Сценарій виступу екологічної агітбригади

Про матеріал
Творчий костюмований виступ команди « Джерело»Красноградського НВК №3 звуки води в запису, текст лунає «за кадром», слайди Учасник 1: Вода! В тебе нема ні смаку, ні запаху, тебе неможливо описати, тобою насолоджуєшся, не відаючи, що ти таке. Не скажеш, що ти необхідна для життя: ти — саме життя. Ти не лише найбільше багатство на Землі, але і найвибагливіше... Антуан де Сент-Екзюпері Виходять по черзі с текстом п’ятеро з композицією Учасник 2 : З краплини води все почалося, З краплини, що з неба бере свій початок. Учасник 3: З краплини води по землі розлилося Те диво, що в світі тримає порядок. Учасник 4: Сенсом наповнило артерії ріки, Моря і озера, і океани… Учасник 5: Все, що відчуло живильну цю мітку, Зерном існування істинно стане. Учасник 6: Краплинка води… Така маленька, але така могутня! Учасник 2: Чуєте?.. Прислухайтеся до цих дивозвуків. Це мільйони маленьких краплинок води зливаються в бурхливий потік життєдальної сили землі. Учасник 3: Наповнюють бездонні судини живої природи, щоб безперервно тривав кругообіг води. Щоб тривало здорове життя цілої планети. Учасник 4: Нажаль, ми не можемо все це бачити у повному обсязі одночасно. Бо це велика таємниця її Величності Природи! Але, ми можемо допомогти планеті Всі: бути здоровою! Учасник 2: Це як? Учасник 3: Теоретично – просто: тримати у здоровій чистоті водні ресурси природи. Учасник 2: А це як? Учасник 4: Фактично – важко… дуже важко! Але, спробувати потрібно. Учасник 2: А це як? Всі: Це - реально!!! Учасник 2: Тоді, я готовий. То з чого ж почати? Всі: Діяти! Учасник 3: Діяти і не мовчати! Учасник 2: Про що ж ми спочатку станемо казати? Учасник 4: Що тільки ми можемо… шкоди природі завдати. Учасник 2: Ми? Щось, я зовсім заплутався… Учасник 5: Ми – це люди, розумні мешканці Землі. Учасник 2: Усі? Учасник 6: Нажаль, усі. Дорослі і малі. Учасник 2: Вже страшно… і, що ж робити? Учасник 3 : Любити природу людство навчити. Донести, що вже Земля потребує Рятунку негайного! Хай людство почує Тривожний сигнал земної води. SОS !!! /звучить сигнал / Учасник 4: Вбережіть мене від біди!!! Учасник 5: Ми вбережемо! Хто ж, як не ми? Учасник 6: Це вірно. І нам потрібно знайти найчистіше джерело, що може врятувати воду від екологічної катастрофи. Тр2. фон краплинки Голос за сценою: Учасник 1: А мені допоможете? Учасник 2: Хто це? Учасник 1: Чиста, прозора неба дитина. Донька Землі найменша. Краплина. Учасник 3: Адже, ми тебе не бачимо… Учасник 1: Це тому, що я боюся спускатися на вашу землю. Я боюся забруднитися у хворій водоймі. Я боюся перетворитися в ядовиту хімічну пару, у токсичний фіолетовий сніг, в радіаційний дощик… Я хочу залишитися криштально чистою, і принести свою користь Землі річковою водою! А куди впасти, де пірнути, не знаю… Учасник 4: Лети до нас! Ми тобі допоможемо. Знайдемо чисту водойму, де ти будеш жити. Учасник 1: А ви зможете? Учасник 6: Зможемо! Учасник 1: Тоді, я лечу! Лечу! Тр.3 /під пісню композиція з тканиною «Поява Краплини» / Учасник 1: А ось і я! Учасник 2: Привіт, Краплинка! Учасник 1: Ой! Не торкайтеся мене! Ви руки мили? Учасник 2: Звичайно… Учасник 1: А якою водою? Учасник 2: Чистою… Учасник 1: Ось бачите: самі чистоту полюбляєте. А природу забруднюєте… Учасник 3: Це не ми! Учасник 4: Ми – юні екологи, і, навпаки, боремося за чистоту довкілля. Учасник 1: І природу любите? Всі: Так! Учасник 1: І її охороняєте? Всі: Так! Учасник 1: І все про воду знаєте? Всі: Так! Учасник1: «Нежданчик»:перевірочка!!! Водяна арифметика. Продовжуйте речення… Тр.4. Питання- відповіді: Учасник 1: Найбільша серед малих річок Красноградського району … Учасник 2: річка Берестова. Учасник 1: Довжина водотоку….. Учасник 3 : 99 км. Учасник 1: Площа басейну….. Учасник 6: 1810 км2 Учасник 2: Для Красноградського району особливо актуально залишається визначення складу поверхневих вод, в тому числі і джерел. Учасник 3: У Законі України «Про основні засади державної екологічної політики на період до 2020 року» відзначено, що «питне водопостачання України майже на 80 % забезпечується використанням поверхневих об’єктів і якість води в них є основними чинниками санітарного благополуччя населення. Учасник 4: З метою вивчення стану водних об’єктів Красноградського району наш загін поставив завдання: Учасник 5: Обстежити територію району з метою інвентаризації джерел та проведення екологічного моніторингу. Учасник 6: Дослідити методами біотестування на ракоподібних та хімічного аналізу якість води. Учасник 2: Визначити екологічний стан джерел. Учасник 3: Встановлено, що чинниками забруднення водних об’єктів на території району є: Учасник 4: Розробка та експлуатація нафто та газоконденсантних родовищ. Учасник 5: Автотранспорт, побутові відходи та хімічні речовини. Учасник 2: Виявлено: на території Красноградського району 16 джерел, 8 з яких було досліджено. Учасник 3: найбільш якісна вода зосереджена на двох об’єктах: джерела с. Піщанки та с. Берестовеньки. Учасник 4: Не токсичні об’єкти: джерела с. Піщанки та с. Добреньки, токсичні: джерела Хомутовського парку. Учасник 5: Наш загін звертався з листом про розчищення джерел з питною водою та їх благоустрою до міського голови та в районну раду Красноградського району. Тр 5. пісня «Вперед!» Учасник 1.Зараховано! Згодна вирушити з вами на пошук чистого джерела. Підняти якорі! Учасник 2: Підняти парус! Учасник 3: Свистати всіх нагору! Учасник 4: Курс «пошук»! Учасник 5: Вперед! Всі: Повний вперед!!! Перетворення тканини на корабель. Пісня: Вперед! Через хвилі, навпростець, з метою світлою. Вперед! Ми прямуємо до мрії заповітної. Замість наших крил сила є вітрил, Що несе команду течією спритною. Стрімко до мети екочистоти Ми дорогою прямуєм заповітною. Приспів: Разом ми, як один До осяйних вершин Ми залишаєм звичну аква - акваторію. Наш корабель пливе, І «Джерело» живе І живе живе його нова історія. Тр6. (звук річки) Учасник 1: Отже, стан водних об’єктів в першу чергу залежить від нас самих і буде недоречно ігнорувати пов’язані з цим проблеми. Тр.7 ( проекція, відеоролик) Учасник 3: Усім передайте без вагання! Це не просто від нас привіт. Це тривоги сигнал на весь світ! Учасник 4: Ми вирішили сказати СТОП. Всі: СТОП! Учасник5: Недбалому зберіганню та порушень використання сільсткогосподарськими підприємствами мінеральних добрив, що веде до змивання у воду великої кількості хімічних речовин. Всі: СТОП! Учасник 6: Ігноруванню екологічних вимог, що призводить до перенасичення басейнів річок недосконалими технологіями. Всі: СТОП! Учасник 2: Безконтрольному попаданню каналізаційних витоків у річки. Всі: СТОП! Учасник 3: Людській байдужості, яка вбиває не лише воду і нас, а й саму людину… Тр8. висновок Учасник 1: Я зрозуміла: нам не треба шукати чисте джерело… Чисте джерело, яке може подарувати здорове життя нашим водоймам, нашій планеті, знаходиться в нас самих!!! Учасник 2: Тільки у витоках нашої небайдужості до землі, на якій живемо, криється велика сила порятунку нашого життя в екологічній системі. Учасник 3: Люди! Подбайте про себе! Учасник 4: Захистіть кожну маленьку краплинку води, і не дайте водоймам загинути від нашої недбалості! Учасник 5: І тоді… її величність Природа віддячить вам цілющою живою водою… Учасник 6: Чистим довкіллям… Учасник 1: Свіжим повітрям… Учасник 2: І кришталево чистою, здоровою красою Всі: нашої рідної землі! Учасник 3: Щоб завжди на землі було справді чисте джерело!!! Учасник 4: Щоб завжди жила моя країна, мій рідний світ. Учасник 5: Моя квітуча Україна! На тканині під пісню «Квітуча Україна» малюється «квітуча земля». /Вихід команди під музичний супровід/
Перегляд файлу

 

Творчий костюмований виступ  команди « Джерело»Красноградського НВК №3

звуки води в запису,  текст лунає «за кадром», слайди

Учасник 1: Вода! В тебе нема ні смаку, ні запаху, тебе  неможливо описати, тобою насолоджуєшся, не відаючи, що ти таке. Не скажеш, що ти необхідна для життя: ти — саме життя. Ти не лише найбільше багатство на Землі, але і найвибагливіше... 

                                                                                              Антуан де Сент-Екзюпері

Виходять по черзі с текстом п’ятеро з композицією Учасник 2 : З краплини води все почалося, З краплини, що з неба бере свій початок. Учасник 3: З краплини води по землі розлилося Те диво, що в світі тримає порядок.

Учасник 4: Сенсом наповнило артерії ріки,

Моря і озера, і океани…

Учасник 5: Все, що відчуло живильну цю мітку, Зерном існування істинно стане.

Учасник 6: Краплинка води… Така маленька, але така могутня! 

Учасник 2: Чуєте?.. Прислухайтеся до цих дивозвуків. Це мільйони маленьких краплинок води зливаються в бурхливий потік життєдальної сили землі.

Учасник 3: Наповнюють бездонні судини живої природи, щоб безперервно тривав  кругообіг води. Щоб тривало здорове життя цілої планети.

Учасник 4: Нажаль, ми не можемо все це бачити у повному обсязі одночасно. Бо це велика таємниця її Величності Природи! Але, ми можемо допомогти планеті Всі: бути здоровою!

Учасник 2:  Це як?

Учасник 3: Теоретично – просто: тримати у здоровій чистоті водні ресурси природи.

Учасник 2: А це як?

Учасник 4: Фактично – важко… дуже важко! Але, спробувати потрібно.

Учасник 2: А це як?

Всі: Це - реально!!!

Учасник 2: Тоді, я готовий. То з  чого ж почати? Всі: Діяти! 

Учасник 3: Діяти і не мовчати!

Учасник 2: Про що ж ми спочатку станемо казати?

Учасник 4: Що тільки ми можемо…  шкоди природі завдати. Учасник 2: Ми?  Щось, я зовсім заплутався… Учасник 5: Ми – це люди, розумні мешканці  Землі.

Учасник 2: Усі? 

Учасник 6: Нажаль, усі. Дорослі і малі.

Учасник 2: Вже страшно… і, що ж робити?

Учасник 3 : Любити природу людство навчити. Донести, що вже Земля потребує

Рятунку негайного!

 Хай людство почує

Тривожний сигнал  земної води.

SОS !!!  /звучить сигнал /

Учасник 4: Вбережіть мене від біди!!!

Учасник 5: Ми вбережемо!  Хто ж, як не ми?

Учасник 6: Це вірно. І нам потрібно знайти найчистіше джерело, що може врятувати воду від екологічної катастрофи.

 

Тр2. фон краплинки Голос за сценою:

Учасник 1: А мені допоможете?

Учасник 2: Хто це?

Учасник 1: Чиста, прозора неба дитина. Донька Землі найменша. Краплина.

Учасник 3: Адже, ми тебе не бачимо…

Учасник 1: Це тому, що я боюся спускатися на вашу землю. Я боюся забруднитися у хворій водоймі. Я боюся перетворитися в ядовиту хімічну пару, у токсичний фіолетовий сніг, в радіаційний дощик… Я  хочу залишитися криштально чистою, і принести свою користь Землі річковою водою!  А куди впасти, де пірнути, не знаю… 

Учасник 4: Лети до нас! Ми тобі допоможемо. 

Знайдемо чисту водойму, де ти будеш жити.

Учасник 1: А ви зможете?

Учасник 6: Зможемо!

Учасник 1: Тоді, я лечу! Лечу!

Тр.3

/під пісню композиція з тканиною «Поява Краплини» / Учасник 1: А ось і я!

Учасник 2: Привіт, Краплинка!

Учасник 1: Ой! Не торкайтеся мене! Ви руки мили? Учасник 2: Звичайно… Учасник 1: А якою водою?

Учасник 2: Чистою…

Учасник 1: Ось бачите: самі чистоту полюбляєте. А природу забруднюєте… Учасник 3: Це не ми!

Учасник 4: Ми – юні екологи, і, навпаки, боремося за чистоту довкілля. Учасник 1: І природу любите? 

Всі:  Так! 

Учасник 1:  І її охороняєте? 

Всі: Так!

Учасник 1:  І все про воду знаєте? 

Всі: Так!  

Учасник1: «Нежданчик»:перевірочка!!! Водяна арифметика. Продовжуйте речення…

Тр.4. Питання- відповіді:

Учасник 1: Найбільша серед малих річок Красноградського району … Учасник 2: річка Берестова. 

Учасник 1: Довжина водотоку….. 

Учасник 3 : 99 км.

Учасник 1:  Площа басейну…..

Учасник 6:   1810 км2 

Учасник 2:  Для  Красноградського району особливо актуально залишається визначення складу поверхневих вод, в тому числі і джерел.   

 Учасник 3: У Законі України «Про основні засади державної екологічної політики на період до 2020 року» відзначено,  що «питне водопостачання  України майже на 80 % забезпечується використанням поверхневих об’єктів і якість води в них  є основними чинниками  санітарного благополуччя  населення. 

Учасник 4: З метою вивчення стану водних об’єктів Красноградського району  наш загін поставив завдання: 

Учасник 5: Обстежити територію району з метою інвентаризації джерел та проведення екологічного моніторингу.

Учасник 6: Дослідити методами біотестування на ракоподібних  та  хімічного аналізу якість  води.

Учасник 2: Визначити екологічний стан джерел.  

 Учасник 3: Встановлено, що чинниками забруднення водних об’єктів на території району є:

 Учасник 4: Розробка та експлуатація  нафто та газоконденсантних родовищ.

Учасник 5: Автотранспорт, побутові відходи та хімічні речовини.

Учасник 2:  Виявлено: на території Красноградського району 16 джерел, 8 з яких  було досліджено.

Учасник 3: найбільш якісна вода зосереджена на двох об’єктах:  джерела с. Піщанки та  с. Берестовеньки.

Учасник 4: Не токсичні об’єкти: джерела   с. Піщанки та с. Добреньки, токсичні: джерела Хомутовського парку.

Учасник 5: Наш загін звертався з листом про розчищення джерел з питною водою та їх благоустрою до міського голови та в районну раду Красноградського району.

Тр 5. пісня «Вперед!»

Учасник 1.Зараховано! Згодна вирушити з вами на пошук чистого джерела.

Підняти якорі!

Учасник 2: Підняти парус!

Учасник 3: Свистати всіх нагору!

Учасник 4: Курс «пошук»!

Учасник 5: Вперед!

Всі: Повний вперед!!!

Перетворення тканини на корабель.

Пісня: 

Вперед! Через хвилі, навпростець, з метою світлою.

Вперед!  Ми прямуємо до мрії заповітної.

Замість наших крил    сила є вітрил, Що несе команду течією спритною. Стрімко до мети   екочистоти Ми дорогою прямуєм заповітною.

Приспів:

Разом ми, як один

До осяйних вершин

Ми залишаєм звичну аква - акваторію.

Наш корабель пливе,

І «Джерело» живе

І живе живе його  нова історія.

Тр6. (звук річки)

 Учасник 1:  Отже, стан водних об’єктів в першу чергу залежить від нас самих і буде недоречно ігнорувати пов’язані з цим проблеми.  

Тр.7 ( проекція, відеоролик)

Учасник 3: Усім передайте без вагання!

Це не просто від нас привіт.

Це тривоги сигнал на весь світ!

Учасник 4: Ми вирішили сказати СТОП.

Всі:  СТОП! 

Учасник5:   Недбалому зберіганню та      порушень   використання сільсткогосподарськими підприємствами  мінеральних добрив, що веде до змивання у воду великої кількості хімічних речовин.

Всі:  СТОП!

Учасник 6:  Ігноруванню екологічних вимог, що призводить до перенасичення басейнів річок недосконалими технологіями.

Всі:  СТОП!

Учасник 2: Безконтрольному попаданню каналізаційних витоків у річки.

Всі:  СТОП!

Учасник 3: Людській байдужості, яка вбиває не лише воду і нас, а й саму людину… 

 

Тр8. висновок

Учасник 1: Я зрозуміла: нам не треба шукати чисте джерело… Чисте джерело, яке може подарувати здорове життя нашим водоймам, нашій планеті, знаходиться в нас самих!!!

Учасник 2: Тільки у витоках нашої небайдужості до землі, на якій живемо, криється велика сила порятунку нашого життя в екологічній системі.

Учасник 3: Люди! Подбайте про себе! 

Учасник 4: Захистіть  кожну маленьку краплинку води, і не дайте водоймам загинути від нашої недбалості!

Учасник 5: І тоді… її величність Природа віддячить вам цілющою живою водою…

Учасник 6: Чистим довкіллям…

Учасник 1: Свіжим повітрям…

Учасник 2: І кришталево чистою, здоровою красою  Всі: нашої рідної землі!

Учасник 3: Щоб завжди на землі було   справді чисте джерело!!!

Учасник 4: Щоб завжди жила моя країна, мій рідний світ. Учасник 5: Моя квітуча Україна!

 

На тканині під пісню «Квітуча Україна» малюється «квітуча земля».   Поклон. /Вихід команди під музичний супровід/ 

 

pdf
Додано
24 вересня 2019
Переглядів
559
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку