Сценарій вечора для старшокласників до дня Святого Валентина "І тільки кохання"

Про матеріал
Сценарій вечора для старшокласників до дня Святого Валентина "І тільки кохання" стане в нагоді для класних керівників, педагогів організаторів у підготовці та проведенні свят.
Перегляд файлу

Cценарій “Така любов буває раз в ніколи…” – конкурсна програма до Дня Святого Валентина

28 Січня, 2018День Валентина

 

День Святого Валентина

День Святого ВалентинаДень Святого Валентина

Мета: виховання у молодих людей бережливого ставлення один до одного. Формування в учнів розуміння того, що основою кохання є не фізичний потяг, а духовність і єдність інтересів. Виховання у підростаючого покоління прагнення до красивих стосунків між представниками різних статей.

Місце проведення: клас.

Обладнання: плакат, кульки, бублики, солодка соломка, валентинки, сувеніри.

ХІД ПРОВЕДЕННЯ:

У залі звучить музика. Сцена святково прикрашена. Виходять ведучі.

Ведучий. Ми щиро раді вас вітати у цій залі на святкуванні Дня святого Валентина, Дня всіх закоханих.

Ведуча. Про кохання не говорять, про нього вже все сказано… Тож сьогодні будемо мовчки вдихати аромат закоханості, насолоджуватися захоплюючим видовищем, представленим на сцені, цікавими і веселими конкурсами, романтичною музикою.

Ведучий. Але ж закохуються лише навесні.

Ведуча. Неправда.

Ведучий. Закохуються лише для насолоди.

Ведуча. Не завжди.

Ведучий. Закохуються лише юні.

Ведуча. Не вірю.

Ведучий. Закохуються всі!

Ведуча. Згодна.

Ведучий. Отож із Днем святого Валентина всіх вас! Із днем юності й кохання, молодості й краси! Кохайте і будьте коханими, адже це і є щастя!

Ведуча. Ось уже 120 років це свято є одним з найулюбленіших на Заході і в нашій країні. Його святкують дорослі і діти, сім’ями і в колі друзів. А прийшло воно до нас із Франції, де святий Валентин є покровителем святих.

Ведучий. В III ст. нашої ери римський імператор Клавдій І проголосив указ, який забороняв одружуватись. Він вважав, що шлюб утримує чоловіків у домівках, а їх покликання бути хорошими солдатами і лицарями захищати Рим.

Ведуча. Молодий християнський священик Валентин не послухав наказу й потаємно вінчав юних закоханих, довідавшись про «антидержавність» одруження, імператор повелів заточити порушника закону у в’язницю і потім стратити.

Ведучий. У в’язниці Валентин, не маючи священних книг, різноманітив своє нежадане дозвілля тим, що писав листи доньці тюремника. Листи були такі ж прекрасні, як і донька. Молоді люди покохали один одного.

Ведуча. Перед стратою, 14 лютого 270 року, він відправив дівчині прощальну листівку з короткою фразою «Від Валентина». Цей день був днем страти. Священик був схоронений в церкві св. Праксиди в Римі, її ворота стали називатися «Вратами Валентина».

Ведучий. Сьогодні День святого Валентина вийшов далеко за рамки суто католицького свята і став найулюбленішим святом у багатьох народів.

Ведуча. Отже, хто скаже, як святкують День Святого Валентина в інших країнах?

Учень 1. В Римі 15 лютого в честь бога полів, лісів Фавна здійснюється обряд. Його виконували жерці. Вони приносили козла чи собаку. Із їх шкіри вирізали батоги і ними били жінок, це сприяло їх плодовитості. Вважали, що в цей день кожна птиця вибирає пару і починає шлюбний сезон.

Учень 2. В Британії вибирають пари по жеребкуванню. На листівки записується ім’я дівчини. їх поміщали у скриньку і потенційні женихи вибирали свою долю.

Учень 3. В Англії вручаються подарунки і листівки із значенням. 13 лютого, ввечері подарунки клали під двері, дзвонили і стрімголов бігли.

Учень 4. В Японії це свято суто чоловіче. Вітають тільки чоловіків. Вважають, що коли підлегла не привітає начальника зі святом, завтра вона буде звільнена.

Учень 5. На Сицилії існує таке повір’я: якщо молода дівчина стоятиме біля вікна півгодини перед сходом сонця напередодні Дня святого Валентина .і перший промінь впаде на неї, то цього ж року вона вийде заміж.

Учень 6. У Німеччині дівчата писали на цибулинах тюльпанів чоловічі імена. Який тюльпан зацвіте першим – за того дівчина і вийде заміж.

Ведуча. Давним-давно, у ті часи, коли наша Земля була ще зовсім не такою, як тепер, і трималася на трьох китах, з’явилося кохання.

Ведучий. З самої появи на світ кохання було суперечливим почуттям, мінливим. Воно залишалося завжди юним, прекрасним, завжди новим і несподіваним.

Ведучий. Що ж таке кохання?

Ведуча. Давайте послухаємо, що думають про це почуття гості нашого свята.

(Інтерв’ю з гостями.)

Ведучий. Дякуємо нашим гостям за те, що поділилися з нами своїми думками про вічне почуття.

Ведуча. Тож настав час для першого конкурсу.

Ведучий. Наша гра буде називатися «Поцілуночки».

12345 54321

Вибирається дві команди.

Опис гри. Кожному учаснику дається соломинка (солодка), яку учасник міцно повинен тримати зубами. Учаснику № 1 одягається на соломинку бублик.

Умова гри. Поступово передавати естафетою з соломинки на соломинку бублик так, щоб він не падав. Перемагає та команда, яка перша передасть бублик до учасника під номером 5.

Ведуча (уважно дивиться на другого ведучого).

Ведучий. Чому ти так на мене дивишся? В тебе є для мене новина?

Ведуча. Який ти проникливий. Я хочу оголосити наступний конкурс, який називається «Що означає мій погляд?»

Вибирається дві команди: 3 хлопців та 3 дівчаток.

Опис гри. Дівчині дається завдання, які вони повинні показати мімікою обличчя, незначними рухами. Хлопчики повинні відгадати, що хотіли їм сказати дівчата.

Завдання. Дівчата отримують конверти з завданнями.

Наприклад.

  1. Я хочу танцювати.
  2. Подаруй мені квіти.
  3. Мені дуже хочеться морозива.

Дівчатка готуються.

Переможців нагороджують призами.

Ведучий. А яке свято без веселого танцю.

Ведуча. Ми запрошуємо учасників вибрати свою пару.

Опис. В двох скриньках знаходяться розділені навпіл розрізані сердечка з позначками. Учасники проводять жеребкування. З’єднуючи сердечка складаються пари.

Ведучий. Пари наші готові! Починаємо конкурс!

Опис конкурсу. Парам видаються кульки, які під час танцю треба тримати між лобами. Музику для танцю краще скласти з трьох частин різними за характерами.

1 — ламбада;

2 — українські народні;

3 — рок-н-рол.

Якщо м’ячик пара втрачає, то вона виходить з гри.

  •      Проводиться конкурс «Симпатії глядачів» (1 хлопчик і 1 дівчинка).
  •      Всім учасникам даруються сувеніри.
  •      Нагороджується пара переможниця.

Ведучий. Це моя “валентинка” тобі, люба. Прийми її як знак мого кохання до тебе, адже лише в День святого Валентина прийнято дарувати листівку-сердечко з віршиком про свої почуття.

Ведуча. Дякую тобі. У наших друзів також є можливість написати один одному записки з освідченням у коханні. У нас в залі працює пошта. Біля входу є спеціальна скринька, до якої ви можете опустити свою “валентинку”. В кінці свята ми роздамо вітальні листівки тим, кому вони адресовані.

Ведучий. Придивіться уважно один до одного. На сердечках, прикріплених до вашого вбрання, є номер, що за ним ви легко можете знайти об’єкт свого захоплення. Відтак поспішайте писати “ванетинки” коханим.

Ведуча.

“Валентинки”, немов снігурі

Розлетяться по цілій землі

Серед холоду й снігу зими

Нам несуть вони подих весни

І надію, і віру в серця,

Ти ж бо – мій,

Я – навіки твоя.

Ведучий. Закохані дуже часто потрапляють у складні, не передбачувані ситуації. Від того, який вихід вони знайдуть із цієї ситуації, великою мірою залежать їхнє подальші стосунки. Пропонуємо нашим гравцям помірятися силами в конкурсі, який ми назвали «Ваші дії».

(Ведучі по черзі пропонують проблемні ситуації учасникам змагань.)

Ситуації для дівчат:

  1. Пригощаючи хлопця склянкою соку, ви ненароком забруднили йому одяг. Ваша мама повертається з роботи саме тієї миті, коли ви старанно намагаєтеся випрати йому штани, а він очікує вас у маминому халаті. Що ви скажете мамі?
  2. Уявіть собі, що хлопець запросив вас на побачення о 12.30,і але ваші уроки закінчуються о 15.00. Ваші дії?
  3. Опишіть хлопця вашої мрії!

Ситуації для хлопців:

  1. Ви катаєтеся з дівчиною на чортовому колесі. Раптом вимикають електрику, від несподіванки ваша дівчина випускає із рук сумочку і та падає на землю; Ваші дії?
  2. 2. Ви відпочиваєте на пляжі з вашою дівчиною. Але раптом чуєте крики про допомогу. Ви бачите, що кричить дуже ефектна блондинка, яка перед цим намагалася, щоб ви звернули на неї увагу, і вона зовсім не тоне. Ваші дії?
  3. До вас у гості прийшлу дівчина, яка вам подобається. Ви пригощаєте її чаєм, а вона несподівано розбиває улюблену чашку вашого батька. Ваші дії?
  4. Опишіть дівчину вашої мрії.

Ведучий. Молодці. Конкурс показав, що ви добре умієте знаходити вихід із будь-якої складної ситуації.

Ведуча: Знайди мене у натовпі людському,

Знайди мене у ночі на краю.

Тобі віддам не віддані нікому

Тепло і ніжність, і любов свою.

Знайди мене, як дощ знаходить квіти,

Неждано і негадано прийди.

Ти мені снишся, я про тебе мрію,

Знайди мене! Знайди мене! Знайди!

Ведучий. Наші пари сьогодні довели, що кохати — це значить творити кохання. Тож творіть його, ідіть назустріч йому і ви зустрінете його, як дивовижну казку, як чарівну пісню, яка зробить ваші найпотаємніші бажання реальністю.

Ведуча. Ще раз вітаємо вас із Днем святого Валентина, із Днем усіх закоханих! Бережіть своє кохання, бо воно – сонце людських почуттів! До побачення!

Ведучий. До нових зустрічей!

 

 

 

 

Ведуча: Не вірю в те, що для двох душ єднання

Існують мури, бо нещирі почуття,

Котрі міняються без зайвого вагання

Чи розбиваються під натиском життя.

 

Ні, я кажу! Кохання ─ обеліск,

Що не підвладний бурям і вітрам,

Спасенна зірка, що дарує блиск

В морях давно зневіреним човнам.

 

Любов ─ не блазень часу, хоч своїм серпом

Стина він квіти найпрекрасніших облич.

Години, тижні пролітають за вікном ─

 

Кохання тільки завжди буде вічним.

Якщо все ж помиляюсь, не писав

Ніколи я, і жоден не кохав.

Ведучий: Не випадково на початку нашої зустрічі прозвучав сонет 116 Вільяма Шекспіра. Саме сьогодні, 14 лютого, у надзвичайний день ─ День Святого Валентина, Всесвітній день закоханих ─ ми звертаємося до теми кохання. В останні роки свято, яке прийшло до нас із Заходу, радісно і  романтично, часто оригінально відзначає молодь. Хоч історія Святого Валентина, давньоримського лікаря і проповідника, є сентиментальною і навіть трагічною. Про покровителя закоханих розповідають численні красиві легенди, які ми почуємо протягом конкурсної програми.

 

Ведуча представляє пари, які коментують свої емблеми.

Ведучий: Валентин жив за часів правління Клавдія ІІ, коли християнство у Римі жорстоко переслідувалося. Коли в імператора виникли проблеми з набором в армію нових солдат, він вирішив, що причина небажання служити у війську криється у прив’язаності римських чоловіків до дружин і родин, тому заборонив весілля. А Валентин у цей час не лише лікував своїх пацієнтів і молився за їх здоров’я, але  також таємно вінчав закохані пари. Клавдій довідався про це, і проповідника кинули до в’язниці. Один із тюремних наглядачів ставився із співчуттям до лікаря і намагався полегшити його страждання. У цього чоловіка була донька Джулія ─ вродлива, але сліпа дівчина. Валентин став учителем Джулії, молоді закохалися. Удвох молилися, і Бог послав дівчині зір. Але 14 лютого 269 року Валентина стратили. У ніч перед стратою він писав листи коханій і підписував «Твій Валентин». У пам’ять про Валентина листи і листівки закоханих називають «валентинками».

Ведуча пропонує учасникам конкурсу обмінятися «валентинками», зробленими власноруч.

Ведучий: За іншою легендою, у Валентина був великий гарний сад, у якому він сам вирощував троянди. Завжди дозволяв дітям тут гратися, а коли наступав вечір і діти збиралися додому, він кожному давав квітку у подарунок матері. Коли Валентина посадили до в’язниці, він переживав, що дітям не буде де гратися. До речі, у його саду не тільки росли прекрасні квіти, але й гніздилися голуби. Одного дня проповідник побачив білих голубок, які прилетіли до вікна його темниці. Якимось способом вони знайшли дорогу від м.Терні до тюрми. Валентин відразу впізнав своїх голубок і дуже їм зрадів. Він прив’язав до шиї однієї лист, а другої ─ ключ від хвіртки свого саду. Пташки повернулися додому,  діти отримали   ключ і лист, у якому було написано: «Всім дітям, яких я люблю, від вашого Валентина». Вважається, це послання лікаря стало однією із перших «валентинок».

Ведуча оголошує конкурс «Назви пару закоханих» (наприклад, Олександр Пушкін ─ Наталі Гончарова, Володимир Висоцький ─ Марина Владі, Адам ─ Єва, Айвенго ─ Ровена, Джон Леннон ─ Йоко Оно, Одіссей ─ Пенелопа, Пігмаліон ─ Галатея)

 

Ведучий: Кажуть, жінки люблять вухами. Завдання юнакам ─ дібрати якомога більше компліментів своїй подрузі. Завдання дівчатам ─ скласти акровірш (початкові літери першого слова кожного рядка мають скласти ім’я партнера).

Ведуча:  День Святого Валентина у різних країнах святкують по-різному. В Англії у цей день дівчата ворожать. В Америці обов’язково дівчатам і жінкам дарують квіти. В Італії 14 лютого ─ «солодкий день», тому дарують солодощі. У Польщі ходять до костьолів і моляться до ікони Святого Валентина. В Японії на центральних площах освічуються у коханні. В Уельсі хлопці дарують дівчатам вирізані дерев’яні ложки. У Норвегії 14 лютого можуть одружуватися без згоди батьків. На Сицилії існує така традиція: якщо дівчина стоятиме біля вікна півгодини перед сходом сонця напередодні Дня Святого Валентина, вона того ж року вийде заміж. У Німеччині дівчата пишуть на цибулинках тюльпанів чоловічі імена, а який тюльпан зацвіте першим, за юнака з таким іменем дівчина вийде заміж.

Ведучий пропонує придумати власну оригінальну традицію святкування Дня закоханих.

Ведуча коментує конкурс «Зрозумій мене без слів» (жестами запросити дівчину на балет, у парк, у кінотеатр чи театр, у зоопарк, на дискотеку)

Ведучий: Уявіть, що далеко-далеко є прекрасне місто Кохання. Всюди казкові, неймовірні квіти, великі парки, а головне ─ тут проживають щасливі люди. У центрі міста ─ гарна площа, на ній зустрічаються закохані. А прикрашає площу Статуя Любові. Яка вона? (Учасники повинні «збудувати» свою статую)

Ведуча: Легенда розповідає, що одного разу під час прогулянки Валентин побачив юнака і дівчину, які сварилися. По волі святого навколо них стали кружляти пари голубів. При їх появі закохані розвеселилися і помирилися. (Парам належить назвати цікаві способи примирення)

Ведучий оголошує «Пісенний аукціон» (Учасники по черзі називають пісні або фрази із пісень, у яких є слова про любов. Виграє пара, яка останньою називає пісню)

Підведення підсумків, визначення переможців за номінаціями: «Стильна пара», «Оригінальна пара», «Весела пара», «Винахідлива пара», «Оригінальна пара». 

 

 

 

ДЕНЬ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА

«ТИ І Я…»

     Святково прибрана зала. На плакаті – слова “У чарах кохання”. В залі на стелі розвішені кульки та сердечка. Лунає музика. На середину зали виходять ведучі.

Вірш, що звучить під акомпанемент тихої мелодії:

Учень 1. В день Святого Валентина
В школах скрізь одна картина:

Геть забуті всі завдання,
Пишуть старанно послання:

“Ти чудова”, “гарний ти”,
“Мрію в клуб з тобой піти”.

Валентинки надсилають
І на відповідь чекають.

Всі записки від дівчат
Про кохання не мовчать:

“Я люблю, про тебе мрію,
Від кохання майже млію”.

Хлопці ж є більш меркантильні
До практичних речей схильні:

“Дай бо фізику списати,
Буду вічно поважати”,

“В клуб з тобой піти не складно,
Тільки дуже вже накладно

Якщо сильно любиш ти,
За коктейлі заплати”.

“Щоб ти зовсім не зомліла,
Ось тобі завдання,  мила.

Напиши на завтра твір
І англійську перевір”.

З року в рік на день Святого
Всі ці жарти ні до чого,

Бо святкуєм знов і знов,
Щоб згадати про любов.

Вед.1. Добрий вечір, дорогі друзі!
Вед.2. Вітаємо всіх закоханих!
Вед.1. Кохання вже старе, як світ,
Але хто з’явиться на світ.
Той змінить його заповіт.
Вед.2. Саме так, ми з вами маємо чудову нагоду помандрувати країною любові, поблукати вулицями великого щастя.
Вед.1. Адже сьогодні – свято любові, свято найкращого почуття, яке окрилює, дає сили і натхнення, радість і захоплення. І завдячуючи якому продовжується життя на землі.
Вед.2. Кохання – це не тільки почуття людяності й шляхетності. Воно має в собі дуже велику силу.
Вед.1. Кохання – це святе почуття, яке заслуговує на свій день, на своє свято. І ось таке свято є, є такий день. Він відзначається з особливо, майже по всьому світу 14 лютого.
Вед.2. А свято називається – днем святого Валентина. Чому саме Валентина запитаєте ви? Вважають, що саме цей святий опікується закоханими, допомагає їм щасливо прожити в парі, мирі і злагоді.
Учень 1. З приводу цього є багато версій. За однією з них ми дізнаємося, що в 3 ст. до н.е. римський імператор заборонив одружуватись молодим людям. Він вважав, що одруження робить чоловіків поганими солдатами. Молодий єпископ Валентин порушив наказ імператора і одружував молоді пари таємно. За це його кинули до в’язниці.
Учень 2. Там Валентин закохався у сліпу дочку тюремника, яку потім вилікував.  Перед стратою своїй закоханій він надіслав листівку-зізнання в коханні з підписом “Від Валентина”.
Учень 3. Відтоді в день Валентина закохані закоханим надсилають анонімні листи-зізнання і називаються вони “валентинками”.
Вед.2. Кохання! Це почуття подарувало нам велику кількість пісень, балад, поем, трагедій, а також імен: Беатріче, Лаура, Тетяна Ларіна та ін… Ми не знали б їх ніколи, якби не чудові вірші, створені на їх честь.
Вед.1. Кохання оспівано композиторами, художниками, поетами. Воно пронизує поезії Володимира Сосюри, та Івана Франка, Пушкіна і Лермонтова, Шекспіра і Петрарки, Лесі Українки та Олександра Олеся…
Вед.2. Отже, у нас сьогодні з вами свято кохання і ми вас щиро вітаємо на святі «Ти і я».
Вед.1. Всі вже знають, чому 14 лютого вважають Днем закоханих. Але хто знає що-небудь про “найдавнішу валентинку”?.
Учень 4. Наприкінці ХІІІ ст. набуло популярності надсилати романтичні послання коханій людині. Найдавніша валентинка зберігається у Британському музеї в Лондоні. Ця листівка підписана герцогом Орлеанським Чарльзом 1415 року. Водночас, він був ув”язнений і таємно відправив послання-кохання своїй дружині .

Вед.2. У долонях я ніжно тримаю
Серце друга, аби не зранить
Знаю я, за любов не карають,
За любов починають любить.
Вед.1. Є легенда, ніби при творінні
Серце у людей було єдиним.
Але Бог за злочини невинні
Розділив його на половину
І тепер одна одну шукають
Половину в почуттях кипучих.
Не знаходять – плачуть, проклинають,
А як знайдуть – сходять жагуче.

Вед.2. А зараз конкурс “Ти без мене – не ти, я без тебе – не я!”. Сьогодні ми з вами допоможемо з’єднатися роз’єднаним половинкам, які знає увесь світ.
Суть цього конкурсу полягає в тому, що ви повинні об”єднати імена в пари, відомі своєю любов”ю всьому світові. Для конкурсу потрібні троє добровольців, хто назве найбільшу кількість пар найшвидше, отримає солодкий подарунок.
(Грає не дуже повільна мелодія)
Адам–Єва
Цезар-Клеопатра
Ромео-Джульєтта
Наполеон-Жозефіна
Герда-Кай
Рет Батлер-Скарлетт О`Хара
Ассоль- Грей
Гамлет-Офелія
Тетяна- Онєгін
Мавка–Лукаш.
Людмила–Руслан.

Принц та Попелюшка.

 

А зараз вашій увазі пропонуємо танець закоханих «Принц та Попелюшка».

 

Учень 1. Прикмета свята “Валентинки” – маленькі записочку один одному, в яких пишуть тільки добрі слова, сердечні вітання і найкращі побажання. Є й такий варіант привітання: на листівці обов’язково має бути червоне сердечко. Навіть можна наклеїти на листівку сердечко. За традицією така листівка не підписується, а адреса – щоб адресат міг здогадатися, хто її автор. Це прекрасна можливість для людей боязких, яким не вистачає сміливості освідчитися в коханні, повідати свої почуття. Якщо пояснення в любові не будуть прийняті, то можна і не визнати, що ви їх автор. Такі листівки можна подарувати і не тільки улюбленим: подрузі, колезі по роботі, одиноким сусідові і т.д. Зі святом закохані колись в коханні пояснювалося наодинці.

Вед.2. У нашому класі також кожного року приходять валентинки. Як це відбувається зараз ми дізнаємося.

 

Сценка «Валентинка»

Катя: Василю, ти любиш мене?

Вася: Так… Тобто ні. Категорично — ні! Ні.

Катя: Гаразд, але це ж ти мені валентинку написав.

Вася: З чого ти взяла? Теж мені… Любовь-морковь… Пусіки-мусіки… Поцілусики… Обнімусики… Ха-ха..

Катя: Не смійся! А чого ж то на валентинці був твій почерк?

Вася: До чого тут почерк? Здається, я ж друкованими писав. (І тут же прикриває рот, розуміючи, що видав себе)

Катя: Ось, бачиш, і зізнався. Значить — писав.

Вася: Та ні! Це я іншу валентинку друкованими писав. І зовсім не тобі. Отак! А на твоїй валентинці є почерк, значить, не моє.

Катя: Вась, там друковані літери, але почерк — твій!

Вася: Та ти мені поясни, як у друкованих букв може бути почерк?

Катя: Це я в тебе хотіла запитати, як ти так примудрився писати! Друкованими літерами, але з почерком!

Вася: Та ти з чого взагалі взяла, що це я? Мало хто ще може так писати!

Катя: Ага, а тоді скажи, чому у валентинці в одному слові 4 помилки?

Вася: Не знаю, запитай у того, хто писав. А в якому слові, до речі?

Катя: У слові «люблю»!

Вася: Чотири? Я думав, що не більше трьох! (чухає лоб) Як я міг так схибити?!!

Катя: Так от, бачиш, зізнався, ти писав. Ти!

Вася: Ні, це я про іншу валентинку. Зовсім іншу. Не тобі. Там я згадав, теж помилок наробив.

Катя: Вась, у нас не так багато людей в школі, які можуть зробити 4 помилки в слові «люблю», і при цьому їх ще щось окрім комп’ютера цікавить, а в даному випадку я.

Вася: Та ну тебе, не маєш ні одного нормального доказу.

Катя: А папір? На зворотному боці валентинки твоя контрольна робота!

Вася: Ну … Може, хто-небудь у мене листок вирвав?

Катя: Вась, та невже хтось вирве без тебе з твого зошитадля контрольних робіт листки? Так я й повірила!

Вася: Ну, може це і при мені було, я не пригадаю.

Катя: Гаразд, а твої відбитки пальців?

Вася: відбитки? Ти не могла їх порівняти без спеціальної апаратури.

Катя: Таких великих відбитків в школі більше ні в кого немає.

Вася: А як ти їх взагалі побачила?

Катя: Це були великі відбитки пальців в борщі. Там були величезні сліди від борщу! Зі шматками капустини!

Вася: Мало хто в нашій школі борщ їсть.

Катя: Зате відбитки тільки ти залишаєш.

Вася: Слухай, точно, все встає на свої місця. Хтось вирвав листок з мого зошита, підробив мій почерк, дав мені доторкнутися, коли я їв борщ і все!

Катя: Вася, досить. Ти написав своє прізвище!

Вася: Хіба мало в школі однофамільців?

Катя: Ти  написав ім»я, прізвище та по батькові.

Вася: Значить, точно підставили!

Катя: І поставив свій підпис!

Вася: У-у-у-у-у …

Катя: Вась, чуєш, Вась, я теж тебе люблю!

Вася: Так??? А чого я тут тоді кривляюся? Так би відразу й сказала! Пішли гуляти!

Катя: Пішли.

Вася: І портфель свій дай! Я нестиму….

Учень 2. Але є й сміливці, які заявляють всім, що вони кохані та кохають. В Аргентині, наприклад, увійшли в моду освідчення в коханні, написані на транспарантах, протягнутих через вулицю. Який-небудь Фернандо заявляє всім перехожим, що він не може жити без своєї Мерседес. Для цього достатньо подзвонити в контору фірми “Аеро”, продиктувати текст любовного пояснення та докласти чек на 50 доларів. Після цього на обраній вулиці з’являється плакат, який висить від 5 до 7 днів. Так і ми на вулицях бачимо рекламу – визнання молодого бізнесмена своїй дружині: “Я тебе люблю”. А ось Індієць Діпак Саял зумів сто разів написати “Я вас люблю” і один раз “Ви мені подобаєтесь” на зернятку рису, яке він подарував своїй коханій. Його праця не пропала: він завоював руку і серце коханої.

 

 

Вед.1. В різних країнах існують  різні традиції святкування Дня Святого Валентина.

Вед.2. ______________, які традиції.

Вед.1. ______________, зараз ми про це дізнаємося.

Учень 3. Валентинів день в Англії та Шотландії в старовину супроводжувався таким звичаєм. Молоді люди клали до урни відповідну їхньому числу кількість квитків, з позначеними на них іменами молодих дівчат; потім кожен виймав один такий квиток. Дівчина, ім’я котрої діставалось таким чином молодій людині, ставала на наступний рік його «Валентиною», а він — її «Валентином». Це передбачало на цілий рік відносини між молодими людьми, подібні до тих, що, за описом середньовічних романів, були між лицарем та його «дамою серця» (скрізь супроводжував її, складав їй сонети, грав на лютні тощо). Про цей звичай згадує у своїй знаменитій пісні шекспірівська Офелія. Ймовірно, він є ще дохристиянського походження. Ще донині Валентинів день в Шотландії та Англії дає молоді привід для різноманітних жартів та розваг.

Вед.1. Ой, як цікаво.

Вед.2. Давайте і ми спробуємо. У нас є два мішочка з іменами жіночими та чоловічими. Кожен з вас спробує визначити на весь рік імя свого лицара або дами серця. (Проводиться конкурс)

Вед.1. В Англії існувало повір’я, за яким перший мужчина, що його зустрічала дівчина 14 лютого, повинен був стати її Валентином — хоче вона цього чи ні. Але дівчата знайшли вихід із ситуації: цього дня вони гуляли з зав’язаними очима.

Учень 4. Дівчата і хлопці Англії, мабуть, особливо сентиментальні, тому що там у ворожіння на День Святого Валентина вірять особливо сильно. Наприклад, незамужні дівчата 14 лютого встають до сходу сонця, стають біля вікна і дивляться на прохожих чоловіків. Згідно повір’я, перший чоловік, якого вони побачать, і є суджений. В Дербширі (одному з графств центральної Англії) дівчата від 3 до 12 раз обходять церкву опівночі, повторюючи певні вірші. І після цієї нехитрої процедури, вважається, до них повинна прийти справжня любов. Крім того, незамужні англійські дівчата обов’язково цього дня кидають в річку або ставок згорнуті клаптики паперу з написаними на них чоловічими іменами. Ім’я, яке спливе першим, буде носити майбутній наречений.

Учень 1. В Японії на День св. Валентина жінки і дівчата дарують чоловікам і хлопцям солодощі, переважно шоколад. Хоча це «свято закоханих» подарунки отримують не лише коханці, але й начальники чоловічої статі від підлеглих статі жіночої. Загалом, святкування не відрізняється від аналогічних у Європі чи Америці. День св. Валентина особливо поширений серед молоді. Літнє покоління сприймає його як чудернацьку примху «погано вихованого дітей та онуків» або як шкідливий імпортований звичай Західної цивілзації

Учень 2. Америка.

На початку минулого століття американці в День Святого Валентина стали посилати марципани своїм нареченам. Але марципан містив цукор, який тоді коштував дуже дорого. Достовірно розмаху ця традиція набула після того, як в 1800 р почали широко використовувати цукровий буряк. Американці терміново налагодили на континенті виробництво карамелі і стали видряпувати на цукерках відповідні святу слова. Потім почали виробляти до цього свята спеціальні цукерки з видряпаними на них вітальними словами, а потім ще і укладати їх в картонні коробочки у формі серця, що користувалося величезним успіхом. Карамелі робили червоно-білими. Червоний колір означав пристрасть, а білий – чистоту любові.

У наш час для американок 14 лютого – дійсно доленосна дата. Виявившись зі своїм ненаглядним цього дня де-небудь в Атланті або НЬЮ-ЙОРКУ, американка негайно робить йому пропозицію. За традицією, відмовити він просто не зможе. Ну а якщо він все ж таки відхилював пропозицію, як компенсацію можна зажадати шовкову червону сукню (краще, від відомого кутюрье), в якому можна почати нове життя з більш рішучим чоловіком.

Вед.1. Цікаво, а хлопці нашого класу рішучі чи ні?

Вед.2. Звичайно! У нас найрішучіші хлопці, найрозумніші, найкрасивіші, найгалантніші, найсильніші, найстильніші, най-най-най кращі! От!

Вед.1.  Ага, і найбілакучіші!

Вед.2. Ні, не най балакучіші, а гострі на слівце!

Вед.1. Давай ми спробуємо це перевірити!

Вед.2. Для конкурсу нам потрібні 3 хлопці, можна з нашого чи іншого класу.

Вед.1. Вам пропонуються ромашки, ви урвавши п’ять пелюстків з якої ви отримаєте п’ять літер, на які повинні починатися слова, які хлопці зможуть сказати своїм коханим.

Вед.2. А поки хлопці будуть підбирати слова, ми з вами послухаємо жартівливу пісню.

Вед.1. Можливо вона буде підказкою декому з хлопців.

Вед.2.  Отож починаємо.

Конкурс «Ромашка»

Вед.2. Які ще цікаві традиції святкування Дня Святого Валентина?

Учень 3. Германія

Серйозні німці наполегливо вважають кохання чимось на зразок тихого божевілля, так що святий Валентин для них перш за все покровитель божевільних. Німці прикрашають цього дня психіатричні лікарні яскраво-червоними стрічками, а в каплицях проводять спеціальну службу. Так що, якщо 14 лютого в Німеччині ви наткнетеся на будівлю, щедро прикрашене стрічками і повітряними кульками, можете не сумніватися – перед вами психіатрична лікарня.

Учень 4. Франція.

У пристрасних і велелюбних французів же в День Святого Валентина ухвалено дарувати коштовності. А ще французи першими ввели у себе “валентинки” як любовні послання-чотиривірша.

Учень 1. Польща.

Спокійні поляки віддають перевагу цього дня відвідувати Познанську метрополію, де по повір’ю, покояться мощі святого Валентина, а над головним престолом знаходиться його чудотворна ікона. Поляки вірять, що паломництво до неї допомагає в любовних справах.

Учень 2. Італія.

Безтурботні італійці відзначають День святого Валентина зовсім по-іншому. Вони вважають своїм обовязком дарувати коханій подарунки, в основному солодощі. В Італії цей день так і називається – “солодкий”.

Учень 3. Данія.
В романтичній Данії люди посилають засушені білі квіти.

Учень 4. Японія.

В Японії традиція дарувати цього дня солодке також з’явилася не просто так, а з подачі однієї крупної фірми по виробництву шоколаду. Там почали святкувати День Святого Валентина в 30-е роки, і до цих пір шоколад залишається найпоширенішим подарунком. До речі, там День Святого Валентина злегка нагадує “8 березня для чоловіків”, оскільки японські чоловіки одержують, мабуть, навіть більше подарунків, ніж жінки. Азартні японці цього дня влаштовують змагання на найгучніше освідчення в коханні. Той, хто гучніше всих заявив про свої почуття в мікрофон, одержує приз. Природно, всі подарунки чоловікам і дістаються.

Учень 1. Саудівська Аравія.

Але є в світі деякі країни, які особливо відрізнилися в святкуванні Дня Святого Валентина. Передусім це Саудівська Аравія, яка є єдиною в світі країною, де це свято… офіційно заборонено, причому під страхом великих штрафів. Саудівська Комісія по впровадженню чесноти і запобіганню гріха (!) ухвалила, що День Святого Валентина потрібно заборонити, оскільки згубні західні традиції бентежать розум підростаючого покоління Саудівської Аравії, а такого роду свята культивують гріх. Всім магазинам країни категорично заборонено торгувати плюшевими ведмедиками, “валентинками” і всякою символікою, що відноситься до цього свята. А квітковим магазинам наказано не торгувати в День всіх Закоханих червоними трояндами.

Так нам з вами дуже пощастило, що ми не живемо в Саудівській Аравії і можемо привітати своїх близьких і повеселитися цього дня від душі!

Вед.2. Тож давайте веселитися!

Вед.1. Яким чином?

Вед.2. У нас є цікаві конкурси!

Вед.1. КОНКУРС  “ЯБЛУКО”
Для конкурсу потрібно 3 пари. По колу передається яблуко особливим чином – він і вона затискують його лобами і виконують повільний танець. Та пара, що впустила яблуко, виходить з гри. Перемагають ті, хто втримав яблуко найдовше.

 

Вед.2. КОНКУРС “СОЛОДКИЙ МАНДАРИН”
У конкурсі бере участь до 5 па. Пара стає один напроти одного. У праву руку дівчини кладеться мандарин. Вільною рукою учасник накриває руку партнера. Завдання конкурсантів – очистити мандарин від шкірки, не змінюючи положення рук, і з’їсти його. Виграє пара, котра першою виконає це завдання.

Вед.1. КОНКУРС “ЗНАННЯ – СИЛА”
Потрібно 3 пари.  Всім учасникам задаються “жіночі” і “чоловічі” питання. Бал заробляє пара, котра відповідає першою. Спочатку на питання відповідають дівчата, потім – юнаки.

 

Питання (для прикладу) для дівчат:
1. Складовою частиною чого є карбюратор? (Мотора)
2. Капот на автомобілі розташовується спереду або ззаду? (Спереду)
3. В якому напрямку при роботі пилкою прикладається сила: до себе чи від себе? (Від себе)
4. Брати Буре грають у футбол або в хокей? (У хокей)
5. Де проходив чемпіонат світу з футболу в 2002 році? (В Японії)
6. Продукція якої фірми має емблему у формі “галочки”? (Nike)

Питання для молодих людей:
1. При затягання нитки в голку, що повинно бути нерухомо: голка або нитка? (Голка)
2. Що таке мелірування? (Фарбування окремих прядок волосся)
3. Чи кладуть дріжджі в пісочне тісто? (Ні)
4. Для чого жінці може знадобитися ацетон? (Для змивання лаку з нігтів)
5. Чи потрібно змивати фарбу для волосся після їх фарбування? (Так)
6. Як називається невелика сумочка, в якій зберігаються предмети, необхідні для макіяжу? (Косметичка)

Вед.2. КОНКУРС “АРОЧКА“  Потрібно 3 пари.

В ритмі веселої танцювальної музики пари проходять (обов’язково взявшись за руки і пританцьовуючи) під натягнутою стрічкою (варіанти – гірлянда із квітів, сердечок або просто мотузка). Головна умова – не доторкнутися до стрічки, яка кожного разу опускається все нижче й нижче).

 

 

Вед.2. А як же поцілунки?

Вед.1. _________________, а поцілунки є одним зі способів вираження кохання

Вед.2. Ми знаємо, що День Святого Валентина святкується по-різному, цікаво , а поцілунки чимось відрізняються?

Вед.1. Так, звичайно!
Чи знаєте ви, що: у різних країнах світу цілуються по-різному:
Учень 2.  у Японії вважається дуже непристойним цілуватися при свідках. Саме з цієї причини ви майже ніколи не побачите поцілунку в японському фільмі. Те, що у всьому світі називається “японським” поцілунком, виконується так: встаньте на відстані одного кроку один від одного, нахиліться вперед і, витягнувши губи, доторкніться ними губ партнера. Рот не відкривати!
Учень 3. у Китаї притуляються щоками;
Учень 4. ескімоси, полінезійці не цілують один одного в рот. Вони труться носами. Спробуйте! Це дуже приємно, а ще в Полінезії партнери зубами висмикують один одному волосся з брів;
Вед.2. а в Гамбії притискають жіночу долоню до свого носа;
Вед.1.   невинний поцілунок “чмок-чмок” спалює 5 калорій. Збільшивши інтенсивність цілування, ви можете спалити до 30 калорій за один поцілунок. Для порівняння: хвилина швидкої ходьби спалює всього 4-5 калорій!
Учень 1. цілуючись, ми обмінюємося 9 мг води, 0,7 г альбуміну, 0,18 г органічних речовин, 0,7 мг жирів й 0,45 мг солі!
Учень 2. під час поцілунку від однієї людини іншій передається 278 різних культур бактерій. На щастя, 95 відсотків з них не представляють небезпеки;
Учень 3. перший поцілунок в кіно відобразили в 1886 році. 30-секундний фільм Томаса Едісона, який так і називався “Поцілунок”;
Учень 4. більше всього поцілунків – 127 – у фільмі “Дон Жуан” 1927 року. Всі ці поцілунки отримали від Джона Беррімора дві актриси: Мері Астор і Естелль Тейлор.
Учень 1. в середньому людина за все життя витрачає на поцілунки 2 тижні;
Учень 2. а американець А. Е. Вольфрам з Міннесоти поставив рекорд по кількості поцілованих за одиницю часу. Під час фестивалю, що проходив в його штаті, за 8 годин він поцілував 8001 людину. Знайшлася ж така кількість охочих!
Вед.1. найтриваліший поцілунок, занесений в Книгу рекордів Гіннесса, тривав 17 днів 10 годин і 30 хвилин. Переможці загриміли в лікарню з виснаженням організму. Після виписки їх шляхи розійшлися і більше не перетиналися.

 

Вед.2. У День всіх закоханих ми просто не могли ні запросити на цей вечір винуватців торжества. Ні, не закохані пари, а тих хто їх такими робить … Зустрічайте, амури та їх стріли!

 

АМУР 1: Ми Амури зі структури
незвичайної культури.

АМУР 2: А кавказькі Амури
Замість стріл беруть шампури.

РАЗОМ: Наш девіз: Амури – connecting people!

АМУР 1: А чому нас називають амури?

АМУР 2: О, це довга історія … На честь автодороги Амур! … Ну траси М58

АМУР 1:???

АМУР 2: Ну ти згадай як на ній трясе … як б’ється серце…

АМУР 2: Ну що, підемо творити «амурні справи» (Спускаються в зал)

АМУР 2: (Підходить до великого молодій людині) Дивись який здоровий хлопець. Спортсмен напевно. Слухай, його стрілою НЕ проб’єш. Тут голобля потрібна.

Амур 1 йде.

АМУР 2: Ти куди, за голоблею?

АМУР 1: Ні … я за швидкою.

АМУР 2: Так я його не сильно.

АМУР 1: Ну ти-то не сильно, а він-то спортсмен, йому тільки привід дай.

АМУР 2: (Цілиться дівчині у вухо) А навіщо ти цій дівчині у вухо цілишся? Що жінки люблять вухами?

АМУР 1: Та ні. Просто дівчатко підійшла і сказала: «Дядьку, проколіть мені вухо».

АМУР 2: Гей, дивись куди стріляєш …

АМУР 1: А що?

АМУР 2: Що… ти ж стрілою для дівчтини, в хлопця потрапив.

АМУР 1: Ну і що?

АМУР 2: А ні че, до  начальства дійде і премія тю-тю.

АМУР 1: Так стріляй в цю брюнетку з карими очима і цього блондина з блакитними

АМУР 2: Чому це саме в них

АМУР 1: У них діти красиві будуть

АМУР 2: Давай тоді вже тоді не в брюнетку, а в брюнета

АМУР 1: Навіщо?

АМУР 2: У них взагалі дітей не буде!

АМУР 1: (Підбігає до пари) Дивись яка гарна дівчина і хлопець. Зараз я запущу в них стрілу, що б вони були разом …

АМУР 2: (Показує на трьох) Давай я цих трьох однією стрілою зроблю

АМУР 1: Ти давай так в Швеції стріляють, а не в Україні

АМУР 2: (Підходить до великого лисого чоловіка. Відходить.) Знаєш, нам краще зачохлити наші стріли. Він каже, що у нього тут “стрілка”.

АМУР 1: Гаразд. Підемо на всякий випадок. Шановні друзі! У цей день хочемо вам сказати: шукайте свої другі половинки …

АМУР 2: Інакше ми зробимо вибір за вас!

 

Вед.2. Коли кохання постукалося у ваші двері, цінуйте його, цінуйте кожну секунду цього неймовірного почуття. Про цінність кохання казали ще з давнини. Зараз ми заслуємо притчу про людські відносини.

 

Вед.1. Кохання вимагає вчинків та величезного терпіння.

Вед.2.І про це наша наступна сценка «Побачення»

 

Лавка. На ній сидить дід і читає газету. Над лавкою висить годинник . На них 17-00 . Підходить юнак з квітами.Дід : Побачення , чи що?Юнак : Побачення !Дід : ( дивлячись на годинник ) Молодець, вчасно прийшов. Хвилина в хвилину.Юнак : Ні, навіть раніше. У нас в 18-00 побачення. А я трохи раніше прийшов. Раптом вона теж раніше прийде .Дід : Наївний молодий чумодан .Юнак : Ну і нехай раніше не прийде. Я тут почекаю, подумаю про неї.Дід : Ну – ну, давай, давайЮнак : От зараз вона , напевно , п’є чай , тримаючи чашку своєю витонченою ручкою. Своїми білосніжними зубками вона надкушує печиво, і починає його їсти …Дід : І плямкати !Юнак : Та ні, що ви! Вона культурна . А потім вона швидко встає, йде до дзеркала і пудрить свій чарівний носик …Дід : З бородавкою !Юнак : Що ви ?! Немає в неї ніякої бородавки. Попудрившии носик, вона починає фарбувати очі, які світяться як два сонця , причісує волосся …Дід : І лупа сиплеться !Юнак : Та немає в неї ніякої лупи ! Її волосся пахнуть лавандою. Потім , вона одягає маленькі туфельки , і її ніжки …Дід : Криві , либонь ?!Юнак : Що ви верзете ! Ви ж її не бачили! І взагалі , хто вам дав право так про неї говорити ?! Вона краще за всіх на світі!Дід : Краще всіх, краще за всіх … Зачекай тут пару годинок – дізнаєшся , хто мені дав таке право .Минула година . З’являється дівчина. Хоче підійти до юнака , але її не пускає бабка .Бабка : Не варто ? хай чекає? Про тебе думає.Дівчина: Ну, я піду .Бабка : Почекай! Дівчата повинні спізнюватися . Подумає про тебе , любити тебе більше буде .Дівчина: Правда ?Бабка : Ось тобі хрест!Дівчина: Ну, тоді я в магазин поки сходжу.Пройшов ще годину.Дід : Ось! Вже 19-00. Де твоя принцеса?Юнак : Либонь, періщить зараз з подругою чай , тримаючи літровий кухоль своєї товстої волохатих ручищею , відкопиливши кривий мізинець з обгризеним нігтем ! Всіма своїми двадцятьма трьома жовтими зубами вона кусає батон з маслом, і починає його жувати …Дід : І плямкати !Юнак : Так , так! Плямкати ! Аж за вухами тріщить ! Вона чавкає , облизуючи свої товстелезні губи ! А потім вона перевальцем піднімається, і, човгаючи капцями , плететься до дзеркала. Пудрить там свій ніс …Дід : З бородавкою !Юнак : З величезною бородавкою ! Замазує прищі, хоча від цього вони стають ще більш помітніше. Малює брови , яких немає, і ніколи не буде. Причісує свої брудні сальні волосся …Дід : І лупа сиплеться !Юнак : снігопад ! Потім сує лапи в розтоптані туфлі, і її ножищами …Дід : Криві , либонь ?!Дід і Юнак вдаряють один одного по долонях в знак солідарності.Юнак : І я чекаю таке страховисько ?!З’являється дівчина.Дівчина: Привіт, милий ! Давно мене чекаєш?Юнак : ДавноДівчина: Напевно, думав про мене ?Юнак : Думав !Дівчина: І що надумав?Юнак : Знаєш ! Знаєш !!! По-моєму, я тебе не гвартий! (пішов)Дівчина: Юра! Юра! Куди ти ?! Почекай ! Чому ?! ( біжить за ним )Виходить бабця . Підходить до діда .Дід : Ну що , стара , шість нуль на мою користь !

Вед.1. Сьогодні ви почули прекрасні слова і чудесну музику. Якщо ви слухали з відкритим і чекаючим серцем, то я впевнена, що ви зрозуміли ті істини, які не тільки вчать, а й перевертають все життя. У відомого естрадного співака Віктора Цоя є хороші слова:
“Кохання варте того, щоб чекати, життя варте, щоб жити”.
І я хочу, щоб ваше життя було великим, прекрасним, радісним.

Для того, щоб Ви пішли з нашого свята з гарним настроєм, ми хочемо кожному з вас подарувати валентинки, які прикріплені до повітряних кульок.

 

Вед.2. Живіть! Живіть довго і щасливо!
І нехай у вашому житті завжди поряд буде кохання і любов до матері і батька, до землі любов одне до одного. Чекайте світлого частого кохання. І воно обов’язково прийде до ваших сердець. Надійтеся й вірте в це всією душею.
З святом святого Валентина Вас.

 

docx
Додано
6 червня 2023
Переглядів
471
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку