонце
Загляда до нас в віконце.

Фея:   На цій зупинці ви розкриєте ще одні свої таланти. Поділитесь красою, створеною власними рученятами.

(Звучить пісня «Я рисую на окне», на фоні пісні на слайдах демонструються роботи учнів класу. А учні стоять на сцені з роботами в руках.)

I:\DCIM\144_0519\IMGP9886.JPG 

I:\DCIM\144_0519\IMGP9883.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фея:   Супер! Ви справжні таланти! Мені дуже сподобались ваші роботи, глядачам, сподіваюся, також. А наш потяг  вирушає до наступної станції.

(Звучить пісня «Паровоз Букашка»)

Фея:   Потяг  прибув до Станції Танцювальної!

 

4. СТАНЦІЯ “ТАНЦЮВАЛЬНА”

 

(Звучить весела  українська мелодія, на фоні мелодії виходить хлопчик в українському одязі і танцює. На слайді Станція “Танцювальна”)

 

 

I:\DCIM\144_0519\IMGP9887.JPGЗакрутилось, завертілось,
Танцювати всім схотілось.
Немов метелики на полі,
Кружляють пари на танцполі.
Хоч півсвіту обійдеш,
Краще танців не знайдеш.

 

 

 

 

 

Учні 2-го класу виконують танок «Мы маленькие звёзды!»

I:\DCIM\144_0519\IMGP9888.JPGI:\DCIM\144_0519\IMGP9889.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фея:   Ну і молодці! Справжні Зірки! Такі яскраві і неповторні! А потяг  вирушає від  Станції Танцювальної. Прохання до пасажирів зайняти свої місця.

 (Звучить пісня «Паровоз Букашка»)

Фея:   Увага! Увага! Потяг прибув до кінцевої Станції. На цю станцію бажають потрапити всі малюки. І називається вона Ігрова.

5. СТАНЦІЯ “ІГРОВА”

(Звучить весела мелодія, на фоні мелодії виходять Клоуни.

На слайді Станція "Ігрова”)

Клоуни разом: Привіт усім!

Перший: Любі гості, добрі люди,

  Смійтеся на повні груди.

I:\DCIM\144_0519\IMGP9891.JPG

 

Другий:      Добрий сміх не б’є, не мучить,

  Він на світі жити учить.

Разом: Сьогодні не має ніхто сумувати,

  Давайте ж разом будем грати!

 

 

 

ІГРИ

  1. I:\DCIM\144_0519\IMGP9893.JPG“Перепливи річку”.  (для дівчаток) Стрічками відзначені береги річки. Замість плотів – аркуші паперу. Завдання: ставши ногами на аркуші паперу, переплисти річку від одного берега до іншого. Виграє той, хто швидше дістанеться протилежного берега річки.

 

 

 

I:\DCIM\144_0519\IMGP9895.JPG

  1. “Хто сильніший”.  (для хлопчиків) Хто швидше надує кульку так, щоб вона тріснула.

 

 

 

 

 

 

 

I:\DCIM\144_0519\IMGP9899.JPG

 

  1. “Знайди своє місце”.  (для всіх діток)  Робимо коло із 15 стільців. Участь у грі беруть 16 дітей. Поки грає музика, діти танцюють довкола стільчиків. Коли зупиниться музика, діти сідають. Кому не вистачило стільця, той вибуває. Виграє той, хто залишиться останній.

 

ФІНІШ

(Під ліричну  мелодію на сцену виходить Фея)

 

ФЕЯ:

  Друзі, ми раді, що з вами зустрілись,

  Скажіть: у дорозі ви дуже стомились?

  Нам весело з вами було мандрувати

  І свято талантів в гурті святкувати!  

 

 

Разом з Котом у чоботях, веснянками, клоуном та танцюристом. 

 Аж ось настає прощальна мить,

 Тож будьте здорові і хай вам щастить!

Виходять на сцену помічники на станціях

(під час їхніх слів виходять всі учасники свята)

Кіт у чоботях:  Зростай, дитино, на землі своїй,

  Мов квітка рання у дощі травневім,

  І ніжним промінцям радій,

  Що на землі дарує сонце дневі.

Веснянка:     Радій усьому, що Господь дає,

  Нехай душа купається в розмаї.

  Народові своєму вірним сином будь

  І знай, що іншої Країни в нас немає.

Танцюрист: Дай вам, Боже, днів щасливих,

  Дай добра, здоров’я, сили,

  Дай любові, згоди, втіхи,

  Змоги дай життю радіти.

РАЗОМ  - На многії і благії літа.

Всі разом виконують пісню «Ми – щасливі діти»

 

I:\DCIM\144_0519\IMGP9902.JPG 

 

 

I:\DCIM\144_0519\IMGP9903.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Завантаження...
docx
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
1330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку