Творчий костюмований виступ команди « Джерело»Красноградського НВК №3
звуки води в запису, текст лунає «за кадром», слайди
Учасник 1: Вода! В тебе нема ні смаку, ні запаху, тебе неможливо описати, тобою насолоджуєшся, не відаючи, що ти таке. Не скажеш, що ти необхідна для життя: ти — саме життя. Ти не лише найбільше багатство на Землі, але і найвибагливіше...
Антуан де Сент-Екзюпері
Виходять по черзі с текстом п’ятеро з композицією Учасник 2 : З краплини води все почалося, З краплини, що з неба бере свій початок. Учасник 3: З краплини води по землі розлилося Те диво, що в світі тримає порядок.
Учасник 4: Сенсом наповнило артерії ріки,
Моря і озера, і океани…
Учасник 5: Все, що відчуло живильну цю мітку, Зерном існування істинно стане.
Учасник 6: Краплинка води… Така маленька, але така могутня!
Учасник 2: Чуєте?.. Прислухайтеся до цих дивозвуків. Це мільйони маленьких краплинок води зливаються в бурхливий потік життєдальної сили землі.
Учасник 3: Наповнюють бездонні судини живої природи, щоб безперервно тривав кругообіг води. Щоб тривало здорове життя цілої планети.
Учасник 4: Нажаль, ми не можемо все це бачити у повному обсязі одночасно. Бо це велика таємниця її Величності Природи! Але, ми можемо допомогти планеті Всі: бути здоровою!
Учасник 2: Це як?
Учасник 3: Теоретично – просто: тримати у здоровій чистоті водні ресурси природи.
Учасник 2: А це як?
Учасник 4: Фактично – важко… дуже важко! Але, спробувати потрібно.
Учасник 2: А це як?
Всі: Це - реально!!!
Учасник 2: Тоді, я готовий. То з чого ж почати? Всі: Діяти!
Учасник 3: Діяти і не мовчати!
Учасник 2: Про що ж ми спочатку станемо казати?
Учасник 4: Що тільки ми можемо… шкоди природі завдати. Учасник 2: Ми? Щось, я зовсім заплутався… Учасник 5: Ми – це люди, розумні мешканці Землі.
Учасник 2: Усі?
Учасник 6: Нажаль, усі. Дорослі і малі.
Учасник 2: Вже страшно… і, що ж робити?
Учасник 3 : Любити природу людство навчити. Донести, що вже Земля потребує
Рятунку негайного!
Хай людство почує
Тривожний сигнал земної води.
SОS !!! /звучить сигнал /
Учасник 4: Вбережіть мене від біди!!!
Учасник 5: Ми вбережемо! Хто ж, як не ми?
Учасник 6: Це вірно. І нам потрібно знайти найчистіше джерело, що може врятувати воду від екологічної катастрофи.
Тр2. фон краплинки Голос за сценою:
Учасник 1: А мені допоможете?
Учасник 2: Хто це?
Учасник 1: Чиста, прозора неба дитина. Донька Землі найменша. Краплина.
Учасник 3: Адже, ми тебе не бачимо…
Учасник 1: Це тому, що я боюся спускатися на вашу землю. Я боюся забруднитися у хворій водоймі. Я боюся перетворитися в ядовиту хімічну пару, у токсичний фіолетовий сніг, в радіаційний дощик… Я хочу залишитися криштально чистою, і принести свою користь Землі річковою водою! А куди впасти, де пірнути, не знаю…
Учасник 4: Лети до нас! Ми тобі допоможемо.
Знайдемо чисту водойму, де ти будеш жити.
Учасник 1: А ви зможете?
Учасник 6: Зможемо!
Учасник 1: Тоді, я лечу! Лечу!
Тр.3
/під пісню композиція з тканиною «Поява Краплини» / Учасник 1: А ось і я!
Учасник 2: Привіт, Краплинка!
Учасник 1: Ой! Не торкайтеся мене! Ви руки мили? Учасник 2: Звичайно… Учасник 1: А якою водою?
Учасник 2: Чистою…
Учасник 1: Ось бачите: самі чистоту полюбляєте. А природу забруднюєте… Учасник 3: Це не ми!
Учасник 4: Ми – юні екологи, і, навпаки, боремося за чистоту довкілля. Учасник 1: І природу любите?
Всі: Так!
Учасник 1: І її охороняєте?
Всі: Так!
Учасник 1: І все про воду знаєте?
Всі: Так!
Учасник1: «Нежданчик»:перевірочка!!! Водяна арифметика. Продовжуйте речення…
Тр.4. Питання- відповіді:
Учасник 1: Найбільша серед малих річок Красноградського району … Учасник 2: річка Берестова.
Учасник 1: Довжина водотоку…..
Учасник 3 : 99 км.
Учасник 1: Площа басейну…..
Учасник 6: 1810 км2
Учасник 2: Для Красноградського району особливо актуально залишається визначення складу поверхневих вод, в тому числі і джерел.
Учасник 3: У Законі України «Про основні засади державної екологічної політики на період до 2020 року» відзначено, що «питне водопостачання України майже на 80 % забезпечується використанням поверхневих об’єктів і якість води в них є основними чинниками санітарного благополуччя населення.
Учасник 4: З метою вивчення стану водних об’єктів Красноградського району наш загін поставив завдання:
Учасник 5: Обстежити територію району з метою інвентаризації джерел та проведення екологічного моніторингу.
Учасник 6: Дослідити методами біотестування на ракоподібних та хімічного аналізу якість води.
Учасник 2: Визначити екологічний стан джерел.
Учасник 3: Встановлено, що чинниками забруднення водних об’єктів на території району є:
Учасник 4: Розробка та експлуатація нафто та газоконденсантних родовищ.
Учасник 5: Автотранспорт, побутові відходи та хімічні речовини.
Учасник 2: Виявлено: на території Красноградського району 16 джерел, 8 з яких було досліджено.
Учасник 3: найбільш якісна вода зосереджена на двох об’єктах: джерела с. Піщанки та с. Берестовеньки.
Учасник 4: Не токсичні об’єкти: джерела с. Піщанки та с. Добреньки, токсичні: джерела Хомутовського парку.
Учасник 5: Наш загін звертався з листом про розчищення джерел з питною водою та їх благоустрою до міського голови та в районну раду Красноградського району.
Тр 5. пісня «Вперед!»
Учасник 1.Зараховано! Згодна вирушити з вами на пошук чистого джерела.
Підняти якорі!
Учасник 2: Підняти парус!
Учасник 3: Свистати всіх нагору!
Учасник 4: Курс «пошук»!
Учасник 5: Вперед!
Всі: Повний вперед!!!
Перетворення тканини на корабель.
Пісня:
Вперед! Через хвилі, навпростець, з метою світлою.
Вперед! Ми прямуємо до мрії заповітної.
Замість наших крил сила є вітрил, Що несе команду течією спритною. Стрімко до мети екочистоти Ми дорогою прямуєм заповітною.
Приспів:
Разом ми, як один
До осяйних вершин
Ми залишаєм звичну аква - акваторію.
Наш корабель пливе,
І «Джерело» живе
І живе живе його нова історія.
Тр6. (звук річки)
Учасник 1: Отже, стан водних об’єктів в першу чергу залежить від нас самих і буде недоречно ігнорувати пов’язані з цим проблеми.
Тр.7 ( проекція, відеоролик)
Учасник 3: Усім передайте без вагання!
Це не просто від нас привіт.
Це тривоги сигнал на весь світ!
Учасник 4: Ми вирішили сказати СТОП.
Всі: СТОП!
Учасник5: Недбалому зберіганню та порушень використання сільсткогосподарськими підприємствами мінеральних добрив, що веде до змивання у воду великої кількості хімічних речовин.
Всі: СТОП!
Учасник 6: Ігноруванню екологічних вимог, що призводить до перенасичення басейнів річок недосконалими технологіями.
Всі: СТОП!
Учасник 2: Безконтрольному попаданню каналізаційних витоків у річки.
Всі: СТОП!
Учасник 3: Людській байдужості, яка вбиває не лише воду і нас, а й саму людину…
Тр8. висновок
Учасник 1: Я зрозуміла: нам не треба шукати чисте джерело… Чисте джерело, яке може подарувати здорове життя нашим водоймам, нашій планеті, знаходиться в нас самих!!!
Учасник 2: Тільки у витоках нашої небайдужості до землі, на якій живемо, криється велика сила порятунку нашого життя в екологічній системі.
Учасник 3: Люди! Подбайте про себе!
Учасник 4: Захистіть кожну маленьку краплинку води, і не дайте водоймам загинути від нашої недбалості!
Учасник 5: І тоді… її величність Природа віддячить вам цілющою живою водою…
Учасник 6: Чистим довкіллям…
Учасник 1: Свіжим повітрям…
Учасник 2: І кришталево чистою, здоровою красою Всі: нашої рідної землі!
Учасник 3: Щоб завжди на землі було справді чисте джерело!!!
Учасник 4: Щоб завжди жила моя країна, мій рідний світ. Учасник 5: Моя квітуча Україна!
На тканині під пісню «Квітуча Україна» малюється «квітуча земля». Поклон. /Вихід команди під музичний супровід/