Сценарна розробка конкурсної програми до Дня Святого Валентина за мотивами телевізійно-розважального шоу "Хто зверху?"

Про матеріал

Мета: розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість.

Презентація до розробки заходу https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-scenarno-rozrobki-zahodu-do-dnya-svyatogo-valentina-za-motivami-televiziyno-rozvazhalnogo-shou-hto-zverhu-127335.html

Перегляд файлу

Інтелектуально-розважальна гра «Хто зверху?»

до Дня Святого Валентана

Ведуча (Слайд 1)

Доброго дня! Пані та панове! Леді і джентельмени! І просто друзі!
У наші серця знову завітало свято. Мабуть, найдивовижніше і найпрекрасніше – свято кохання. Ми вже не раз з вами обирали найромантичніше пару школи, розважали вас цікавими конкурсами, а цого разу ми вирішили відсвяткувати день закоханих дещо іншим способом.

Хто розумніший, чоловіки чи жінки? Уже тисячі років людство шукає відповідь на це запитання. Та сьогодні ми спробуємо це дізнатися. Отже, вітаємо вас на інтелектуальному розважальному шоу «Хто зверху?»!

Слайд 2 (видео)
Ведуча (Слайд 3)

Давайте запросимо до нас у зал найчарівніших учасниць сьогоднішнього свята. Зустрічайте:(Музика на слайді 3)
  -  учениця 12  класу - відповідальна, цілеспрямована,  добре  навчається, має багато творчих захоплень – Анастасія.

  •                   учениця 8 класу - старанна, доброзичлива, чуйна, любить музику та співиОлександра.
  •                   учениця 9 класу – весела та кмітлива, творча та креативна, любить спілкуватися, має багато друзів, не може сидіти на одному місці – Юлія.

.- учениця 11 класу, добра,  щира та працелюбна, любить дивитися кіно, спілкуватися  з друзями, захоплюється танцями та співом – Любов.

- учениця 10  класу, добра, весела, симпатична дівчина з характером, має багато друзів, весь свій час присвячує заняттям спортом, прагне досягти олімпійських висот – Мілана.

Ми дуже раді, що у дівчат така сильна команда, але й команда хлопців нічим не гірша. Зустрічайте:


- учень 10-го класу, веселий та розсудливий хлопець, очолює Міністерство інформації шкільного парламенту, любить фотографувати та знімати відео про шкільне життя– Михайло.
- учень 12-го класу, веселий хлопець, любить багато говорити, нікому не дасть образити дівчат, завжди прийде на допомогу, має багато друзів, без спілкування з якими не може провести жодного дня – Олександр.
- учень8-гокласу - спокійний, впевнений, врівноважений, любить слухати музику,полюбляє пісні – Руслан
- учень12класу - серйозний, врівноваженийучень, любить читати,  гарти в комп'ютерні ігри, цілеспрямований, наполегливий, добре навчається - Валентин
- учень 7 (12) класу – веселий, прикольний та дружелюбний, з гарним почуттям гумору, завжди має власну оригінальну думку та манеру викладення – Віктор(Ігор)

Справедливість – слово жіночого роду, і наш сьогоднішній суддя представлений в особі жінки. Олено Володимирівно, за вами сьогодні обєктивність, а за нашими командами– цікавий двобій ерудованості, логіки, інтелекту. І нехай переможуть найсильніші!

На шляху до перемоги у кожної команди сім конкурсів та завдання для вболівальників.
Кожен конкурс оцінюється у 10 балів. Але команда переможець у кожному конкурсі може поповнити свою скарбничку ще на п’ять балів, якщо зможе розв’язати бонусне завдання, це будуть питання за статистикою. Якщо команди відгадую відповідь в межах 10% - вона зараховується, якщо більше – додаткових балів команда не отримує.

Якщо в конкурсі нічия – представники команд грають в дивоглядки, за результатами гри обирається переможець.

Слайд 4
Отже, ми починаємо і наш перший конкурс «Кого оберуть?» я думаю, що хлопці проти не будуть ,якщо першими почнуть наші дівчатка, адже ви джентльмени.

На екрані вам пропонуються портрети двох осіб, ви обираєте одного з них і записуєте його ім’я на аркуші паперу (так робить кожна з дівчат(хлопців), а іншій команді потрібно вгадати, кого вибрала більшість.

Слайд 5

Першими обирають дівчата (Вірастюк, Шевченко)

Слайд 6

Другими обирають хлопці (Бузова, Тодоренко)

За результатами, команда, яка дала правильну відповідь, отримує Бонусне запитання  Слайд 7

Скільки відсотків дівчат знайомі з “колишньою” дівчиною свого хлопця?

Слайд 8 (33%)

Пані суддя, вам слово.
Суддя. Рахунок__________ На користь____________.
 

Слайд 9, 10

Конкурс другий «Чоловік чи жінка?»

 Ми переходимо до наступного конкурсу, який називається
«Жінка чи чоловік», де команда показує свій сукупний інтелект. Ми будемо ставити запитання, а команда має дати якомога більше правильних відповідей. Відповідь має бути лаконічною «Чоловік» або «Жінка». Зараз ви продемонструєте як Ваші знання допоможуть Вам. Команда, що дасть більше
правильних відповідей отримає до своєї копілки +10 балів, команда суперниця не отримає нічого.

Першими в нас цей конкурс розпочне чоловіча команда. Отже, дорогенькі хлопчики, запитання для вас:

 Слайд 11
1)«Валя»  з серіала«Фізрук» - це жінка, чи чоловік?
(Чоловік)

Слайд 12
2) Кому належать слова: «Не хочу думати про це сьогодні, подумаю про це завтра» (жінка)

Слайд 13
3)Хто з дітей Ярослава Мудрого став правителем Франції? (жінка)
Слайд 14
4)Перший Президент України(чоловік)
Слайд 15
5) Пилок містить чоловічі чи жіночі клітини рослин? (чоловічі)
Слайд 16
6) Автор «Божественої комедії»? (чоловік)

Слайд 17
7)Від кого Тесей отримав нитку, що вивела його з лабіринту? (жінка)
Слайд 18
8)Кого більше в нашій школі вчителів чоловіків чи жінок (жінок)
Слайд 19
9) Хто найчастіше отримували Нобелівську премію? (чоловіки)
Слайд 20
10)Перші собаки, які полетіли в космос були чоловічої чи жіночої статі (жіночої)

Дівчаткам:
Слайд 21
1)Марко Вовчок це хто? (жінка)
Слайд 22
2) Президент нашої школи?(жінка)
Слайд 23
3) Найвища статуя світу зображує (чоловіка)
Слайд 24
4) Хто діючий державний секретар США ? (чоловік)
Слайд 25
5) Долче і Габбана, хто це? (чоловіки)
Слайд 26
6) Хто першим скуштував яблуко з дерева зла Адам чи Єва? (жінка)
Слайд 27
7)Кого виростила няня Аріна Родіонівна? (чоловік)
Слайд 28
8)Хто заснував аеробіку? (чоловік)
Слайд 29
9)Найвідоміший житель Бейкер-стріт? (чоловік)
Слайд 30
10) У 6-му класі більше осіб жіночої чи чоловічої статі?(чоловічої)

Бонусне питання.Слайд 31
Скільки відсотків дівчат мають секрети від своїх коханих?

Слайд 32
(79%)

Панісуддя, вам слово.
Суддя. Рахунок__________ На користь____________.
Слайд 33,34
Наш наступний конкурс називається «Хто я?» і ось його умови.

Будь ласка, з кожної команди виберете по одному представнику, який буде уявним персонажем з малюнку. Гравець може ставити запитання до членів команди, на які вони можуть відповідати тільки «так» чи «ні» і повинен відгадати хто зображений на малюнку.


Бонусне питанняСлайд 35
Скільки відсотків чоловіків хотіли б мати зброю

Слайд 36 (68%)

Панісуддя, вам слово.
Суддя. Рахунок__________ На користь____________.
Слайд 37
Наступний конкурс «Зберилітери».
Для участі в конкурсі потрібно 4 учасника, яким ми прикріплюємо літери  на спини і попереду. Хто сааме отримає вирішуйте самі.  
Дівчатка, не лякайтеся. Я буду тримати за вас кулаки. Зберіться, будь ласка. Правила наступні: я зачитую питання, дівчата їх відгадують і вибудовують слово з літер, які в них на аркушах.
Треба рухатися і швидко переміщатися з літерами. Слово складаємо зліва направо, щоб ми, глядачі, змогли його прочитати.
Команда, яка склала більшу кількість слів за менший час, отримує 10 балів, команда, яка витратила більше часу – 0 балів.
Слайд 38
Три, два, один – час пішов.
Дівчатам
1.Чоловіча прикраса під носом. ВУСА
2.Буваєанглійська, буваєнімецька, а наша українська. МОВА
3.Змелені зерна пшениці. МУКА

4.Нічний великий птах. СОВА
5.Нею косять, а дівчатазаплітають. КОСА
6.Усик, Клички.  БОКС
Хлопцям

1. Частина Світового океану, яка представляє собою велику кількість соленої води(море)

2. Скорбота, глибока печаль. Підказка: Сказка "Федорино...."  (горе)

3. Частинаконструкціївікна яку «мила мама»(рама)

4. Нижня кінцівка людини, парный орган опори та руху (нога)

5. Форма рельєфу, різке підвищення земної поверхні над сусідніми ділянками. Підказка:Умнийтуди не пійде, а обійде(гора)

6. Вірний товариш Чебурашки, крокодил (Гена)

 

БонуснепитанняСлайд 39
Скільки відсотків дівчат закохувались у свого вчителя?

Слайд 40 (45%)
Панісуддя, вам слово.
Суддя. Рахунок__________ На користь____________.
Слайд 41,42
Наступний наш конкурс «Напиши героїв»
Зараз кожна команда отримає аркуші з малюнками жіночих та чоловічих персонажів. Ваше завдання: дівчатам попідписувати імена чоловічих героїв, а хлопцям, відповідно, жіночих. У вас є 1 хвилина. Починаємо змагання.
Слайд 43
Дівчатка:

  1.               Кіт у чоботях
  2.               Потап,
  3.               Бекхён з гурту «ЕХО»,
  4.               Т.Шевченко,
  5.               Дзідзьо,
  6.               Леонардо да Вінчі,
  7.               Віталій Кличко.

Слайд 44
Хлопчики:
1. Білосніжка,

2. Оля Фреймут,

3. Леся Українка,

4. Ані Лорак

5. Статуя свободи,

6. Баба Яга

7. Лялька Барбі

 

(Для перевірки відповідей проводимо гру із залом.)


Бонусне питання.Слайд 45

Скільки відсотків чоловіків кидали свою дівчину тому, що вона не подобалась мамі?

Слайд 46 (2%)
Пані суддя, вам слово
Суддя. Рахунок__________ На користь____________.
Слайд 47,48

Наш наступний конкурс називається «Зірки в ряд»
Дівчата – розташуйте хлопців у такому порядку, за місяцем народження від початку року.

(Валік-січень, Ігор – січень 24, Влад – березень, Руслан – квітень, Міша – вересень, Вітя – вересень, Саша - грудень)
Хлопці – розташуйте дівчат у такому порядку, за показниками успішності в навчанні за перший семестр від більшого до найменшого

(Саша – 9.8, Іна – 8.84, Мілана – 8.78, Аліна 8.73, Люба – 8.6, Юля – 8.3, Настя – 7.45)

Бонусне питання. Слайд 49
Назвіть будь ласка відсоток людей у світі, які пишуть лівою рукою.

Слайд 50 (18 %)
Ведуча.
Пані суддя, вам слово.
Суддя. Рахунок__________ На користь____________.
Слайд 51,52

 І заключний конкурс нашого змагання «Обмін ролями»

Суть конкурсу: кожній команді видається набір речей (дівчатам – чоловічих речей, хлопцям - жіночих) і вам потрібно за 1 хв. знайти ті речі, які я вам назву.

Починає в нас команда хлопців: мітенки, спідниця «годе», тренч.

Дівчатам: стамеска, HDMAкабель, дюбель.

Якщо якийсь з предметів не вгадали, можна поставити питання до залу.
Бонусне питання.Слайд 53

Який відсоток хлопців серед учнів нашої?

Слайд 54 (55%)

Пані суддя, вам слово
Суддя. Рахунок__________ На користь____________.

(Оголошення результатів, нагородження переможців)
 

Ведуча.
Видатний давньогрецький філософ Сократ зробив свого часу висновок: «Чим більше я знаю, тим більше я не знаю». Людина приходить у світ для того, щоб постійно вдосконалювати,  насамперед – себе, свій духовний світ, свої знання, уміння, навички, здібності.
Саме тому протягом, майже, всього життя людина наполегливо навчається. І не важливо чоловік ти чи жінка. Важливо лише те, що всі ми відчуваємо потребу в збагаченні знаннями, отриманні задоволення від інтелектуальної спроможності.
 Тож будьте розумними! До нових зустрічей!
Звучитьмелодія.Слайд 55

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, Сценарії
Інкл
Додано
24 жовтня
Переглядів
92
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку