Сценарій виховного заходу для учнів початкової школи "Посвята в барвінчата"

Про матеріал

Країна Барвінкова - це об'єднання молодших школярів, які вже заявили про себе на території України. Членів цієї дитячої організації називають барвінчатами. Країна Барвінкова - це країна наймолодших школярів віком від 6 до 10 років, які за бажанням можуть об'єднуватись у невеликі групи (за інтересами, у класному колективі, за місцем проживання, на базі позашкільних установ). Членами або друзями дитячих об'єднань можуть стати і дорослі. Даний сценарій допоможе класоводам або організаторам позаурочної діяльності провести захід по прийому дітей до цієї організації.


Перегляд файлу

Сценарій свята "Посвята в барвінчата"

Зал святково прикрашений.

Обладнання: проектор, музичне обладнання.

Звучать позивні свята.
Педагог-організатор:

На урочисте свято

«Посвята в барвінчата»

Шикуйтеся малята

Приготуватись до переклички.

Голова загону:  Загін, рівняйсь, струнко! Наш девіз...  (голова загону підходить до педагога організатора і здає рапорт)
 Загін «...» до проведення урочистого свята  «Посвята в барвінчата» готові! Голова загону ( прізвище, ім’я). Наш девіз: «…»
Педагог-організатор: Вільно! (голова повертається до загону).
Голова загону:  Вільно! (голова другого загону підходить до педагога-організатора  і також здає рапорт).
Педагог-організатор:   Сьогодні у нас незвичайне свято. Ми зібралися для того, щоб прийняти наших другокласників у шкільне об’єднання «Країна «Барвінкова». Щоб барвінчатами стати, треба багато знати, бути умілими, сміливими і розумними. Свята не буває без гостей і здається хтось уже до нас іде.
Барвінок:  Добрий день, любі діти! Цікавими шляхами ви будете мандрувати нашим полтавським краєм, познайомитесь з його історією, традиціями, народними піснями, танцями, іграми, дізнаєтесь багато про свій рідний край, про Україну, про землю, на якій ми живемо.
Любі хлопчики й дівчатка,
Із полтавської землі
Статні, добрі і завзяті
Барвінчаточка малі.
 Ми влаштуєм для вас свято
В барвінчаточки посвята,
Щоб у пам’яті навік
Цей залишився день і рік.
Скажіть, будь ласка, ви впізнали  хто я такий?
Діти: Так! Барвінок.
Барвінок: Правильно! Я -   Барвінок. Прийшов до вас із чарівної полтавської землі, яка славиться легендами, казками і піснями.   Але    найдорожче      багатство нашого краю      це люди     працьовиті, добрі й веселі, завзяті, які мають героїчне минуле і досліджують його і ви також станете такими.

Педагог-організатор: Барвінку, послухай, оці малята, дорослі уже малюки, вступити хочуть в Барвінчата.

Барвінок: З радістю, хлоп’ята і дівчата,

                 Я прийму вас в Барвінчата.

                 Та скажіть мені спочатку,

                Що таке барвінок?

Виступ малюків.

Ця квітка розквітає весною. Вона має квітки з синенькими і ніжними пелюстками. А ще в нього красиві зелені листки. Ця квітка є символом життя. Наукова назва «Барвінок» походить від латинського «перемагати».

Барвінок : Як багато ви знаєте про мене. Молодці! Дійсно весною, коли починає пригрівати сонце пробуджується природа з’являються першоцвіти  серед яких – Барвінок.   Я головний в чудовій країні Барвінковій. Це країна не казкова , а дитяча. В цій країні всі гарно навчаються, весело співають, поважають старших, грають у різні ігри, вивчають історію свого краю. Сотні справ у цій країні. Хочете стати її жителями?  

Відповідь малюків. Так

Барвінок: Але це не так просто! Не всіх ми приймаємо до нашої веселої країни. Тільки тих, хто пройде випробовування. Не боїтесь випробувань? Тоді вперед.
Педагог-організатор: Ось і перше завдання, яке треба виконати. І сказати треба для почину, що за слово таке Батьківщина.
Виступ  учнів.

 

  Барвінок: Маленькі, а вже розуміють,
  Що значить Вкраїна - мати,
  Гостей таких дуже радий
  У себе щиро вітати.
 

 Педагог-організатор: Зараз я пропоную відповісти на запитання

 

1. Як називається герб нашої країни 

2. Ім’я одного з братів, що заснував  Київ

3. Назва твоєї малої Батьківщини.

 4. Найдорожча людина для кожного з нас. 

5. Столиця України.

6. Червоні ягідки. Символ України.

7. Річка, яка протікає у нашому місті.

 
Барвінок: Молодці, дітки. Цю перешкоду ви здолали.
Педагог-організатор:  Наступне випробування не легке. Воно покаже, як ви навчились рахувати.

Відгадайте скільки буде.

П’ять пар шкарпеток мама прала,

Ретельно їх перевіряла.

Три пари виявилось цілими.

Скільки пар було з дірами ? (2)

 

А скільки це всього шкарпеток? (4)

 

Скільки ніг у павука?

Тобі загадка ось така.

Я підкажу – здогадаєшся ти:

Їх більше, ніж сім, але менш дев’яти (8)

 

Вдень до зайця на обід завітав його сусід.

На пеньок зайці ті сіли, порівну морквинок з’їли.

Шість морквин було у них, соковитих запашних,

Порахуйте без помилок, скільки кожен з’їв морквинок. ( по3)

 

Педагог-організатор: Ось які ви молодці добре можете порахувати.

Барвінок:  Діти, а ви вмієте відгадувати загадки?

Відповідь учнів

І будь-яку відгадаєте? І навіть найважчу? Ото ж  слухайте:
               Ми її стрічаємо, друзі,
               І у лісі, і у лузі.
               Цвіт зорі зібрала в грона,
               Через те вона червона.
                                                (Калина)

Не ходжу я стрибаю, а стрибаю

Бо нерівні ноги маю
                                                (Заяц)

Сім соколят на одній подушці сплять.
                                                (Соняшник)


Їсти любить він вужів

Жабок, змій і черв’яків,

А прийде зимова мить -

Колючок наш міцно спить.


                                                (Їжак)

Педагог-організатор: Я думаю, всі пересвідчилися в тому, що наші молодші школярі недарма до школи ходять.

Барвінок: Добре, добре ми зараз перевіримо, які ви спритні, як ви спортом займаєтесь.
/спортивні конкурси/
Барвінок: Завдання всі вирішені. Молодці, діти!  Я радий взяти вас до своєї Барвінковій країні. Але ж іще є для вас невеличке випробування. Правила барвінчат знаєте?

Відповідь учнів.

Барвінок: Зараз я хочу подарувати Вам пам’ятні листівки про сьогоднішній день, дивіться не загубіть цю пам’ятку. На ній написані правила Барвінкової країни давайте прочитаємо їх в голос.

1. Барвінок – природи є син, охороняє птахів і тварин.

2. Барвінок до праці завзятий, бавитись вміє і любить читати.

3. Барвінок дружить зі спортом, хоча і не ставить всесвітніх рекордів.

4. Барвінок спішить на підмогу, лагідний, він не образить нікого.

5. Барвінок вміє дружити і чесним іменням батьків дорожити.

 



 Ведучий 1:

 Дорогі дівчата, дорогі хлоп’ята!  
  Прийняли сьогодні вас у барвінчата.
  З цим святом кожного вітаєм,
  Здоров’я і щастя бажаєм !
 
Ведучий 2:

Наше свято закінчується. 
  Мої любі друзі!
  Вітаю зі святом!
  Вам зичу здоров’я і щастя багато.
  Ростіть в радість школі своїй і родині, 
  Хай добре живеться нам всім на Вкраїні!

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кошляк Антон
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
27 лютого 2018
Переглядів
1391
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку