Сценарій на випускний: «Дитячий квартал»
Вчитель. Дорогі батьки!
Шановні гості!
Як одна прекрасна мить пролетіли 4 роки навчання в початкових класах. 4 роки
минуло з того часу, як наші діточки вперше переступили шкільний поріг.
4 роки – це невеликий відрізок часу. Але всі ми разом з
вами піднімалися нелегкими сходинками до Країни Знань.
1. Сьогодні день відлунює святково,
І сміх, і квіти, й гомін голосний…
Зібрало нині свято нас чудове –
Прощальний ранок, ранок випускний.
Вчитель. Стоп! Такі випускні вже були! А нам хочеться показати щось
незвичайне, тому давайте почнемо все спочатку
(Діти виходять з класу,чути ніби хтось іде, на перед виходить хлопець.
Роздається телефонний дзвінок, дістає з кармана телефон)
Хл. Алло! Так! Так! А Олексій Вікторович буде? Добре!
(Поправляє краватку, робить пальцями щелчок і починається мелодія кварталу
95)
Каждый вечер – вечер наступает вдруг,
Если делать нечего тебе, мой друг,
Если ты от жизни от своей устал,
То мы приглашаем на выпускной бал.
Здесь сияют улыбки, и веселье кругом.
Смех, веселье и шутки ты услышишь горой.
Здесь девчонки танцуют,
Здесь поют пацаны
Здесь ребята веселятся хотите и вы
Здесь девчонки танцуют,
От зори до зори
Родителей здесь полный зал,
Заходи и увидишь детский квартал.
(Звучить мелодія, залишаються дівчина і хлопець)
Дів. Добрий день! Раді вас вітати в дитячому кварталі.
Школа! Це чудова країна, де учні зустрічаються, знайомляться і звичайно
навчаються.
Школа! Це місце, де вчителі вимагають знань від учнів з усіх предметів, у той
час, коли самі знають лише один. А скільки в цьому морі знань є підводних
каменів?
Хл. Ну от, наприклад, уроки. Малювання, фізкультура, інформатика. Просто
клас! А математика…(хапається за голову). Якби ж ви знали, що ми тільки не
вивчали. Площі і периметри, закони додавання і множення. А чого тільки самі
задачі варті? Це ж треба придумати таке: «Перевезти в одному човні козу, капусту
і вовка, і щоб вони один одного не з’їли». А написати ДПА? Це
просто героїчний вчинок.
ПІСНЯ «ДРУЖНИЙ КЛАС»
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Дів. Так, навчатися дуже важко! Скільки сил потрібно! Що тільки учні не
роблять, щоб полегшити собі навчання. Навіть звертаються за допомогою до магів
і чаклунів. Впевнені, що це допомагає.
__________________________________________________________________________
(Звучить мелодія з передачі «Битва екстрасенсів», виходить маг і учень)
Хл. Нічого собі у вас дзвоник.
Маг. Знову ти? Ну проходь. Що на цей раз?
Хл. Я все робив як ви казали. Нічого не допомогло.
Маг. Хм… Книжку під подушку клав?
Хл. Клав. Два за правило отримав. Воно мені в голові вночі ніяк не залазило. Так
ще й зауваження отримав, що книжку забув.
Маг. Хм… А стіл вчителя обходив на перерві?
Хл. Обходив. Вчитель питає: - Що це ти робиш? Гуляю. А на наступному уроці
догулявся, задачку не розв’язав.
Маг. Складний випадок. Сподіваюсь, що мені допоможе моя чарівна куля
(крутить кулю). Бачу, бачу. (до хлопця) Слухай, так ти хоч правила вчив?
Хл. А це що? Допомагає?
(мелодія програшу)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Дів. А ми продовжуємо. Цікава закономірність. Чим доросліші діти, тим
стрімкіше падає інтерес до навчання. А нещодавно під стінами школи бачили
купу підлітків, що хотіли влаштувати протест. Учні скаржилися на своє нелегке
життя, домагалися змін.
_________________________________________________________________-
(виходять троє учнів, тримають в руках плакати «Геть щоденники!», «Канікули!
Канікули!», «Давай футбол!» і починають сканувати. Раптом дзвенить дзвоник і
_____________________________________________________________________
чути голос вчителя: «Так, я не зрозуміла, для кого це дзвоник продзвенів. Ану
швидко всі до класу!» Діти сумні повертаються назад.)
(виходять дівчина і хлопець)
Хл. До учнів так ніхто не вийшов. Ні директор, ні вчителі. Хто так вирішує. Теж
мені революціонери. Треба офіційного листа в Міністерство освіти писати .
Дів. Якого листа?
Хл. Ну… Ти картину «Козаки пишуть листа турецькому султану бачила?
Дів. Ну бачила.
Хл. А зміст самого листа знаєш?
Дів. Ні, такого читати не можна.
Хл. Та я тобі кажу можна.
Дів. А я кажу не можна.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
1уч. Сідай …., будеш писарем. А ми з …. будемо думати, що писати. Ага ,
пиши «Пане міністр»
3 уч. Тю, а де ж здрастуйте. Ми ж чемні люди.
2 уч. Дивись який розумний. Пиши. «Доброго дня, високоповажний пане
міністр. Вирішили з хлопцями написати листа від імені всієї шкільної громади.»
1 уч. Може б і не писали, але є проблеми. Пиши, чого сидиш? Може букви
забув? Ви не думайте, що в нас все так погано. Школа в нас дуже гарна,
простора,світла. Ми тут наче у санаторії, а от процедури важкі та болісні.
Потрібні зміни. І терміново. Сподіваємось на вашу допомогу.
3 уч. По-перше. Ну хто придумав так рано йти до школи. Не встиг лягти, вже
вставай разом з сонцем. Йому то до школи не йти. Цілий день світить, та за нами
спостерігає як ми важко працюємо.
1 уч. Потрібно починати уроки о 12.00
2 уч. Це ж дивись. Прийшов, пообідав, то воно якось легше вчиться. А там і до
вечора недалеко.
3 уч. По-друге, потрібно відмінити підручники. Ми вже такі м’язи накачали, що
можемо на ринг виходити.
1 уч. А нашим дівчатам як важко.
2 уч. Ой, …. Які ж у нас дівчата то красуні. Тендітні, як оті пелюсточки
троянди. Я б оце дивився та дивився на них, так ні, треба на дошку дивитись.
3 уч. По-третє. Вимагаємо відмінити домашні завдання. Не має домашніх
завдань – нема і щоденника. А то він у нас як книга скарг і пропозицій.
1 уч. Ти ж дивись як хитро придумали. Спочатку вчитель пропонує домашнє
завдання, а потім ще і батькам скаржиться, що не виконав.
2 уч. Батьків треба берегти. Їм нервувати не можна.
3 уч. По-четверте. Треба замінити меню в їдальні. Ми ж голодні. Ми не хочемо
їсти супи, борщі, котлети. От якби була піца, суші.
1 уч. Ти що? Навіщо тобі ота заморська гидота? Краще наша, українська.
Варенички, галушки і шматочок сала.
(всі встають і під пісню «Бесаме» співають)
Без сала, без сала я мучусь.
Сало «форевер», це значить воно назавжди.
2 уч. Так. Сало – це добре.
3 уч. Та воно то добре. А якщо той міністр не погодиться?
1 уч. Тоді я йому затанцюю.
(виконує кілька рухів гопака)
2 уч. Ну ти молодець. Давай підпишемо. Файні хлопці Вадим, Ігор, Сергій.
Написав? Пішли відправляти.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Дів. Цікаві хлопці. Будемо чекати змін. Загальновідомо що учні – особлива
категорія людей.
ТАНОК»ША_ЛА_ЛА»
Рано чи пізно в серце кожного постукає Любов. Часто люди вперше закохуються у школі. Принаймні так було з нами. Ходиш на уроки, вчиш домашку і раптом – бемць! – закохався.
«А ТЫ МЕНЯ ЛЮБИШЬ?»
Хл. Усе це було нещодавно. Цікаво, а що буде завтра, і які взагалі у нас новини.
Про це та інше в нашій рубриці «Новини нашого кварталу»
(лунає пісня новин,виходять дівчина і хлопець з стільцями, читають текст)
Дів. Доброго вечора! Доброго дня! У студії Рудь Вадим та ….
Хл. Та я нагадую, що це екстрений випуск новин.
Дів. Новини бувають різні: хороші і погані.
Хл. А новини над якими сміються, стають автоматично хорошими.
Дів. Коротко про головне. За час навчання в початковій школі наш клас населяло
7 осіб. З них переважна більшість – діти.
Хл. Знак Зодіаку – Діва: колектив був створений 1 вересня 2012 року
Дів. Загальний вік …… років, ……. місяців, ….…. днів.
Хл. Середній вік – 9,5 років, а загальний …………. Років. Загальний
зріст………... см. А загальна вага ……….. кг.
Дів. За 4 роки у нас було 3210 уроків.
Хл. На них ми перегорнули 5796 сторінок підручників.
Дів. Ми списали і згризли 320 з половиною ручок, зачитали до дірок 460 книжок.
Хл. Над важкими завданнями ми поламали 7 голів, 7 замків на портфелях, та
стільки ж у спортивних курточках.
Дів. Ми провели 2432 запальні перерви,на яких з’їли більше 1000 пиріжків, піц та
булочок.
Хл. З’їли 1 тону хліба, випили 10 бочок чаю.
Дів. Стали важчими на………… кг, і виросли на …………… см.
Хл. А ще ми, ті, хто сваряться і відразу ж миряться.
Дів. Ті, хто любить писати записки на уроці
Хл. Любителі поговорити з сусідом.
Дів. Пишаємося балакучою половиною класу, тобто … хлопчиками.
Хл. Головний біль та інколи – радість Умніченко Наталії Олександрівни.
Дів. Ми ті, хто любить жартувати.
Хл. Ось такі новини у нас на цей час.
Дів. А взагалі-то сьогодні чудовий день. Сонце ваших посмішок світить яскраво.
Настрій безхмарний. До нас рухається теплий фронт щирих і добрих слів.
Хл. Можливі громові розкати сміху з поривами оплесків і рідкісний поперемінний
дощ із сліз радості і печалі. Температура повітря зігріває серця, піднімає настрій, а
легкий вітерець розганяє хмари смутку і дозволяє насолоджуватися життям.
Дів. Екстрений випуск підготували і провели Рудь Вадим та ….
Хл. Та на все добре. А про інше вам розкажуть у наступних ефірах.
(програш)
Дів. А знаєте, наша школа й справді чарівна! Вона схожа на пасьянс – це така гра
з картами.
Хл. - А! Розумію! Тоді валети, дами та королі – це вчителі!
Дів. - Так, бо вони керують тими, хто є у школі.
Хл. - А завучі – це тузи, бо вони всіма керують.
Дів.- А хто ж тоді директор?
Хл. - Та він же цей пасьянс і розкладає!
Дів. А чи знаєш ти, хто в школі найголовніший.
Хл. Тю, звісно ж директор. Він усіма керує.
Дів. А ось і не вгадав. Це – дзвінок.
Хл. Навіть сам директор по дзвінку заходить і виходить з класу.
Хл. Вітайте, сьогодні в гостях учнівського кварталу наш директор – шановний Олексій Вікторович.
(запрошують директора до себе)
Дів. Добрий день! Кожного дня ми бачимо вас у турботах, у пошуку нового. Чи не
важко це вам?
____________________________________________________________________--
Хл. Кажуть, що директор у школі - фігура центральна, всьому голова? Чи справді
це так?
Дів. Ми довго думали, чим можемо вам допомогти і вирішили розробити пам’ятку
директора школи. Ось послухайте.
Пам’ятка директора школи
1. Директор правий
2. Директор завжди правий.
3. Директор не спить, він відпочиває.
4. Директор не їсть, він набирається сил.
5. Директор не запізнюється, він затримується на діловій зустрічі.
6. Директор не читає в робочий час газет та журналів, він збирає
необхідну інформацію.
7. Директор ніколи не припускається помилок.
8. До кабінету директора можна заходити зі своїми ідеями, але виходити
з кабінету директора треба з ідеями директора.
Хл. Шановний Юрій Васильович, за те, що так піклуєтесь про нас, сьогодні вам
квіти дарує наш клас.
(виносять корзину квітів)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
(виходять дві дівчини)
1. Яке ж все таки нелегке життя у дітей. Ніби й умови їм створені в школах
гарні, але відпочити ніколи. Хто ж їм не дає відпочивати? Звичайно вчителі.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Є у директора права рука,
Так завуча в народі називають.
Робота в неї зовсім не проста,
І всі про це у школі знають.
Шановна Людмила Миколаївно, дякуємо, що
Ви процесом навчальним вміло керували, Тетяна Іванівно,
Зошити, щоденники в нас перевіряли.
Оксана Володимирівно,– наш завуч з виховної,
Виховує всю школу і літом, і зимою.
Ви завжди звертали велику увагу
На наш відпочинок, свята і розваги.
За те, що уважні були ви до нас,
Вам дякує щиро 4-А клас.
З Наталією Олексіївною ми вчили англійську мову.
Й при зустрічі з іноземцем підтримаємо розмову.
А вчительці за науку подяку ми склали маленьку,
І на англійській мові ми скажемо «Тійче, сенкью!»
Надії Володимирівні, дякуємо особливо
До неї ми всі бігли дружно і щасливо,
Вона завжди допомагала нам виконувать
домашні завдання!
На уроках інформатики весело й цікаво
І урок проходить неймовірно жваво.
Інформатику ми любимо. Вчителя — цінуємо,
І тому в Марині Генадіївні ніколи його не сачкуємо!
Бігай швидко, м’яч лови,
Стрибай вправно догори,
Фізкультура — на ура —
Дуже рада дітвора.
Дякуємо,Миколо Миколаєвичу!
1. Друзі, все ж таки наша школа найкраща!
Бо тут працюють найпрекрасніші люди на світі.
2. Люди, які мають золоті руки.
3. Люди, які мають золоті серця.
4. Люди, гідні найкращих слів.
5. Ми дуже вдячні усім вам,
За все, що ви давали нам.
Спасибі усім, хто працює у школі
За ласку, увагу, турботу й привіт!
«КРУЖИТСЯ ВАЛЬС НАД ЗЕМЛЕЙ»
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
ПОДЯКА БАТЬКАМ
Шановні батьки!
Висловлюю всім вам велику подяку за те, що виховали в своїх дітях сумлінність, старанність, дисциплінованість, працелюбність, чуйність, відповідальність.
Дів Ми любим вас, кохані мами й тата,
Ми вам бажаємо здоров’ячка багато,
Ми хочемо, щоб завжди ви раділи
І щоб в житті ніколи не хворіли.
Бабусі й дідусі, найкращі, єдині,
Бажаєм щоб ви не хилились в журбі.
І сонце, і зорі, і даль журавлину
Ваші внуки дарують від всієї душі.
За труд важкий, недоспанії ночі,
Вклоняємося низько до землі.
За лагідні, усміхненії очі,
Спасибі наші дорогі батьки!
ВСІ: ДЯКУЄМО!
Вед. Ми до батьків звернутись хочемо,
Сьогодні свято і у вас,
Та кілька настанов прощавальних
Прийміть, шановні, ви від нас.
Попереду ще 7 років, коли потрібні ще дітям і увага і тепло. Мужайтеся, бо час невпинний, проблем таких ще не було.
А вечорами – час, щоб вчить уроки,
Пропустити футбол і серіал,
Вам формули присняться і в лінію зошит,
Підручники, циркуль і новий пенал.
Так буде з дня у день…
Така вже перспектива
У тих хто народив
Доньку або сина.
Не раз вам буде боляче до сліз
За порвані штанці й роздертий ніс.
Чим далі, тим краще – науки підуть,
Домашні завдання учням задають.
Якщо пояснити не вмієте ви,
Нема в тім проблеми, нема в тім біди:
У бібліотеці чи в Інтернеті
Все, що потрібно для учня, знайдете.
ПІСНЯ «МАМА Й ТАТО»
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Надається слово для привітання випускників 4-го класу та нагородження дипломами «Випускника початкової школи» дир.
Та завучу
Вчитель: УВАГА! Настає найурочистіший момент. Зараз ви повинні дати Клятву п'ятикласника». Слово надається старості
Вчитель: Вступаючи в ряди учнів середньої школи, перед лицем своїх товаришів, перед обличчям батьків-мучеників, перед обличчям вчителів-трудівників урочисто клянусь: (Відповідають тільки «Клянуся»)
1. Біля дошки стояти як кращий воротар, не пропускаючи жодного питання.
2. Не доводити вчителів до температури кипіння.
3. Бути швидким і стрімким, але не перевищувати швидкості 5 км/год при пересуванні по шкільних коридорах.
4. Витягати з вчителів не жили, вичавлювати не піт, а міцні і точні знання.
5. Плавати тільки на "добре " і "Відмінно" у морі знань, пірнаючи до самої глибини.
6. Бути гідним своїх вчителів. .- «Клянуся»
«Клятва» передається майбутньому класному керівнику.
Вчитель. Дорогі діти! Дорогі гості та батьки! Ось і прийшов день прощання з початковою школою! Пролетіли ці роки дивно швидко. Вони багато чому навчили і вас, і нас. Було всяке, але хочеться, щоб спогади про роки, проведені у початковій школі, залишилися тільки приємні та світлі.
1. Пройшли чотири роки -
Багато це, чи мало?
Коли нас, шестирічних,
Вели за руки мами.
2. Пам’ятаю і зараз, крізь роки
Перші труднощі, перший наш клас
І веселі, цікаві уроки
Як же швидко пролинув той час.
3. Час підійшов прощатись
З першою ланкою школи.
Тільки хвилин найкращих
Ми не забудем ніколи.
4. Першу прочитану книгу
Й перше записане слово,
Першу класну годину
Й друзів найперших коло.
5. Першу свою оцінку
Й вчителя перший погляд,
Усмішку його чарівну
Ми залишаєм на спогад.
6. Інші займуть наші парти,
Сядуть за ними писати,
Квіти у класі нашім
Іншим тепер поливати.
7. Ну, а коли стане важко,
Чи вільний з’явиться час,
Ми всі сюди завітаєм,
В наш незабутній клас.
«УЧАТ В ШКОЛЕ»
Бажаю Вам всім міцного здоров’я, чистого мирного неба, щоб всі мрії, надії, які Ви, шановні батьки, покладаєте на наших діток обов’язково збулися. І звичайно здійснення усіх Ваших мрій, дорогі мої діти!