Особи́стість — соціально зумовлена система психічних якостей індивіда, що визначається залученістю людини до конкретних суспільних, культурних, історичних відносин.
Що означає “Виховати особистість?” Проект виконала: Зінченко Алла Валентинівна Учитель загальноосвітнього навчального закладу МЗОШ №26
Номер слайду 2
Ідея, завдання Особи́стість — соціально зумовлена система психічних якостей індивіда, що визначається залученістю людини до конкретних суспільних, культурних, історичних відносин. Гіпотеза №1 Чи правда, що формування світогляду, духовних потреб та інтересів впливає на розвиток, виховання та формування особистості? Гіпотеза №2 Чи правда, що формування суспільної свідомості, переконань та ідеалів впливає на розвиток, виховання та формування особистості? Гіпотеза №3 Чи правильно вважати, що самоконтроль і довільна діяльність є розвитком особистості школяра? Гіпотеза №4 Як саме впливає розвиток моральних, естетичних та інтелектуальних почутів на особистість учня?
Номер слайду 3
Висновок: дана гіпотеза знайшла своє підтвердження Результати досліджень Гіпотеза №1Чи правда, що формування світогляду, духовних потреб та інтересів впливає на розвиток, виховання та формування особистості?
Номер слайду 4
“Розум людини складається із сукупності її ідей”. К. Гельцевій Результати досліджень Гіпотеза №2 Чи правда, що формування суспільної свідомості, переконань та ідеалів впливає на розвиток, виховання та формування особистості? Висновок: Дана гіпотеза знайшла своє підтвердження
Номер слайду 5
Висновок: дана гіпотеза підтверджена Результати досліджень Гіпотеза №3 Чи правда, що система саморегулювання і самоуправління (“Я”) є психологічною структурою особистості? Висновок:
Номер слайду 6
Висновок: дана гіпотеза підтверджена Результати дослідження Гіпотеза №4 Як розвиток моральних, естетичних та інтелектуальних почуттів впливає на особистість учня?
Номер слайду 7
“ Майбутнє наших дітей, нашого народу – в руках учителя, в його золотому серці.“ О. Фадєєв