12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

Сценарій виховного заходу до дня Вчителя

Про матеріал

Даний захід допомагає виховувати в учнів почуття поваги до професії педагога, розвивати артистичні здібності, творче мислення. Матеріал стане в нагоді педагогам - організаторам, класним керівникам.

Перегляд файлу

 Сценарій до дня вчителя

 

1 вед: Іде по сонячних світах

Через країну знань учитель,

Із покоління в покоління

Дитячих душ хранитель.

Зоря любові і добра,

Зоря любові і добра,

Що має ймення вчитель!

 

2 вед: Осіннє листя падає поволі

І накриває землю золотим шатром.

І злато це – дароване в знак долі,

Наповнює всіх золотим вином.

 

1 вед: Цей день поправу вчителям належить!

І він осяяний мільйонами зірок!

Хай вашу посмішку нічого не бентежить,

І пам’ятайте золотий урок.

 

2 вед: І нас, дітей, вчите ви так багато,

Вас буде пам’ятати кожен з нас.

Роки оті вам ввірено як свято,

Крокуєте із нами з класу в клас.

 

1 вед: Дари осінні, різні та прекрасні

Природа вам дарує з року в рік.

Прийміть у дар веселу радість, щастя,

Щоб пам’ятали вас багато літ! 

 

2 вед:  Жоржин і айстрів ніжна розмаїть…

Найкращі, найщиріші побажання,

Що йдуть від серця нашого прийміть.

 

1 вед: Нехай життя квітує буйним цвітом

І свято радісне приходить знов і знов.

А доля хай дарує з кожним роком

Вам щастя, мудрість, віру і любов.

 

2 вед: Вітаємо всіх вас з чудовим святом,

Воно і ніжністю і радістю дзвенить.

Учителі! У слові цім багато

Добра, любові щирості звучить.

1 вед: В цей день незабутній, осінній, святковий

Нехай вчителям всім здоров’я прибуде,

А рідна держава про вас не забуде!

2 вед: У цьому світі є і ваша праця:

Допоки є на світі вчителі,

Вони повчають, ну а діти  - вчаться,

Як недарма прожити на землі.

1-й учень. Добрі наші учителі!

2-й учень. Вельмишановні педагоги!

1-й учень. Ви такі талановиті, уперті, невга­мовні.

2-й учень. Завжди такі різні.

1-й учень. То ніжною тремтячою рукою ставите нам двійки і з довірливою         

                   посмішкою призна­чаєте день перездач.

2-й учень. То суворо і твердо виставляєте всій групі оцінки, докірливо питаючи себе:  «Чому ж у всіх дванадцять?».

1-й учень. А якими лагідними та підбадьорю­ючими словами на виховній годині ви  нама­гаєтесь підняти успішність свого класу?

2-й учень. Ми так вдячні вам за турботу про нас, учнів.

1-й учень. Так хочеться подарувати вам долі світлої.

2-й учень. Ангела-спасителя.

1-й учень. Мрії блакитної.

 2-й учень. Надії на краще.

1-й учень. Любові неземної.

2-й учень. Краси золотої.

1-й учень. Та багато побажань і сердечних вітань.

2-й учень. Тож прийміть їх на свою адресу.

 

1 вед.. Хай незгоди й негаразди, вас Сергію Анатолійовичу обминають,

 Хай душа і тіло ваші старості не знають.

 Щоби, попри всі проблеми й капосні реформи

 Ви ніколи не втрачали бадьорої форми

 

2 вед: Коли наші вчителі були маленькими вони любили командувати. Наприклад, Сергій Анатолійович любив «строїти» своїх менших товаришів на вулиці. І не тільки на своїй. А коли він виріс, то став справжнім керівником. І тепер він строїть школу. Скоро він візьметься і за район. Чим особливим вам запам’ятався перший день на посаді директора?

 1 вед:  Хоч завуч добрий в нас і справедливий,

Та все ж його ніхто не підведе.

Ти неуважним був чи вередливим –

Це непоміченим повз нього не пройде!.

У нього день без розміру і змін;

Якщо сьогодні він кара,

Збагни – за розум братися пора!

Ми дякуємо за виховання,

За справедливість, доброту й старання! 

 

2  вед: В дитинстві вчителі дуже любили складати пазли, розв’язувати головоломки, кросворди і ребуси. Це захоплення так сподобалося Людмилі Володимирівні, що вона без нього не може прожити. І тепер Людмила Володимирівна розв’язує головоломки і ребуси в шкільному розкладі. Чи були у вашій практиці такі завдання, які б вам не вдалося розв’язати?

 

  1 вед. Є серед нас майстри пера і слова,

Що вміло відмітають всю полову.

І мову нашу чисту і дзвінку,

 Плекають, ніби квітку у вінку.

Бажаємо знавцю Тарасового слова,

 Щоб процвітала українська наша мова!

2 вед.   Знавці Шекспіра, Гете, Конан-Дойля,

Нехай частіше посміхається вам доля.

Щоб ви, не лише в віршах і піснях,

 Скрізь побували у чужих світах.

 Літератури вчителі - найщасливіші на землі

 Нехай вам доля посилає і в кишені, і на столі.

 

1 вед.. Коли вчителі були маленькими, вони були такими ж неслухняними, як і ми. Ось, на­приклад, маленькі Олександр Миколайович та Оксана Олександрівна таємно під ковдрою читали цікаві книжки. Але одно­го разу їм до  потрапила дуже цікава книжка і з тих пір вони читають книги разом із нами на уроках. А як називалася та перша книжка?

 2 вед. Дорога Людмило Юріївно!

До занять своїх привили щирую любов.

В краях далеких ми без вас пропали б.

Ви клопоти постійно з нами мали.

То ж іноземну нам потрібно вчить,

Для себе за кордоном світ відкрить.

  1 вед.   Коли вчителі були маленькими, вони в дитинстві зуміли проявити свої таланти. Наприк­лад,   Людмила Юріївна  вивчила   англійську мову швидше, ніж українську. Першим англійським сло­вам її навчили хлопці на вулиці, і тільки набага­то пізніше вона дізналася, що то були зовсім не англійські слова. Як же звали тих хлопців?

2 вед.  Наука точна і сувора -

Це математика чудова.

її вивчаєм ми ночами,

А на уроках, як завжди,

Стоїм і кліпаєм очами

І не туди, і не сюди.

 

 1вед: Коли наші вчителі були ще маленькими, вони дуже любили рахувати… Рахувати курей, качок, собак, котів в себе на вулиці. А потім їх по справедливості ділити між жителями, хоча самі  жителі   цими діями не зовсім були задоволені. І так Наталія Володимирівна захопилася цією справою, що й не зогляділась, як це ввійшло у звичку. Тепер вона набралась майстерності і ділить, множить, підносить до енної степені без калькулятора. Скажіть нам, скільки учнів було у вашому першому випускному класі?

 

 1 Вед: Коли вчителі були маленькими, вони любили подорожувати. Ось, приміром, маленька Людмила Петрівна одного  разу  сіла  в автобус і поїхала до Америки. Звичайно, на нас­тупній зупинці її повернули назад додому. І те­пер вона подорожує разом із нами по всіх країнах, по глобусу і картах. А куди пряму­вав той автобус насправді?

 2 вед: Коли наші вчителі були ще маленькими, вони дуже любили спостерігати за вогнем. Наприклад Володимир Валерійович дуже любив грітися біля великого багаття  від сусідської скирти. Цей дитячий досвід не минув даремно. І тепер він використовує його на уроках хімії, але з науковою ціллю. Скажіть, яка реакція вам найбільше запам’яталась?

1 вед. На фізику ми дружно біжимо

Закони по дорозі довчимо.

Всі формули змішались в голові

Таке життя учнівське, «селяві».

 

2 вед: Коли вчителі були маленькими, вони були дуже добрими. Наприклад, Сергій Миколайович ніколи з рогатки не цілився у тварин і птахів, а лише по банках. Йому  так подобалось, стріляючи, спостерігати за польотом скобок, що тепер він заставляє нас визначати час і дальність польоту на уроках   фізики. А куди ви заховали свою рогатку?

 

1 вед. Історія - бездонна глибина.

Пірнем туди - не хочем виринати.

Щоб ми зуміли досягнути дна,

                  Предмет потрібно добре знати.

 

2 вед: Коли вчителі були маленькими, вони були    дуже    допитливими.    Ось,     наприклад, Валерія Олександрівна озброївшись   совочком, ходила по пісочниці і робила свої перші архео­логічні розкопки. А коли розпочинався дощ, вона сідала під «грибком» і розповідала друзям цікаві історії. І це їй так сподобалося, що вона виросла і стала цікавим істориком. Про кого була перша історія?

 

1 вед. Не раз спасибі скажем фізкультурі

За те, що в нас вже сила є

Що нам, незграбним ведмежатам,

Красу і грацію дає.

Ми завжди у гарній формі,

Ми веселі і проворні.

Будем жити до ста літ,

Вам палкий - фізкультпривіт!

 

2 вед:  Коли наші вчителі були ще маленькі, вони дуже любили виконувати різні фізичні вправи. Наприклад вправу для рота – позіхання, вправу для очей – задивляння на зірки, вправу для носа  - регулювання, храпового інструменту, вправи для рук – піднімання повної ложки із миски. І відтоді Станіслав Васитльович без фізкультури не може прожити ні дня. А яка з перелічених вправ є для вас найулюбленішою?

 

1вед. Музиканти дорогі

Слух чудовий мають,

На концертах залюбки

Весело співають.

І панує на музиці спокій і гармонія

Буде школа скоро справжня філармонія.

 

 2 вед. Коли вчителі були маленькими, вони були   справжніми   артистами.   Ось,   наприклад,  Тетяна Ярославівна дуже   гарно   підспівувала півневі. Це їй так подобалось, що як виросла, вона навчився не лише добре співати, а ще й грати. Те­пер у неї на уроках співають навіть ті, кому ведмідь на вухо наступив. Яку першу мелодію ви заграли?

      1 вед:  Ви – у столярній справі – ас!

Що б робили ми без Вас?

Без ваших працьовитих рук,

Для нас і вчитель ви  і друг.

Як справжній батько рідний,

Суворий, чесний , гарний!

Не тільки справі нас навчали,

Як жити у майбутньому повчали.

Мудрі, щирі ваші ради,

Ми їм дуже-дуже раді.

 

 2 вед: Коли наші вчителі були ще маленькими вони дуже любили «трудотерапію». Наприклад обносили груші на сусідському дереві, витоптували баштани по всій вулиці. Під час дощу рили канави, для корабликів з рожевими вітрилами. І ось один з корабликів Сергія Анатолійовича здійснив його дитячу мрію, трудитися, трудитися і ще раз трудитися! Скажіть, скільки метрів канави ви прорили для здійснення своєї мрії?

 

1 вед: Як можна біологію любити?

Ви тільки вслухайтесь у ці страшні слова:

Мітоз, мейоз, епофіз, види, типи -

Від них йде обертом дитяча голова.

А це: рефлекси, рух, гермафродити,

Гліколіз, плазмалемма — просто жах!

Як можна рік у рік розповідати

Про аскариди із любов'ю на устах.

Але коли ти вмієш всіх навчити

І від бактерій до людини перейти,

То діти зможуть цю науку полюбити,

І будуть знати так, як знаєш ти!

 

 

2 вед: Коли вчителі були маленькими, вони часто дивували дорослих. Приміром, маленька Катерина Станіславівна бігала із сачком за кра­сивими метеликами, ловила їх, роздивлялася, а потім відпускала на волю. їй це так подобалося, що вона вирішила стати біологом. І тепер вона заставляє ловити нас різних жучків та метеликів і вивчати їх. Якого ж кольору був перший мете­лик?

1 вед: Перша вчителька – душ хранителька,

Оберіг дитинства малого.

Скільки ніжності, доброти, вічності,

В її серці за нас тривога!

 

 

2 вед. Коли вчителі були маленькими, вони садили все, що потрапляло їм під руку за парту. Наприклад – Людмила Василівна садила за парту свого собачку, Ольга Василівна – кота, Тетяна Анатоліївна – молодшу сестричку, а Любов Дмитрівна – взагалі, всіх разом садила  за парти і вчили їх читати та пи­сати.     Це    їм    так    сподобалось,    що    тепер вони всі стали чудовими класоводами, навчають дітей грамоті. Як звали ваших перших  домашніх учнів?

                            

1 вед:   Коли наші техпрацівники були маленькими вони дуже любили чистоту. Ось наприклад, Катерина Василівна, Світлана Степанівна і Оксана  збирались разом і робили конкурс чистоти. Хто в дощову погоду швидше заляпає болотом сусідську і хату і втече подалі.  А коли подорослішали вирішили переглянути свої погляди на чистоту і прийшли працювати в школу щоб нас всіх привчати до порядку.

 

   2 вед:  Коли наші кухарі були маленькими вони любили готувати різні незвичні страви для домашніх улюбленців, які від цих страв тікали, як подальше. Євгенія Андріївна та Людмила Петрівна  так в дитинстві виробили майстерність в кухарські справи, що ставши дорослими  зробились неперевершеними кухарями і своїми  шедеврами дивують нас кожного дня. Уся школа спішить на кухню щоб скуштувати їхні витвори мистецтва.

 

    1 вед: Коли наш завгосп був маленьким, то жив біля школи, забивав гвіздки в дерева і спостерігав за шкільним життям. А коли Олексій Леонідович виріс, зрозумів про своє покликання працювати в школі і ремонтувати всі і дерев’яні вироби. І не тільки дерев’яні .

 

Ведучий 1. Шановні, прошу уваги. Для вас є термінова телеграмма із районного відділу освіти.
Телеграмма
У зв’язку з тим, що педколектив школи замучив учнів їхніми обов’язками, наказую:
1.Розклад уроків відмінити. Хай учні самі вирішують, коли і на які уроки їм ходити.
2.Передати ключі від школи у спільне користування всіх учнів.
3.Із фонду благодійних внесків виділити кошти на відшкодування в десятикратному розмірі матеріальних збитків ученицям 9-11 класів за ацетон, що вони витратили на стирання лаку з нігтів.
4.Вчителям школи відшкодувати моральні збитки учням за пропуски дискотек та невідвідані походи в бар через написання творів і рефератів, лабораторних робіт і море сліз пролитих у пошуках творів української та зарубіжної літератури.
Підпис: Керівник відділу освіти Шевченко Артем

В2.На цей раз ми хочемо познайомити вас із новинами книжкового ринку. На прилавках книгарень з′явився короткий педагогічний словник. Ексклюзивний репортаж наших спеціальних кореспондентів

Ведучий 1. Добрий день, студія! Отже, вашій увазі пропонується короткий педагогічний словник під редакцією вчителя ДПЮ.
Ведучий 1. ШКОЛА - це певним чином організована сукупність цеглин, скла й шиферу, наповнена учнями, учителями, партами й іншим інвентарем, що стоять рівно винятково через недогляд старшокласників!
Ведучий 1. ДИРЕКТОР - напівлюдина-напівбог, який особисто визначає частоту та тривалість контактів із мізками підлеглих.
Ведучий 1.ПЕДРАДА - це захід, спрямований на задоволення особистих амбіцій адміністрації школи… чи тих, хто мріє нею стати.
Ведучий 1. УЧЕНЬ - це сукупність ліні і витрачених зусиль вчителів, який переміщається школою за допомогою стадного інстинкту, відчуття голоду чи стусана!
Ведучий 1.ПРИБИРАННЯ ШКІЛЬНОЇ ТЕРИТОРІЇ - комплекс заходів із псування шкільного інвентарю, витоптування газонів і вкорочування життя класного керівника.
Ведучий 1.ЖУРНАЛ - сукупність аркушів у клітинку, що сприяє засвоєнню шкільної премудрості шляхом занесення оцінок!
Ведучий 1.ОСТАННІЙ ДЗВІНОК - звук, який видається зменшеною копією церковного дзвону, що сповіщає шкільних парафіян про прийдешнє пришестя царства небесного (у просторіччі відпустка) та що виганяє зі школи бісів… на канікули!
Ведучий 1. ДІТИ - за неперевіреними даними, наше багатство.

 

 1-й учень. Нехай пісні всі милозвучні

Для вас лунають знов і знов.

Хай будуть в серці нерозлучні

Добро, Надія, Віра і Любов!

 

2-й учень. Благословенні будьте у роботі,

Цінуйте горде ймення педагога.

 Нехай в житті на кожнім повороті

 Стрічає радість вас, а не тривога.

 

1- учень Хай добрі вчинки вашої наснаги

 Промінчиком торкнуться ваших учні

 Слово учитель — горде і ласкаве —

Хай буде рідним вам і милозвучним.

 

 2 вед:   Тож дозвольте Вас іще раз привітати із Вашим професійним святом, побажати всіх гараздів і успіхів в житті,  та творчих звершень на вашій трудовій ниві. Працюйте і будьте в пошані, дорогі наші вчителі!

1

 

doc
Додано
17 квітня 2018
Переглядів
512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку