Основна мета заходу – підвищення інтересу до предмета та:
1. В ігровій формі повторити основні поняття.
2. Розвивати вміння застосовувати отримані знання в нестандартних ситуаціях, уміння працювати в колективі.
3. Виховувати культуру поводження й спілкування учнів.
Основна мета заходу – підвищення інтересу до предмета.
Завдання:
Сценарій заходу:
Хід заходу
Ведучий повідомляє склад журі й вітає команди.
Знайомство з командами
Кожна команда повідомляє свою назву, девіз і показує емблему
Ведучий:
Прийшло повідомлення про те, що супутником зафіксована поява нового острова. Членами журі, що займаються дослідженням нових об'єктів, було зроблене повідомлення:
Оголошення!
Учні 5-х класів, що бажають взяти участь у дослідженні невивченого острова, запрошуються 15 грудня в 13.10. на борт корабля, що доставить вас на узбережжя острова.
Попередня реєстрація учасників проводиться
з 2 по 6 грудня в кабінеті № 39 БСШ №12 м. Білої Церкви.
Ведучий:
Отже, відправляємося в плавання.
Вам пропонується вивчити цей острів і визначити кращого дослідника. Спеціальним транспортом нас разом з командою дослідників доставлять на острів і висадять на острові.
Ведучий:
При огляді берега команда виявила покажчик, на якому був напис: “Дізнайся назву острова”. Поряд була табличка з написом: «Розгадай кросворд».
Отже, для того, щоб дізнатися про назву острова на якому ми знаходимось, необхідно розгадати кросворд.
Кожній команді видається кросворд. (Додаток 1)
(За кожне правильно розгадане слово дається 1 фішка, і за вгадане головне слово (назва острова) - 2 фішки).
Ведучий:
Після того, як ми довідалися назву острова й вимовили його вголос, стали відбуватися дива. Перед нами відкрилася стежка, що запрошує до подорожі по острову. На початку стежки лежав пакунок, розгорнувши його, ми побачили карту острова...
Ведучий:
Пройшовши по стежці, ми опинилися біля скелі “Знайди помилки”.
Для продовження шляху нам пропонується знайти помилки в розповіді. (Додаток 2)
(За кожну правильно знайдену помилку - 1 фішка)
Ведучий:
Як тільки було виконано це завдання, ми побачили продовження стежки, що веде до річки. На березі були 2 човна, прив'язані канатом до дерева, що росте на березі.
Річка “Знайди слова”
Ведучий:
Для того, щоб скористатися даними плавзасобами, необхідно розплутати канат, у якому кінець або середина слова є початком іншого. Знайти якомога більше слів.
(За кожне слово, знайдене в канаті - 1 фішка)
Завдання 1 команді:
КІНЕЦЬЦИКЛОПРОГРАМАШИНАЛГОРИТМОНІТОР
Завдання 2 команді:
ПРЯМОКУТНИКОВРИКОМАНДАЛГОРИТМИШКАРПОВОРОТ
Завдання 3 команді:
КВАДРАТАЙМЕРАЛГОРИТМОНІТОРГЛОБУСИСТЕМА
Відповіді:
Завдання 1 команди:
кінець, цикл, клоп, програма, грам, машина, шина, алгоритм, ритм, монітор.
Завдання 2 команди:
прямокутник, кут, коврик, команда, алгоритм, ритм, мишка, короп, поворот, рот.
Завдання 3 команди:
квадрат, тайм, таймер, алгоритм, ритм, монітор, торг, глобус, система, тема.
Ведучий:
Скориставшись запропонованим плавзасобом, команди кинулися вниз за течією й опинилися в озері.
Висадившись на березі озера, ми знайшли нове завдання, що відкриває нам шлях подальшого проходження. Необхідно назвати призначення даних клавіш.
(1 фішка - за кожне слово)
Озеро “Призначення клавіш”
(Заздалегідь на пелюстках ромашки написати назви клавіш)
Ведучий:
Орієнтуючись по карті, команди відзначили, що дослідження острова підходить до завершення, до берега залишалося зовсім небагато, але попереду нас чекало ще болото термінів, яке нам для цього треба було пройти.
Від кожної команди запрошується капітан.
Якщо капітан не може дати відповідь на питання, то право відповіді переходить групі підтримки.
Якщо відповідає капітан - команда заробляє 2 фішки, якщо команда - 1 фішка.
Болото Термінів
Ведучий:
Пройшовши болото, останню перешкоду, що відокремлює команди від бухти, вони виявилися на березі, де всіх очікував корабель, що доставив дослідників додому.
Підведення підсумків (7хв)
Надається слово журі, що повідомляє результат гри й вручає грамоти й дипломи.
Додатки
Додаток 1.
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
3 |
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
9 |
|
|
2 |
|
|
|
13 6 |
12 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
4 |
|
|
|
|
8 |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Довгий тонкий проводок
Ну а на коробці
Дві або три кнопки
Стережись ногіток!
Раз, два і готово –
Відстукали слово!
Ось де пальцям фізкультура
А це є…
І для мами, і для тата!
В упаковці, як цукерка,
Швидко крутиться…
4. Нумо, друзі, ось загадка!
Що таке: це рукоятка,
Кнопки дві, курок і хвостик
Ну звичайно це є…
5. Ось без мене це бардак
Що ти робиш? Ну і як?
Якщо дуже постаратись,
Без мене всеодно не розібратись!
І не слухай ти нікого
Не побачиш ти нічого!
6. І для чого ящик цей
Тягне в себе папірці,
Букви, крапки, коми -
Надрукує він картинку
Швидкий майстер
Струменевий…
Відповіді.
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
м |
|
|
|
|
|
М |
|
|
|
|
|
о |
|
|
|
|
|
и10 |
|
|
|
3 |
|
н |
|
6 |
|
|
|
ш |
|
|
|
д |
|
і5 |
|
п9 |
|
|
2 |
к |
л |
а |
13 в 6 |
12 і7 |
а |
т |
у |
р |
а |
|
|
а |
|
|
|
с2 |
|
о1 |
|
и |
|
|
|
|
|
|
|
к |
|
р4 |
|
н |
|
|
|
|
|
|
|
е |
|
|
|
т3 |
|
4 |
д |
ж |
о |
й |
с8 |
т11 |
и |
к |
|
е |
|
|
|
|
|
|
|
а |
|
|
|
р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Назва острову: острів іспитів.
Додаток 2.
Я люблю малювати на комп'ютері. На мій погляд, найкращою програмою для малювання зображень є БЛОКНОТ. За допомогою інструмента ОЛІВЕЦЬ у мене добре виходить будувати прямокутники.
Використовуючи інструмент ЛІНІЯ із клавішею Caps Lock, можна
намалювати строго горизонтальні й вертикальні лінії.
Незнайко
Для роботи з комп'ютером я обов'язково вмикаю клавіатуру, набираю
букви за допомогою миші. Для роздрукування тексту вставляю в системний блок папір. Музику прослуховую за допомогою принтера.
Незнайко
Програма, що допомагає людині створювати малюнки, називається текстовим редактором. Деякі інструменти цього редактора мають назви:
ручка, коло, лінія. Для з'єднання частин малюнка використовую інструмент
ПРЯМОКУТНИК.
Незнайко