Щоденні п'ять (Нова українська школа)

Про матеріал
Щоденні п'ятихвилинки фізкультхвилинок – це невід'ємна частина сучасного навчального процесу, особливо для молодших школярів. Вони відіграють важливу роль у забезпеченні фізичного та психологічного здоров'я дітей, а також підвищенні їхньої ефективності під час навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Нова українська школа

Номер слайду 2

Щоденні 3 ЩОДЕННІ П’ЯТЬ

Номер слайду 3

Тривалість щоденних п'яти(загалом не більше 30 хвилин) Читання для себе – 6-10 хвилин. Письмо для себе – 7-10 хвилин. Читання з другом, слухання, робота зі словами – в залежності від ситуації.

Номер слайду 4

10 кроків, щоб навчати та навчитись самостійностіКрок 1 Визначте, чого потрібно навчити. Крок 2. Поставте ціль та створіть атмосферу терміновості. Крок 3. Записуйте бажані моделі поведінки на «Я – схему». Крок 4. Змоделюйте найбільш бажану поведінку. Крок 5. Змоделюйте найменш бажану поведінку, тоді найбільш бажану. Крок 6 Розмістіть учнів у класі. Крок 7. Тренуйте та формуйте витривалість. Крок 8 Не заважайте. Крок 9 Використовуйте тихий сигнал, щоб скликати учнів до початково- го місця збору. Крок 10 Проведіть групове опитування: запитайте «Як все пройшло?»

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Читання для себе. Задачі, які вирішує першокласник: Я обираю книгу або текст;Я обираю зручне робоче місце;Я відразу починаю працювати;Я оглядаю книгу;Я розумію те, про що читаю;Я знаю, що означає більшість слів;Я можу переказати прочитане;Я можу поділитись власними враженнями від прочитаного

Номер слайду 8

Читання для друга. Задачі, що вирішує ця діяльність:- збільшення кількості прочитаних книжок або текстів;Високий рівень концентрації уваги під час читання;Можливість практикувати навички читача;Тренування швидкості та виразності читання;Формування навичок спілкування та співпраці;Розширення словникового запасу учнів;Любов до книги та мотивація більше читати

Номер слайду 9

Слухання Під час слухання учні навчаються: Правильної вимови та виразності читання;Сприйняттю інформації на слух – навички аудіювання. Можна слухати: Читання вчителя;Читання товариша;Аудіозапис;Читання старших учнів

Номер слайду 10

Робота зі словами. Функціонування «Стіни слів»- Розміщують незрозумілі або цікаві слова, що зустрілись під час читання для себе, читання з другом, письма для себе або слухання. Регулярно додають нові слова;Використовують ці слова у власному мовленні;З'ясовують значення незрозумілих слів;Знаходять цікавий матеріал про ці слова

Номер слайду 11

Письмо для себе. Головна мета:навчити вільно висловлювати власні думки. Завдання вчителя: Створити ситуацію успіху;Добирати теми, цікаві для учнів;Власний записник або щоденник вражень: Особистий простір учня- Не перевіряється вчителем;Записи робляться щодня;Пишу або малюю;

Номер слайду 12

Після щоденних п'яти необхідно: Повернути всі використані матеріали на свої місця. З'ясувати чи все вдалося учням. Дати самооцінку емоційному стану

Номер слайду 13

Таблиця активностей «Щоденні 5»  понеділоквівтороксередачетверп’ятниця№П.Іучня. Читання для себе Письмо для себе. Читання з другом. Робота зі словами. Слухання. Читання для себе Письмо для себе. Читання з другом. Робота зі словами. Слухання. Читання для себе Письмо для себе. Читання з другом. Робота зі словами. Слухання. Читання для себе Письмо для себе. Читання з другом. Робота зі словами. Слухання. Читання для себе Письмо для себе. Читання з другом. Робота зі словами. Слухання                                                                                                                                                                  

Номер слайду 14

Компонент «Математика разом»

Номер слайду 15

Компонент «Математика самостійно»

Номер слайду 16

Компонент математики«Математичне письмо»

Номер слайду 17

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!