Сценарій святкування "Учительська кімната"

Про матеріал
Сценарій креативний,нестандартний. п\Підготовлений для вітання вчителів до професійного свята. Використано різноманітні форми вітань.
Перегляд файлу

    Пісня про вчителя  (музика продовжується)

         (Учительська кімната. За столами сидять вчителі.)

Директор: Вітаю вас, шановні колеги, з Днем учителя! Оголошую день учнівського самоврядування. Сьогодні наші вихованці самостійно проведуть уроки…

Фізрук (перебиває): Урррра!...

Директор: Андрію Юліановичу, ви такі емоційні…

Фізрук: А ще б то! Я такої оказії цілий рік чекав! Ха!

Директор: Цікаво-цікаво…

Фізрук: Восьмачки  обов’язково підуть до спортивної підсобки за м’ячем. А я зверху на дверях завбачливо стару кросівку притулив. І першому ж лусне по лобі! Отоді почнуться емоції (радісно потирає руки)

Директор: (піднесено) Я знав! Я вірив, що не підведете! Мужик!

Математичка: (ображено) Ви ще подумайте, що це тільки ви такі спритні зі своєю фізкультурою! Де наша не пропадала! Ми теж дещо можемо.

Директор: Що, і ви? Маріє Михайлівно? Кросівку? На дверях? Чи може яку піраміду причепили?

Математичка: Копайте глибше! Мілкота….

Директор: Невже самостійну у восьмому? Позачергову? Бац!

Математичка: О, вже тепліше…. Майже вгадали.

Директор: Контрольну?

Математичка: Та з поглибленим вивченням! Там і косинуси, і тангеси і котангенси! Отак! Купа одиниць, купа!.. У щоденники! Забезпечена! Прекрасно! А я ж тиждень їм у вуха  торохтіла – го-туй-те-ся!

Директор: Ви талант… Ви справжній талант… Круто підсікли!

Фізичка: Вищий пілотаж! Де наша не пропадала!

Історик: Ха-ха! З чого ви, Маріє Михайлівно, взяли, що восьмий до контрольної готувався?

Математичка: Колего, а щоденник учням нащо? Та ще й мають електронний ( а я їм паролі поміняла, а вони і не здогадуються)

Історик: Та ну, Маріє Михайлівно,, в житті не повірю, що вони дивились хоч в який щоденник ! Я буду не я, якщо то правда!

Директор: І ви? Олександро Ільківно! І ви щось задумали? А ну розповідайте!

Історик: Не треба мене недооцінювати. Я у щоденниках їм…

Всі: Що?

Фізик: Листки повидирали, ага?

Історик: Навіщо так жорстоко? Маріє Семенівно, хіба я варвар? Я лише милосердно жуйки між листки  натикала! Тепер не пороздирають, усі склеялись.

Директор: Молодчина! Наша марка! Оригінал! Хай сповна відчують вчительську героїчну невтомну щоденну працю!

Хімік: І особливо своїми штанами!

Директор: А штани ж до чого ,Галино Романівно?

Хімік: А що я?  Бо я нахімічила!

Математичка: Що, дірку в штанях? Наскрізь? Кому? Може, старості? Ото буде сміху!

Хімік: Всім!

Директор: Галино Романівно, ну ви крутизна…

Хімік: Крейдою! Калцій карбонат!Та усі стільці! До вечора вовтузилася!

Математичка: Геройка…Трудівниця…

Директор: А ви, Маріє Семенівно, ніяк не відмітилися? Щоб, так сказати, свято надовго запам’ятали…

Фізичка: А я написала, що Васька – дурак…

Директор: Де?

Фізичка: На його парті…

Хімік: Браво! Маріє Семенівно, браво!

Директор: Оце підхід!  Особисто-орієнтоване навчання!

Математичка: Констатація факту! Аксіома!

Хімік: Індивідуальний підхід! Ото сьогодні будуть уроки! Супер!

Історик: Так, як і  в нас кожен день!

Фізрук: Давай - день самоврядування!

    (Стукають в двері учительської. Всі затихают)

Директор: Заходьте!

(На фоні музики дівчина та хлопець читає вірш. У руках букети квітів)

Віолеа Дворцька. «Ти – Учитель».)

Блаженний день, коли зробив ти вибір

Служінню дітям присвятить себе:

Нагодувати їх духовним хлібом,

Зерно в душі посіяти святе.

.Хто сіє і хто жне — радіти будуть разом,

Але без сіячів не буде зовсім жнив.

І вивчена з дітьми одна біблійна фраза

У їх житті багато зробить див.

.Підручники, конспекти і малюнки,

Журнали, списки, бесіди, батьки,

Проблеми, навантаження, стосунки,

Сміливі мрії й перші помилки —

Учительським все серцем пережито

У мріях, у думках, у почуттях

І Господу розказано в молитвах,

І все це стало напрямом життя.

.Дитяче серце — у твоїх долонях,

Допитливе, відкрите і просте,

Тобі довірив Бог його наповнить

Святим зерном, що згодом проросте.

І стане нивою зеленою з роками,

І принесе багатий урожай!

Ти сій і там, де не земля, а камінь,

Сій щедро і тоді, коли буває жаль.

.Твої усі недоспанії ночі —

Це кожної дитини майбуття.

Коли на тебе схожим бути хтось захоче —

Ти недарма прожив своє життя.

 Якщо ти ще не бачиш результатів,

То май тверду у серці віру в те,

Що Бог завжди буде благословляти

Усе те добре, що посіяв ти в дітей.

.Живи, як вчиш, учи, як Боже Слово,

Люби свій труд, як найцінніший дар,

Ти для дітей — як зірка світанкова,

Вони для тебе — як святий нектар.

 Ти особливий трудівник у Бога,

Ти вибраний із тисячі один,

Щоб показати дітям ту дорогу,

Яка веде в Новий Єрусалим.

І ти не маєш права не радіти,

Не бути вдячним Богу без кінця,

Що присвятив себе служінню дітям

Єдиного Небесного Отця.

  (Учні кладуть квіти у вазу і виходять)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведучий 1.

1.Найкраща школа – Чанизька, її нікому не забути

Бо тут працюють з року в рік, натхненні, творчі й мудрі люди.

 

2.Чудова школа, як ніде, поглянь навкруг, спитай усюди,

Вам скажуть учні і батьки: працюють в ній найкращі люди.

 

3 .У першу неділю жовтня у Вас професійне свято.

 Сюди ми прийшли сьогодні сердечно Вас привітати.

 Учитель – це наша совість, взірець у житті єдиний,

 Без нього життєва повість не пишеться у дитини.

  Ведучий 4. Існує притча. Коли народжується дитина, Господь благословляє її у білий світ своєю рукою. Покладе на голову – мудрою буде, на серце – милосердною, на руки – майстром слова діла. А цій людині Господь одночасно поклав на голову, серце, руки. Ім’я цієї людини – Вчитель.

 5. О, рідний, любий вчителю наш ласкавий,

 Дбайливий друже наш із юних літ.

 Ми Вам слова принесли величаві

 І наш учнівський радісний привіт. 

6.В своїй натхненній праці ти щасливий.

Ти бачиш в учнях кожен день себе.

У творчій долі ти знаходиш сили,

учителю, ми любимо тебе!

 

7.Бо учитель завжди розуміє,

бо учитель завжди всіх навчить,

І у скруті все ж таки він мріє,

Як би кращим це життя зробить.

 

8.Повинні бути вдячні ми довіку

За їхню віру, ласку і тепло.

За те, що розуміли нас, любили,

За допомогу, чуйність і добро.

 

9.За ті знання, які ви нам даєте,

За те, що часто, як і ми, були дітьми,

Любити землю й матір нас навчали,

Щоб ми росли хорошими людьми.

 

10.Спасибі вам, що ви на світі є,

Що сієте добро, як стиглий колос.

Ми пам’ятати будем все життя

Ваш мудрий, тихий, терпеливий голос.

 

11.Сьогодні – День учителя й тому

Ми кажемо звичайними словами:

Людського щастя вам, нових ідей,

Хай доля добра завжди буде з вами.

Шлях пошуку, науки і дерзань

 

12.– Таку обрали ви в житті дорогу.

Тож здійснення усіх ваших сподівань,

Щоб ви відчули радість перемоги.

Високих злетів, творчих перемог

Ми щиро вам усі бажаєм нині.

Разом: І ще багато літ хай дасть вам Бог

Трудитись у шкільній нашій родині.

                   (Виходять два учні)

Учень 1: Любі наші наставники! У цей святковий день ми особливо болісно відчуваємо, як безжально плине час, усвідомлюємо, наскільки важко вам торкатися жорстокою правдою наших сердець, розуміємо, як нелегко часом знайти з нами спільну мову.

Учень 2: Дорогі вчителі! Любіть нас такими, якими ми є! Недовченими і заученими! Веселими і засмученими! Окриленими і замученими! Ледачкуватими і непередбачуваними! Непрощеними і пробаченими!

Учень: 1 Але саме сьогодні ми можемо дозволити собі виконати  наше давнє і потаємне бажання!

Учень 2: Кожного дня ви нас на уроках питаєте, виправляєте і вказуєте нам на помилки. А сьогодні ми вам хочемо задавати питання і вказувати на ваші неточності у відповідях. В звязку з певними обставинами у нас мультипредметний урок. Будьте активними. І так перше запитання.

 

    Запитання для вчителів: (Зачитуємо з папки)

1.Питання:  Що таке дрімучі ліси?

Відповідь ( Це такі ліси, в яких ... добре дрімати)

 

2. Питання Назви, будь ласка, частини рослини.

Відповідь:  Квітка горщик.

 

3.Питання : Хто відповість, чим відрізняється море від річки?

Відповідь: Біля річки два береги, а біля моря - один.

***

Питання : Чому так мавп  мало стало?

Відповідь: Тому що мавпи  перетворились на людей.

***

Питання : Яка тривалість життя миші?

Відповідь: Ну, думається, це цілком і повністю залежить від кішки.

 

***

Питання : Для чого людям потрібна нервова система?

Відповідь: Щоб  нервувати вчителів

***

Питання: Чому учні щохвилини дивляться під час уроку на годинник?

Відповідь: Тому що переживають, як би дзвоник не перервав дуже цікавий урок.

***

Питання: Хто відповість, куди летить птах з соломинкою в дзьобі?

Відповідь: У коктейль-бар!

***

Запитання: Які зуби з'являються у людини останніми?

відповідь: Звісно, вставні!

***

 Питання таке: «Чому європейський час випереджає американський?»

Відповідь: Тому, що Америку відкрили пізніше!

Учень1. Молодці! Це були  дуже прості питання! А тепер перейдем до складніших. Всі знають, що математика потрібна всім і скрізь. Отож, математичні задачі.

Учень2. Уявіть, що ви ведете поїзд. У поїзді 18 вагонів, у кожному вагоні 54 місця. З них  усіх 50 відсотків пофарбовані у червоний колір. То ж скільки років машиністу?

Учень 1: Ну а тепер, зовсім серйозна задача. Рахуємо швидко.2 плюс два помножити на 2. (чекаємо відповіді).

Учень 2. Ну і третій рівень задач. Вирахуйте добуток чисел 4 та 16, поділіть на їх суму і відніміть частку чисел 16 та 4.             (4*16:(4+16) -16:4= - 0,8)

Швидше рахуємо, хто перший – отримує 12 балів. Так, математику вчили давно, але ж застосовуєте колись отримані знання часто: отримуючи зарплату, наприклад, з якої багато вираховують, ви ділите її на багато частин і залишається зовсім мало, майже як у запропонованому виразі. Скільки вийшло? …….   Так, - 0,8.

 (Довідка: При множенні 64, при діленні на 20 буде 3,2 і віднімемо 4 . Отож, - 0,8 )

Учень1 : Ну що ж ви уже втомились. Давайте чуть отримаємо релакс (перегляд відеоролика)

https://www.youtube.com/watch?v=YwsWHCJDFkk    

 

1. Учителю, прийми уклін доземний

      За щире серце і любов святу,

      За людяність і чесний труд щоденний,

      За відданість, а ще за доброту.

      За те, що ти даруєш дітям крила,

      Щоб їм летіти у широкий світ.

      За мрії світлі, знайдені вітрила

      І за щасливий, радісний політ.

 

2.Учителю, ім’я твоє святе.

      Ти  з нами скрізь у будні і у свято.

      З тобою ще й сміливість в нас росте,

      І стільки щастя та тепла багато,

      І радості безмежна дивина!

      Бо вчитель з нами завжди і повсюди.

      Шкільна пора яскрава та ясна…

      І так завжди, в усі століття буде!

 

3. Ти все життя ніс серце на долонях,

       Щоб дітям ним освітлювати шлях.

       Щоб діти правду знали достеменно

       І небеса їм усміхались голубі.

       Вклоняємось, учителю, доземно,

       Спасибі, рідний вчителю, тобі!

4. Хай має вчитель менше свят, ніж буднів,

      Йому не треба більших нагород:

      Яке то щастя – буть корисним людям,

      Учить його величність – наш народ,

   5.   Знання і мудрість дарувати дітям,

      Нести сердечне світло доброти.

   Почесніше покликання на світі

      І радісніше нього не знайти. 

 

6 . Тож дай Вам, Боже, днів щасливих,

      Дай добра, здоров'я, сили,

      Дай любові, згоди, втіхи,

      Змоги  дай  життю радіти

       І ділитись словом щирим,

      Теплим, радісним, правдивим.

      А сьогодні, у це свято

      Щастя зичим Вам багато.

      Хай Вас Бог благословляє ,

      Многих літ Вам посилає.

 

Разом: Вітаємо вас з Днем вчителя

  (Пісня або мелодія)

 

 

docx
Додано
24 жовтня 2022
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку