Сценарій свята "Прощавай, 1 клас"

Про матеріал
Сценарій призначений для організації свята в 1-му класі. Розробка може бути корисною учителям початкових класів, організаторам позакласної роботи.
Перегляд файлу

Прощавай, 1 клас!                                                                   

 

Квест-гра

 

Вчитель. Школа – просте, звичайне слово, яке щодня ми повторюємо. Але скільки найкращих спогадів воно таїть у собі!

Скільки пов’язано з ним вдячних перемог і звернень у кожної людини!
Уже скоро пролунає дзвінок, який сповістить, що закінчився ще один навчальний рік. Як одна прекрасна мить, пролетіли місяці навчання і для наймолодших школярів – першокласників.

Ранкова зустріч

Привітання

(Діти стають у коло і хором промовляють)

Давайте привітаємось,

Давайте посміхнемося,

Давайте в очі глянемо,

І нам тепліше стане.

Раз рука,два рука,

Раз плече, два плече.

Голова вліво, вправо подивилась,

Посміхнулась, привіталась

Добрий день!

 Рефлексія

Вчитель. Подумки побажайте собі і своїм друзям те, що хочете на сьогодні, зберіть побажання і гарний настрій у долоньки і дмухніть на всіх.

Наше змагання буде проходити у формі квест-гри, у якій будуть брати активну участь наші першокласники.

 Отже, перевіримо ваші знання, які ви отримали в 1 класі. Що ж, розпочинаймо! Наша квест-гра буде складатися з 6 станцій. Готові?

Для того, щоб виконати завдання, нам потрібно об’єднатися в групи. Для кожної групи потрібно буде виконати завдання на 6 станціях і зібрати частинки пазла. Кожна група отримає свій маршрутний лист, за яким потрібно рухатись.

Робота в групах

Вчитель: А зараз я підійду до кожного, щоб ви вибрали стрічку. Об’єднайтеся у групи за кольорами. Кожна група має свого супроводжуючого (батьки), який детальніше ознайомить вас із правилами гри. Бажаю вам успіху!

                                                         Квест - гра

1станція «Гімнастика розуму»
Учасники стають в одну шеренгу. За командою по черзі називають птахів. Хто не називає птаха протягом 5 секунд, виходить із гри і займає своє місце за столиком.

Якщо діти впорались із завданнями, вони отримують частинку свого пазла і підказку щодо місця розташування наступної станції.

 

2 станція «Рахівничок»
Діти працюють з лего

4 + 5 – 3 = ? (6)                     7 + 3 – 4 = ? (6)
10 – 7 + 2 = ? (5)                   1 + 5 – 2 = ? (4)
2 + 5 – 3 = ? (4)                     4+ 4 – 0 = ? (8)
1. Сім цукерок Толя мав
Дві цукерки мамі дав.
Дві – малій сестричці Олі
А лишилось скільки в Толі? (3)
2. П’ять берізок, дві смерічки
Зеленіють над потічком
Біля них одна ялина…
Скільки всіх дерев? Скажи-но (8)
3. Було у Маринки
Сім ягід малинки.
Шість ягідок з’їла, 
А скільки лишила?
4. Маса гуски на одній нозі – 2 кг, 
Якою буде маса гуски якщо вона
Стане на дві ноги? (2 кг)
5. На лісовій галявині росло 3 білих гриби, 2 лисички, 4 мухомори. Скільки грибочків ви покладете у свій кошик? (5)

Якщо діти впорались із завданнями, вони отримують частинку свого пазла і підказку щодо місця розташування наступної станції.


3 станція «Склади слова з ЛЕГО»

Розгадати загадки. Слово-відгадку скласти за допомогою lego.

Учні отримують набір lego, на цеглинках написані букви. Діти мають скласти слово-відгадку.

1. Хто в ліс приходить рано,

Кожне дерево огляне,

Всякий звір до кого звик?

Ну, звичайно ж, це...  (ЛІСНИК)

2. Навесні веселить,

Влітку холодить,

Грибами, ягодами обдаровує,

Восени засинає,

Навесні знову оживає. (ЛІС)

3. У батьків дві рідних кровинки:

Дочка і … (СИН)

4. Вночі кожній людині сняться кольорові і цікаві … (СНИ)

5. Я дуже люблю яблука. Вони бувають червоні і зелені, солодкі і … (КИСЛІ)

6. Буває березовий, яблучний, мультифруктовий, томатний – це … (СІК)

 

ЛІСНИКЛІС, СИН, СНИ, КИСЛІ, СІК

Якщо діти впорались із завданнями, вони отримують частинку свого пазла і підказку щодо місця розташування наступної станції.


4 станція «Торбинка запитань»
Вчитель по черзі зачитує запитання із торбинки учасникам конкурсу.

1. Скільки кольорів має веселка?
2. Після весни настає…
3. Зима білого кольору, весна…?
4. Найбільша річка України?
5. Столиця України?
6. Якщо сьогодні вівторок, то завтра…?
7. Суниці – це ягоди, а опеньки - …?
8. Калина – кущ, а верба - …?
9. Як називається книжка, з якої діти вчаться читати?
10. Після літа настає…?
11. Які ти знаєш пори року?
12. Січень – це зима, а травень - …?

Якщо діти впорались із завданнями, вони отримують частинку свого пазла і підказку щодо місця розташування наступної станції.


5 станція «English»
Cкласти літери в алфавітному порядку (алфавіт буде на локації)

Якщо діти впорались із завданнями, вони отримують частинку свого пазла і підказку щодо місця розташування наступної станції.

 

6 станція «Чи уважний ти читач ?» 
Назвати казку, в назві якої є число. 
«Вовк і семеро козенят» 
«Троє поросят» 
«Білосніжка і сім гномів» 
«Про три гроші» 
«Дев’ять братів сіроманців» 
«Про царівну та сім богатирів» 
«Алі-баба і сорок розбійників» 
«Три горішки для Попелюшки» 
«Десять братів і сестриця Галя» 
«Дванадцять місяців» 
«Три міхи хитрощів» 

На фліпчарті багато казкових героїв на магнітах, потрібно скласти дві казки («Троє поросят», «Колобок») і вилучити зайвих  персонажів.

Якщо діти впорались із завданнями, вони отримують частинку свого пазла і підказку щодо місця розташування наступної станції.

Вчитель: Всі команди великі молодці! Ви пройшли всі випробування, на відмінно виконали всі завдання, залишилось останнє – відкрити скриню. Для цього кожній команді потрібно скласти пазл і сказати своє кодове число.

(Діти складають пазли  і оголошують результати)

Вчитель: Діти, я вас вітаю! Я з гордістю можу сказати, що ви уже 2 клас! Але перед тим як завершити наше свято, давайте пригадаємо як пройшов наш перший рік у школі.

Виступ дітей

 

Наші любі мами і тата!

Ми вам будем звітувати,

Що за рік навчились в школі,

Щоб потішить вас доволі!

 

Пам’ятаю… як на уроці перший раз!

Увійшла вчителька до нас, а я не знаю,

Сидіти треба, чи вставать?

 

А було й таке, що до школи я йшов,

А портфель вдома забував.

Учитель питає: – «Де зошит?»,

 – Забув! Спасибі скажіть, що хоч сам я прибув!

 

Олівці, кораблики, ляльки,

Різні машинки і бей-блейди,

Фанти від цукерок і їду,

Бо інакше у школу не піду!

 

До успіхів було далеко,

Нам заважали балачки.

І виявилось – ой нелегко

Писати палички й гачки!

 

Та поступово ми звикали

Тримати ручки й олівці.

Вже нас уроки не лякали,

Ми часто чули: «Молодці!»

 

За час навчання в першім класі

Ми вивчили 33 літери рідного алфавіту,

Що допоможе нам вивчити інші мови світу.

 

Це перший крок, попереду ще 11 таких кроків.

Тож треба разом нам триматися за руки!

Вчитель. Дорогі діти! Шановні гості! Наше свято добігає свого кінця. Ми щиро вдячні тим, хто завітав на наші перші жнива. Сподіваюся, що зібрані зернятка знань проростуть рясним урожаєм у майбутньому, а тепло сьогоднішнього свята залишиться у серцях наших дітей назавжди! Дякуємо за увагу.

 

Подяка вчителя дітям і батькам, фотографування, частування.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, Сценарії
НУШ
Додано
23 березня 2023
Переглядів
1073
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку