Презентація "Досвід роботи класовода"

Про матеріал

—Вчитель, вихователь починається з любові, а любов виростає з дитинства. Виростає з лагідного дотику вчительських рук і ласкавого слова вчителя, що раз торкнувшись дитячої душі, впродовж цілого життя живе у ній. Як немає землі без неба, так не відділити вчителя від любові, а любові від дітей.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Дата народження: 01.02.1975 Місце роботи: Снігурівська ЗОШ І-ІІІ ст. №3 Миколаївської області. Посада: вчитель початкових класів Категорія: спеціаліст вищої категорії, старший вчитель Візитна картка

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Педагогічний стаж Стаж роботи класоводом 18 років

Номер слайду 5

Вчитель, вихователь починається з любові, а любов виростає з дитинства. Виростає з лагідного дотику вчительських рук і ласкавого слова вчителя, що раз торкнувшись дитячої душі, впродовж цілого життя живе у ній. Як немає землі без неба, так не відділити вчителя від любові, а любові від дітей. Вважаю, найважливіше у праці вчителя, вихователя – щире, ласкаве слово дитині. І це слово треба мовити так, щоб дитина повірила у свої сили: Кожній дитині – світло знань, Кожній дитині – світло любові, Віру в сили свої без вагань – Як запоруку щасливої долі. Моє педагогічне кредо

Номер слайду 6

«Створення виховного простору для формування життєвої компетентності молодшого школяра, здатного творити себе і оточуючий світ» Моя проблемна тема

Номер слайду 7

Створення умов для формування особистості, яка здатна до

Номер слайду 8

- Конституція України; - Конвенція ООН про права дитини; - Закон України «Про освіту»; - Концепція національно – патріотичного виховання молоді; - Концепція розвитку освіти України на період 2015-2025 роки; - Проект Концепції сімейного виховання в системі освіти України «Щаслива родина» на 2012-2021 роки; - Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року від 25.06.2013року № 344/2013; - Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти, затверджене наказом № 434 Міністерства освіти і науки України від 06.09.2000 року. Нормативні документи

Номер слайду 9

“ Життєва компетентність – це знання, вміння, життєвий досвід, необхідний для розв’язання життєвих завдань і продуктивного здійснення власного життя ” (І.Ящук). Сутність життєвої компетентності

Номер слайду 10

Структурні компоненти життєвої компетентності молодших школярів  Теоретичні знання включають наукові (знання про світ, закони життя, про себе) та життєву мудрість, яка разом з нормами поведінки складає практичні знання, вміння й навички. Знання, уміння і навички, життєва мудрість Аналітичні, поведінка, прогностичні. Складається з усвідомленого та неусвідомленого індивідуального досвіду і творчого використання й наслідування досвіду інших осіб. Життєтворчі здібності та життєвий досвід Особисте щастя, соціальний статус, самореалізація. Життєві досягнення

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Виховний простір Години спілкування, вікторини, конкурси

Номер слайду 15

Виховний простір Уроки, гуртки, екологічні години, ярмарки

Номер слайду 16

Виховний простір Батьківські збори, індивідуальні консультаціїї

Номер слайду 17

Виховний простір Акції, зустрічі з волонтерами, години безпеки і здоров’я

Номер слайду 18

Виховний простір Сюжетно- рольові ігри, свята, екскурсії, покладання квітів

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Мета на поточний навчальний рік Завдання на поточний навчальний рік Ціннісне ставлення до себе Ціннісне ставлення до праці Сприяти формуванню знань і вмінь, необхідних для формування життєвої компетентності молодшого школяра Вивчати індивідуальні особливості учнів, знаходити різноманітні форми взаємодії з учнями та їх батьками для допомоги кожному учневі розвивати свої здібності Формувати в учнів пізнавальну діяльність, готовність і здатність до самовдосконалення; пропагувати здоровий спосіб життя; формувати класний колектив, вміння спілкуватись та поводитись у колективі, виховувати свідоме ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших. Профілактика бездоглядності Сприяти розвитку свідомого ставлення до праці, формувати вміння працювати в колективі, прививати навички санітарно- гігієнічної культури, вчити долати труднощі, виховувати пошану до працьовитих людей

Номер слайду 21

Ціннісне ставлення до природи Ціннісне ставлення до культури і мистецтва Ціннісне ставлення до суспільства і держави Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей Формувати екологічну культуру, виховувати дбайливе ставлення до навколишнього світу Сприяти розвитку творчої особистості дитини, створювати умови для всебічного розвитку учнів, організація змістовного дозвілля, вчити відчувати і розуміти мистецтво, виражати власне ставлення до нього, виховувати повагу до звичаїв і традицій українського народу Сприяти формуванню особистої ідентифікації зі своєю нацією, усвідомлення своїх прав, свобод, обов’язків. Виховувати повагу до держави і народних символів України, формувати почуття свідомого громадянина України, виховувати патріотичні почуття, толерантність, повагу до традицій різних народів. Сприяти формуванню шанобливого ставлення до членів сім’ї, родини, товаришів, друзів та інших людей, бажання допомогти у скрутну хвилину.

Номер слайду 22

Зайнятість учнів у гуртках 2017-2018 н.р(100%)

Номер слайду 23

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Семидєтова Світлана Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кузнєцов Артур Олександрович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Воскобойнікова Тетяна Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
27 лютого 2018
Переглядів
1093
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку