Про матеріал
На базі дитячого садка та початкових класів було розроблено та впроваджено вчителем Касьяновою Н.В. Щоденник Успіху для уроків англійської мови , що буде виконувати різні функції : мотиваційно- стимулювальні , діагностувальні та формувальні.
В Щоденнику Успіху були зафіксовані 2 види результатів навчання дітей :
знання англійської мови та особисті досягнення, такі як : активність , завзятість.
Оцінювання проводилося завдяки стимулюючим наліпкам або штампам кожного уроку протягом всього навчального року.
Завдяки Щоденникам Успіху на кінець тижня ,місяця чи семестру батьки зможуть моніторити прогрес у навчанні англійської мови своєї дитини, побачити освітні втрати, тощо .
Цікавий дизайн , веселі наліпки або кольорові штампи викликають у дітей позитивні емоції , що допомагає кращому вивченню англійської мови, мотивують працювати старанніше , формують розуміння у батьків успішнісі та прогресу своєї дитини на уроках англійської мови.