Сценарій "Святий Валентин"

Про матеріал
Розробка свята для учнів початкової школи, що допоможе познайомити учнів із історією свята .За допомою цієї розробки легко організувати родинне свято для дітей і батьків.
Перегляд файлу

Сценарій свята День Валентина

Мета:познайомити учнів історією виникнення Дня Валентина та особливостями його святкування в Україні.

привітати друзів, батьків та вчителів зі святом

_________________ Доброго дня любі наші діти і гості свята. Сьогодні ми зібралися, щоб відзначити одне з дуже особливих і цікавих свят – День Святого Валентина, який у всьому світі відзначають 14 лютого

_____________Про День святого Валентина

 Дорослий знає і дитина.

 Отож зібрались ми на святі,

 Щоб Валентина вшанувати.

 Щоби серця свої відкрити назустріч

Радості й добру,

 Щоб усіх сьогодні привітати,

Тепло душі подарувати

 І провести приємно час з усіма,

Хто любить нас.

____________Любов — чудове почуття, чарівне,

Без нього нам у світі не прожить.

Любов живе в серцях і, диво-дивне,

Не покидає кожного й на мить.

Ми щиро любим тата, маму,

Бабусю, тітку, дядька, дідуся.

Сестричку, брата любимо так само,

Бо це ж родина в кожного уся.

____________Любов — найвище почуття і найсвітліше.

Це благодать, яку дарує час.

З любов’ю ми і кращі, і добріші.

Любов у серці хай горить у нас.

ПІСНЯ «СВЯТО ЗАВІТАЛО В ХАТУ»

 

____________ А ти знаєш, звідки взялося це свято? Я давно колись щось таке читав, але забув.

____________ Звичайно, знаю, та й усі, мабуть, знають про це. Бо воно прийшло до нас ще з ІІІ століття до нашої ери. От тільки у нашій країні День Валентина раніше не святкували, лише недавно почали. Я дуже люблю це свято. А ти?

____________. І я його люблю, бо так багато добрих і приємних слів звучить у цей день, люди всі веселіші і добріші стають… А ще відчуваєш, що тебе дуже люблять… І це так приємно, правда?

____________ Звичайно, жити і знати, що тебе всі люблять – це прекрасно!

____________ Ану признавайся, хто тебе любить! Га?

____________.А що тут признаватися! Люблять мама і тато, бабусі і дідусі, вся родина, вчителі, мої друзі , так само, як і тебе, хіба не так?

_______________Та так. Нас люблять, і ми любимо. А коли любиш, то хочеться для людей зробити щось добре і приємне, правда, друзі?

_______________ От і ми зараз хочемо зробити для вас дуже приємний подарунок.

ТАНОК «I GOT LOVE»

________________ Любов – це почуття безмежне. Я дуже люблю свою маму, свого братика, бабусю, дідуся. От заплющу очі і здається, всіх їх зараз можу обняти міцно- міцно. Але ми відхилилися від теми, друзі.

_________________Історія Дня Валентина почалася дуже давно, ще у ІІІ столітті нашої ери. У Римі правив рішучий і суворий імператор Клавдій. Понад усе він любив воювати, ходив у походи, завойовувати чужі землі. А тому хотів, що його воїни не відволікалися від походів і війн, а служили довго. Та любовні стріли Амура частенько влучали в серця його воїнів, ті закохувались, одружувались і залишали військову службу.

__________________Через це Клавдій видав указ, що забороняв одружуватись. І тоді на допомогу закоханим людям прийшов молодий лікар і священник Валентин. Всупереч імператорському указові, він таємно вінчав молоді пари. А коли про це дізнався імператор, то Валентина кинули до в’язниці. Проте і його велика любов знайшла в тюремних сірих мурах. Він закохався в дуже гарну дівчину – доньку тюремного наглядача. Валентин її дуже любив і посилав коханій листи, сповнені великого почуття. Та, на жаль, дівчина не могла їх сама прочитати, бо зовсім нічого не бачила. Вона була сліпа.

____________ Валентин знав про це і , будучи хорошим лікарем, прагнув вилікувати кохану дівчину. Та все було марно. Ніякі мазі не допомагали. Батько дівчини щоразу приносив їй листи і ліки, сподіваючись, що його донька прозріє. А Валентин тримався мужньо. І навіть у свій останній день, попросив у тюремника папір , написав прощального листа своїй коханій, і поклав у середину листа жовтий шафран (крокус) на прощання.

______________ Коли тюремник повернувся додому, на порозі стояла його донька і з нетерпінням чекала на батька. Він простягнув їй листа. Дівчина розгорнула його і знайшла там квітку. У записці було написано: «Від твого Валентина»Дівчина взяла пальчиками шафран і раптом …. побачила світ.

______________Любов підносить серце над землею

І робить дивовижні чудеса.

Стає людина зовсім інша з нею,

Тоді в її душі живе краса.

______________Тоді в душі троянда розцвітає,

І співом розливається душа.

Любов людська велику силу має,

Зцілити може й оживить вона.

_____________Стає людина дивна, гарна, інша,

І доброта у серденьку росте.

Душа стає світліша, яскравіша,

А серце – чисте, мудре, золоте.

ПІСНЯ «ЧЕРВОНІ ВІТРИЛА»

 

____________Любов матусі, наче ніжне сонце,

Що посилає теплі промінці

У весняне твоє й моє віконце,

Неначе перші квіти у руці.

_______________В ній стільки є тепла ясного,ласки

І щирості та щедрості душі.

І безліч радості та чарівної казки…

Лиш зрозуміти серцем поспіши.

______________Земля тримається на цій любові.

Без неї почорнів би білий світ.

З любов’ю мами – світ наш кольоровий,

Такий чарівний, дивовижний світ!

_____________В теплі й любові ми неначе в морі,

Купаємось і ніжимось весь час.

Якби могла матуся, то дістала б зорі…

Й подарувала – кожному із нас!

______________Любов матусі – то безмежна ласка,

Тепло долонь, палкого серця жар.

І колискова пісня, тиха казка…

Любов палка – це , мабуть, Божий дар.

______________Бо лише мама вміє так любити,

Прощати дітям їхні всі гріхи.

І, люблячи, завжди в тривозі жити…

І так весь час було, в усі віки.

_______________ Для вас, наші рідні і кохані матусі ми даруємо цей танок.

ТАНОК «НЕДЕТСКОЕ ВРЕМЯ» (українська версія)

_____________Ми хочем радо привітати

Бабусь з дідусями, сестер, братів,

Ну і, звичайно,наших любих

І дорогих усім батьків.

_____________Вітання щирі

Ми шлемо своїм батькам,

Щоб у злагоді і мирі

Літ ще сто прожити вам.

____________Хай Господь дарує з неба

Вам щасливії літа,

Щоб наповнювало завжди

Чашу радощів життя.

ТАНОК «КВІТІВ»

Сценка «Валентинка»

Катя: Василю, ти любиш мене?

Вася: Так… Тобто ні. Категорично — ні! Ні.

Катя: Гаразд, але це ж ти мені валентинку написав.

Вася: З чого ти взяла? Теж мені… Любовь-морковь… Пусіки-мусіки… Поцілусики… Обнімусики… Ха-ха..

Катя: Не смійся! А чого ж то на валентинці був твій почерк?

Вася: До чого тут почерк? Здається, я ж друкованими писав. (І тут же прикриває рот, розуміючи, що видав себе)

Катя: Ось, бачиш, і зізнався. Значить — писав.

Вася: Та ні! Це я іншу валентинку друкованими писав. І зовсім не тобі. Отак! А на твоїй валентинці є почерк, значить, не моє.

Катя: Вась, там друковані літери, але почерк — твій!

Вася: Та ти мені поясни, як у друкованих букв може бути почерк?

Катя: Це я в тебе хотіла запитати, як ти так примудрився писати! Друкованими літерами, але з почерком!

Вася: Та ти з чого взагалі взяла, що це я? Мало хто ще може так писати!

Катя: Ага, а тоді скажи, чому у валентинці в одному слові 4 помилки?

Вася: Не знаю, запитай у того, хто писав. А в якому слові, до речі?

Катя: У слові «люблю»!

Вася: Чотири? Я думав, що не більше трьох! (чухає лоб) Як я міг так схибити?!!

Катя: Так от, бачиш, зізнався, ти писав. Ти!

Вася: Ні, це я про іншу валентинку. Зовсім іншу. Не тобі. Там я згадав, теж помилок наробив.

Катя: Вась, у нас не так багато людей в школі, які можуть зробити 4 помилки в слові «люблю», і при цьому їх ще щось окрім комп’ютера цікавить, а в даному випадку я.

Вася: Та ну тебе, не маєш ні одного нормального доказу.

Катя: А папір? На зворотному боці валентинки твоя контрольна робота!

Вася: Ну … Може, хто-небудь у мене листок вирвав?

Катя: Вась, та невже хтось вирве без тебе з твого зошитадля контрольних робіт листки? Так я й повірила!

Вася: Ну, може це і при мені було, я не пригадаю.

Катя: Гаразд, а твої відбитки пальців

Вася: відбитки? Ти не могла їх порівняти без спеціальної апаратури.

Катя: Таких великих відбитків в школі більше ні в кого немає.

Вася: А як ти їх взагалі побачила?

Катя: Це були великі відбитки пальців в борщі. Там були величезні сліди від борщу! Зі шматками капустини!

Вася: Мало хто в нашій школі борщ їсть.

Катя: Зате відбитки тільки ти залишаєш.

Вася: Слухай, точно, все встає на свої місця. Хтось вирвав листок з мого зошита, підробив мій почерк, дав мені доторкнутися, коли я їв борщ і все!

Катя: Вася, досить. Ти написав своє прізвище!

Вася: Хіба мало в школі однофамільців?

Катя: Ти  написав ім»я, прізвище та по батькові.

Вася: Значить, точно підставили!

Катя: І поставив свій підпис!

Вася: У-у-у-у-у …

Катя: Вась, чуєш, Вась, я теж тебе люблю!

Вася: Так??? А чого я тут тоді кривляюся? Так би відразу й сказала! Пішли гуляти!

Катя: Пішли.

Вася: І портфель свій дай! Я нестиму….

ПІСНЯ «А У НАШОМУ У КЛАСІ»

____________ А чи знаєте ви які традиції святкування Дня закоханих у інших країнах, наприклад у Англії у цей день ворожать. Дівчата пишуть на папірцях чоловічі імена, заліплюють їх в глину і кидають у воду. Кулька, що спливає першою, і приносить дівчині ім’я судженого.

_____________ Француженки у ніч перед 14 лютого пришивають листки лавра до подушки, тоді можна побачити уві сні нареченого.

_____________ В Америці, Англії у день святого Валентина не зустрінете жодної жінки без букета квітів.

_____________ День святого Валентина в Італії називають «Солодким днем», бо тоді прийнято дарувати своїм коханим переважно солодощі.

____________ в Японії. 14 лютого на головній площі Токіо відбувається щось незвичайне: кілька дівчат та хлопців, стоячи на сцені, голосно вигукують свої побажання та освідчуються в коханні. Хто зробить це голосніше, той отримує приз.

_____________ Багато років тому в Англії у цей день дітей наряджали в одяг дорослих. Вони ходили від хата до хати і співали пісні про Святого Валентина.

_____________ На Сицилії існує таке повір’я: якщо молода дівчина стоятиме біля вікна півгодини перед сходом сонця напередодні Дня Валентина і перший промінь впаде на неї, то того ж року вона вийде заміж.

_____________. У Німеччині дівчата писали на цибулинах тюльпанів чоловічі імена. Який тюльпан зацвіте першим — за того дівчина і вийде заміж.

ПІСНЯ «А Я ЧОРНОБРИВА У САДОЧОК НАВЕДУ»

Гра « Чарівні скриньки»

(2 скриньки. В одній 10 питань, в іншій 10 відповідей. Кожна пара тягне

питання і відповідь.)

Питання:

- Ти слухаєшся батьків?

- Коли ти будеш вчитися на одні п'ятірки?

- Ти любиш їсти в шкільній їдальні?

- Ти прогулюєш уроки?

- Вмієш ти читати?

- Чи ти вважаєш себе розумним?

- Ти хотів би перейти в інший клас?

- Ти ображаєш дівчаток? (хлопчиків)

- Тобі подобаються діти вашого класу?

- Хотів (а) би ти, щоб скоріше почалися канікули?

Відповіді:

- Коли сплю.

- Тільки цим і займаюся.

- Про це краще скаже вчитель.

- Не їм, не сплю, тільки про це і думаю.

- Часом буває.

- Природно.

- Тільки тоді, коли дуже сердитий.

- Я роблю це по понеділках.

- Мені це не до чого.

- Мені і так дуже весело живеться.

Гра «Склади імена закоханих і пар»

(Кай –Герда, Адам – Єва, Дюймовочка – Ельф, Ромео – Джульєтта, Красуня

- Чудовисько, Попелюшка – Принц, Шрек – Фіона, Мальвина - П’єро,

Оксана - Вакула, Іван Царевич - Жаба Царівна, Руслан - Людмила.)

 

______________ Красиве, веселкове це почуття – любов, кохання. Воно приходить до людини несподівано, в будь-яку мить життя, і робить її світлою і красивою, радісною і щасливою. І хай велика і світла любов нікого з вас не обминає в житті. Бо хто не любив, той не жив. А хто кохає, той двічі живе. Любов і справді – це палаюче багаття, яке освітлює і зігріває людину. Любить, кохає і буде щасливим.

ТАНОК «БУДЬТЕ ЩАСЛИВІ»

__________А на останок усі разом ми хочемо вам сказати такі слова:

__________У кого в серденьку любов палає,

Він двічі жив, бо він КОХАЄ.

__________Любов прекрасним робить все життя,

Любов – найвище в світі ПОЧУТТЯ.

__________Якщо коханням серденько палає,

Над світом враз веселка РОЗЦВІТАЄ.

__________З любові починається життя.

Любов – найвище в світі ПОЧУТТЯ.

___________Кохання, ніби сонечка привіт,

А без любові – чорно-білий СВІТ.

___________А без любові квітка не розквітне,

Краса земна поблідне раптом, ЗНИКНЕ

___________Любов – це справжнє диво на землі,

Тож люблять всі: великі і МАЛІ.

___________Любов, мов квітень, в серці розквітає,

Мов зірка ясна, душі ЗІГРВАЄ,

__________Любов найкраще в світі почуття,

З любові починається ЖИТТЯ.

__________І хай любов у вас в серцях палає,

Нехай ніколи в світі не ЗНИКАЄ.

___________Нехай любов в серця до вас пливе,

Бо хто кохає – двічі той ЖИВЕ.

___________Нам без любові в світі не прожити,

Прийшли усі ми в світ ЛЮБИТИ!

ТАНЕЦЬ З РУШНИКАМИ «ДАЙ НАМ БОЖЕ ЩАСТЯ» - 9

ВЧИТЕЛЬ: У відомого естрадного співака Віктора Цоя є хороші слова: “Кохання варте того, щоб чекати,  життя варте, щоб жити”. І я хочу, щоб ваше життя було великим, прекрасним, радісним. Живіть! Живіть довго і щасливо!І нехай у вашому житті завжди поряд буде кохання і любов до матері і батька, до землі, любов одне до одного.

З днем святого Валентина Вас!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 лютого 2022
Переглядів
258
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку