Вчитель, вихователь починається з любові, а любов виростає з дитинства. Виростає з лагідного дотику вчительських рук і ласкавого слова вчителя, що раз торкнувшись дитячої душі, впродовж цілого життя живе у ній. Як немає землі без неба, так не відділити вчителя від любові, а любові від дітей.
Вчитель, вихователь починається з любові, а любов виростає з дитинства. Виростає з лагідного дотику вчительських рук і ласкавого слова вчителя, що раз торкнувшись дитячої душі, впродовж цілого життя живе у ній. Як немає землі без неба, так не відділити вчителя від любові, а любові від дітей. Вважаю, найважливіше у праці вчителя, вихователя – щире, ласкаве слово дитині. І це слово треба мовити так, щоб дитина повірила у свої сили: Кожній дитині – світло знань, Кожній дитині – світло любові, Віру в сили свої без вагань – Як запоруку щасливої долі. Моє педагогічне кредо
- Конституція України; - Конвенція ООН про права дитини; - Закон України «Про освіту»; - Концепція національно – патріотичного виховання молоді; - Концепція розвитку освіти України на період 2015-2025 роки; - Проект Концепції сімейного виховання в системі освіти України «Щаслива родина» на 2012-2021 роки; - Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року від 25.06.2013року № 344/2013; - Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти, затверджене наказом № 434 Міністерства освіти і науки України від 06.09.2000 року. Нормативні документи
Структурні компоненти життєвої компетентності молодших школярів Теоретичні знання включають наукові (знання про світ, закони життя, про себе) та життєву мудрість, яка разом з нормами поведінки складає практичні знання, вміння й навички. Знання, уміння і навички, життєва мудрість Аналітичні, поведінка, прогностичні. Складається з усвідомленого та неусвідомленого індивідуального досвіду і творчого використання й наслідування досвіду інших осіб. Життєтворчі здібності та життєвий досвід Особисте щастя, соціальний статус, самореалізація. Життєві досягнення
Мета на поточний навчальний рік Завдання на поточний навчальний рік Ціннісне ставлення до себе Ціннісне ставлення до праці Сприяти формуванню знань і вмінь, необхідних для формування життєвої компетентності молодшого школяра Вивчати індивідуальні особливості учнів, знаходити різноманітні форми взаємодії з учнями та їх батьками для допомоги кожному учневі розвивати свої здібності Формувати в учнів пізнавальну діяльність, готовність і здатність до самовдосконалення; пропагувати здоровий спосіб життя; формувати класний колектив, вміння спілкуватись та поводитись у колективі, виховувати свідоме ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших. Профілактика бездоглядності Сприяти розвитку свідомого ставлення до праці, формувати вміння працювати в колективі, прививати навички санітарно- гігієнічної культури, вчити долати труднощі, виховувати пошану до працьовитих людей
Ціннісне ставлення до природи Ціннісне ставлення до культури і мистецтва Ціннісне ставлення до суспільства і держави Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей Формувати екологічну культуру, виховувати дбайливе ставлення до навколишнього світу Сприяти розвитку творчої особистості дитини, створювати умови для всебічного розвитку учнів, організація змістовного дозвілля, вчити відчувати і розуміти мистецтво, виражати власне ставлення до нього, виховувати повагу до звичаїв і традицій українського народу Сприяти формуванню особистої ідентифікації зі своєю нацією, усвідомлення своїх прав, свобод, обов’язків. Виховувати повагу до держави і народних символів України, формувати почуття свідомого громадянина України, виховувати патріотичні почуття, толерантність, повагу до традицій різних народів. Сприяти формуванню шанобливого ставлення до членів сім’ї, родини, товаришів, друзів та інших людей, бажання допомогти у скрутну хвилину.