2 червня о 18:00Вебінар: Як розвивати дослідницьку компетентність учнів: створюємо прилади для шкільної лабораторії власними силами

Сценарій творчого звіту ЛСШ №7

Про матеріал
Творчий звіт про здобутки школи у різних конкурсах, програмах, змаганнях. У гумористичній формі зображена будівля школи: 4 поверхи і різні виходи. Діти, вчителі, батьки - господарі школи, які гостинно зустрічають усіх, хто здійснив віртуальну подорож до навчального закладу, беруть участь у різних номерах художньої самодіяльності.
Перегляд файлу

 

 

Сценарій

творчого звіту ЛСШ №7

 

(закриті куліси. Звучать позивні української пісні «Україно»)

 

Люблю, тебе, мій рідний краю,

Люблю як матінку свою.

І вірним серцем я вбираю

Красу невимовну твою

Люблю поля, ліси і гори,

Твої озера голубі,

А синє небо, наче море,

Так до лиця іде тобі!

 

( Відкривається завіса, на сцені хор вчителів, батьків, дітей)

Пісня «Рідний край»

 

В. 1: Добрий день, дорогі друзі!

 

В.2: Шановні гості та господарі свята!

 

В.1: Сьогодні, саме в цю урочисту хвилину розпочинається творчий звіт Лебединської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 7.

 

В.2.:Тож познайомимося з нашою школою ближче.

 

- Ім’я її

-.спеціалізована  школа І-ІІІ ступенів

 

-Номер-

-Сім

 

-Дата народження-

-1 лютого 1989 року

 

-Місце народження-
-Сумська область, м. Лебедин, вул.. Сумська, 9

 

- Перший директор-

- Василь Іванович Кубрак

 

- Батьки-

- Управління народної освіти, адміністрація міста

 

-Сімейний стан –

-Мати героїня

- Діти-

- Всі хлопчики й дівчатка, які навчаються і будуть навчатися в ній.

 

 

 

- Близькі родичі-

 Інститут післядипломної педагогічної освіти, державний педагогічний університет

Ім. А. С. Макаренка, педагогічне училище, міський відділ освіти.

  • Далекі родичі-.
  • Міністерство освіти і науки України, Академія Наук України, всі заклади вищої освіти

 

В.1.:Отже, ми раді бачити учнів, вчителів, адміністрацію школи, міста, батьків, випускників та гостей на нашому святі.

 

Хор дітей   Пісня «Шкільна країна»

(виходять першокласники)

 

  1. У цей осінній день прекрасний

Нарешті кожен з нас довів,

Що першокласний першокласник

Взірець для інших школярів.

 

  1. Тим, хто не знає випадково,

Пояснимо лише одне:

Що виглядає він зразково –

Ну, на зразок хоча б мене!

 

  1. Герої ми усі завзяті-

Це зрозуміло всім само,

Шкода не вміємо писати,

Тому автограф не дамо.

 

  1. Свято в нас! Радіють люди.

Хтось не стримує сльози,

А ось нам начальник з мером

Посміхнулись три рази.

 

  1. Ой, велика сьома школа!

І дітей в ній так багато!

Я злякався, як ніколи:

Загублю ще маму й тата.

 

  1. Ну, все це, зрозуміло,- жарти,

Хто здогадався – молодець!

Ми зараз тут концерт відкриєм

І явимо усім взірець!

 

  1. Ми ще й про школу вам розкажем

І поспіваєм залюбки.

Вистави, виступи покажем.

Ви скажете : «От молодці!»

 

8.  Нам подобається в школі.

Гарно в ній, всього доволі.

Всі веселі і не б’ються,

Тільки є поважні тьоті,

Що учителями звуться.

 

  1. І дядя є такий чудовий,

Всі звуть директором його.

Він всім керує, не зна втоми,

А справ у нього – ого-го!

 

(Виходять 2 дівчинки)

Вірш – презентація директора

(виводять директора за руку. )

Виступ директора (звучить фонограма «Золотое серце». З різних кінців сцени виходять діти з повітряними серцями і 1 велика дівчинка з великим серцем)

 

Д.:В цей день ми раді вітати вас, Володимире Васильовичу, з перемогою у конкурсі  

«Золоте серце» у номінації «Керівник навчального закладу».

(вручають серця директору)

 

В.2: Невід’ємною частиною творчого життя школи є танцювальний колектив «Веселка»,

художній керівник якого – Тетяна Петрівна Литовченко. Як дяка за незмінну допомогу і підтримку директору юні таланти дарують танок і вітають з перемогою.

Танок

В.1 :На сцені переможець 4 етапу учнівських олімпіад з історії Бєлєсков Микола.

В. Баранов «До українців»

(виходять ведучі)

В.2: Ой, як гарно можуть виступати хлопці! І навіщо нам дівчата?

В.1: Так-так, а хто ж Вас годує, одягає?

В.2: Жінка.

В.1: Хто виховує дітей?

В.2: Жінка.

В.1:Хто застерігає вас від поганих вчинків?

В.2:М-м-м… Міліція.

В.1:Припустимо. А хто створює затишок в домі, підтримує чистоту і порядок?!

В.2: Пилосос. Ні… жінка з пилососом. А що ж по-вашому роблять ці ледарі чоловіки?

В.1: Як що? Дивляться телевізор.

В.2: Добре, тоді хто поступається місцем жінці в автобусі?

В.1: Жінка.

В.2: Яка жінка?!

В.1: Та, що молодша.

В2: Неправда. Особисто я завжди поступаюсь місцем жінці, дівчині. Всюди!

І зараз надаю право оголосити наступний номер Вам

В.1: З радістю оголошую танок у виконанні хореографічної студії «Веселка»

Танок

 

(виходить гість з Півдня, в руках у нього квіти, сітка з мандаринами і пакет з фруктами. Назустріч виходить секретарка з журналом)

Гість: Де-евушка, дорогая! Скажи пажалуста, де тут у вас Гогі знайти?

Секретарка: А ви, власне, хто такий?

Гість:Я – гість, гість із Півдня, тато мого маленького Гогі. До речі, Вам сувенір (пропонує секретарці квіти, секретарка, не звертаючи на них уваги,забирає у Гостя мандарини)

Секретарка:Дякую!

Гість: Розумієте, мій Гогі такий дотепний хлопчина – весь в мене. Орел! А я йому тут апалсин, Персиків приніс, щоб він вітамінами запасся. Де мені його знайти, щоб на перерві віддати?

Секретарка зараз глянемо в розклад. У нього хімія, у 144.

Гість: Ох, спасіба, де вушка, дорогая! Жениха тєбє багатого, красавіца!

Секретарка: Ой, ну і тато! Орел! А школа яка в нас!

 

Пісня «Про школу»

 

В.1: Аплодисменти

   Як і в кожного, в нашої школи є свої секрети. Кілька років поспіль над їх розкриттям працювали агенти Таємної канцелярії. Їм слово:

 (під таємничу мелодію заходять діти невеличкі, одягнені у чорні костюми, білі сорочки з метеликами, чорні перчатки  і чорні очки)

 

Агенти

  1.   За останні 5 років наша школа здобула величезну кількість нагород, призів та подарунків. Цікаво, де сейф, в якому вони зберігаються?!

 

  1. Останнім часом керівництво школи налагодило зв’язки з Корпусом Миру і один з волонтерів навіть працював у нас 2 роки. Можливо наш директор є агентом ЦРУ?!

 

  1. А ще ми довідались, що наш вчитель фізкультури Олександр Андрійович Романенко був першим тренером Андрія Шевченка. Цікаво, коли він приїде до нашої школи?!

 

  1. Наша туристична команда настільки вразила всіх своєю перемогою у змаганнях минулого року,що туристична фірма «САМ» нагородила їх путівкою на безлюдний острів. Цікаво, як у них справи?!

 

(виходять учасники команди з учителями, з рюкзаками, співають під гітару)

Туристична пісня

 

Здравствуй, небо в облаках.

Здравствуй, юность в рюкзаках!

Будет все наоборот,

Вот он я – привет турслет!

И шум, и гам опять,

И ночью вновь не спать,

Снова песни сочинять нам,

А попросят рассказать вам

Не составит нам труда…

Скажут все: «Вот это да!»

П-в: Снова идем в поход,

      Снова каша дымит на костре,

      Но мы без всяких забот

      Кормим всех комаров в темноте.

Тяжелы в нас рюкзаки,

Но нет грусти и тоски,

Ведь нас к месту подвезут

И укажут нам маршрут.

И будем, как всегда,

Не спать мы до утра

Будем мы соревноваться,

Танцевать и кувыркаться,

И шутить и все смеяться

Не состави нам труда

Скажут все «Вот это да!»

П-в:Снова идем в поход,

      И натерли кроссовки опять,

      Ведь зовет нас турслет

     Приключений, здоровья искать.

 

(виходить гість)

Гість: Ні, як-то кажуть у нас на Півдні: один грузин – добре, а два – забагато. Що це за школа така?! Де тут кабінет 144? Вай-вай-вай! Де ж він?!(заходить за куліси).

 

В.2: Нашу школу часто відвідують гості: з міського, обласного відділів освіти, з різних міст України, приїздили навіть з Америки. А сьогодні завітали із Далекого Сходу.

 

 

 

Виступ батьків, перевдягнених у султанів. Пісня «Если б я был султан»

  1. Если б я был султан, в школу б я пошел

И учителем стал, книжки бы прочел,

Но с другой стороны при таких делах

Столько мук и забот – Ах спаси, Аллах!

П-в: Совсем не плохо учителем быть…

       Гораздо лучше в спокойствии жить

  1. Знаем мы, султаны, как вам тяжело:

Все успей, все учти с нашими детьми.

Слезы льются рекой, но хотим сказать

Вам спасибо от нас сотни-сотни раз.

 

  1. Всем хотим от души счастья пожелать

И для новых побед силушки набрать

Мы директору шлем пламенный привет

Скажем так: лучше вас в этом мире нет.

(виходить гість)

Гість: Аго-о-ов, люди! Де тут кабінет основ здоров’я? Поки була перерва, розминувся з моїм Гогі і знов заблукав. Але я його все одно знайду!

 

В.1 От бідолаха! Знайдете, знайдете, бо ми вам його покажемо. Ще й виступ дітей в додачу.

В.2 На сцені переможець валеологічного конкурсу – агітбригада «здоров’я»

(вихід дітей під музику)

Агітбригада

Настя: Може ви зголодніли? До вашої уваги реклама!

  Ось «Снікерс», «Марс» - то подив,

  «Дірол» і «Орбіт» - свіжий подих,

  «Йо-ма-йо» шоколадки, горішки,

   Сухариків спробувати трішки.

         А потім ми вип'єм «Мезим»,

         Бо шлунку так добре із ним.

         Тоді ще «Мівіни» скуштуєм,

         «Рошеном» також посмакуєм.

А ще не пили «Спрайта» й «Коли»,

Щоб не хотілось пить ніколи.

«Ковток джерельної води –

Втамує спрагу назавжди»

          «Фруктовий сад» і соки «Вінні».

          Печінко, шлунку! Ми не винні!

          Бо голод – знають всі – не тітка,

          Його терпіти дуже гірко.

          Отож мерщій чогось купуєш,

           Поки його там не вгамуєш.

           Усе ж одразу рекламують

          І спробувати пропонують.

(З іншого боку сцени виходить дівчинка з кошиком, в якому – фрукти)

Настя: Ой, яке красиве яблуко!

  1. Яблуко – символ життя…
  2. А те, що пропонували – канцерогени. Через них шлаки в організмі накопичуються.
  3. Треба їсти рослинну їжу.
  4. А пити треба тільки натуральні соки і компоти із сухофруктів. Краще з медом.

(передають кошик)

Настя: Спасибі!

  1. Бажаєм вам усім цвісти, весь час здоров,я укріпляти!

Міцними, дужими рости і звичок шкідливих не мати.

2, Долати труднощі могти.

3.Бадьорим буть, життю радіти.

4. Міцного здоров’я сягти,

5. Емоції здержувать вміти.

6. Щоб настрій весь час гарним був,

    В собі треба сум вгамувати.

7. Будь добрим, веселим,умій

    З усмішкою в світ крокувати!

Пісня «Посміхайтеся…»

У колисці маля посміхнеться,

Сонце світить ясніше здається.

Посміхнеться дівчині юнак –

І два серця заб’ються у такт.

     Посміхайтеся, люди, частіше.

     На душі тоді буде тепліше.

      Хай турботам немає кінця,

      Але посмішка всім до лиця.

В.3: А ми пропонуємо заглянути до шкільного чарівного музею. (проектування фото)

В.4: Ось дивись! Які красиві хлопці!

В.3: Так це ж наші випускники, знамениті спортсмени:

Шовкун Роман,

Бєлєсков Олександр,

Оголь В’ячеслав та інші

В.3: Ой, а я цього молодого чоловіка бачила по «Ай – сі – ті – ві»

В.4: Так, це спортивний коментатор, який працює на цьому каналі Мірошниченко Ігор.

В.3: Цікаве спортивне життя нашої школи. Ось ти, Романе, який вид спорту полюбляєш?

В.3: Звичайно, футбол. У нас всі хлопці його люблять. І, мабуть, недаремно, бо тільки справжнє захоплення ним ось уже який рік поспіль допомагає тримати першість з футболу серед шкіл міста.

В.4: На сцені футбольна команда школи №7.(Виходять під «Футбольний марш»)

В.3:Зустрічайте волейбольну команду – переможицю міських змагань серед дівчаток.

В.4:Наша гордість – неодноразова переможниця обласних змагань із шахів серед дівчат-

Бубон Анна.

 

В.3: Школа пишається знаменитими співачками міста, області, України:

Бабачук Вірою,

Гунько Оленою,

Бідною Юлією,

Мандзій Наталією,

Полтавець Оксаною та композитором Лис Оленою.

В.4: А давай запросимо Мандзій Наталю

В.3:  Зустрічайте, на сцені Наталія Мандзій

Пісня

В.4: Радували нас своїм художнім читанням

  Калініченко Анна – неодноразовий переможець обласних конкурсів та конкурсів України,

Савченко Марина,

Чечель Олексій,

Короткевич Дмитро,

Пономаренко Наталія,

Кабанець Людмила та інші.

В.3: На сцені вперше театр випускників. П’єса «Труфальдино із Бергамо»

Труфальдино: Я бачу світло у кінці тунелю,

Напевно, зараз тут проїде потяг…

Ось тільки я, нещасний Труфальдино,-

На потяг цей хіба потраплю я?

Та час прийшов,,, Сьогодні, рідна школа,

В моїй особі ти зазнаєш втрату,

Учителі сльозами обіллються –

Боюсь, що дах у школі протече…

Де ви тепер, роки мого сумління,

Цукерки «Тузик» і сосиски в тісті?

Де та тремтлива кісочка дівоча,

Що відірвав з перукою разом?

 

З’являється Смеральдина.

 

Труфальдино: А, Смеральдино… Ти також сумуєш?

 

Смеральдина: Ти здогадавсь. Депресія у мене,

Що я не буду вчитися у школі

І більш не повернусь у рідні стіни,

У клас свій ученицею.

Труфальдино: Ми маємо з тобою пам’ятати

Всі чарівні миттєвості навчання –

Наприклад, хоч урок літератури:

Згадай, як ми Грабовського вивчали,

Про швачку, що ночами пре на прялці!

Смеральдина: Ой, я літературу полюбляла…

Як раз читала вчора Песталоцці,

Бо на столі лежить його двотомник.

Труфальдино: І що він пише нам?

Смеральдина: Що, стіл?

Труфальдино: Двотомник!

Смеральдина: Думок силенна сила… Ось, наприклад:

Не можна увійти в одну й ту ж школу

Одними й тими самими ногами!

Труфальдино: На жаль, на жаль…Від цього сумно дуже…

А пригадай-но наші бенефіси

На сцені школи!

Смеральдина: Як не пригадать,

Як на прем’єрі у четвертім класі

Я грала Кактус…в п’єсі «Білосніжка»-

Такий аншлаг підкрався непомітно!

А у виставі «Лікар Айболить»

Я виступала в ролі Спазмалгона…

Труфальдино:О цей знадливий світ шкільної рампи!

А пам’ятаєш – мав я дивний голос,

Як витончено я співав романси –

То варто лише назви пригадати:

«Хіба ревуть воли, як Дніпр широкий»,

« Ой, смереко, є два кольори у мене»,

« Рідна мати моя, відпусти погулять».

Смеральдина: На жаль, на жаль, мій юний Паваротті,

Та замість нас вже інші заспівають…

Що зичимо ми їм?

Труфальдино: Лише одне –

Щоб берегли все те, що ми лишили,

І щоб висот сягнули незбагненних,

Хоч наші теж не всяк збагне висоти…

І це – наказ вам, хто за нами йтиме

Одними й тими самими ногами.

 

 

 

 

(за кулісами)

В.1: Гармонія звуку, гармонія руху.

Мелодії в такт здіймаються руки

І всі тут ступають нечутно, без стуку:

Гармонія грації, гармонія духу.

 

Танок

В.2: Батько і мати – найрідніші для нас люди. Від них ми одержали життя, вони вчать нас, як треба жити.

В.1: А любов до батьків, до Батьківщини виховується в сім’ї, в кожній родині.

Виступ мами О. Бубон Пісня «Мама»

В.2: Серед усіх геніальних винаходів людства одне з найважливіших місць займає сім’я, родина

В1: Сім’я – святиня людського духу, благородних людських почуттів: кохання, вірності, любові, піклування.

В.2: Здоров’я – від води джерельної,

Багатства – від землі святої,

А ще любові, ласки Божої

Родинам ми бажаємо сьогодні!

В.1: А колектив «Веселка» дарує танок

Танець

(виходить Гість)

Гість: Нарешті я знайшов потрібний кабінет. Ні! Ну хто так будує! Хто так будує?! Та нічого – мій Гогі все одно отримає атестат у цій школі, бо це буде хороший атестат! Один хорший атестат на весь Сонячний Південь із Лебединської спеціалізованої школи №7

(виходить дорослий Гогі)

Гогі: Тату!

Гість: Гогі! Сину мій маленький!

Гогі: Який же я маленький? Я вже закінчую цю школу! І з упевненістю можу сказати, що ця школа найкраща, бо діти і вчителі тут особливі.

(в цей час на сцену виходить ансамбль «До-мі-солька» і кажуть слова):

- Вони такі, як і ми, тільки за плечима – трошки більше забутої радості.

- Вони кладуть нам руки на плечі.

- Вони хочуть мати наші фотографії.

- Вони пам’ятають про нас зовсім не те, що ми про себе.

.

Вони краще нас знають: рано чи пізно, навіть з інших планет ми обов’язково до них повернемося.

  • Коли ми йдемо, вони залишаються.
  • Коли ми згадуємо минуле, ми думаємо про них
  • Вони просто хороші.

Ансамбль «До-мі-солька». Пісня «Вчителька».

В.2: Життям цікавим ми живем.

 Ми особистості куєм.

Мета у всіх одна – єдина

І кредо тут для всіх одне:

Відмінник ти, а чи спортсмен,

Співак чи танцюрист,

Ти пам’ятай. Що ти – ЛЮДИНА!

Танок

В.1: А зараз ми хочемо надати слово нашим поважним гостям.

В.2: Слово має міський голова Анатолій Григорович Троян.

Виступ

В.1: Запрошуємо до слова  начальника міського відділу освіти Василя Івановича Кубрака

Виступ

 

 

 

В.2: Ми рідну школу любим над усе

І всіх причин любові не сказати.

Знання, таланти, творчість нам несе

Наш другий дім, святая  альмамати.

В.1:Ми їй на вірність слово всім даєм

І обіцяємо сьогодні урочисто:

Своїх дітей колись ми приведем

У сьому школу, що найкраща в місті.

Заключна пісня

Ехом лунає по всім білім світі пісенька дзвінка.

ЇЇ підхоплять дорослі і діти, бо вона проста.

1 к. Золотом розсипались звуки по країні

І дзвінка мелодія знову в такт луна

Це тому що в залі всі дружні і привітні,

А країна – школа сонячна моя.

І у сонця на долоні ми співаємо з тобою

П-в: Ми побажаємо жити й радіти і веселими буть

Ти посміхнися і сонцю, і квітам – пісню не забудь

Хо – хо-о

В веселковій країні посміхаються діти

і наше стоголосся у школі луна

Відпусти – полетить, розлетиться по світу

Повітряними кульками ця пісня дзвінка.

2 к. Поруч з нами і навкруг добрі щирі люди

І надію кожен день зичить нам зоря

В ритмі пісеньки твоє серце битись буде

Тільки лиш тому, що друзі ти і я.

І у сонця на долоні ми співаємо з тобою.

П-в.

Вкінці пісні летять повітряні кульки в зал, а на сцені – конфеті.

 

1

 

doc
Додано
27 січня 2019
Переглядів
1046
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку