СЦЕНАРІЙ ЕКОЛОГІЧНОЇ АГІТБРИГАДИ
«ЕКОВІТА»
Мета – активізація пізнавальної діяльності учнів, вивчення головних екологічних проблем України та Миколаївщини, виховання ціннісного ставлення до природи.
Обладнання та реквізит: протигаз, макет сонця, хмаринки, трави, синя тканина довжиною 2 м.
Візитівка.
Музика. Вихід агітбригади. (на екрані футаж початку, фото учасників та школи)
Учень 1 - Ми – агітбригада «Ековіта».
Учень 2 - Еко – сталий розвиток, збереження довкілля.
Учень 3. - Віта – це з латинської «життя».
Учень 4 - Скажемо ми щиро і відкрито
Учень 5 - Ековіта – наші будні і дозвілля
Учень 6 - Присвячене тобі, моя Земля!
Учень 5 – наше гасло– чистота довкілля
почнеться з чистоти думок і власного подвір’я.
Лунає пісня «У ритмі серця» співає учениця
(на екрані заповідні місця Миколаєва)
Танець - дівчата
Учень 2 йде перевдягатись у протигаз
Я хочу, щоб моє дерево було зеленим,
Щоб зла сокира його ніколи не торкалася!
Щоб колискова бабусина знов прийшла до мене,
І щоб зі мною назавжди зосталася!
Я хочу, щоб мій будинок був високим і гарним,
Щоб поруч зі мною жили привітні люди!
Щоб кожне добре діло не лишалось марним,
І щоб було так завжди та усюди!
А я хочу, щоб моя річка була чистою.
Бо я влітку дуже люблю в ній купатися!
А ще хочу, щоб сонце посмішкою променистою
Не забувало кожного ранку зі мною вітатися!
А я просто люблю збирати квіти,
Дихати їхніми п'янкими ароматами!
Я кожному новому другу по-справжньому радітиму,
"Дай-да-на-да" з ним весело співатиму!
Приспів:
Є у кожного з нас
В серці мрія своя!
Знаю я, знаєш ти —
Це не сон!
То прийшов новий час —
Знаєш ти, знаю я —
Досягнути мети
Можна тільки разом!
Учень 1 – Миколаїв буяє зеленню, зачаровує яскравими барвами квітів у численних парках і скверах, бульварах і прибудинкових майданчиках.
Виходить Учень 2 в протигазі, тримається за горло, озирається.
Учень 5 - за даними екологічного паспорта міста, атмосферне повітря забруднене діоксидом азоту – (піднімає хмарку).
Учень 6 В. – Формальдегідом – (піднімає хмарку).
Учень 6 С. - близькі до критичних кількості діоксину сірки в повітрі, яким ми дихаємо. – (піднімає хмарку).
Учень 4 – найбруднішим є повітря в центрі Миколаєва – біля міжміського автовокзалу.
Разом - Час діяти!
Учень 5 - Користуйтесь альтернативним паливом! (прибирає хмару, піднімає плакат)
Учень 6 - Обирайте екологічний транспорт – велосипед, трамвай, тролейбус. (прибирає хмару, піднімає плакат)
Учень 4 - Коли можливо, уникайте поїздок на автомобілі. (прибирає хмару, піднімає плакат)
Учні розгортають блакитну тканину, хитають її, символізуючи річки – танець.
__________Миколаєва гордість – це води твої
У Лимані, з’єднавшись з Дніпром,
В Чорне море несеш ти судена важкі,
З різним скарбом та стиглим зерном
_______ - Нафтопродукти забруднюють воду Інгулу в районі набережної .
________ - в районі морського порту концентрація фенолів перевищила гранично допустимі концентрації майже в 6 разів, а по всій акваторії міста до п’яти.
Разом – Час діяти!
_______ – Вода — це є життя, без неї не прожити. Вже час прийшов для нас — природі послужити!
Виходить учень у костюмі зі сміття з деревом. Благає допомогти.
_______ – Що сталося? Чому замість квітів на дереві пакети? Наші клумби схожі на суцільне звалище! Наші дороги брудні від гнилих рік сміття. Допоможіть!
_______ – біля с. Велика Корениха функціонує сміттєзвалище – полігон твердих побутових відходів.
________ – в літню пору сміття тліє і виникають пожежі, у атмосферу виділяються небезпечні гази.
Разом – Час діяти!
_______– Сортуй відходи!
_______ – Уникай пластику!
_______ – Використовуй повторно!
(Дерево звільняють від сміття, на ньому з’являються квіти. )
_______ Ми – учні Миколаївської загальноосвітньої школи № 16
_______Ми – прості підлітки.
Разом - Але ми – небайдужі!
_______Організували у школі «Зелений патруль».
Разом - Робіть як ми!
_______Восени 2018 року ми запустили інтернет-естафету «Зелений челендж»
_______Ми посадим довкола берізки і клени.
Хай наш край розцвітає і буде зелений.
_______Беріть разом з нами участь у практикумах і семінарах, таких як Lets do it Ukraine.
_______Навчіться, сортувати сміття не тільки в школі, а й вдома.
_______Ми очистимо землю свою від сміття
Й буде в нас чарівне і здорове життя!
________Бери участь у акції Птах року.
Наша учениця отримала грамоту, спостерігавши за припутнем, створила леп бук і провела агітаційну роботу серед однолітків!
Разом - Роби як ми
______Памятай ще з дитинства ці рядки:
ЗНАЙ ПРИРОДУ,ЛЮБИ І БЕРЕЖИ!!!
_______Наші педагоги – активні учасники Миколаївських міських екологічних читань.
________Наша школа – учасник Artgreenfast2018.
_________Назавжди запам’ятай —
Бережи свій рідний край!
________Це твоя земля, країна,
Край батьківський — Батьківщина!
Пісня «Три тополі» - співаємо разом.
Край дороги не рубай тополю,
Може та тополя - твоя доля,
Твоя доля світла тополина,
Наче пісня журавлина.
Не рубай тополю, не рубай тополю,
Бо зустрінешся з бідою.
Не рубай тополю, не рубай тополю,
Краще принеси ти їй води.
Не ламай калину біля хати,
Бо вона заплаче, наче мати,
I впадуть на трави на шовкові
Серця сльози колискові.
Не ламай калину, не ламай калину,
Бо вона в життi єдина.
Не ламай калину, не ламай калину,
Краще їй онукiв принеси.
Не стрiляй у птаха на свiтаннi,
Може вiн любов твоя остання.
Може то кохання бiлий лебiдь,
Що крізь ніч летів до тебе.
Не стрiляй у птаха, не губи ти крила,
Твоє щастя прилетiло.
Не стрiляй у птаха, не стрiляй у птаха,
Краще з ним у небо полети.
Не рубай тополю, не ламай калину,
Свiтлу пiсню журавлину.
Збережи назавжди, збережи назавжди
I на все життя їх збережи...