25 вересня о 19:00Вебінар: Співпраця вчителя та батьків: модернізовані підходи та нетипові форми взаємодії

Урок на тему: «Безпечний Інтернет» («Cyber Safety»)

Про матеріал

В матеріалах є план-конспект уроку, презентація до уроку, необхідні текстові документи для практичної роботи учням та демонстрації учителем.

Бінарний урок з англійської мови та інформатики в 5 класі на тему: «Безпечний Інтернет» або «Cyber Safety». Урок проводиться в комп'ютерному класі з участю двох вчителів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Бінарний урок з англійської мови та інформатикив 5 класі на тему:«Безпечний Інтернет»«Cyber Safety»Вчитель англійської мови: Ніколова С. Д. Вчитель інформатики: Попкова С. В.

Номер слайду 2

Мета: Ознайомлення з новою лексикою теми уроку та навчання правильно її застосовувати при складанні речень. Навчання використовувати текстовий процесор Word для оформлення пам’ятки з правилами для розповсюдження її своїм рідним та знайомим.

Номер слайду 3

Мотивація навчальної діяльності

Номер слайду 4

Групова робота{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Key Words: The Internet. Chatonline. Deletea file, an e-mail,an attachment Download. Music, a file, a photo. Receivean e-mail, an attachment. Savea file, an e-mail,an attachment. Usea password, a nickname

Номер слайду 5

Are you safe…in cyberspace?1. What do you use on the Internet?A) A cool nickname. B) My real name.2. Does your My. Space page give your real name and address?A) Yes, it does. B) No, it doesn’t.3. Do your friends give your name and address to strangers on the Internet?A) Yes, they do. B) No, they don’t.4. You receive an e-mail with an attachment from a stranger. What do you do?A) Open it. B) Delete it.5. A stranger in a chatroom wants to meet you. What do you do?A) Tell an adult. B) Agree to meet.6. You receive an e-mail with nasty comments about another student. What do you do?A) Delete it. B) Send it to your friends.7. Do you and your friends download music but not pay for it?A) Yes, we do. B) No, we don’t.8. How often does your mum or dad check your computer?A) Never. B) Often.9. Must your mum or dad know your password?A) Yes, he/she must. B) No, he/she mustn’t.

Номер слайду 6

Are you safe…in cyberspace?1. What do you use on the Internet?A) A cool nickname. B) My real name.2. Does your My. Space page give your real name and address?A) Yes, it does. B) No, it doesn’t.3. Do your friends give your name and address to strangers on the Internet?A) Yes, they do. B) No, they don’t.4. You receive an e-mail with an attachment from a stranger. What do you do?A) Open it. B) Delete it.5. A stranger in a chatroom wants to meet you. What do you do?A) Tell an adult. B) Agree to meet.6. You receive an e-mail with nasty comments about another student. What do you do?A) Delete it. B) Send it to your friends.7. Do you and your friends download music but not pay for it?A) Yes, we do. B) No, we don’t.8. How often does your mum or dad check your computer?A) Never. B) Often.9. Must your mum or dad know your password?A) Yes, he/she must. B) No, he/she mustn’t.

Номер слайду 7

Практичне завдання. Відкрити текстовий документ на робочому столі «Пам’ятка.docx» та відредагувати текст: впорядкувати слова в реченнях за смислом. Редагування тексту –  це приведення об'єкта редагування у відповідність із оригіналом. Способи редагування тексту: За допомогою контекстного меню: «Копіювати», «Вирізати», «Вставити». За допомогою комбінації клавіш: Ctrl+C («Копіювати»), Ctrl+X («Вирізати»), Ctrl+V («Вставити»). За допомогою курсору: виділити фрагмент, захватити мишкою і перетягнути на нове місце.

Номер слайду 8

Результат уроку

Перегляд файлу

 

image

 

Перегляд файлу

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "интернет иконка"

 

  1. real address use Don’t and your name!
  2. and give address your Don’t name strangers! to
  3. strangers! Don’t e-mail open from an
  4. your dad mum password! or know Let your
  5. parents Let check computer! your your

 

 

Перегляд файлу

Одеський НВК №13

 

 

Бінарний урок

з англійської мови та інформатики
в 5 класі
на тему:
«Безпечний Інтернет»
або

«Cyber Safety»

 

 

 

 

 

 

Вчитель англійської мови: Ніколова С.Д.

Вчитель інформатики: Попкова С.В.

 

 

 

 

м. Одеса

ТЕМА УРОКУ: «Cyber Safety» або «Безпечний Інтернет»

МЕТА УРОКУ:

Навчальна: Ознайомити учнів з новою лексикою теми уроку та навчити правильно її застосовувати при складанні речень. Навчитися використовувати текстовий процесор Word для оформлення пам’ятки з правилами.   

Розвиваюча: Розвиток навичок роботи з комп’ютером та текстовим процесором; розвиток мовленнєвих і пізнавальних здібностей, готовностей до комунікації; розвиток пізнавального інтересу, уміння аналізувати; розвиток пам’яті, навичок роботи в групах та парах.    

Виховна: Виховання в учнів інтересу та поваги до комп’ютерної науки, іноземної мови. Виховання потреби в практичному застосуванні іноземної мови, використання ІКТ при вивченні іноземної мови. Виховання здатності чітко організовувати групову та парну роботу. Сприяти вихованню культури поведінки, сумлінності, відповідальності при виконанні завдань. Виховувати турботу про ближнього.

Практична: Практикування вимови нової лексики та прийомів редагування  тексту.

ОБЛАДНАННЯ: комп’ютери кабінету, мультимедійний проектор, програмне забезпечення (операційна система, текстовий процесор MS Word), роздатковий матеріал, маркерна дошка, магніти, магнітофон.

ТИП УРОКУ: комбінований.

ВИД УРОКУ: бінарний.

МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ: інформатика та англійська мова.

ХІД УРОКУ.

І. Організаційний момент (2 хв.)

Перевірка наявності та готовності учнів до уроку. Створити з групи учнів дві команди та відповідно розсадити їх на дві сторони. Створення позитивного настрою для проведення уроку.

Вчитель англійської мови: Good morning pupils! We are glad to see you!

Вчитель інформатики: І я також радію зустрічі з вами!

Вчитель англійської мови: I say «We are…», because today we have unusual lesson, binary lesson- IT and English at the same lesson.

Повідомлення теми (Слайд 1) та мети уроку (Слайд 2).

ІІ. Мотивація навчальної діяльності (2 хв.) (Слайд 3)

Вчитель інформатики: Сьогодні ми з вами узагальнимо наші знання з теми «Безпечний Інтернет» та складемо пам’ятку з правилами безпечного користування Інтернетом на англійській мові. Для цього ви будете використовувати текстовий процесор Word та нову лексику уроку.

Вчитель англійської мови: Look at the Key Words. Are any words similar in your Language? (Слайд 4)

Key Words: The Internet

Chat

online

Delete

a file  an e-mail   an attachment

Download

music  a file  a photo

Receive

an e-mail  an attachment

Save

a file  an e-mail   an attachment

Use

a password  a nickname

III. Подача нового матеріалу.

Вчитель англійської мови: Look at the screen? Listen and repeat (Учні дивляться на екран, читають нові слова, слухають вимову та повторюють). Подивіться уважно та запам’ятайте, з яким дієсловом використовується кожний іменник. (Слайд 4)

IV. Закріплення нового матеріалу.

Запишіть в зошити число та тему уроку.

Завдання №1: На дошці ви бачите дієслова до яких треба підібрати іменник та скласти словосполучення (групова робота). По черзі підходьте до дошки та прикріплюєте іменники до дієслів.

Перевіряємо правильність виконання завдання. Кожна команда отримує свою кількість фішок.

Завдання №2: Скласти речення, використовуючи словосполучення в теперішньому неозначеному часі (Present Simple) за 1 хв. на листах А4 (кожна команда на своєму).

Прикріплюємо листи з реченнями на дошку, один представник з групи виходить і зачитує речення, а решта учнів з вчителем перевіряють  їх правильність.

Вчитель інформатики: А тепер давайте згадаємо основні правила безпечної поведінки в Інтернеті (діти наводять свої варіанти, а вчитель підсумовує та узагальнює всі варіанти у список):

  1. Не розголошуй особисті дані в Інтернеті.
  2. Не спілкуйся з незнайомцями.
  3. Не заходь на сумнівні сайти.
  4. Ніколи нічого самостійно не купуй.
  5. Будь дружелюбним, не груби.
  6. Розповідай усе, що ти побачив чи дізнався нового, дорослим.
  7. Попроси батьків встановити на комп’ютер антивірус.
  8. Не закачуй для розповсюдження матеріали без дозволу авторів.

А зараз ви виконаєте тест і ми перевіримо, наскільки ви дотримуєтесь правил безпечного користування Інтернетом. (Слайд 5). Відповіді запишіть у зошити. У вас є на це 1,5 хв.

Are you safe…in cyberspace?

 

1. What do you use on the Internet?

A) A cool nickname.   B) My real name.

2. Does your MySpace page give your real name and address?

A) Yes, it does.   B) No, it doesn’t.

3. Do your friends give your name and address to strangers on the Internet?

A) Yes, they do.   B) No, they don’t.

4. You receive an e-mail with an attachment from a stranger. What do you do?

A) Open it.   B) Delete it.

5. A stranger in a chatroom wants to meet you. What do you do?

A) Tell an adult.   B) Agree to meet.

6. You receive an e-mail with nasty comments about another student. What do you do?

A) Delete it.   B) Send it to your friends.

7. Do you and your friends download music but not pay for it?

A) Yes, we do.   B) No, we don’t.

8. How often does your mum or dad check your computer?

A) Never.   B) Often.

9. Must your mum or dad know your password?

A) Yes, he/she must.   B) No, he/she mustn’t.

Після виконання завдання учні обмінюються зошитами та перевіряють одне одного, звіряючи з правильними відповідями на слайді. (Слайд 6)

Учні підсумовують кількість правильних відповідей, за кожні 9 правильних відповідей команда отримує 1 фішку.

Вчителі обговорюють з учнями незрозумілі питання.

V. Практична робота за комп’ютером.

Вчитель інформатики: А тепер ми перейдемо до практичного завдання.

Завдання. Відкрити текстовий документ на робочому столі «Пам’ятка.docx» та відредагувати текст: впорядкувати слова в реченнях за смислом. (Слайд 7)

Демонстрація виконання аналогічного практичного завдання вчителем інформатики (файл «Приклад пр. завдання.docx». Розповідь про три способи редагування тексту.

Спосіб 1. За допомогою контекстного меню: «Копіювати», «Вирізати», «Вставити».

Спосіб 2. За допомогою комбінації клавіш: Ctrl+C («Копіювати»), Ctrl+X («Вирізати»), Ctrl+V («Вставити»).

Спосіб 3. За допомогою курсору: виділити фрагмент, захватити мишкою і перетягнути на нове місце.

Кожен учень має можливість отримати 2 фішки за правильне виконання завдання, якщо з помилками, то 1 фішку. Тому бажаємо вам успіху і запрошуємо за комп’ютери, але перед цим кожен член команди повинен по черзі розповісти одне правило безпечної поведінки за комп’ютером.

VI. Підведення підсумків уроку (2 хв).

Виголошення ключових моментів уроку, підрахування балів (фішок) у кожної команди, виставлення оцінок з обґрунтуванням.

Домашнє завдання:

  • англійська мова: вивчити пам’ятку;
  • інформатика: опрацювати параграф 4.2, поділитись інформацією про безпеку в Інтернеті з рідними та знайомими.

Якщо ви піклуєтесь про своїх друзів та знайомих, розкажіть про наш урок та порадьте дотримуватись правил безпеки в Інтернеті.

1

 

Перегляд файлу

 

 

 

C:\Documents and Settings\Вчитель\Рабочий стол\Бін урок 5-Б\Internet-Explorer-icon1-150x150.png

 

 

  1. Правила безпечного користування Інтернетом!

 

zip
Додано
3 серпня
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку