Учнівський проект
5 класу
«Квіткова клумба»
Опис проекту «Квіткова клумба»
І. ІНФОРМАЦІЯ: ПРО ПРОЕКТ; ПРО ВИКОНАВЦІВ; ЦІЛЬОВУ АУДИТОРІЮ;
ПАРТНЕРІВ ТА СПОНСОРІВ; ТЕРМІН РЕАЛІЗАЦІЇ
1.1. Назва проекту: «Квіткова клумба»
Тематичний напрямок проекту: екологічний
1.2. Виконавці проекту (кількість та категорія).
Учні 5 класу ( 13 чол.), класний керівник ( 1 чол.), батьки учнів КЗО Майської СЗШ
1.3. Партнери та спонсори проекту:
Батьки учнів
1.4. Цільова аудиторія: - учні КЗО майська СЗШ; - мешканці Майської сільської ради
1.5. Географічна територія, на яку поширюється діяльність проекту.
село Майське, Синельниківський район.
1.6. Терміни реалізації проекту: березень-вересень 2017-2021
ІІ. КОРОТКА АНОТАЦІЯ
Проект «Квіткова клумба» спрямований на:
- благоустрій шкільного подвір'я, оформлення клумби з використанням елементів ландшафтного дизайну;
- формування практичних вмінь щодо вибору асортименту насіння квітів, - ознайомлення з основами ландшафтного дизайну, усвідомлення краси природи як унікального явища у житті людини, розвиток пізнавальної активності та діяльності учнів, пізнавального інтересу до природи;
- виховання в учнів почуття любові до прекрасного, до навколишнього середовища, гармонійного співіснування людини та природи, відповідального ставлення до неї.
Проект важливий для формування екологічної культури учнів, готовність берегти і примножувати багатства природи, сформованість пізнавального інтересу до природи, екологічної свідомості дітей; створення осередку краси на території школи; залучення учнів до озеленення та впорядкування території школи.
«Якщо б кожна людина на клаптику землі своєї, зробила все, що вона може, яка прекрасна була б наша Земля»
А.П. Чехов
Мета:
~ звернути увагу учнів, їхніх батьків до необхідності благоустрою пришкільної території;
~ покращити естетичний вигляд шкільного подвір’я;
~ формування у дітей екологічної культури, дбайливого ставлення до природи;
~ залучати учнів до активного громадського життя в рамках проекту;
Завдання:
~ об’єднати зусилля учнів, батьків, націлених на благоустрій, естетичне оформлення та озеленення території школи;
~ розмежувати зони пришкільної клумби з метою створення найбільш приємної екологічної обстановки;
~ перетворити пришкільну територію на таку, яка б вирізнялася оригінальністю, неповторністю, цікавими формами та ідеями;
~ навчати учнів різним уміння і навичкам, збагачуючи їх новими знаннями про рослини та технології вирощування.
Етапи реалізації проекту
Ознайомитись з основами ландшафтного дизайну, підібрати та проаналізувати матеріал для висадки, провести віртуальні екскурсії до ботанічного саду, створити план подальших дій.
Вивчення ландшафту шкільного подвір’я, зробити аналіз зовнішнього вигляду існуючих квітників, алей, дослідити придатність ґрунтів біля школи щодо різних видів озеленення. Підібрати види квітів для клумби та альпінарію відповідно до необхідних умов.
Площа ділянки шкільної клумби, яка проектується, становить 342 кв. м.
5. Аналітико - корекційний етап:
Пропонується проектувати об’єкти ландшафтного дизайну в планах та на місцевості, аналізувати проміжні результати роботи та вносити зміни, порівнювати наявні результати роботи з очікуваними та створити підсумковий опис екологічного стану пришкільної території.
Перспектива реалізації проекту «Квітучої клумби»
~ Озеленення шкільної території: розбивка квітника, висадка квітів, часткове оновлення клумби;
~ підвищення рівня екологічної культури місцевого населення;
~ покращення санітарно-гігієнічного стану території школи, а значить мікрорайону, в якому вона знаходиться;
~ залучення учнів в процес практичної охорони довкілля;
~співпраця з місцевими квітникарями по обміну досвідом за доглядом квітів та насіннєвим матеріалом.
План подальшого розвитку проекту.
Проект розрахований на 5 років з 2016 по 2021 рік. Протягом його послідуючого виконання заплановані такі заходи:
- щорічно поновлювати декоративне оформлення клумби;
- поновлювати видовий склад лікарських рослин «екологічної тропи»;
- доглядати за деревами і кущами шкільного подвір'я;
План реалізації проекту
Етап |
Зміст роботи |
Термін |
Організаційний |
Розробка плану роботи |
Квітень |
Дослідницький |
Вивчення варіантів оформлення квіткових клумб . Вивчення квіткових культур |
Квітень-травень |
Практична діяльність |
Вирощування розсади |
Травень |
Розбивка клумб |
Травень |
|
Висадка розсади, посів насіння |
травень |
|
Догляд за квітами, поливка, прополка, спушування |
Червень-серпень |
|
Заключний |
Аналіз виконаної роботи |
Вересень |
Оформлення проекту |
Жовтень |
Для створення своїх клумб ми будемо використовувати такі квіти: бархатці, петунії, чорнобривці
Айстри . В культурі відомо близько 30 видів, із яких широко використовуються 3. В дикому вигляді бархатці поширені в Центральній Америці, а особливо в Мексиці. Там ця культура вважається магічною, і його суцвіття використовують в релігійних церемоніях.
Петунія – родина Пасльонові. Завезено з Північної Америки в 1831 році. Відомо близько 25 видів петунії. В наш час селекціонерами створено гетерозисні гібриди, які відрізняються дуже раннім і великим цвітінням, стійкістю до неблагонадійних погодних умов.
Чорнобривці . рослина утворює досить щільні кущі різної висоти . існують різновиди від 20-120 сантиметрів заввишки. Давно одомашнена, переважно культивується як декоративна культура. Квіти мають специфічний аромат, запилюються комахами
Для вирощування цих квітів ми створимо клумбу у такому вигляді
- айстри
- петунії
- чорнобривці
Петунії
Чорнобривці
Айстри