Сценарій виступу екологічної агітбригади "Ековіта"

Про матеріал
Сценарій містить розробку виступу групи екологічної просвіти, який розраховано на учнів дев'ятих, десятих, одинадцятих класів.
Перегляд файлу

СЦЕНАРІЙ ЕКОЛОГІЧНОЇ АГІТБРИГАДИ

«ЕКОВІТА»

Мета – активізація пізнавальної діяльності учнів, вивчення головних екологічних проблем України та Миколаївщини, виховання ціннісного ставлення до природи.

Обладнання та реквізит: протигаз, макет сонця, хмаринки, трави, синя тканина довжиною 2 м.

 

Візитівка.

Музика. Вихід агітбригади. (на екрані футаж початку, фото учасників та школи)

 

Учень 1 -  Ми – агітбригада «Ековіта».

Учень 2 - Еко – сталий розвиток, збереження довкілля.

Учень 3. - Віта – це з латинської «життя».

Учень 4 - Скажемо ми щиро і відкрито

Учень 5 - Ековіта – наші будні і дозвілля

Учень 6 - Присвячене тобі, моя Земля!

 

Учень 5 – наше гасло– чистота довкілля

                                          почнеться з чистоти думок і власного подвір’я.

 

 

Лунає пісня «У ритмі серця» співає учениця

(на екрані заповідні місця Миколаєва)

Танець - дівчата

Учень 2 йде перевдягатись у протигаз

Я хочу, щоб моє дерево було зеленим,

Щоб зла сокира його ніколи не торкалася!

Щоб колискова бабусина знов прийшла до мене,

І щоб зі мною назавжди зосталася!

Я хочу, щоб мій будинок був високим і гарним,

Щоб поруч зі мною жили привітні люди!

Щоб кожне добре діло не лишалось марним,

І щоб було так завжди та усюди!

А я хочу, щоб моя річка була чистою.

Бо я влітку дуже люблю в ній купатися!

А ще хочу, щоб сонце посмішкою променистою

Не забувало кожного ранку зі мною вітатися!

А я просто люблю збирати квіти,

Дихати їхніми п'янкими ароматами!

Я кожному новому другу по-справжньому радітиму,

"Дай-да-на-да" з ним весело співатиму!

Приспів:

Є у кожного з нас

В серці мрія своя!

Знаю я, знаєш ти —

Це не сон!

То прийшов новий час —

Знаєш ти, знаю я —

Досягнути мети

Можна тільки разом!

 

Учень 1   Миколаїв буяє зеленню, зачаровує  яскравими барвами квітів у численних парках і скверах, бульварах і прибудинкових майданчиках.

Виходить Учень 2 в протигазі, тримається за горло, озирається.

Учень 5    - за даними екологічного паспорта міста, атмосферне повітря забруднене діоксидом азоту – (піднімає хмарку).

 Учень 6 В. – Формальдегідом – (піднімає хмарку).

Учень 6 С. - близькі до критичних кількості діоксину сірки в повітрі, яким ми дихаємо. – (піднімає хмарку).

Учень 4 – найбруднішим є повітря в центрі Миколаєва – біля міжміського автовокзалу.

Разом  - Час діяти!

Учень 5 - Користуйтесь альтернативним паливом! (прибирає хмару, піднімає плакат)

Учень 6 -  Обирайте екологічний транспорт – велосипед, трамвай, тролейбус. (прибирає хмару, піднімає плакат)

Учень 4 - Коли можливо, уникайте поїздок на автомобілі. (прибирає хмару, піднімає плакат)

Учні розгортають блакитну тканину, хитають її, символізуючи річки – танець.

__________Миколаєва гордість – це води твої

                  У Лимані, з’єднавшись з Дніпром,

                   В Чорне море несеш ти судена важкі,

                 З різним скарбом та стиглим зерном

_______   -  Нафтопродукти забруднюють воду Інгулу в районі набережної .

________ -  в районі морського порту концентрація фенолів перевищила гранично допустимі концентрації майже в 6 разів, а по всій акваторії міста до п’яти.

Разом – Час діяти!

_______ – Вода — це є життя, без неї не прожити. Вже час прийшов для нас — природі послужити!

Виходить учень у костюмі зі сміття з деревом. Благає допомогти.

_______ – Що сталося? Чому замість квітів на дереві пакети? Наші клумби схожі на суцільне звалище! Наші дороги брудні від гнилих рік сміття. Допоможіть!

_______ – біля с. Велика Корениха функціонує сміттєзвалище – полігон твердих побутових відходів.

________ – в літню пору сміття тліє і виникають пожежі, у атмосферу виділяються небезпечні гази.

Разом – Час діяти!

_______– Сортуй відходи!

_______ – Уникай пластику!

_______ – Використовуй повторно!

(Дерево звільняють від сміття, на ньому з’являються квіти. )

_______ Ми – учні Миколаївської загальноосвітньої школи № 16

_______Ми – прості підлітки.

Разом - Але ми – небайдужі!

_______Організували у школі «Зелений патруль».

Разом - Робіть як ми!

_______Восени 2018 року ми запустили інтернет-естафету «Зелений челендж»

 

_______Ми посадим довкола берізки і клени.
               Хай наш край розцвітає і буде зелений.


_______Беріть разом з нами участь у практикумах і семінарах, таких як  Lets do it Ukraine.

_______Навчіться, сортувати сміття не тільки в школі, а й вдома.

 

_______Ми очистимо землю свою від сміття
               Й буде в нас чарівне і здорове життя!

 

________Бери участь у акції Птах року.

Наша учениця отримала грамоту, спостерігавши за припутнем, створила леп бук і провела агітаційну роботу серед однолітків!

Разом - Роби як ми

______Памятай ще з дитинства ці рядки:

             ЗНАЙ ПРИРОДУ,ЛЮБИ І БЕРЕЖИ!!!

_______Наші педагоги – активні учасники Миколаївських міських екологічних читань.

________Наша школа – учасник Artgreenfast2018.

 

_________Назавжди запам’ятай —
                   Бережи свій рідний край!


________Це твоя земля, країна,
                 Край батьківський — Батьківщина!

 

Пісня «Три тополі» - співаємо разом.

Край дороги не рубай тополю,

Може та тополя - твоя доля,

Твоя доля світла тополина,

Наче пісня журавлина.

Не рубай тополю, не рубай тополю,

Бо зустрінешся з бідою.

Не рубай тополю, не рубай тополю,

Краще принеси ти їй води.

Не ламай калину біля хати,

Бо вона заплаче, наче мати,

I впадуть на трави на шовкові

Серця сльози колискові.

Не ламай калину, не ламай калину,

Бо вона в життi єдина.

Не ламай калину, не ламай калину,

Краще їй онукiв принеси.

Не стрiляй у птаха на свiтаннi,

Може вiн любов твоя остання.

Може то кохання бiлий лебiдь,

Що крізь ніч летів до тебе.

Не стрiляй у птаха, не губи ти крила,

Твоє щастя прилетiло.

Не стрiляй у птаха, не стрiляй у птаха,

Краще з ним у небо полети.

Не рубай тополю, не ламай калину,

Свiтлу пiсню журавлину.

Збережи назавжди, збережи назавжди

I на все життя їх збережи...

 

 

 

Завантаження...
docx
Пов’язані теми
Екологія, Сценарії
Додано
4 січня 2020
Переглядів
1013
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку