Танцювальний марафон 2021
Ведучий1: Доброго вечора! Вітаємо всіх, хто приєднався сьогодні до нашої компанії, компанії людей об’єднаних спільним захопленням - справжнім танцем.
Ведучий2: Особисто я вважаю, що будь-який танцювальний напрямок має право на існування, бо скільки людей – стільки і думок, і звичайно вподобань.
Ведучий1: Сьогодні ми з вами зустрілися щоб провести «Танцювальний марафон майданс».
Ведучий2: Так! Сьогоднішнє свято танцю допоможе нам усім більше дізнатися про стилі, які підкорили своїми рухами цілі покоління людей.
Ведучий1:З прадавніх часів танець прикрашає життя людини. І немає такого народу, який би не пишався своїми танцями.
Ведучий2: Танці іноді красномовніші за слова, бо здатні відобразити за допомогою рухів різноманітні почуття та емоції.
Ведучий1: У наших предків існував гарний звичай влаштовувати в осінньо - зимовий період «Досвітки» - такі зібрання, де молодь спілкувалася, грала в ігри і звичайно танцювала.
Ведучий2: Отож і ми продовжуємо традиції свого народу.
Ведучий1: Чимало танців є на світі. Умій їх тільки вибирати
Є і новинки на прикметі. Отож, давайте танцювати!
Вед1: Скажіть…
Хто з вас не любить танцювати? Жодне свято не обходиться без танців. І хай не всі вміють танцювати, але безумовно одне: краса танцю зрозуміла всім.
Вед2: Виявляється, що навіть птахи танцюють. Деякі породи танцюють завжди велелюдно і із запалом. Наприклад, чаплі, а шуліка – дуже мудро кружляє – туди, сюди. Найцікавіші танці в деркачів: вони збираються чередою і влаштовують справжній бал. Повитягавши шиї, сходяться, розходяться, вальсують. Потім одразу стають мов закам’янілі, а тоді знов кидаються танцювати. А хто бачив танець журавлів, той запам’ятає цю красу на все життя.
Вед1: Танець – хвилюючий і найпрекрасніший вид мистецтва, бо не тільки відображає життя, а й сам є життям. А ще він виховує, вчить культури поведінки. Танці – це емоційна насолода. Вони розвивають почуття ритму, виробляють правильну поставу, піднімають настрій.
Вед.2 Отож, запрошуємо підняти настрій учнів 8 класу із танцем « Пародія на дискотеку 90 – х»
Вед.1 Так, як у нас вечір танцювальний, тому запрошуємо всіх до веселого танцю.
МУЗИЧНА ПАУЗА
Ведучий1: Сьогодні танець ми можемо побачити всюди, дедалі більше його використовують в рекламних роликах, де за допомогою руху, експресії, передається настрій, емоції, і навіть прищеплюється стиль сучасного життя.
Ведучий2: А от у ХІХ столітті стильною вважалася людина, яка вміла танцювати «Польку».
Ведучий1: «Польку»? Не може бути! Цей простий танок, який складається з підскоків?
Ведучий2: У 30 роки ХІХ століття це був наймодніший танець! Особливий фурор він викликав у паризької богеми.
Ведучий1: Невже його танцювали на балах?
Ведучий2: Звичайно! Хоча його основу складали прості рухи, які придумали чеські селяни.
Ведучий1: Точно чеські?
Ведучий2: Так, бо «полька» в перекладі саме з чеської означає «пів кроку».
Ведучий1: Свого часу «полька» завоювала всю Європу. Практично в кожній країні цей танець виконували на свій лад.
Ведучий2: З'явилися угорська, німецька, фінська, шведська полька.
Ведучий1: Танок з часом досяг Американського континенту тому існує варіант навіть бразильської польки.
ВІДЕОРОЛИК про польку
Вед.1 А давай, ми зараз запросимо всі класи сюди. Станьте 8, 9, 10, 11.
Вед.2 І так, завдання, який клас краще затанцює польку.
МУЗИЧНА ПОЛЬКА
Вед1. Настав час для проведення нашого конкурсу.
Цей конкурс, як ви вже здогадалися – танцювальний. І зараз на сцену я запрошую по одному учаснику від класу для участі у цьому конкурсі. (учасники виходять на сцену). Умови цього конкурсу такі: ви повинні під музику зробити постановку танцю ..... із оцими ось предметами. Предмети для танцю – на сцену! (помічники ведучої виносять на підносі і в руках речі, з якими учасники повинні поставити танець і роздають учасникам
швабра;
подушка;
портфель,
чайник або каструля, сковорідка;
квітка;
лялька;
стілець;
туфелька;
віник.
ЗВУЧИТЬ МУЗИКА( постановка танцю)
Вед.1 Катрусю, а чи хотіла би ти потрапити на бал ?
Вед.2 Так, ти знаєш, як там цікаво. Все так вишукано, гармонійно.
Вед.1: А знаєш, Катрусю, звідки пішли бали?
Вед.2 Напевно із давнини.
Вед.1 Так, дійсно, ще в давні аристократичні часи люди – вельможі збирались на бал. Але участь у ньому брали лише ті, кому виповнилось 16 років і старші.
Вед.2 А пам’ятаєш , як вперше потрапила на бал Наташа Ростова із повісті « Война и мир»
Вед.1 Давайте разом поринемо в світ минулого та переглянемо світлини із першого балу Наташі Ростової.
( Відеопрезентація « Перший бал» Наташі Ростової)
Вед.2 Так, вміли люди відпочивати…
Вед.1 Ну і в наш час є краса… Ось візьми, танець вальс…
Я пам'ятаю вальсу звук чарівний -
Весняної ночі, в пізню годину,
Його голос співав невідомий,
І чудна пісня лилася.
Так, то був вальс, чарівний, замріяний,
Так, то був чудовий вальс.
Вед2: Вічно юний танець – вальс. Вальси… Їх співають, танцюють, грають… Вед.1Вже понад три століття він користується великою популярністю і не старіє! Щось є в цьому танці таке незвичне, захоплююче, що підкоряє людей різних епох і національностей, складу життя і віку.
Вед.2 Запрошуємо до вальсу учнів 9-Бкласу
2.ВАЛЬС 9-Б кл.
Вед1: XX століття принесло нові ритми: танго, фокстрот, рок-н-рол, бугі-вугі, твіст, шейк, брейк.
Вед.2Одним з найбільш популярних танців цього століття є танго. Вперше слово «танго» у відношенні до танцю почали вживати десь у 90-х роках XIX століття. Більшість дослідників погоджується, що танець виник злиттям різноманітних стилів, завезених емігрантами із Європи до Буенос-Айресу, та Африканських танцювальних мотивів. Танго тісно пов’язане із музикою та партнером. Хороший танцюрист змушує «бачити музику».
Вед.1 А як танцюється танго ?
Вед.2 Запрошуємо всіх переглянути танець танго
ВІДЕОРОЛИК « ТАНГО»
Вед.1Багато сучасних танців виконуються з різними предметами: парасолями, хустками, капелюхами...
(і пропонує учасникам конкурсу добре знайомі з чергування в школі предмети - швабру і відро)
Вед.2 Запрошуємо по одну учню із кожного класу.
а) виконати танець з відром під музику «Лезгинка»,
б) виконати танець зі шваброю під музику «Ламбада».
Вед.1 А як танцюють у нас в клубі?
Вед.2 Зараз вам покажуть учні 11 класу
3.Танець-сценка 11кл.» Випадок у клубі»
Вед.1Кожен з нас коли-небудь задивлявся на циганські танці та уявляв себе в цьому вихорі пристрасті і безтурботних веселощів.
Вед.2Циганський танець, зачаровує, загадковий і енергійний, ніхто не залишиться до нього байдужим!
Вед.1У ньому змішуються і переплітаються елементи різних культур - балканської, кельтської, індійської та арабської. Завдяки кочовому життю, цигани збагачували свою культуру, спрямовуючи її розвиток у сценічне русло, домагаючись ефектного шоу-втілення.
Вед.2Саме це ми і пропонуємо вам переглянути сьогодні.
Вед.1 І так, зустрічайте 10 клас із « Циганочкою»
4.Танець 10 кл.» Циганочка»
МУЗИЧНА ПАУЗА
Ведуча: Конкурс «Танці на крижині»
Запрошуємо по одній парі із кожного класу. Учасникам конкурсу видаються газети. Треба танцювати, не сходячи з газети. Як тільки музика затихає, кожен повинен згорнути газету навпіл, і танець потім продовжується. Музика весь час змінюється. Якщо хто-небудь зійшов з газети під час танцю, він вибуває з конкурсу. Перемагає останній , хто залишився в конкурсі.
Вед.1Танець – це маленьке життя, яке проживає танцюрист! Це пісня душі, радості і болі. У танці кожен розповідає свою історію, не схожу ні на одну іншу.
Вед.2 Хтось з танцями хоче пов’язати своє життя. Для когось це просто приємне захоплення. Люди шукають яскравих емоцій і хтось знаходить їх саме в танці. Хтось починає танцювати, щоб подобатися, дивувати, бути красивим. Зустрічайте, учнів 8 класу із сучасним танцем « Шум»
5.Танець 8 кл. «ШУМ»
Вед2: Танець – це особливий вид мистецтва. Легковажно вважати танці лише розвагою чи способом приємного відпочинку.
Вед.1Особливо це стосується сучасних танців.
Вед. 2 Отож, зустрічайте учнів 9-Б класу із сучасним танцем.
6.Танець 9-Б кл. « Сучасний»
Вед1: Український народний танець народився разом із піснею, разом з нею він зростав, збагачувався. Наш народ ще від віків зжився з незайманою чистотою природи, передає в танцях усю її незрівняну красу.
Вед2: Говорячи про українські народні танці, слід зазначити, що часто один і той же танець у різних місцевостях може мати різні назви. Наприклад, такий відомий нині український танець як «Гопак» має інші назви: «Гоцак», «Козак», «Козачок», «Тропак». Танці отримують назви з різних причин: за якимось словом, що часто вживається в пісні, під яку танцюють: від пісні «Ой дівчина-горлиця» назвали танок «Горлицею».
Вед.1 Такі танці танцювали в давнину і це були веселі бабусі і дідусі.
Вед.2 А давайте переглянемо як танцююють сучасні бабки 11 класу.
7.Танець « Веселі бабки» 11 кл.
Ведучий1: В двадцятому столітті танець став сучасним мистецтвом, придбав новий зміст і нову роль.
Ведучий2: Але як і раніше танок – це видовище та приємне проведення часу.
Ведучий 1: Хоча сучасні танці з їх стрімкими ритмами, незвичайними і складними положеннями тіла добре тренують витривалість, вестибулярний апарат, систему дихання і серце.
Ведучий2: То можна не ходити на фізкультуру і займатися танцями.
Ведучий1: Сподіваюсь, що колись танці введуть до шкільної програми.
Ведучий2: А поки цього не сталось, то насолоджуємось сучасним танцем у виконанні 10 класу!
8. Танець 10 кл. « Сучасний»
Ведучий 1:Ось і підійшов до завершення наш Танцювальний марафон. Усі учасники проявили себе на високому рівні.
Ведучий 2:Заняття хореографією знімають зайве м'язове та нервове напруження
Ведучий 1: Та покращують емоційний стан школяра.
Ведучий 1: Танцюючи ви завжди будете в гарному настрої та в прекрасній фізичній формі.
Ведучий 1: Тому, танцюйте!
Разом . На нашій дискотеці.