Сценарій заходу, присвяченого Міжнародному дню сім’ї «Наша сім’я – наш світ»

Про матеріал
Сценарій виховного заходу – зустрічі, присвяченого Міжнародному Дню сім’ї. Захід розрахований для проведення в загальноосвітніх та позашкільних закладах. На зустріч запрошуються спеціалісти з міських служб та установ, що опікуються умовами утримання і виховання дітей. Слово представникам в сценарії не передбачено, але можна надати у частині сценарію (після композиції з рушниками і квітами під пісню «Чуєш, мамо»)
Перегляд файлу

Сценарій заходу, присвяченого Міжнародному дню сім’ї

«Наша сім’я – наш світ»

 

Дата проведення: 15 травня 

Місце і час проведення: фойє школи, актова зала   Обладнання:

- у фойє закладу -  книжково-ілюстративна викладка книг  «Моя родина – цілий світ» та  фотоальбоми і   світлини зі сімейних архівів учнів і педагогів багатодітніх сімей; - на сцені напис «Наша сім’я – наш світ».

 

На захід запрошені багатодітні сім’ї, представники місцевого самоврядування та служб і установ міста, що опікуються умовами утримання і виховання дітей.

 

На сцену виходять ведучі.

(лунає музичний фон для виходу ведучих) Ведуча: Добрий день, шановна громадо!

Ведучий: Сердечно вітаємо всіх з Міжнародним днем сім'ї, що відзначається 15 травня в системі Організації Об'єднаних Націй.

     Ведуча: Нам приємно бачити нашу громаду: гостей (депутати, представники місцевого самоврядування), батьків і матерів багатодітних родин, представників служб і установ, що опікуються умовами утримання і виховання дітей (служба у справах дітей, центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та ін.), вихованців позашкільного закладу, педагогів, і, звичайно, наших дітей.

(звучить Гімн України) Ведучий: Сьогодні ми поговоримо про любов, і долю, про найважливіше у житті кожної людини – сім’ю, родину… 

Ведуча: Адже нам є про що поспілкуватися…  

Ведучий: Звичайно, бо де б ми не гостювали, до якого б чудового краю не виїжджали, завжди пригадуємо і сумуємо за батьківською оселею. 

 

Ведуча:  Хтось це називає ностальгією, хтось прив’язаністю. Можна знайти різні слова для формулювання, але кожен з нас впевнений, що спогади про батьківську домівку приємні, теплі і лікувальні. Вони ніби оберіг… 

 

Звучить пісня «Моя сім’я» (Слова: Віта Семчук,  Музика: Олександр

Ліванцов ) у виконанні вихованців шкільного гуртка «Смерека»

https://useraudio.net/search/%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D

0%B4%D1%80-%D1%81%D0%B5%D0%BC%D1%87%D1%83%D0%BA

Під час пісні – відео-презентація (створена з фотографій багатодітних сімей)  Ведуча:  Для вас співали вихованці шкільного гуртка «Смерека», керівник ______________

Ведучий: Ми мали можливість познайомитись із сім’ями наших учнів. Дякуємо батькам за надані фото для заходу. 

Ведучий: «З родини йде життя людини» – говорить народна мудрість. Це як  із струмочка починається ріка, так і життя - з родини. Духовний вплив батьківського дому на її формування створюється завдяки щирій материнській ніжності, небагатослівній любові батька, домашньому затишку, захисту і сімейній злагоді.

imageВедуча: Усі стежки-дороги, пройдені у житті, перетинаються з першою стежиною. А на ній – одвічний голос материнської душі Композиція з рушниками і квітами.  Проєктування відео  «Чуєшо, мамо» ( Дитячій квартет "Акварель"; Музика: Олександр Злотник, вірші: Михайло Ткач )  https://www.youtube.com/watch?v=HotFhxivCm8

(Виступ представника з міської служби чи установи, за бажанням)

Ведучий: Сім’я, родина, батьківщина – це єдині поняття. Людина до глибокої старості пов’язана з тією сім’єю, з якої вона вийшла, і все життя - із землею, де вона народилася й зросла. Куди б не закинула її доля, вона завжди подумки зі своїм корінням.

Танок від вихованців позашкільного закладу «Душа» (виконується під пісню:

«Душі криниця» (муз. О. Морозова, вірш  А. Демиденка)

 Ведуча: Для нас вихованці позашкільного закладу виконали танок «Душа», керівник гуртка ____________

Ведучий: Народне прислів’я говорить: «Що мати навчить, то й батько не перевчить».  

Ведучий:  Батько – господар дому, він є прикладом в усьому для дітей. Батько – це слово, яке ми вимовляємо з повагою, любов'ю та ніжністю, усвідомлюючи його відповідальну роль у сім'ї та вихованні дітей.

Ведуча:  Татова любов — мов океан, Де — ні дна, ні берега земного…

В неї, справді виміру нема,

Бо вона, як в матері, від — Бога. (вірш С.Рачинця)

Ведучий:   Від слова «батько» пішли поняття Батьківщина – країна, де ти народився і є її громадянином. Батько, мати, діти – це сім’я, родина. Сестри і брати, бабусі і дідусі, мамині і татові – це рідня родини. Родина до родини – це народ. Як струмочки зливаються в одну річку, так і родини зливаються в могутній народ.

 

Вірш «Родовід» у виконанні учениці _____________

 Наш родовід іде від плуга,  Від рала і від лемеша.  До колосків, налитих туго,  Моя прихилена душа.

 

 Мій пращур у Приснов’ї дикім  Був цілини відкривачем.  Всі його подвиги великі  Не починалися мечем.

 

 Не знав він списа і забрала,  І слова чорного «війна»:  Він починавсь увесь із рала,  З простої мудрості зерна.

 

А мудрість та непереборна,

Як сила кореня й зела,

Людину з днів, лихих і чорних, До світлочолості вела.

 

Хоч не одна чужа навала

До нас котилася вночі,

Всепереможна сила рала Тупила скровлені мечі.

 

На цій землі конала згуба

Племен жорстоких і країн, А дух високий зернолюба Ізнов підводився з руїн.

 

Таке єство землі і плуга, Така вже сутність лемеша.

До колосків, налитих туго,

Моя прихилена душа.…

 

Ведуча: Дякуємо учениці _____________за чудове виконання вірша «Родовід».

 

Ведучий: Приказки, прислів’я, вірші, пісні - все так добре… А у житті,  здається, важко. От мене одного виховують, скільки для цього треба батьківських нервів і терпіння… Як же встигають батьки з декількома дітьми?

 

Ведуча : Ігоре, то, давай, спитаємо…

(Звертається до зали)

Шановні матері, допоможіть дізнатися правду: як можна виховати троє, четверо чи п’ять дітей ? Чи існують якісь правила чи секрети?

Виступ матері багатодітної сім’ї __________Розповідь матері про правила сім’ї та їх дотримання.  

 

Ведучий:  Дякуємо ____________. З Вашого виступу я зрозумів, що виховання дітей – це ва-а-ж-ка праця. 

 

Ведуча: Так, __________ (ведучому) а чи часто ми замислюємося над тим, яке то щастя, що є на світі батьківська оселя, де нас люблять і завжди чекають… 

 

Ведучий: Адже у  кожній родині -  свій спосіб життя, звичаї, сімейні традиції.

(розмірковуючи) Цікаво б було дізнатися про сімейні традиції від батька.

(Звертається до зали) Хто з татусів може поділиться з присутніми традиціями своєї родини?

 

Тато багатодітної сім’ї. Розповідає про сімейні традиції.

 

Ведуча: Дякуємо всім батькам за вашу щоденну працю, за любов, яку ви даруєте кожній дитині.

 

Ведучий: Для вас, батьки, звучить пісня «Батько і мати» у виконанні

________________(муз. О.Злотника, сл. В.Крищенка)

 

                 

  

На сцену виходять діти 

Ведуча: (до дітей) 

Діти, будь ласка, якщо вас скривдили, хто пригорне, поцілує, зрозуміє і втішить?

Діти: Мати

Ведуча: А якщо щось  не зрозуміли, хто роз’яснить? 

Діти: (Мати, батько, дідусь, бабуся)

Ведуча: А з ким ви любите проводити свята в родині?

Діти: відповідають (з матусею, батьком, дідусем, бабусею, дядьком, тіткою, братом, сестрою…)

 

1 –й учень: 

Батько розуму навчає,                   Мати приголубить.                   Ніхто мене так на світі,                   Як вони, не любить.

                  Дай же, Боже, щоб я виріс,

                  В школі гарно вчився,                   Щоб я батькові і неньці                   Добре відплатився.

 

2-й учень:

Дуже любим нашу маму Ми з маленьким братом. Завжди мама грає з нами, Всіх бадьорить жартом.

І смачні готує страви,

Й перша на роботі,

А відомо, в чім тут справа, Лиш мені й Володі.

Бо взяли її турботи

На свої ми плечі, Пізно мама йде з роботи, Вже на дворі вечір.

 

3-й учень:

На поріг лише ступає Й усмішки не втрима: Чистотою посуд сяє, Брат підлогу вимив.

І усі политі квіти,

Й вивчені уроки,

І вечерю розігріти Встигли ми достроку.

Ось чому встига маленьким

Розповісти казку,

І погратися із нами, Пісню заспівати…. Берегти й любити маму, Вміємо ми з братом.

 

 

Ведучий: Слухав я вірші у виконанні дітей із сімей ___________ і знову навіяло … Батькам, виходить, не завжди є час приділити належну увагу кожній дитині. Добре, якщо в родині є бабуся, дідусь. Вони виконують роль помічника і доброзичливого вчителя. Думаю, варто привітати на нашому заході і вихователів-помічників.

 

Ведуча: Шановні батьки, бабусі, дідусі для вас підготували номер художньої самодіяльності вихованці позашкільного закладу. Зустрічайте дитячий колектив __________, керівник __________________

 

Ведучий: усе сказане сьогодні стосується кожного

 

Ведуча: і хочеться звернутися до дітей. Колись ви станете дорослими і у вас буде своя сім’я, то не забувайте рідну домівку

 

Ведучий: пам’ятайте, що батьки зробили усе для того, щоб ви виросли справжніми людьми.

 

Ведуча: сподіваємось, що ви, діти, будете берегти найдрібніші згадки про своїх рідних і передавати найкращі  сімейні традиції своїм дітям. 

 

Ведуча: для всіх присутніх родин вихованці шкільного гуртка з декоративноприкладного мистецтва та учні школи приготували сувеніри-обереги для ваших сімей.  Діти дарують сім’ям обереги-сувеніри.

  

Під час подарунківз вучить пісня «Родина»( Слова і музика Наталії Май) Відео за посиланням  

https://www.youtube.com/watch?v=fCf37QpRmpE

 

Ведучий: Щиро дякуємо всім за те, що взяли участь у нашому заході. Ми пишаємось тим, що в нашому закладі є такі чудові й великі родини. 

Бажаємо всім любові від батьків, поваги від дітей, а щастя і здоров’я від Бога.

         Будемо жити великою, щасливою, дружньою родиною, буде міцною наша Україна!

         Запрошуємо батьків, дітей і гостей на сцену для загального фото.

  

   

pdf
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку