ЩОДЕННИК СПОСТЕРЕЖЕНЬ
за розвитком дитини
з особливими освітніми потребами
в умовах інклюзивного навчання
2024-2025 н.р.
Учень/клас_________________________
Асистент учителя _____________________
Розпочато: ___________
Закінчено: ___________
Тижневий моніторинг. Дата ___________ |
||||||||||||||||||||||||||
|
Понеділок |
Вівторок
|
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Примітка |
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Навчальні досягнення |
|
||||||||||||||||||||||||
Активність |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Уважність |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Висловлює власну думку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виявляє інтерес до навчання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Співпрацює з іншими |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Швидко втомлюється |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Поведінка |
|
|||||||||||||||||||||||||
Поводить себе спокійно |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Конфліктує |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дотримується правил поведінки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Проявляє агресію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інше |
|
|||||||||||||||||||||||||
Потребує додаткового пояснення матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Потребує допомоги асистента |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відмовляється працювати |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Потребує додаткового часу для роздумів, виконання завдань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|