Сценарій свята випуск з початкової школи

Про матеріал
Сценарій випускного ранку з початкової школи.Вірші,пісні,танці,гуморески,жарти.
Перегляд файлу

1

 

Добрий день, шановні гості!

Раді вас вітати!

Всім бажаємо здоров’я

Й щастя повну хату!

 

Сьогодні  4 червня. Чудовий день! Сонце ваших посмішок світить яскраво. Настрій безхмарний. До нас рухається теплий фронт щирих і добрих слів. Можливі громові розкоти сміху з поривами оплесків і рідкісний поперемінний дощ із сліз радості і печалі. Температура повітря зігріває серця, піднімає настрій, а легкий вітерець розганяє хмари смутку і дозволяє насолоджуватися життям. Бажаю сповна насолодитися святом.

 

    Тож , давайте зустрічайте тих, хто творитиме майбутнє, чиї імена звучатимуть по телебаченню, про них напишуть у газетах. Ними гордитимуться вчителі Білоколодязького ліцею, адже перші кроки до успіхів вони зробили саме тут. Запрошуємо до святкової зали наших випускників 4 класу. (перераховую всіх учнів, які заходять до зали).

 

1. Анюта вдома помічниця. 
І коли вона встигала вчиться? 
У дворі веселі діти, 
І город в порядку, й квіти! 

 

2. Світле  волосся,

Очі як жаринки,

За нею  початкова школа сумуватиме

Кожної хвилинки Курочка Дар*я

 

 3. .Танюша – дівчинка спокійна,

Старанна, ввічлива, надійна.

В класі всім допомагає,

Танцює гарно і співає.

 

4. Дана – дівчинка старанна,

Дуже добра і слухняна.

З радістю всім допоможе,

Зробить все, що тільки зможе. Якушевська Юлія

 

5. Вірш напише, поспіває, Носков Євген
З хлопцями в футбол пограє, 
Ні на мить не засумує! 
Ще й усіх сфотографує! 

 

6. Навчанням з радістю займається,
краще сонечка всміхається.
Така дитина – справжнє щастя.
Це підтвердить Канівець Настя

 

7. Ім’я Оксана

Означає гостинна.

Вона знає все про шкільну науку,

Та не знає лиш одне, як  здолати лінь і скуку.

 

8. .Не сумує, а радіє.
Всіх навчить тому, що вміє.
Задачу вирішить він враз,
І жарт придумає на раз.

Майбутнє з комп’ютерами

Пов’язать планує

І про це він не жартує

Хоч такий скромненький
вже зовсім не маленький –Грюков Вадим

 

9.Дівчина щира, уміла

Руки трудящі, невтомная вдача

Дічина мрія-

Це перед нами Софія Бруєва

 

10. Якщо хочеш відпочити,

Гарно погуляти,

Треба до нашого Сергія

 В компанію вступати.

 

 

11. Валерія Багнюк дівчина красива, 
Як ніхто вона смілива! 
Не завжди бувала в школі, 
Знає справжній присмак ВОЛІ! 

 

12. Артем Шадманов – хлопець показний.
До усього має  хист.
Порядний,  чесний і відкритий-
Цим усім він знаменитий.

 

13. Пролетіла чутка містом :

Стане Валерія  економістом

Ще прохання потрудитись

І батькам своїм вклонитись!

 

14. Артем вміє добре потрудитись. Титаренко
Йому ніколи учитись. 
Любить Артем спілкування 
Увільний час й під час навчання. 

У футбол Олександр грає, 
Гол в ворота забиває, 
Вміє всіх розвеселити,

Вдало комплімент зробити

 

15. Ну а це в нас Бондаренко Поліна,
Гарна дівчинка-перлина.
Любить гратись і співати,
Іноді – книжки читати.
Весела, радісна і говірка,
Тендітна, ніжна і струнка.

 

16 Іван сьогодні скромний і спокійний,

А завтра офіціант він перспективний.

Дівчатка, - зупиніться і

До Івана придивіться.

 

17. Добра дівчина, спокійна, 
І, як друг, вона надійна! 
З бісеру робить красиві квіти

Кожен готовий їх купити. Прасол Валерія

 

18. Є у нас також «чомучка»,

Він – страшенний балакучка.
Про все багато знає,
Всіх він любить і повчає.
Це – хлопчина неймовірих емоцій і мрій
Холодовіч  Ілля

19. Ніде правдоньки ховати: 
Любить у всьому порядок тримати

Трохи почитати, інколи порахувати.
Погоріла Марія - ось,як її звати

20. .Касенич Ліда -дівчина хоч куди,

Хоч до рани приклади.

Дуже добра і терпляча,

Має вона спокійну вдачу

 

21. . Техніка – його стихія! 
Комп*ютером  Олександр добре володіє
Він веселий і кмітливий, 
І сьогодні теж щасливий!

Програмістом мріє стати

З неба зірочку дістати.

 

22. Тиха, мила і привітна,

Дівчинка хороша, світла.

В дружбі щира й бездоганна

Ця Демко Олександра.

 

23. .Довга в Ангелінки коса, 
Спокій – теж її краса! 
Всім би Ангеліни рівновагу! 
Хлопці, ви зверніть увагу! 

24. Оля Замашнюк
Добра, ніжна, як хмаринка.
Щедра, щира і старанна,
І працює непогано.

25 Клочко Олексій – чемний і старанний,
Вміє щиро він дружити.
Слухняний і веселий дуже,
Ні до кого не байдужий.

26 . А Ростик в нас Олійник,
Все біжить він, а не ходить.
В усьому любить верх тримати
І уроки пропускати.

 

27 Юля Семенець

З радістю всім допоможе,

Зробить все, що тільки зможе.

Любить і футбол, і скутер, 
Ну, звичайно ж і комп’ютер, 
В музиці порозчинятись, 
Тільки нею не займатись! 

28 . Пімінов Нікіта у футболі знаний,
Вчиться досить непогано,
А товариш він прекрасний.
Словом, Нікіта – хлопчина класний!

 

29 Влад Костоглодов  хлопець хороший,

Вміє добре рахувати гроші

Знає цікаві новини

З якими ділиться щохвилини.

 

30 Блошенко Олександра – гарно вихована дитина.
Самовіддана, терпляча,
Має добру, гарну вдачу.
Оптимізму не втрачає,
Сварок ніколи не починає. 

 

31   Давид Мокрополов  в нашім класі -
Символ скромності й краси.
Любить все неординарне,
Мріє про життя безхмарне.

 

32. Гаврюшенко Валерія

Добра дівчина, спокійна, 
І, як друг, вона надійна! 
Дуже гарні очі має! 

Завжди всім допомагає.

 

Вчитель

 

Перед нами –Веселий!

–Дружній!

–Пустотливий!

–Дуже галасливий

Але опанувавший усі науки початкової школи... 4 клас

 

1.Давно-давно тому, чотири роки,
Коли осінні дні були,
Почулись в школі тихі кроки:
Це ми у перший клас прийшли.

 

2.Читати трошки ми вже вміли,
Писати ж зовсім не могли.
Батьки нас рахувати вчили, –
Такі маленькі ми були!

 

3.Ще довго літери вивчали
І по складах ледь-ледь пливли…
Колись на пальцях рахували,
І до мільйонів аж дійшли!

 

4.Тепер же нас і не впізнати,
Бо скільки знань ми здобули!
Писать навчилися, читати,
Чотири сходинки пройшли!

 

5.А ще згадаємо, хлоп’ята і дівчата,
Всі вісім сотень днів важких?
Нехай почують мами й тата,
Чого ми вчились тут без них.

 

(Пісня на мотив Н. Корольової «Маленькая страна»)

Є за річками,за лісами

Затишний рідний дім.

В ньому ми всі росли з роками

І подружились в нім.

Та дуже швидко час спливає

Всі ми одна сім’я,

Нас рідна школа об’єднає

В коло, де ти і я.

 

В світі вона одна, в світі вона одна,

Школа Білоколодязька привітна

       З друзями нас єдна. –2 рази.

Вивчили ми всього багато

Віршів, пісень, казок,

І поспішали як на свято

На кожен свій урок.

Вже зазирає цвіт каштана

В сонячний рідний клас,

Знаю ми ще дружніші станем,

Не забувайте нас.

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель. Давайте згадаємо, як все почалося,пройдемо тими першими стежинами, наші перші кроки та роки навчання в початковій школі.

 

6.Перший клас, наш перший клас!
Скільки справ зустріло нас!
Треба фрукти рахувати,
По складах книжки читати.

 

7.А письмо – це справжні муки:
Від напруги ниють руки!
Вам би, пальчики-билинки,
В ляльки гратись, у машинки !
Та коли ж? Весь час веди
Знаки, літери, склади!…

 

8.- Це  ж  чому  вночі Тетянка 

Прокидалась  10  раз?

Та  тому,  що  рано- вранці

Вперше  йшла  у  перший  клас!

  • Я  тепер  не  просто  Таня

А  справжнісінька  школярка.

В  портфелику – зошит,  книжка,

Вдома  залишилась  лялька.

На  годиннику  лиш  «три»

Пробудилась  я  вночі.

За  хвилиночку  оділась, 

До  дверей  біжу  мерщій.

Мама  встала – і  за  мною,

Зупинила, роздягла.

Розбудила  всіх  я  в  хаті:

Брата,  татка,  дідуся,

І  до  школи  готувалась

Цілу  ніч  уся  сімʼя

 

Вчитель. За рік навчання в 1 класі ви навчилися не тільки читати,писати,а й слухати, стали серйозними і трішечки дорослими.А були ж такими незнайками!

 

9.Я  на  уроці  перший   раз!

Тепер  я  учениця.

Зайшла  учителька  до   нас –

Не  знаю,  як  годиться.

Сидіти  треба  чи  вставать?

Поняття  я  не  маю.

Мене  до  дошки  просять  йти –

Я  руку  підіймаю.

Нам  книжки  нові  роздали.

Та  ж  я  ще  не  читаю.

А  на  дзвінок,  що  кличе  в  клас,

Уваги  не  звертаю.

Я  на  уроці   перший  раз.

Тепер – я  учениця.

Я,  навіть  правильно  сиджу,

Хоч  дуже  не  сидиться.

 

Вчитель.Дуже ви хотіли носити гарні портфелики,але й з улюбленими іграшками також не могли розлучитися. Тому до школи носили повнісінькі портфелі.

10.  Олівці,  кораблики  і  ляльки,

Різномарочні  машини  й  літаки,

Фанти  від  цукерок,  ще  й  їду,

Бо  інакше  в  школу  не  піду.

Для  захисту ще  й  автомата,

А  ви  кажете  книжки….

Куди  вже  брати?

Вчитель. Так – так і їжі лежало половина сумки, бо основне для мами-щоб її миле дитятко не зголодніло.

11.В портфелі яблучний пиріг

Смачно пахне, як на гріх.

Ні, не здамсь я пирогу.

Я увагу бережу!

Берегла, берегла – не змогла,

Бо забрав мою увагу

Той пиріг смачний на славу.

Що ж у зошиті писати?

І у кого б то списати?

Елементи букви Ю?

Та хіба ж це буква Ю?

Я її не впізнаю.

Й взагалі, зараз заплачу

І наплачуся, як слід!

А чи не зробить інакше,

Чи не з’їсти той пиріг?

Вчитель. Дуже  важко   вам  спочатку  давалося  письмо.  Ви  так  старанно  виводили  палички,  овали,  а  вони  чомусь  виходили  з  рядочка,  штовхали  одна  одну,  виходили  криві.  І  в  цьому,  звичайно,  були  винні  ручки,  що  не  слухали  маленьких  пальчиків.

12.Що  писати треба чисто,

Дуже добре знає всяк.

Тільки ручку норовисту -

Не приборкаю ніяк.

Раз у раз її навчаю,

Ледь не плачу од відчаю,

Бо абияк дряпає,

наче курка лапою!

    Ой, та ручка! Їй, невірній,

    Мабуть, всоте говорю:

- Знай, що я також настирний,

- Я тебе таки скорю.

Кинеш свій поганий норов,

Не ганьбитимеш мене,

І мені не буде сором

за письмо твоє брудне!

13. Я згадав, як перший раз

Я прийшов у перший клас.

Писати палички не міг –

Усі кривулі, як на сміх.

Але я їм не здавався!

Працював, щодня старався!

Тратив сили я не марно,

І тепер пишу вже гарно!

14. Каліграфія моя

    Вже мене замучила!

    Я виводжу кожну букву,

    А вона все кручена.

 Я дивлюсь на свої букви.

   Кулак їм показую:

- Ану, станьте гарно в ряд,

   Бо всіх понаказую!

 

Вчитель. Але час іде дуже швидко і згодом всі діти з гарними успіхами перейшли до 2 класу.

 

15.Другий клас. Пішла таблиця.

І ночами стала сниться.                             

Ми її вчимо, вчимо –

На уроках «горимо»!

 

16.Різні дії як насіли –

Розібрати немає сили! 

Додавання,віднімання-

Жарти,мінімум старання,                            
А от множити, ділити –

Годі, браття й говорити.

 

17.Стали в ряд частини мови

Як багато, чесне слово!                              

Як би тут не розгубиться

І хоча б чогось навчиться.

 

Вчитель. Коли  наші  школярики  поверталися  додому,  їх  з  нетерпінням  чекала  вся  сімʼя.  А особливо  їхні  оцінки.  А  вони були  різними.

18 .Вертаються школярики із школи додому

Стільки втіхи,стільки щастя малому й старому.

Тато, мама дожидали,а кого й бабуся.

А як хто, то може втішив старого дідуся.

Зустрічають,оглядають: чи великий виріс?

Чи не схуд? А що з науки наш хлопчина виніс?

 

Вчитель. А приносили наші школярики різні оцінки. Час  минав.  Маленькі  пальчики  вже   вміло  виводили  літери,  цифри.  Тому  у  зошитах  вже  стали  появлятись  гарні  відмітки.  І  школярик  чекав  винагороду.

19.Принесла  Наталка  перший  раз  оцінку.

То-то  радості  було – принесла  п’ятірку!

Знала  вулиця  уся  і  села  навколишні,

Що  Наталочка  мала  дуже  гарно  пише.

І  бабуся  з  дідусем  дарунки  готують:

Кін дери  і  шоколадки  внученьці  дарують

А  Наталочка  щодень  все  краще  читає,

Лиш  додому  на  поріг – вже  на  приз  чекає.

От  і  пенсія  скінчилась,  скінчилась  зарплата.

Ні  копій очки  нема  ні  в  мами,  на  в  тата.

 Через  ті   пʼятірочки  всі  збанкротували.

Швидше  б  вже  канікули, щоб  щось  назбирали..

Або ввели інфляцію на тії оцінки,

Бо в гаманці залишились лиш з бубликів дірки.

 

От і скінчились дні навчання в школі,
Дитинство мали тут усі своє.
Чудово ж як, що завжди в нашій долі
Чарівна музика і танець є!

 

У школі ми навчились танцювати,
Передавати в рухах почуття.
Навчились перемогу здобувати,
Тому сміливо йдемо в майбуття.

 

А танець нас завжди мобілізує,
Дає наснагу, силу до життя.
Душа, як тільки музику почує,
Танцює аж до самозабуття…

 

Й летить увись захоплено до мрії,
І до людей несе любов палку.
Збуваються всі сподівання і надії,
Як серце чує музику дзвінку.

 

У танці сила, радість, щастя жити,
Краса, натхнення, світлі почуття…
Ми теж красу покликані творити,
Бо танець і для нас — це є життя!

 

Танок «Ягода –малинка»

 

Вчитель: третій рік навчання в школі  підросли ви,як ніколи

21. Ось і третій рік ми в школі.а сюрпризів ще доволі.

Цифри вирівнялись строєм,як солдати перед боєм,

Грізно потяги гудуть,пароплави все пливуть,

Треба шлях порахувати,звідки час і відстань взяти?

Казка,вірш,оповідання увесь час ведуть змагання.

22. І читання далі мчить:
В ньому майже кожна мить.
Відкриває шлях в світи,
Там де не були я і ти.

 Так, так, так, це все було

  Як же швидко все пройшло.

23. .Ой, нема де правди діти

     Було різне серед нас:

     Той у школі звик шуміти

     Той не хтів уроки вчити,

      Той запізнювався в клас.

24. І на уроках зовсім не сиділось

І задачі розв*язувати чомусь не хотілось

І не слухалися букви,плутались в диктанті

Куди ж то поділися наші вже таланти?

 

25.Учитель  питає: - Де  зошит?  Забув…

Спасибі  скажіть,  що  хоч  сам  я  прибув.

Сестричка  і  мама  біжать  на  навчання,

А  татко,  ледь  світ,  поспішає  в  приймальню.

Мене,  як  завжди,  він  з  собою  узяв,

У  школу  завів,  перезув,  причесав.

Забули  ми  зошит,  забули  Букварик,

Який  же  із мене  тепер  вже  школярик?

  • Затям  собі,  татку,  щоб  не  забувати,

Ще  звечора  сумку  будеш  готувати!

Веселі смішинки.

Плететься учень до класу: червоний, мокрий! Падає на стілець, стогне:

  Ой, не можу, зараз вмру!

Підходить хлопчик, питає:

  Петрику, що сталось? Тобі погано?

  Ой, нема чим дихати, вмираю...

— Ти захворів?

 — Не можу, ой, ой, змучився....

  Може, додому підеш?(Учень одразу сідає рівно).

  Ти що? Чуєш дзвоник на урок? Ось на уроці і відпочину.

– Чим  відрізняються  свійські тварини від диких ?

–Дикі  тварини  нікому  добровільно не віддають молоко та яйця.

 

Скрутне положення

         Віто , скільки сім на сім?

         Та, здається, 47

         Ну, а вісім на чотири?

         Небагато — 44.

А пізніше у спортзалі

Віта подругам казала:

         В нас скрутне положення,

Бо таблиці множення

Наша вчителька не знає,

Кожен день мене питає.

 

 

20.Ми трудились що є сили,

Цінне все, чого навчили                            

Всю програму вже пройшли,

Другу висоту взяли!

 

 

 

 

Пісня                                                                                

«Дружній клас»

 

 

 

Пісня                                                                                

Дружній клас

Ранком ясним щодня йду до школи я,
На душі знов луна пісня солов'я,
Бо люблю дружний клас, друзів дорогих,
Зустрічаю щодня і вітаю всіх.

Приспів: Дуже добре, що у нас
Невеликий дружний клас,
Хлопці спритні і швидкі,
Музикальні всі,
А дівчата - пострибушки,
Балакучі хохотушки, -
Словом, дивний він у нас, наш 4 клас
 

У дівчат голки є - тут майстрині всі
Вишивать, готувать і співать пісні,
Ну, а хлопці - борці, різні хоч на зріст,
Полюбляють футбол та художній свист.

Приспів: Дуже добре, що у нас
Невеликий дружний клас,
Хлопці спритні і швидкі,
Музикальні всі,
А дівчата - пострибушки,
Балакучі хохотушки, -
Словом, дивний він у нас, наш 4 клас
 

Зараз ми - школярі, та через роки,
Може, створим таке, щоб аж на віки
Пам'ятали про нас, кращих із усіх -
Енергійних творців, ковалів земних.

Приспів: Дуже добре, що у нас
Невеликий дружний клас,
Хлопці спритні і швидкі,
Музикальні всі,
А дівчата - пострибушки,
Балакучі хохотушки, -
Словом, дивний він у нас, наш 4 клас
 

 

 

 

Справжнім випробуванням для всіх було дистанційне навчання.Усі стикнулися з проблемою, що дистанційне навчання – це не так просто, як здається. До того ми не знали, що це таке. Ось послухайте,що розповідають діти. Мукою було для нас дистанційне навчання. Так хотілося щоранку з учнями стрічання.             

.

 

 

26. Вірш "Дистанційне навчання" Автор Оксана Йонаш-Тодер

Скільки можна,як я хочу в школу

За парту сісти чути свій дзвінок

Це дистанційне знищує поволі

Як я хочу нормальний вже урок

Це не навчання,суцільна просто мука

Де вдома вчишся разом з усіма

Де менший брат мішає мені вчити

Де мама в бігудях біжить туда- сюда

А тато на дивані поруч спорить

По телефону з дядьком про Ніссан

Скачали зум та гул мід по черзі

Клас рум тупив реально в інтернеті

Коли не знаю відповідь я точно

Під стіл матуся лізе враз бігом

І чути,як підказку мама там шепоче мені і брату під столом

А коли тема не подобається часом

Я вимкну камеру,мов телефон завис

І зменшу звук та втіхну з класу.

А в мами люди тоді скаче тиск

Такий дурдом

Відкрийте швидше школи

Це не начання  людоньки для нас

Нема освіти нині,як такої

За парту хочу сісти в рідній школі

Перерви я веселої теж хочу

Із однокласниками бігати весь час

Не буду нарікати вже на школу

Ми більше так не можем

Пожалійте нас.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сценка

Вчителька: Доброго дня, діти! Сідайте! Дістаньте зошити, підручники. Добре..

(Дмитро тягне руку.) Що там у тебе, Дмитрику?

Дмитрик (риється в портфелі) : Наталя Миколаївна, а мені бабуся забула зошит покласти! Вона старенька..

Вчителька: Пора, Дмитрику, тобі за бабусею доглядати, а не навпаки! Ось тобі зошит. І щоб такого більше не було.. Отже, відкрили зошити.. Добре.. (Дмитрик знову

тягне руку.) Що, Дмитрику?

Дмитрик: Наталя Миколаївна, а дідусь мій підручник вдома залишив..

Вчителька: При чому тут дідусь? Ти вже сам великий. Як не соромно! Ось підручник, але востаннє.. Отже, узяли олівці..

Дмитрик (риється в портфелі) : Наталя Миколаївна! Мама обіцяла його покласти, але, напевно, забула..

Вчителька: Та що ж це таке? Із-за тебе ми ніяк не можемо почати урок! Ось олівець! Усе! Узяли лінійки..

Дмитрик (риється в портфелі) : Наталя Миколаївна, у мене папа за лінійку відповідає..

Вчителька: Жах! Бабуся, дідусь, мама, папа, а де ж ти, Дмитрику - учень? Чи у усіх Смирнових пам'ять погана?

Дмитрик: Ні, пам'ять у нас у усіх хороша.. І учора вони при мені портфель збирали.. Куди усе поділося?

Вчителька: Так що ж, у тебе портфель взагалі порожній?

(Дмитрик із здивуванням дістає з портфеля дитячий пістолет, пиріжок, кубики, черевик.. Однокласники сміються, більше усіх Биків).

Биков: Як в кіно! Ну і Смирнов! Ось за мною ніхто з дорослих не дивиться, і усе у мене є!

Вчителька: Смирнов, у тебе щоденник хоч би з собою?

Дмитрик: Зараз подивлюся. (Радісно виймає пом'ятий щоденник.) Ось! (Несе вчительці.)

Вчителька: Щоденник учня 4-го "А" класу.. Бикова Олега. (Усі в подиві. Потім вибух сміху).

Вчителька: Биков, а на твоєму щоденнику що написане?

(Биков дістає з такого ж портфеля щоденник, читає.)

Биков: Щоденник учня 4-го "А" класу Смирнова Дмитра.

Дмитрик: Мій портфель в коридорі узяв! Бери свої іграшки! Із-за тебе мені попало. Я ж, Наталя Миколаївно, говорив, що сам бачив, як мені портфель увечері збирали! Ех, Биков! І не соромно?

 

ЧАСТІВКИ
18-й.   Ой, провчились ці роки
ми не просто залюбки.
На уроках ми сороки,
на перервах – козаки!

 

19-й.  З математики мороки
було в нас не мало,
Та таблицю множення
знаєм досконало!

 

20-й.   Ми навчились рахувати
і письмово, і в умі.
Нам не треба калькулятор,
калькулятор ми самі.

 

21-й.  Всі навчилися писати,
ну і я навчився теж.
Кажуть вчителі і мати
з ліхтарем не розбереш!

 

22-й.   Та такого не було,
щоб робив це хто на зло,
Бо усі ми повсякчас,
дуже-дуже любим вас!

 

23-й.   Хоч сьогодні в нас і свято,
тільки є одна печаль:
Ольга Василівна  не йде у п’ятий,
розлучатися так жаль.

 

 

Вчитель. Сьогодні ми говоримо про нас - 4 клас.

 

27.Клас веселий і кмітливий.

Може витримати все.                                

Усі перепони і перешкоди

На своєму шляху знесе.

 

28.Навчання в школі

Не пройшло даремно                              

Про нас знає вся школа

І це нам приємно.

 

Сценка

УРОК ЧИТАННЯ

Учитель.

 

              - Оленко, ти знову сьогодні запізнилася на уроки?

-   Так, я проспавла, бо нікому було мене розбудити — мама й тато на роботі!

 

Учитель.

 

- А хіба у вас немає будильника?

- Є, але він дзвонить тоді, коли я сплю.

 

Учитель.

 

      - Дмитрику, де народився Тарас Григорович Шевченко?

-  На 25-й сторінці читанки!

 

Учитель.

 

Учитель.  - Антоне, які ти знаєш теплі й лагідні слова?

учень (говорить, одночасно загинаючи пальчики).

- Шуба, рукавички, чай...

Учитель.

- Діти, як треба зберігати читанку, щоб вона завжди була новою і чистою?

Учениця.

-  Краще її зовсім не носити до школи!

 

УРОК МАТЕМАТИКИ

 

Учитель. Оленко, якщо я тобі дам три груші, то як ти їх розділиш на п'ятьох дітей

Учениця.

- Зварю компот.

Учитель. Катю, припустімо, у твого брата п'ять яблук, а ти в нього два забереш. Який буде результат?

Учениця.

- Він мене відлупцює.

 

УРОК РІДНОЇ МОВИ

 

Учитель. Катю, провідміняй дієслово ходити.

учениця.

- Я йду,ти йдеш...

Учитель. Швидше!

учениця.

- Я біжу, ти біжиш!

Учитель. Дітки, придумайте до слова трава спільнокореневе слово.

Усі (разом). Сіно!

Учитель. Як на твою думку, Максиме, штани — слово в однині чи у множині?

учень.

- Я так собі міркую, що верхня частина в них — однина, а нижня — множина.

 

УРОК ПРИРОДОЗНАВСТВА

 

Учитель. Скажіть, чим відрізняються свійські тварини від диких?

учениця.

-  Дикі тварини ніколи не віддають добровільно молоко та яйця.

Учитель. Як ти гадаєш, Максиме, що важливіше — сонце чи місяць?

- Місяць.

Учитель. Чому?

-  Тому що місяць світить уночі, коли темно, а сонце — вдень, коли й так видно.

ВИХОВНА ГОДИНА

 

Учитель. Проведемо виховну годину. Аліно, якби ти знайшла 5 гривень, що б ти зробила із грошима? Залишила б собі?

-  Ні, вчителько.

Учитель. Молодець! А що б ти з ними зробила?

- Купила би собі цукерок.

Учитель. Діти, які види транспорту ви знаєте?

- Автомобільний, залізничний, морський і... пішохідний.

Учитель. Катя, а чому ти несеш щоденник на підпис дідусеві, а не татові?

- Бо дідусь воював — він уже нічого не боїться.

Учитель. Єгор, чому це твоя матуся не була на батьківських зборах?

- Я їй не сказав.

 

Учитель. Чому?

-  Бо кожного разу, коли вона побуває на них, у неї голова болить. От я її й пожалів.

Діти забирають парти і сідають на свої  місця. . 

 

29.У нашому класі всі дружно ми живем,

Кому щось потрібно – допоможем без проблем.         

Ми гарні учні – нас будуть любить,

А нашим батькам за нас не червоніть.

 

«Чижик-пижик  і  Зойка»

По  траві  зеленій  Чижик-пижик  скаче,

А  в саду  на  лавці  учениця  плаче.

- Що  з  тобою,  Зойко,  може  заблудилась?

Може  мила  чашку,  а  вона  розбилась?

- Чашка  не  розбилась

Я  не  заблудилась,

В  зошиті  у  мене

«двійка»  появилась.

 

- Що  ти,  що  ти  Зойко,

«двійка»  це  не  діло.

Мабуть  в  тебе  дуже

Голова  боліла.

- Зовсім  не  боліла

Я  в  кіно  ходила,

За  уроки  пізно

  Я  учора  сіла.

І  не  розв’язала

Я  важку  задачу,

Ось  тому  і «двійка»,

Ось  тому  і  плачу.

 

Глянув  Чижик – пижик  в  зошити  дівчатка,

Полетів  із  саду  Чижик  без  оглядки.

 30.Клас 4 – активний клас!

Все до ладу йде у нас!                                 

І вчимося ми старанно,

І відпочиваєм гарно!

 

31.Можем пісню заспівати

І у танці закружляти.                            

Ми – не звикли нудьгувати,

І всім радим – так тримати!

 

32.Прощай, прощай, четвертий клас,
Ти замалий уже для нас!                     
Та ми вернемося, вернемося ще раз
Думками в наш четвертий клас!

 

Пісня « Четвертий клас»

 

 

    Подяка вчителям

       Ми  всі  закінчили  четвертий  клас,

         І  старше  життя  вже  чекає  на  нас.

        Але  ми  сьогодні  на  нашому  святі

        Велике  “спасибі”  хочем  сказати

        Всім  вчителям  в  урочистий  цей  час

        За  те,  що  навчали  добре  Ви  нас !.

 

        Спасибі  керівництву  школи

         За  те,  що  школа – дім  наш  рідний.

          Не  підведем  її  ніколи,

         Її  ми  слави  будем  гідні.

 

           Директор  у  школі – фігура  центральна.

           Як  кажуть  в  народі – всьому  голова !

           Директор  на  місці – то  й  школа  у  шані,

           І  як  він  скерує – так  підуть  діла !

 

Директор в школі хазяйнує,

Прохання кожного почує,

Всі зауваження й поради

Виконує завжди він радо.

 

Він нам зовсім не чужий,

Наш директор дорогий.

Гідний на своїй посаді,

Вам у школі завжди раді!

 

Слово надається директору школи.   Вручаються квіти.

      

       А у директора є права рука –

       Так завучів в народі називають.

       Робота в них зовсім не легка,

       І всі про це у школі знають.

       За те що ви були прихильні до нас,

       Прийміть сьогодні ці квіти від нас!

 

Слово надається завучу Пірштук Людмилі Вікторівні

 

Нагородження дітей

 

Протягом цих чотирьох років нас навчали англійської мови ___________,

української мови __________,

 інформатики ____________,

музики ____________,

фізичної культури

бібліотекар

Вручаються квіти решті присутнім вчителям і працівникам.

      Спасибі усім, хто працює,  у школі.

       За ласку, увагу, турботу й тепло.

       Щоб ви ніколи не хворіли,

       Щоб в мирі і достатку жили.

       Сили вам, наснаги, мужності й терпіння,

       Щоб нерви не псували деякі створіння.

Шановні батьки. Діти у 5 класі у вас буде багато предметів та учителів,а головний учитель- це ваш класний керівник Нейваненко Світлана Миколаївна. 

 

Вчитель: Погляньте,дорогі діти,на своїх батьків.Їхні очі сяють щастям, а десь у глибині душі затаїлась тривога. Бо попереду ще стільки випробувань. І батьки переживають у кілька разів більше. Ніж ви самі. То ж любіть своїх рідних, будьте завжди гідними їх,дайте їм можливість гордитися вами! Зробіть так, щоб їхні серця були спокійні за вас!

Ми до батьків сказати хочем слово,
Сповнене ніжності і любові.
Бо без батьків чого ми в світі варті?
Без маминої ласки і тепла,                                  
Без батьківської строгості і жарту,
Без нашого родинного житла.

Матусю кохана, ти лагідна, мила,
Тепло всім даруєш і радість щодня,                      
Мене народила, в любові зростила,
За це щиро вдячна, безцінна моя!
 

Щасливі нині в ці хвилини,
І Богу дякуєм за вас.                                                         
За те,що вклали мудрість й сили,
За те,що виховали нас!
 

Й для вас сьогодні маєм.що сказати!!!
Схиляєм серце татусі й для вас!                                   
Бо з вас могли ми приклад брати,
Бо з юних днів,виховували нас!!!
 

Татку, татусеньку,таточку,тату,
Кращого в світі немає навкруг.                                  
Він наш порадник, заступник і друг.

Невтомність ,впевненість і сила,
Суворість і турбота про сімю.                                   
Батьківська мужність ваша вчила-
Як досягти поставлену мету!!!

 

Свою бабусю знаю я з давніх, давніх пір, 
Її обличчя любе, її ласкавий зір.                               
Замислиться бабуся, зажуриться на мить. 
І знов, дивись, сміється, ласкаво гомонить.


І я бабусі руки цілую залюбки, 
Вони немов співають, розказують казки.                    
Я слухаю бабусю, я вся, мов уві сні. 
Розумні, ніжні руки умілі та міцні. 

 

У мене найкращій дід – 
Він очолює весь рід! 
Ми йому бажаєм жити                                                      
Серед рідних не тужити! 
Щоб збулось усе, як треба – 
Ти рости, дідусь, до неба! 

 

Танок « Мамо,ти моє сонечко»

 

Шановні батьки, за вашу підтримку і допомогу. Багато сил, терпіння та часу треба було докласти, щоб виростити таких гарних, добрих та розумних діточок. Хочеться подякувати вам ще й за те, що допомогли зробити наше шкільне життя кращим І цікавішим.

Настає урочистий момент нагородження. Учні нагороджуються Дипломами випускника початкової школи, а батьки – Подякою. Для нагородження запрошую учня разом із батьками. Диплом випускника початкової школи отримує __________, подяку___________

НАГОРОДЖЕННЯ УЧНІВ, БАТЬКІВ

Вчитель. Час швидко лічить свої хвилини. Ось і перші 4 роки промайнули. А 4 роки – це 2904 урока,  2 433 запальних перерв, 136  класних години, гори прочитаних підручників і книжок, списаних зошитів і чернеток, безліч конкурсів і змагань, свят і екскурсій, сварок і примирень. За 4 роки наші діти з’їли  400 кгсмачних булочок , стали важчими на250 кг і  виросли на 7м 59 см. Давайте згадаємо разом, якими вони були – роки початкової школи.

  1. За час навчання вивчено 33 літери українського та 26 – англійського алфавіту.
  2. Учнями перечитано, недочитано, зачитано до дірок 600 художніх книжок.
  3. Списано, переписано, недописано в зошитах багато десятків сторінок.
  4. Отримано  2 250 оцінок високого рівня, 3600 – достатнього, 1540 – середнього. Про початковий зараз не говоритимемо.
  5. Зароблено 7 грамот, 11 похвал,  та багато теплих слів.
  6. Приготовлено 180 малюнків та різних виробів для конкурсів та вистав.
  7. Загублено 50 ручок, 60 олівців,  з десяток ґумок, 30 ґудзиків, 2 телефони, багато копійок і 10 поганих звичок.
  8. Списано 13кг крейди.
  9. На території школи затоптали 2 клумби,  розбили не 1 ніс, 7 колінок,надламано 18 стільців, 8 скакалок,  пробито 6 м’ячів.
  10.  Клас живе цікавим життям і не збирається зупинятись на досягнутому.

 

А нині мій 4 клас танцює вальс

 

Дорогі мої діти! І радість, і смуток заліг мені в душу,

Радію за те, що дорослими стали,

І знань чимало уже подолали.

І сумно мені, признатися мушу,

Що час вже прощання настав.

Учиться, цікавтеся всім – моя настанова,

Вчителів, батьків поважайте, ви гідна опора.

Прийміть ви мої найкращі вітання,

Хай збудуться мрії і ваші бажання!

Любі мої діти! Я дякую вам, що 4 роки ми з вами йшли поряд, раділи, мандрували, вигадували, долали перешкоди, досягали успіху. Ви мої найулюбленіші й найкращі.. Пісня

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Каушан Тетяна
    Прекрасна робота! Дякую:)
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 лютого 2022
Переглядів
1557
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку