Сценарій свята День Валентина
Мета:познайомити учнів історією виникнення Дня Валентина та особливостями його святкування в Україні.
привітати друзів, батьків та вчителів зі святом
_________________ Доброго дня любі наші діти і гості свята. Сьогодні ми зібралися, щоб відзначити одне з дуже особливих і цікавих свят – День Святого Валентина, який у всьому світі відзначають 14 лютого
_____________Про День святого Валентина
Дорослий знає і дитина.
Отож зібрались ми на святі,
Щоб Валентина вшанувати.
Щоби серця свої відкрити назустріч
Радості й добру,
Щоб усіх сьогодні привітати,
Тепло душі подарувати
І провести приємно час з усіма,
Хто любить нас.
____________Любов — чудове почуття, чарівне,
Без нього нам у світі не прожить.
Любов живе в серцях і, диво-дивне,
Не покидає кожного й на мить.
Ми щиро любим тата, маму,
Бабусю, тітку, дядька, дідуся.
Сестричку, брата любимо так само,
Бо це ж родина в кожного уся.
____________Любов — найвище почуття і найсвітліше.
Це благодать, яку дарує час.
З любов’ю ми і кращі, і добріші.
Любов у серці хай горить у нас.
ПІСНЯ «СВЯТО ЗАВІТАЛО В ХАТУ»
____________ А ти знаєш, звідки взялося це свято? Я давно колись щось таке читав, але забув.
____________ Звичайно, знаю, та й усі, мабуть, знають про це. Бо воно прийшло до нас ще з ІІІ століття до нашої ери. От тільки у нашій країні День Валентина раніше не святкували, лише недавно почали. Я дуже люблю це свято. А ти?
____________. І я його люблю, бо так багато добрих і приємних слів звучить у цей день, люди всі веселіші і добріші стають… А ще відчуваєш, що тебе дуже люблять… І це так приємно, правда?
____________ Звичайно, жити і знати, що тебе всі люблять – це прекрасно!
____________ Ану признавайся, хто тебе любить! Га?
____________.А що тут признаватися! Люблять мама і тато, бабусі і дідусі, вся родина, вчителі, мої друзі , так само, як і тебе, хіба не так?
_______________Та так. Нас люблять, і ми любимо. А коли любиш, то хочеться для людей зробити щось добре і приємне, правда, друзі?
_______________ От і ми зараз хочемо зробити для вас дуже приємний подарунок.
ТАНОК «I GOT LOVE»
________________ Любов – це почуття безмежне. Я дуже люблю свою маму, свого братика, бабусю, дідуся. От заплющу очі і здається, всіх їх зараз можу обняти міцно- міцно. Але ми відхилилися від теми, друзі.
_________________Історія Дня Валентина почалася дуже давно, ще у ІІІ столітті нашої ери. У Римі правив рішучий і суворий імператор Клавдій. Понад усе він любив воювати, ходив у походи, завойовувати чужі землі. А тому хотів, що його воїни не відволікалися від походів і війн, а служили довго. Та любовні стріли Амура частенько влучали в серця його воїнів, ті закохувались, одружувались і залишали військову службу.
__________________Через це Клавдій видав указ, що забороняв одружуватись. І тоді на допомогу закоханим людям прийшов молодий лікар і священник Валентин. Всупереч імператорському указові, він таємно вінчав молоді пари. А коли про це дізнався імператор, то Валентина кинули до в’язниці. Проте і його велика любов знайшла в тюремних сірих мурах. Він закохався в дуже гарну дівчину – доньку тюремного наглядача. Валентин її дуже любив і посилав коханій листи, сповнені великого почуття. Та, на жаль, дівчина не могла їх сама прочитати, бо зовсім нічого не бачила. Вона була сліпа.
____________ Валентин знав про це і , будучи хорошим лікарем, прагнув вилікувати кохану дівчину. Та все було марно. Ніякі мазі не допомагали. Батько дівчини щоразу приносив їй листи і ліки, сподіваючись, що його донька прозріє. А Валентин тримався мужньо. І навіть у свій останній день, попросив у тюремника папір , написав прощального листа своїй коханій, і поклав у середину листа жовтий шафран (крокус) на прощання.
______________ Коли тюремник повернувся додому, на порозі стояла його донька і з нетерпінням чекала на батька. Він простягнув їй листа. Дівчина розгорнула його і знайшла там квітку. У записці було написано: «Від твого Валентина»Дівчина взяла пальчиками шафран і раптом …. побачила світ.
______________Любов підносить серце над землею
І робить дивовижні чудеса.
Стає людина зовсім інша з нею,
Тоді в її душі живе краса.
______________Тоді в душі троянда розцвітає,
І співом розливається душа.
Любов людська велику силу має,
Зцілити може й оживить вона.
_____________Стає людина дивна, гарна, інша,
І доброта у серденьку росте.
Душа стає світліша, яскравіша,
А серце – чисте, мудре, золоте.
ПІСНЯ «ЧЕРВОНІ ВІТРИЛА»
____________Любов матусі, наче ніжне сонце,
Що посилає теплі промінці
У весняне твоє й моє віконце,
Неначе перші квіти у руці.
_______________В ній стільки є тепла ясного,ласки
І щирості та щедрості душі.
І безліч радості та чарівної казки…
Лиш зрозуміти серцем поспіши.
______________Земля тримається на цій любові.
Без неї почорнів би білий світ.
З любов’ю мами – світ наш кольоровий,
Такий чарівний, дивовижний світ!
_____________В теплі й любові ми неначе в морі,
Купаємось і ніжимось весь час.
Якби могла матуся, то дістала б зорі…
Й подарувала – кожному із нас!
______________Любов матусі – то безмежна ласка,
Тепло долонь, палкого серця жар.
І колискова пісня, тиха казка…
Любов палка – це , мабуть, Божий дар.
______________Бо лише мама вміє так любити,
Прощати дітям їхні всі гріхи.
І, люблячи, завжди в тривозі жити…
І так весь час було, в усі віки.
_______________ Для вас, наші рідні і кохані матусі ми даруємо цей танок.
ТАНОК «НЕДЕТСКОЕ ВРЕМЯ» (українська версія)
_____________Ми хочем радо привітати
Бабусь з дідусями, сестер, братів,
Ну і, звичайно,наших любих
І дорогих усім батьків.
_____________Вітання щирі
Ми шлемо своїм батькам,
Щоб у злагоді і мирі
Літ ще сто прожити вам.
____________Хай Господь дарує з неба
Вам щасливії літа,
Щоб наповнювало завжди
Чашу радощів життя.
ТАНОК «КВІТІВ»
Сценка «Валентинка»
Катя: Василю, ти любиш мене?
Вася: Так… Тобто ні. Категорично — ні! Ні.
Катя: Гаразд, але це ж ти мені валентинку написав.
Вася: З чого ти взяла? Теж мені… Любовь-морковь… Пусіки-мусіки… Поцілусики… Обнімусики… Ха-ха..
Катя: Не смійся! А чого ж то на валентинці був твій почерк?
Вася: До чого тут почерк? Здається, я ж друкованими писав. (І тут же прикриває рот, розуміючи, що видав себе)
Катя: Ось, бачиш, і зізнався. Значить — писав.
Вася: Та ні! Це я іншу валентинку друкованими писав. І зовсім не тобі. Отак! А на твоїй валентинці є почерк, значить, не моє.
Катя: Вась, там друковані літери, але почерк — твій!
Вася: Та ти мені поясни, як у друкованих букв може бути почерк?
Катя: Це я в тебе хотіла запитати, як ти так примудрився писати! Друкованими літерами, але з почерком!
Вася: Та ти з чого взагалі взяла, що це я? Мало хто ще може так писати!
Катя: Ага, а тоді скажи, чому у валентинці в одному слові 4 помилки?
Вася: Не знаю, запитай у того, хто писав. А в якому слові, до речі?
Катя: У слові «люблю»!
Вася: Чотири? Я думав, що не більше трьох! (чухає лоб) Як я міг так схибити?!!
Катя: Так от, бачиш, зізнався, ти писав. Ти!
Вася: Ні, це я про іншу валентинку. Зовсім іншу. Не тобі. Там я згадав, теж помилок наробив.
Катя: Вась, у нас не так багато людей в школі, які можуть зробити 4 помилки в слові «люблю», і при цьому їх ще щось окрім комп’ютера цікавить, а в даному випадку я.
Вася: Та ну тебе, не маєш ні одного нормального доказу.
Катя: А папір? На зворотному боці валентинки твоя контрольна робота!
Вася: Ну … Може, хто-небудь у мене листок вирвав?
Катя: Вась, та невже хтось вирве без тебе з твого зошитадля контрольних робіт листки? Так я й повірила!
Вася: Ну, може це і при мені було, я не пригадаю.
Катя: Гаразд, а твої відбитки пальців
Вася: відбитки? Ти не могла їх порівняти без спеціальної апаратури.
Катя: Таких великих відбитків в школі більше ні в кого немає.
Вася: А як ти їх взагалі побачила?
Катя: Це були великі відбитки пальців в борщі. Там були величезні сліди від борщу! Зі шматками капустини!
Вася: Мало хто в нашій школі борщ їсть.
Катя: Зате відбитки тільки ти залишаєш.
Вася: Слухай, точно, все встає на свої місця. Хтось вирвав листок з мого зошита, підробив мій почерк, дав мені доторкнутися, коли я їв борщ і все!
Катя: Вася, досить. Ти написав своє прізвище!
Вася: Хіба мало в школі однофамільців?
Катя: Ти написав ім»я, прізвище та по батькові.
Вася: Значить, точно підставили!
Катя: І поставив свій підпис!
Вася: У-у-у-у-у …
Катя: Вась, чуєш, Вась, я теж тебе люблю!
Вася: Так??? А чого я тут тоді кривляюся? Так би відразу й сказала! Пішли гуляти!
Катя: Пішли.
Вася: І портфель свій дай! Я нестиму….
ПІСНЯ «А У НАШОМУ У КЛАСІ»
____________ А чи знаєте ви які традиції святкування Дня закоханих у інших країнах, наприклад у Англії у цей день ворожать. Дівчата пишуть на папірцях чоловічі імена, заліплюють їх в глину і кидають у воду. Кулька, що спливає першою, і приносить дівчині ім’я судженого.
_____________ Француженки у ніч перед 14 лютого пришивають листки лавра до подушки, тоді можна побачити уві сні нареченого.
_____________ В Америці, Англії у день святого Валентина не зустрінете жодної жінки без букета квітів.
_____________ День святого Валентина в Італії називають «Солодким днем», бо тоді прийнято дарувати своїм коханим переважно солодощі.
____________ в Японії. 14 лютого на головній площі Токіо відбувається щось незвичайне: кілька дівчат та хлопців, стоячи на сцені, голосно вигукують свої побажання та освідчуються в коханні. Хто зробить це голосніше, той отримує приз.
_____________ Багато років тому в Англії у цей день дітей наряджали в одяг дорослих. Вони ходили від хата до хати і співали пісні про Святого Валентина.
_____________ На Сицилії існує таке повір’я: якщо молода дівчина стоятиме біля вікна півгодини перед сходом сонця напередодні Дня Валентина і перший промінь впаде на неї, то того ж року вона вийде заміж.
_____________. У Німеччині дівчата писали на цибулинах тюльпанів чоловічі імена. Який тюльпан зацвіте першим — за того дівчина і вийде заміж.
ПІСНЯ «А Я ЧОРНОБРИВА У САДОЧОК НАВЕДУ»
Гра « Чарівні скриньки»
(2 скриньки. В одній 10 питань, в іншій 10 відповідей. Кожна пара тягне
питання і відповідь.)
Питання:
- Ти слухаєшся батьків?
- Коли ти будеш вчитися на одні п'ятірки?
- Ти любиш їсти в шкільній їдальні?
- Ти прогулюєш уроки?
- Вмієш ти читати?
- Чи ти вважаєш себе розумним?
- Ти хотів би перейти в інший клас?
- Ти ображаєш дівчаток? (хлопчиків)
- Тобі подобаються діти вашого класу?
- Хотів (а) би ти, щоб скоріше почалися канікули?
Відповіді:
- Коли сплю.
- Тільки цим і займаюся.
- Про це краще скаже вчитель.
- Не їм, не сплю, тільки про це і думаю.
- Часом буває.
- Природно.
- Тільки тоді, коли дуже сердитий.
- Я роблю це по понеділках.
- Мені це не до чого.
- Мені і так дуже весело живеться.
Гра «Склади імена закоханих і пар»
(Кай –Герда, Адам – Єва, Дюймовочка – Ельф, Ромео – Джульєтта, Красуня
- Чудовисько, Попелюшка – Принц, Шрек – Фіона, Мальвина - П’єро,
Оксана - Вакула, Іван Царевич - Жаба Царівна, Руслан - Людмила.)
______________ Красиве, веселкове це почуття – любов, кохання. Воно приходить до людини несподівано, в будь-яку мить життя, і робить її світлою і красивою, радісною і щасливою. І хай велика і світла любов нікого з вас не обминає в житті. Бо хто не любив, той не жив. А хто кохає, той двічі живе. Любов і справді – це палаюче багаття, яке освітлює і зігріває людину. Любить, кохає і буде щасливим.
ТАНОК «БУДЬТЕ ЩАСЛИВІ»
__________А на останок усі разом ми хочемо вам сказати такі слова:
__________У кого в серденьку любов палає,
Він двічі жив, бо він КОХАЄ.
__________Любов прекрасним робить все життя,
Любов – найвище в світі ПОЧУТТЯ.
__________Якщо коханням серденько палає,
Над світом враз веселка РОЗЦВІТАЄ.
__________З любові починається життя.
Любов – найвище в світі ПОЧУТТЯ.
___________Кохання, ніби сонечка привіт,
А без любові – чорно-білий СВІТ.
___________А без любові квітка не розквітне,
Краса земна поблідне раптом, ЗНИКНЕ
___________Любов – це справжнє диво на землі,
Тож люблять всі: великі і МАЛІ.
___________Любов, мов квітень, в серці розквітає,
Мов зірка ясна, душі ЗІГРВАЄ,
__________Любов найкраще в світі почуття,
З любові починається ЖИТТЯ.
__________І хай любов у вас в серцях палає,
Нехай ніколи в світі не ЗНИКАЄ.
___________Нехай любов в серця до вас пливе,
Бо хто кохає – двічі той ЖИВЕ.
___________Нам без любові в світі не прожити,
Прийшли усі ми в світ ЛЮБИТИ!
ТАНЕЦЬ З РУШНИКАМИ «ДАЙ НАМ БОЖЕ ЩАСТЯ» - 9
ВЧИТЕЛЬ: У відомого естрадного співака Віктора Цоя є хороші слова: “Кохання варте того, щоб чекати, життя варте, щоб жити”. І я хочу, щоб ваше життя було великим, прекрасним, радісним. Живіть! Живіть довго і щасливо!І нехай у вашому житті завжди поряд буде кохання і любов до матері і батька, до землі, любов одне до одного.
З днем святого Валентина Вас!!!