Сценарій виховного заходу "Наш друг і помічник - комп'ютер"

Про матеріал
Сценарій виховного заходу інтелектуальна гра "Наш друг і помічник - комп'ютер"
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                        

03031532 

 

 

 

 

 

 

 


          Мета:  Підвищити рівень знань учнів з інформатики; розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.

Обладнання: комп’ютери, презентація гри, таблички «Відповідь готова», файл «Склади вірш», файл «Збери Робочий стіл», картки для конкурсів «Заповни пропуски», «Кросворд», «Художня естафета», карткова гра з інформатики «ІНФОЛОТО», протокол гри.

Хід гри:

Добрий день, шановні друзі!

Сьогодні ми побачимо –

Хто швидший і спритніший,

А також всі дізнаємось

Хто тут найрозумніший!

Нехай обом командам

Удача посміхається,

Сідайте всі зручненько,

Змагання починається!

А оцінювати ваші знання та спостерігати за подорожжю буде наше вельмишановне журі у складі:

  1. ________________________________________________________;
  2. ________________________________________________________;
  3. ________________________________________________________.

І конкурс «Питання мудрого монітора»

Мудрий монітор хоче переконатися, що ви розумні, і підготував вам запитання з інформатики. Я буду їх зачитувати, а команда, що знає відповідь, піднімає табличку «Відповідь готова». (Додаток 1)

Питання Мудрого монітора: (Додаток 2)

  1. Який пристрій введення є самим древнім в комп'ютері,  його прабабусею була друкарська машинка?  (клавіатура)
  2. Який пристрій комп'ютера допоможе вам зв'язатися зі всім світом? (модем)
  3. Про який пристрій йде мова?

Живет под вентилятором,
Себя мнит императором,
В работе раскаляется,
Как солнце над экватором.
К нему народ империи
Относиться с почтением
Но сам он занимается
Программным исполнением. (процесор)

  1. Який пристрій комп'ютера може читати з аркуша картинки і тексти?  (сканер)
  2. Де в комп'ютері зберігатися все, що він знає?  (у пам’яті)
  3. Який пристрій комп'ютера управляє всіма іншими і найшвидше? (процесор)
  4. Без якого пристрою виводу комп'ютер не може працювати?  (без монітора)
  5. Де живуть пікселі?  (там, де є зображення, на екрані)
  6. Хто допоможе поговорити з комп'ютером?  (мікрофон)
  7. Про який пристрій йде мова?

Магнитная поверхность –            
Как лошадь скаковая:
По кругу все по кругу
Летит не уставая.
Магнитная головка
За файлом файл читает.
Расположенье файлов
Фат старый точно знает.
Хранит в своих таблицах
Дорожки с секторами -
И людям много проще
Работать с именами. (диск)

  1. Комп'ютер, який можна узяти в дорогу?  (ноутбук)
  2. Будинок, де живе процесор?  (системний блок)

Правильна відповідь – 1 бал.

А зараз дізнаємося оцінки за перший конкурс.

ІІ конкурс «Збери Робочий стіл» (практично)

Діти, а які ви знаєте столи? (Кухонні, письмові, робочі)

А який стіл є у комп’ютера? (Робочий)

А які на ньому знаходяться значки? (Піктограми, ярлики, панель завдань, кнопка Пуск, індикатори)

Злий комп’ютерний вірус переплутав усі значки на Робочих столах наших комп’ютерів. Треба навести лад – зібрати Робочий стіл. Впораєтесь з таким завданням? Оберіть представника від команди, що буде пресувати об’єкти, він сідає за робоче місце, а команда буде йому підказувати.

Відкрийте файл «Збери Робочий стіл», що знаходиться за адресою
Робочий стіл/5 клас.

Почали!

 

Файл «Збери Робочий стіл» (Додаток 3):

Максимальна оцінка – 5 балів.

Молодці, діти, ви справилися і з цим завданням.  А оцінки за цей конкурс наступні…

ІІІ конкурс «Кросворд»

Команди отримують картки з терміном (Програма або Процесор), написаними вертикально. Задача – скласти кросворд, вписавши терміни горизонтально, у яких би була відповідна буква.

Максимальна оцінка за конкурс – 5 балів.

Чи готове наше журі оголосити попередні підсумки?

Картки (Додаток 4):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV конкурс «Художня естафета» (практично)

Завдання:

  1. Запустити графічний редактор Paint.
  2. Створити малюнок за зразком.
  3. Зберегти малюнок у своїй робочій папці.

Малюнок малює вся команда: учасники по черзі малюють один фрагмент і передають естафету наступному учаснику. Оцінюється як швидкість, так і акуратність. Завдання «Художньої естафети» (Додаток 5):

Максимальна оцінка за малюнок – 5 балів.

Оцінки журі за конкурс.

VІ конкурс «ІНФОЛОТО»

Усі ви в дитинстві, мабуть грали в лото. А я пропоную вам зіграти в інформаційне лото. (Додаток 6)

Хто швидше?

Почали!

Максимальна оцінка – 5 балів.

Оголошення результатів конкурсу.

VIІ конкурс-естафета «Збери снігову бабу» (практично)

Учням необхідно запустити файл «Снігова баба» і за допомогою інструментів Paint відновити малюнок. Конкурс проходить у вигляді естафети – учні по черзі відновлюють по одному фрагменту малюнка.

Снiгова баба
Файл «Снігова баба» (Додаток 7):

Максимальна оцінка за конкурс – 5 балів.

Оголошення результатів конкурсу.

Я надаю слово журі для оголошення результатів гри.

           (Оголошення результатів змагань)

Підійшла до завершення наша гра. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання.

 

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!


 

 

Позакласний захід    ____ клас

164«Наш друг і помічник –
Комп’ютер»

 

 

№ конк.

Назва конкурсу

1 КОМАНДА

_________________

2 КОМАНДА

_________________

1

«Питання Мудрого монітора»

(1 бал за вірну відповідь)

 

 

2

«Збери Робочий стіл» (практично)

(1-5 балів)

 

 

Разом:

 

 

3

«Кросворд»

(1-5 балів)

 

 

Разом:

 

 

5

«Художня естафета» (практично)

 (1-5 балів)

 

 

Разом:

 

 

6

«ІНФОЛОТО»

(1-5 балів)

 

 

Разом:

 

 

7

«Збери снігову бабу» (практично)

(1-5 балів)

 

 

Разом:

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 5 клас, Сценарії
Додано
1 березня 2020
Переглядів
1131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку